Vect0r Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 08:54 #1 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 08:54 Чутки йдуть, що на Дернівському переїзді зіткнулись Електричка та Вантажівка. Пожежних декілька машин не можуть загасити полум"я. Жах одним словом
VovkleV Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 09:35 #2 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 09:35 Чутки йдуть, що на Дернівському переїзді зіткнулись Електричка та Вантажівка. Пожежних декілька машин не можуть загасити полум"я. Жах одним словомтільки що їхали поруч в обїзд - від фури залишився тільки причіп, а в локомотива розбито весь перед і видно що горить (видно тільки здалеку через дерева) В любому випадку є постраждалі
Гість rl72 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 10:36 #3 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 10:36 http://www.prokovel.com/kovel-3330.htmlhttp://www.pravda.lutsk.ua/ukr/news/46302/
difoto Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:06 #4 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:06 Електричка Здолбунів - Ковель на переїзді за с. Дерно врізалась у фуру, водій якої намагався переїхати через колію незважаючи на попереджаючі знаки світлофора. Загорівся перший вагон, а пожежники так поспішали, що їх обганяли всі машини, які їхали з ними по дорозі (водії зупинялися та розповідали потерпілим, що бачили пожежні карети, круто, да? . Що з машиністом - теж невідомо, але двері людям у поїзді відчинили, і вони одне одному допомогли вибиратися з вагонів (подекуди було близько більше 1м до землі). За словами очевидців водій машини був із пробитою головою, але ще живий. Також у кабіні був пасажир. Кабіну вантажівки відкинуло так, що пошкодило опорний стовп, до якого приєднані електропередачі з/д. Водій, курва, вкотре продемонстрував, який мастак, і поплатився цим пробитою головою. ЦЕ не перша аварія на даному переїзді - колись там був черговий та шлагбаум. Тепер, видно, влада вирішила зекономити. На життях людей.
olsad Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:13 #5 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:13 Водій, курва, вкотре продемонстрував, який мастак, і поплатився цим пробитою головою. ЦЕ не перша аварія на даному переїзді - колись там був черговий та шлагбаум. Тепер, видно, влада вирішила зекономити. На життях людей. Заходів безпеки на тому переїзді і без шлагбауму достатньо - 2 світлофора і знак "СТОП", якщо життя дороге звичайно... Трохи ближче до Луцька є шлагбаум з черговим, проте це не заважає особливо хитрожопим проїзджати його, навіть закритого (сам бачив).
vetalforever Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:16 #6 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:16 Нагадайте, яка місткість бака у фури? 500, 600?
difoto Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:20 #7 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:20 Нагадайте, яка місткість бака у фури? 500, 600?От до чого тут це запитання? Фури заправляють дизпаливом, я сам опускав сірника у відро з соляркою і він загасав. А чому не питаєш про місткість баків дизель-потягу?
vetalforever Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:23 #8 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:23 нІ, ТИ НЕ ПРАВИЙ, солярка загорається від тиску на неї, або від певної температури нагрівання. Я до того, що саме --її-- пожежні не можуть загасити
drap Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:28 #9 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:28 Нагадайте, яка місткість бака у фури? 500, 600?Может быть и 2 бака по 600л., может один на 600 у кого как.
vetalforever Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:30 #10 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:30 припустимо, що хоч один був повний.... капєц тоді. Як тільки не взірвалась....
Venom Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:31 #11 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:31 Заходи безпеки лишніми ніколи не бувають. Це раз.Видимість поїзда там дуже обмежена. Це два.А ніхто не задумувався над тим, що світлофор міг не спрацювати? В мене була ситуація по Карпенка-Карого, на переїзді. Їхав в сторону Ківерцівської. Світлофор блимав. Зупинився першим перед коліями, пропустив електричку в сторону Ківерець. Потім світлофор погас, ну я по сторонам подивився, тикнув передачу, думав рушати, а переді мною на швидкості пролетів маневровий. Волосся заворушилося! Ось вам і заходи безпеки. Зараз на цьому переїзді навіть при вимкненому світлофорі зупиняюся, хоча там знака СТОП немає.
vetalforever Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:35 #12 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:35 Яка система у шлагбаумів? Поїзд наїжає на датчик і він спрацьовує. (я можу помилятись)Якщо саме так як каже веном, то вантажівка може бути не останнім невинним клієнтом..
Venom Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:40 #13 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:40 Якби там стояв шлагбаум та ще й закритий, то сумніваюсь, що в тому місці фура змогла б його об'їхати.
vetalforever Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:42 #14 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:42 Трішки поравлю себе, не шлагбаум, а світлофор. Як вони працюють, хто знає?
Alexss Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:48 #15 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:48 На этом переезде точно есть знак Стоп, на счёт светофора не помню, нет вроде. Лично я всегда останавливаюсь на стоп линии и смотрю право-лево. Возможно водитель не остановился, а может по каким-то причинам застрял на переезде, такое тож бывает.
vampirich Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:54 #16 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:54 там точно є світлофор.
amadey777 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:55 #17 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 11:55 "Водій, курва, вкотре продемонстрував, який мастак, і поплатився цим пробитою головою. "поїзду +1
Volyniaka Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 12:00 #18 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 12:00 так Дерники чи Дерно?http://www.pravda.lu...ukr/news/46302/(журналюги...)
Yarchik Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 12:02 #19 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 12:02 Нагадайте, яка місткість бака у фури? 500, 600?А чому не питаєш про місткість баків дизель-потягу?Емм... а причому тут дизель-потяг? Вроді як електричка фігурує...
vetalforever Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 12:05 #20 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 12:05 ВОНА. Діфото трішки помилився
Rock Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 12:13 #21 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 12:13 на цьму участку вже давно ходять електро поїзди , такщо більше всьго то електричка і відповідно ніяких баків не має.на переїзді стоїть два світлофори , один за метрів сто від переїзда і знак стоп. і видимість там хороша .переїзд спрацьовує від рейкового кола ,яке знаходиться за метрів 500-800 від переїзда. для особливо одарених воділ і шлагбаум з черговим не поміха .
Mykola81 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 12:24 #22 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 12:24 Як завжди -- думав , що проскочить ...
vetalforever Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 12:25 #23 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 12:25 Ну, давайте тепер не будемо про водія, адже його з нами нема....
Venom Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 12:45 #24 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 12:45 2Rock: ага, полотно проглядається ідеально, особливо, якщо їдеш на фурі і на переїзді дивишся вправо. Видимість простягається до лінії горизонту... На рахунок світлофора, який спрацьовує автоматом наводив приклаз з власного життя. Спробуй хоча б на бусі оминути шлагбом, не говорю вже про фуру. Якщо мені не зраджує пам'ять, аварія сталась на тій ділянці не вперше, та й не вдруге. А висновки до цього часу не зроблені.
difoto Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 12:52 #25 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 12:52 Емм... а причому тут дизель-потяг? Вроді як електричка фігурує...А при чому тут місткість баків фури? Хтось голівудських блокбастерів надивився, подивіться руйнівників міфів.ЗЫ до того ж у нас курсують дизель-електропоїзди, це ті, шо при потребі рога піднімають-опускають.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.