TFA Опубліковано 27 Лютого, 2019 в 21:00 #226 Опубліковано 27 Лютого, 2019 в 21:00 5 часов назад, AgentSmith13 сказал: додаємо якийсь тролейбус на Львівську Він є, просто додати більше випусків.
volks Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 06:41 #227 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 06:41 14 часов назад, AgentSmith13 сказал: Одне діло - коли ти їдеш хай навіть в зливу, але через нормальну зупинку, і це ЯК ОПЦІЯ, щоб швидше, інше - коли тобі за будь-яких умов НЕМИНУЧЕ треба пересідати, тим більше, за гроші... Розкажи як в запропонованих тобою маршрутах потрапити на Вишків, Володимирську, Дубнівську, Модерн, Теремно без НЕМИНУЧОЇ пересадки. Та й на 40-й, перебігаючи через міст також так собі перспектива, бо В 26.02.2019 в 00:02, AgentSmith13 сказал: можна ще на 17-ку перейти через міст. Але то, коли нормальна ПОГОДА, а не в зливу чи сніг і мороз -20... Так-так, міст то є, але БАГАЖ не дуже мотивує через нього тьопати на вокзал.
AgentSmith13 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 08:04 #228 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 08:04 На Вишків - є, Липляни з вокзалу, На Модерн - є - тролейбус 7 (скасують - і не буде, і зараз ледь їздить, а треба щоб був частіше...). Володимирська, Дубнівська - з Вокзалу і не було ніколи нічого - завжди всі на Перемоги йшли, але звідти - якраз таки без пересадок - 25, 1, 5 тролейбус (можна і перейти міст і на нього ж сісти біля базару, на вибір). Якщо УВАЖНО читати, я там писав, що якраз з вокзалу на 17 йти - півбіди, перейшов міст, і зупинка, а от з АС1 - в обхід базару, особливо коли він працює, і там купа машин з помідорами і т.д. стоїть - не дуже перспектива. Та і ввечері там райончик ще той... А міст та ж міськрада ще за Романюка обіцяла НАКРИТИ (він так і спроектований був) - і так і не доробили. Багато де такі мости якраз з накриттям... Схему руху транспорту, яку зараз паплюжать, як можуть, не питаючи думки людей, та і спеціалістів не питаючи, тупо під забаганки перевізників - розробляли не ідіоти, і НЕМА ЧОГО її чіпати. Дебілізм прогресує - замість навести лад з перевізником, щоб їздив і не патякав, кромсають маршрути. Нам мера Конотопа треба на місяця три запросити в гості, покерувати транспортним департаментом - і будуть їздити, як миленькі. Почати з нових договорів ВСІМ - з чіткими "санкціями" за бардак з графіком, вимкнений GPS, забороною стояння по 10 хвилин в центрі, біля Там-Таму, і т.д., забороною ігнорування пасажирів на зупинці, "бо там, далі, людей більше", покараннями за невидачу квитка... Паралельно - негайне введення електронного квитка і мінімум 3 місяці вивчення реального пасажиропотоку з ОНЛАЙН-СЕРВІСОМ для людей, де всі дані видно - за день, тиждень, місяць. І перевірки - зайшла людина з готівкою, водій взяв, а кнопочку не натиснув, і квиточка не дав - ВІД 5000 штрафу перевізнику, зловили 3 рази за місяць - розірвання договору і кримінальне провадження за приховування доходів від сплати податків (Сума рахується просто - є кількість пасажирів, які проїхали за весь період, поки є ел.квиток на даномуу автобусі, множимо на вартість прохзду, і ВУАЛЯ - попадос. По "драконівському"? А інакше - ніяк. Як за електроненергію ліплять всі втрати в будинку на хитруна з магнітом.). А то муніципали з парканами і гаражами воюють і бабок з петрушкою ганяють, хай займуться корисним. А від перегонів - поставити на самих популярних місцях, де це відбувається, камери, і долучити поліцію, прийде пару разочків штраф за зустрічку - будуть думати. І тахограф ще кожному - щоб їздили згідно ПДР, а не літали 90 км.год. по мосту чи ввечері по Волі (бачив особисто, 22:00, 1-ка, 92 км/год. було, поки не прикрикнув, скакав, як козел по ямах). Перевищив дозволене - штраф. А от тоді, і тільки тоді, можна буде вести якісь розмови про "недоцільність і нерентабельність" якогось маршрурету. А то зараз перевізник багато чого розповісти може, а як доходить справа до поїздки тим маршрутом - то за 5 зупинок автобус повний, з стоячими пасажирами. Так прибідняється 1-ка - з Дубнівської, так, виїжджає з вільними сидячими місцями, до 4 школи - забита вщерть. А всі перевізники, які на тому маршруті були, плакалися про нерентабельність. Так і 47 - її не відміняти треба було, а дати пілюлю перевзнику за скіпчення по 3 на кінцевій і інтервали по 40 хвилин, але ж простіше лизнути баризі.
TFA Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 10:18 #229 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 10:18 1 час назад, AgentSmith13 сказал: Володимирська, Дубнівська - з Вокзалу і не було ніколи нічого На Володимирську до листопада 2009 року їздив Тр10, закрили... До речі, якщо влада буде далі слідувати оптимізації маршрутів за результатами дослідження Харківського інституту, то закриють 8-ку і 16-ку.
Electronshik Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 10:43 #230 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 10:43 @AgentSmith13 Вас давно треба у мери. А так, толку що тут це все написали. Все одно воно не виконується цією владою. Робіть висновки перед виборами. Хоча по нашій місцевій владі, все ж таки зробити поки не можу, не знаю хто є ху...
volks Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 10:54 #231 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 10:54 2 часа назад, AgentSmith13 сказал: Володимирська, Дубнівська - з Вокзалу і не було ніколи нічого І що? Ти ж проти пересадок. Потрібно, щоб з кожної точки в кожну був прямий маршрут. 2 часа назад, AgentSmith13 сказал: Схему руху транспорту, яку зараз паплюжать, як можуть, не питаючи думки людей, та і спеціалістів не питаючи, тупо під забаганки перевізників - розробляли не ідіоти Угу. Усі тролейбусні маршрути задублювали маршрутками. Точно не ідіоти.
AgentSmith13 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 11:28 #232 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 11:28 41 минуту назад, volks сказал: І що? Ти ж проти пересадок. Потрібно, щоб з кожної точки в кожну був прямий маршрут. Угу. Усі тролейбусні маршрути задублювали маршрутками. Точно не ідіоти Ну, якщо тролейбус "нішмагла" (а на ЛПЕ міськрада забила, а ще раніше вони замість розвивати ЕЛЕКТРОтранспорт, понакупляли маршруток), то люди не винні і стояти по півгодини і тим більше, в стабільно переповненому транспорті їхати- не зобов'язані. Крім того, маршрутки їдуть якщо і схожими на тролейбусні маршрутами, то з заїздом туди, куди тролейбус не може фізично -3, 47, 32, 9, 9а, 16, 31, 19, 22, 1, 4, 3, 18... От візьмемо тролейбус 7 та 10 і 3-ку маршрутку... "Заважає" вона тролейбусам? Ну, конкурент, то точно, але - тролейбус охоплює одні мікрорайони, маршрутка - ІНШІ. З Ковельської в Гаразджу всі мають їхати з пересадкою в центрі єдиним тролейбусом? То буде так - в тролейбус сіли люди на вокзалі, підсіли на Винниченка, НАПХАЛИСЯ в центр ті, хто приїхав з Ковельської, і прилеглих районів, ДОТРАМБУВАЛИСЯ біля Лучкська жителі 33-го, 40-го А люди, в яких на вулиці немає тролейбусної лінії, поголовно мають йти пішки, туди, де вона є? По Чернишевського тролейбус пустити можна? А біля Нової Лінії? А в Теремно? БЕЗ витрати купи грошей на розширення вулиць, на побудову лінії? А ЯК розширити вулицю, де ПРИВАТНІ хати кругом? Позносити людям паркани і "подвинути" їх земельні ділянки, отак, "через коліно", зробивши на їхній землі тротуар? Нереально, бо буде суд, і не в користь "розширювачів", то не кіоск знести. Плюс маршрутка - то інколи ще й економія ЧАСУ. Я пам'ятаю, як були тролейбуси набиті під зав'язку стабільно, СІСТИ було за щастя, коли маршрутка була ще рідкістю, як чекати його доводилося по півгодини, і нафіг-нафіг таке повертати - має бути ВИБІР. А хоче ЛПЕ прибутків і пасажирів - хай мозок включає - нормальний інтервал руху, не втеча в депо, як тільки стемніло, а їзда до 23-ї, GPS (люди НЕ телепати поголовно, і де він їде, не знають), закупівля нормального транспорту, електронний квиток замість тітоньки, щр ліктями розпихає пасажирів і верещить... І не будуть вже тролейбус оминати і "лоховозом" називати люди... А той совок, з фобією темряви і "невидимий" онлайн, що є - нікому не потрібен. От я сьогодні ВПЕРШЕ за місяця два на вокзалі вранці побачив 4-ку тролейбус. З тією ж Дуьнівською, та і з Конякіна ввечері не було б НІЯКИХ проблем, якби 5-ка їздила б нормально, зранку і до вечора. А коли тільки 7 вечора, а воно уже повзе в депо - то кому воно треба? В нас, і то, якщо не звертати увагу на їхні "відстої" біля аавтозаводу, нормально ходить два маршрути - 15 і 15а, решта - "щоб було". Ну, може ще 1-ка і 2-ка. А пересадки - а навіщо вони здалися? Їде з 40-го 2 маршрутки на ЛПЗ, одна - по Соборності, Перемоги, Винниченка, інша - Відродження, Рівненська, Волі, так само на ту ж Львівську, Ковельську... І де тут доречна пересадка? Для чого вона в нашому далеко не гігантському місті? 99% людей ЗАДОВОЛЕНІ тим, що можна сісти в транспорт на ЛПЗ чи Львівській чи ще десь, і без зайвих рухів дістатися на 40-й (і навпаки). А так, то ж єдиний плюс - хтось бабла відмиє на будівництві "перевалочної бази", "проектуванні нової схеми руху". Ну і дядя на Лєксусі по центру буде розсікати вільно, без сусідства з лохами в коробочках. А харківські "оптимізатори" нехай, даруйте, пиздують у свій Харків до свого Гепи і там мутять воду. Луцьк від того не втратить нічого, тільки виграє, можуть ще з собою і наших "оптимізаторів" забрати!
volks Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 13:27 #233 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 13:27 1 час назад, AgentSmith13 сказал: Ну, якщо тролейбус "нішмагла" (а на ЛПЕ міськрада забила, а ще раніше вони замість розвивати ЕЛЕКТРОтранспорт, понакупляли маршруток), то люди не винні і стояти по півгодини і тим більше, в стабільно переповненому транспорті їхати- не зобов'язані. Ну так цю всю ситуацію і створили неідіоти і "професіонали" з міської влади. 1 час назад, AgentSmith13 сказал: А пересадки - а навіщо вони здалися? Їде з 40-го 2 маршрутки на ЛПЗ, одна - по Соборності, Перемоги, Винниченка, інша - Відродження, Рівненська, Волі, так само на ту ж Львівську, Ковельську... І де тут доречна пересадка? Для чого вона в нашому далеко не гігантському місті? Для того, щоб зменшити кількість скотовозок на вулицях. І пересадки не мається на увазі, що їдуть лише до центру. Просто необов'язково з'єднувати кожен район з кожним. 1 час назад, AgentSmith13 сказал: Ковельської в Гаразджу всі мають їхати з пересадкою в центрі єдиним тролейбусом? То буде так - в тролейбус сіли люди на вокзалі, підсіли на Винниченка, НАПХАЛИСЯ в центр ті, хто приїхав з Ковельської, і прилеглих районів, ДОТРАМБУВАЛИСЯ біля Лучкська жителі 33-го, 40-го При нормальних інтервалах такого не буде. Але точно таке було з 9а, коли вже біля Гостинця було нереально в неї влізти. Але ж ту схему руху не ідіоти складали. 1 час назад, AgentSmith13 сказал: Я пам'ятаю, як були тролейбуси набиті під зав'язку стабільно, СІСТИ було за щастя, коли маршрутка була ще рідкістю, як чекати його доводилося по півгодини, і нафіг-нафіг таке повертати Хтось говорить про півгодинні інтервали?
AgentSmith13 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 14:51 #234 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 14:51 1 час назад, volks сказал: Ну так цю всю ситуацію і створили неідіоти і "професіонали" з міської влади. Для того, щоб зменшити кількість скотовозок на вулицях. І пересадки не мається на увазі, що їдуть лише до центру. Просто необов'язково з'єднувати кожен район з кожним. При нормальних інтервалах такого не буде. Але точно таке було з 9а, коли вже біля Гостинця було нереально в неї влізти. Але ж ту схему руху не ідіоти складали. Хтось говорить про півгодинні інтервали? 1) "Профісіанали" докеруються до того, що лишиться 3 тролейбуси і 5 маршруток скоро. А тоді їх громада на йолку відправить. 2) Кількість транспорту продиктована кількістю ЛЮДЕЙ. А марщрутку від скотовозки відрізняє те, що у скотовозку можна тінельки ЗАПХАТИСЯ, і стояти на одній нозі, а в маршрутці - можна СІСТИ. Я - за маршрутки (тролейбуси, автобуси, хоч МЕТРО, що завгодно аби не переповне, і не раз на годину)! Пустити великий автобус чи тролейбус - так, перевезе ту ж кількість, але ІНТЕРВАЛ - зросте. Факт. А всі з усіма райони у нас і так не сполучені (ВИШКІВ - ДУБНІВСЬКА, ВОЛІ - ТЕРЕМНО, ЛЬВІВСЬКА - ДУБНІВСЬКА, далі ліньки згадувати). Не сполучені ті, куди (і звідки) маршрут буде якраз малопопулярним, і ця міра вимушена. Додаткові до існуючих пересадки, тим більше платні - не потрібні нікому. 3) Поки не наведуть порядок і не введуть штрафи за найменше порушення договору - інтервалів НЕ БУДЕ. Той, з якого пересідаєш, спізнився, той, в який - поїхав, і чекай наступного, спізнюючись на роботу/потяг/автобус... Дурня. 9а - якраз результат ЗМЕНШЕННЯ КІЛЬКОСТІ (і не міськрадою, а самовільно, перевізником, міськрада просто друшляє активно і не реагує на це, вихідний день і ДВІ 9а на все місто - то нормально?), коли замість 6 чи 8 - їздить 2-3. СХЕМУ складали не ідіоти, ідіоти її ламають під потреби "своїх пацанів", і ідіоти "не бачать" порушень, що ті "свої пацани" собі дозволяють і не чують людей. 4) Будуть і по 40 хвилин, якщо міськрада не візьме перевізників за одне місце, і добряче не стисне. Але не візьме і не стисне, і ми це знаємо. Їм простіше закрити маршрут, потрібний людям, і відповісти відпискою на петицію.
volks Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 15:24 #235 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 15:24 31 минуту назад, AgentSmith13 сказал: Дурня. 9а - якраз результат ЗМЕНШЕННЯ КІЛЬКОСТІ (і не міськрадою, а самовільно, перевізником, міськрада просто друшляє активно і не реагує на це, вихідний день і ДВІ 9а на все місто - то нормально?), коли замість 6 чи 8 - їздить 2-3. СХЕМУ складали не ідіоти, ідіоти її ламають під потреби "своїх пацанів", і ідіоти "не бачать" порушень, що ті "свої пацани" собі дозволяють і не чують людей. Забув написати, що та ситуація була 5 років тому, коли ще ніхто нічого не ламав.
AgentSmith13 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 15:31 #236 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 15:31 8 минут назад, volks сказал: Забув написати, що та ситуація була 5 років тому, коли ще ніхто нічого не ламав. Тоді і юула, та і зараз іноді їздить 2, іноді 3 маршрутки в вихідний, причому ВЛІТКУ, коли ще геть світло (і нафіг треба була мені б та 9а, якби не відсутня 4-ка - прийшов пішки з дач із Калини), фіг виберешся в 9 вечора з Полонки. А буває - їздить гут, з якої ноги водій і перевізник зранку встануть, напевно... Так, тоді ще рученята Укропу до влади не дорвалися, а от перевізників від хвороби "охірівання вкрай" лікувати штрафами треба було ще тоді... Тепер простіше деяких "розстріляти" (заборонити участь брати в тендерах за системні порушення) і нових набрати - менше часу на "дресуру" піде.
volks Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 15:48 #237 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 15:48 15 минут назад, AgentSmith13 сказал: от перевізників від хвороби "охірівання вкрай" лікувати штрафами треба було ще тоді.. А причому тут ахірівання? Вони тоді зранку ходили стабільно через 12 хв. Але через таку схему, яку складали не ідіоти на Молоді і Відродження було влізти нереально.
AgentSmith13 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 15:53 #238 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 15:53 Сумніваюся по 12 хвилин - їздили вони, як мокре горить тоді.
volks Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 15:56 #239 Опубліковано 28 Лютого, 2019 в 15:56 1 минуту назад, AgentSmith13 сказал: Сумніваюся по 12 хвилин - їздили вони, як мокре горить тоді. Сумнівайся. Ніхто тобі не забороняє. Але біля гостинця були в 8.18 і 8.30.
AgentSmith13 Опубліковано 1 Березня, 2019 в 13:06 #240 Опубліковано 1 Березня, 2019 в 13:06 В робочий день вранці - може й так, так того і повна була, що люди до роботи добиралися, або з роботи, хто десь в нічну зміну, а от ввечері/в вихідний - з нею була проблема, плюс їде вона туди, куди жодної іншої маршрутки немає, і то навіть не 9-ка, що до того ж військомату чи до ставка в Теремно можна пройтися пішки пару хвилин з Відродження, туди йти - таки далеко, як не крути. Та й зараз у вихідниж з 9а торба - 9ка проста їздить часто, а от 9а - як заманеться, може і 2 їздити. Та і інтервал в багатьох маршруток - цікавенький такий - то дві 12-ки, 2-ки і т.д. підряд, а то чекаєш, і їде все, крім потрібної. Навіть двійка, яка ходить досить часто і МАЙЖЕ дотримується графіку, може "просто так взяти", і не вийти на рейс по графіку, бачив я цього року таке, коли ДВІ двійки стояли на вокзалі, водії чухалися, приїхав потяг, і напхана ОДНА поїхала за графіком своїм, а та, що мала йти попередньою - так і лишилася стояти... І це було саме так, бо, коли я йшов на зупинку - бачив з Привокзальної зелену таку 2-ку, яка вже поїхала, а біля обласної лікарні ми розминулися з третьою, яка їхала на вокзал. Напхана, аж перехилена, маршрутка була вже біля стадіону, ще й МУДІЙ відкривав лише передні двері і плужив по пару хвилин на кожній зупинці, поки я на нього не гаркнув добряче, і не нагадав, ДЛЯ ЧОГО люди зранку його послугами користуються (правильно, щоб ВСТИГНУТИ на роботу).
Zevs_Isver Опубліковано 1 Березня, 2019 в 13:31 #241 Опубліковано 1 Березня, 2019 в 13:31 24 хвилин тому, AgentSmith13 сказано: Та й зараз у вихідниж з 9а торба - 9ка проста їздить часто, а от 9а - як заманеться, може і 2 їздити а хто сьогодні власнік маршруту 9а ?
AgentSmith13 Опубліковано 1 Березня, 2019 в 13:33 #242 Опубліковано 1 Березня, 2019 в 13:33 ЛПЕ. І от прямо зараз їх їздить 5, дві - взагалі не по графіку, одна з різницею в 32 хвилини, а 2 - з різницею 5-6 хвилин. І їздить їх 5 з 14-ти, зареєстрованих в МАКу. І по нормальному, за ті 3, які "заблукали", на основі показів GPS-моніторингу міськрада мала б вліпити тисяч 15 як мінімум штрафу, і водію мало б теж прилетіти по шапці, наступного разу він би вже їздив по людськи, щоб не лишитися без премії, а перевізник почав би ретельно слідкувати за дотриманням графіку і щодня роздавати "плюшки". До прикладу - 9, від АТП-10701 - їздять 9 із 12, і тільки одна на 36 хвилин відстає, дві взагалі ідеально, в решти - ті сам і5-6 хвилин різниці з графіком. І тут же - ОНОВЛЕНА ТРІЙКА - те ж АТП-10701 - їздить 7, і тільки ОДНА по графіку, 6 - з відставаннями до ГОДИНИ, а одна - ВЗАГАЛІ НЕ В ГРАФІКУ. Класна альтернатива 47, СУПЕР ПРЯМО. і нова СУПЕРЧЕТВІРКА від того ж АТП-10701 - 6 з 8 хздять, ОДНА - по графіку, ОДНА - з відставанням на 3 хвилини, 3- з відставанням від 40 хвилин до знову ж ГОДИНИ, і одна - "немає в графіку". Виходить так, що міська рада не може вправити мізки СВОЄМУ Ж КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ, ну, чи ДОЗВОЛЯЄ йому так їздити - "як карта ляже", і НАВІТЬ НЕ СЛІДКУЄ за ЩОЙНО СТВОРЕНИМИ МАРШРУТАМИ вже приватного перевізника. Та той перевізник перші місяця два має їздити з секундоміром і боятися хвилину туди-сюди помилитися, чекаючи муніципалів на зупинці і дзвінка з міськради... І зі страхом чекати скарг людей на нього... І готувати бабки на сплату штрафів за "косяки". БОЛТ поклали не на графік - БОЛТ ПОКЛАЛИ НА ЛЮДЕЙ! За таке начальник департаменту має на майдані перед людьми стати на коліна, вибачитися, і написати прилюдно заяву на відставку, і ЙОГО КЕРІВНИК, той, що необраний - теж! Не забувши написати рішення про повернення назад маршртток, які вони похерили в пориві приступу прогресуючого дебілізму. Є така приказка - "не можеш какати - не муч дупу", так ото вона - про них!
AgentSmith13 Опубліковано 3 Березня, 2019 в 20:36 #243 Опубліковано 3 Березня, 2019 в 20:36 О! виліз славнозвісний Дьомін, пофілософствував! https://www.volyn24.com/news/122416-pereviznyk-poiasnyv-chomu-u-luckyh-marshrutkah-treba-pidvyschyty-vartist-proizdu#comments За словами Сергія Дьоміна, для перевезення на маршрутах потрібно в першу чергу збільшити тариф на перевезення. Якщо згадати, як їздила колись 1-ка під його керівництвом і подивитися на 3 і 4 зараз... Нагадаю - ДВІ маршрутки з "оновлених" нашою недолугою міськрадою 3 та 4, а перевізник там якраз ПрАТ «Луцьке АТП 10701», їздять за графіеом, в решти - відставання від 40 хвилин до понад години, а деякі - відсутні у графіку ВЗАГАЛІ. Притому тих же трійок є 6, а маю бути 8! Підвищення вартості? Зал*пу за комір! А може, "для перевезення на маршрутах" ЛЮДЕЙ, їх комфорту і безпеки треба таки міській раді не слухати баригу, виконуючи його забаганки по першій вимозі, а вводити електронний квиток, і ШТРАФИ від 5000 грн. за вимкнений GPS, невиданий квитокпасажиру з готівкою, недотримання графіку більш як на 5 хвилин, за втечу з маршруту чи взагалі невихід, тахограф в кожну маршрутку і штрафи за ВСІ перевищення швидкості? Вони хочуть польських зарплат? А ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ за ВСІ свої порушення і нікудишнью роботу не хочуть? В Польщі тій же, якби "шумахерство" водія автобуса призвело б до ТРАВМИ чи навіть пошкодження майна пасажира, водія б ви... і висушили, не кажучи вже про загибель. А наші обганяють одне одного по зустрічній, літають, як навіжені, даааалеко не 50 км./год., по ямах, стартують як на перегонах з зупинки, що пасажири літають, а як вдаришся чи пошкодиш при падінні якесь майно - то ще пащу роззявляє - "Триматися треба!"... І поліції варто активізуватися - поставити в місцях "перегонів" камери, і нещадно штрафувати за зустрічку. Хтось скаже, що на таких умовах перевізники відмовляться їздити - НА ЗДОРОВ'Я! Хай валять з міста ті, хто не може робити свою роботу якісно - це, в першу чергу, забезпечить комфорт і БЕЗПЕКУ людей. Не можеш працювати нормально в умовах міських перевезень - вперед, на міжміські і приміські рейси, з автостанції вже не вийде їздити не за графіком, вмить виховають. Лікарю, який захотів би вас оперувати з допомогою ножа по гіпсокартону, ви б довірили? Тут - те саме, життя і здоров'я кожного пасажира залежить від того, хто за кермом - і як він їздить, як на перегонах, чи взагалі бухий (а 100% є і такі) - його треба назавжди позбавляти категорії. Штрафи від 5000 і вище ВЕЛИКІ? Для БІЗНЕСУ то великі гроші? За просто їзду в нетверезому стані штраф стартує з 10200 грн., то чому за наражання на небезпеку повного салону пасажирів, та і просто за плювання на людей, таке, як невихід на маршрут, має бути менше?
AgentSmith13 Опубліковано 18 Березня, 2019 в 21:27 #244 Опубліковано 18 Березня, 2019 в 21:27 Оппа! Дореформувалися! https://www.volyn24.com/news/123364-ne-korystuietsia-velykoyu-populiarnistyu-u-lucku-mozhut-skasuvaty-marshrutku-4 «Не користується великою популярністю»: у Луцьку можуть скасувати маршрутку №4
Ghost_manka Опубліковано 19 Березня, 2019 в 12:10 #245 Опубліковано 19 Березня, 2019 в 12:10 14 часов назад, AgentSmith13 сказал: Оппа! Дореформувалися! https://www.volyn24.com/news/123364-ne-korystuietsia-velykoyu-populiarnistyu-u-lucku-mozhut-skasuvaty-marshrutku-4 «Не користується великою популярністю»: у Луцьку можуть скасувати маршрутку №4 В Дьоміна хоч щось рентабельне є? За що не візьметься, то нерентабельне) Може йому вже пор займатись чимось іншим?
Ghost_manka Опубліковано 19 Березня, 2019 в 12:24 #246 Опубліковано 19 Березня, 2019 в 12:24 Цікавий тактика, 2-3 маршрутки підряд. Коли вже Дьомін заявить, що 3-ка стала нерентабельною?
TFA Опубліковано 19 Березня, 2019 в 21:24 #247 Опубліковано 19 Березня, 2019 в 21:24 9 часов назад, Ghost_manka сказал: В Дьоміна хоч щось рентабельне є? За що не візьметься, то нерентабельне) Дьомін працював в депо раніше, звик, що там все нерентабельне і держава відшкодовує за пільговиків.
Bliksss Опубліковано 25 Березня, 2019 в 10:48 #248 Опубліковано 25 Березня, 2019 в 10:48 On 18.03.2019 at 23:27, AgentSmith13 сказано: «Не користується великою популярністю»: у Луцьку можуть скасувати маршрутку №4 Це просто брэд, зранку та ввечері - вони переповнені, але, потрібно узгодити графік з маршруткою 9а - вони їздять або обночасно з 4, або з інтервалом в кілька хвилин.
AgentSmith13 Опубліковано 25 Березня, 2019 в 19:17 #249 Опубліковано 25 Березня, 2019 в 19:17 В 19.03.2019 в 23:24, TFA сказал: Дьомін працював в депо раніше, звик, що там все нерентабельне і держава відшкодовує за пільговиків. Субота, ВОСЬМА вечора, Дубнівська, ТРИ маршрутки №1' (Дьомін, собака, Дьомін) "повз касу" (одна - взагалі з освітленою табличкою), і ВСІ перевищували дозволені по місту 50 км/год, подзвонив в міськ(з)раду, взнав номер диспетчера, роздав щирих та широких піздюлєй, та тут приїхав тролейбус №5, іііііі.... Правильно, доїхали до 4 школи і на тобі "в депо тролейбус"! Йоханий, даруйте, БАБАЙ, Дубнівська - то зачарована територія, звідки НЕМОЖЛИВО добратися без пересадок нікуди, окрім центру і Володимирської? ЧОТИРИ зупинки від ОДА і центральної вулиці міста... Нерентабельні тролі? Так ЇЗДИТИ треба, а не вйо..вати в депо, щойно стемніє! Боїться водій темряви - хай заспокійливі жере! На запитання "якого милого?" - а шо ви собі дозволяєте, в нас ТАБЛИЧКА є! Офігіть, ТАБЛИЧКА, НЕОСВІТЛЕНА, в ТЕМНУ ПОРУ ДОБИ, і об'ява після 4 школи... Грошей впевнене в своїй беззаперечній правоті бабзно совіцької закалки звісно не повернуло, а хулє, їхав же! Та то ще не все... ОК, вийшов біля готелю "Україна", перейшов дорогу - і ОППА - ОДИНИЧКА стоїть, вухами клацає, пояснив водію, яким словом називаються його колеги ї їх хУзяїн, і поїхав безкоштовно, заперечень не було. Як казав Лесь, "я в рот і в носа" такий громадський транспорт, і такі перевезення. Соррі за "многабукаф", накипіло. А взагалі, перевізників, і тих, хто таке дозволяє, пора уже відстрілювати за той бардак (ну, щоб не кримінально геть порушувати закон - в ДРУГУ проїжджаючу повз зупинку скотовозку відправляти в лобове шкло бруківчину - теж дієво). P.S. Саме цікаве та інтригуюче питання - ЧОМУ давним-давно, як та одиничка їздила ще в Підгайці, такої проблеми не було, і літом з рибалки в темряві вже (а то мінімум 22:00) можна було вибратися???
AgentSmith13 Опубліковано 25 Березня, 2019 в 19:31 #250 Опубліковано 25 Березня, 2019 в 19:31 8 часов назад, Bliksss сказал: Це просто брэд, зранку та ввечері - вони переповнені, але, потрібно узгодити графік з маршруткою 9а - вони їздять або обночасно з 4, або з інтервалом в кілька хвилин. Нічого ні з ким "узгоджувати" не треба - то РІЗНІ, геть різні маршрути, і хай не ліплять відмазки, а возять людей! І взагалі, ПОВЕРНУТИ 23, 4-ку з вокзалу на Калину, і досить "рехформ". І головне питання - де ж, КУРВА, вибори МЕРА?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.