Zheny@ Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:26 #76 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:26 Неси. Вертай гроші. І передавай привіт ІнтерПрод... а бажано на їхньому сайті! Адреса, доречі, є на упаковці.
Єретик Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:29 Автор #77 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:29 В 09.11.2012 в 13:24, Zhenya сказав: Мова не йде про людський фактор в даному випадку, мова йде про те, що міг і ніхто не знати про те, що риба із паразитами, ось про що мова.Навіщо нам (покупцям) платити за гігієнічні і санепідеміологічні сертифікати, якщо ніхто нічого не знає про товар, який нам продають?Краще би вже продавали би на 50% відсотків нижче. Всерівно ті гроші ідуть на хабарі і відкати, щоб впарити товар.
Zheny@ Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:33 #78 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:33 І до чого це було сказано Сергій? Впевнений, що у половини борди (якщо здати аналізи на параизити) щось да знайдуть!Гетто правду писав, з таким підходом, нічого не купуйте. Ніде! І не факт, що вирощене власноруч, буде таке вже ідеальне!
Oksana04 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:36 #79 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:36 В 09.11.2012 в 13:24, Zhenya сказав: Оксана, А якби купили рибку десь у "Пивний Запас", і вона виявилася із червачками? То що тоді робити?Ти ж не сама її вирощуєш, правда? правда! Ти ж також її купуєш у когось? Купуєш. От і все. І хто винен би був? Ти теж про це могла ні сном ні духом не чути!.......І пофіг де її купили. Сьогодні Там-Там. Завтра "Салют". Післязавтра "Наш Край".Так а я про ЩО??? З назви теми назву магазину треба прибрати і замінити її на назву виробника
Єретик Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:39 Автор #80 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:39 В 09.11.2012 в 13:33, Zhenya сказав: І до чого це було сказано Сергій?Приступ відчаю. Згадались старі добри часи, коли ніхто не чув про ГМО, ешкі і продукти були корисніші. В 09.11.2012 в 13:32, Там Там сказав: Від імені гіпермаркету «Там Там» приносимо Вам вибачення за те, що придбали даний неякісний товар у нашому магазині.Дуже приємно, що відгукнулись і не залишили без уваги.
Zheny@ Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:39 #81 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:39 Ключове слово не "в ТАм-ТАм-і" а "Таку рибку". МОжна взагалі, як блокбастер - "Скоро !!! На прилавках Усіх супермаркетів країни! Нова рибка! ..."
Єретик Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:43 Автор #82 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:43 Якщо Там-Там прийме товар, або запропонує інший рівноцінний - притензій до нього взагалі не матиму ніяких. Про що і писав вище. Навпаки, буду впевнений, що вони не хотіли мені продати такий товар. Запакований товар з сертифікатами важко перевірити. Але претензій Інтерпродсервісу висунути не можу - бо не маю їхнього чека. Маю фіскальний чек Там-Там, тому і назвав так тему.
jack74 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:46 #83 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:46 В 09.11.2012 в 13:32, Там Там сказав: Шановний sergyj Від імені гіпермаркету «Там Там» приносимо Вам вибачення ... Там-Там - приємно бачити таку реакцію і сміливість відписатись в темі
Гетто Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:47 #84 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 13:47 Тему не надо переименовывать. Пусть в шапке звучит Там ТАМ. Ибо тут засветился представитель названного супермаркета. А всяких траблов этом мега маркете будет ещё ох как достаточно.Или можно назвать "Придбав товар в Там Тамі", но тему оставить в єтой же ветке.
Гетто Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:04 #85 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:04 Цитата Наш відділ якості буде уважніше відстежувати продукцію ТОВ «Інтерпродсервіс». А ще краще, щоби Ваш відділ якості уважніше відстежував продукцію всіх виробників, яка поставляється на склади Там Таму. К.О. Гте то была подобная темка про куры гриль в Там Таме... может её сюда прилепить ? может ситуация тоже изменится ?
ips1 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:08 #86 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:08 Добрый день. Большая просьба автору написАть на serg@interprodservice.com для решения сложившейся ситуации. Всем уважаемым участникам форума в двух словах рассказывю: производитель работает с ОЧЕНЬ БОЛЬШИМИ партиями сельди, в которой попадаются ЕДИНИЧНЫЕ экземпляры рыб с подобной проблемой. Данная проблема называется анизакидоз, которая ДОПУСУСКАЕТСЯ в продажу и нормы содержания гельминтов утверждены Департаментом Ветмедицины Украины. Вычислить 2-3 рыбки на 10000 т просто физически невозможно. Но возможно извиниться перед покупателем и вернуть (обменять) продукцию. А всех читавших заверить, что ситуация действительно единичная и отказываться от покупки рыбопродукции в ТЦ "ТАМ-ТАМ" не стоит. В любом случае производитель не снимает с себя ответственности за качество поставляемго товара.
jack74 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:11 #87 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:11 ого! хвиля пішла! похвально! Починаю погоджуватись, що Луцька Борда - не просто "курилка"
Гетто Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:17 #88 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:17 Ох нифига себе Зачем куда то ходить и писАть на кого то жалобы. Просто зашел на Борду, создал темку и решение проблемы на протяжении пару суток не заставит себя ждать. Цитата Вычислить 2-3 рыбки на 10000 т просто физически невозможно. Может ТСу сегодня в казино сходить с таким уникальным не везением, попасть на пресерву, которая выпускается только пару штук на миллиард
Zheny@ Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:24 #89 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:24 Була колись тема про матрац. Також виробник відгукнувся. Все правильно.З попередньої роботи знаю, що вся продукція, яка надходить на ринок збуту ОБОВ'ЯЗКОВО повинна побувати в лабораторії.Риба, м'ясо, ковбаса і т.д. Ї вона її там проходить. І при чому чесно проходить. Бо, якщо пройде не чесно, і щось потім вилізе - Усім дістанеться на горіхи. В першу чергу тим, хто перевіряв. А це держустанова. А це коту під хвіст стаж держслужбовця і т.д. Тому якість там в першу чергу.
Гетто Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:37 #90 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:37 Товарищи, то получается как? Никто не виноват ? Ни ТамТам, ни производитель? ТС просто стал жертвой уникального бага ?Там Там воще не приделах, и производитель всё делал правильно, по закону, просто сработал тот мизерный процент ошибки качества, в который входит подобный случай?Ладно, будем ждать как в реале ситуация разрулится,
Zheny@ Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:51 #91 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:51 гетто, тебе блискавка в дитинстві не била? Ні? Це також 1 випадок на кілкьа мільйонів.Бо інакше твою "унікальність" я не можу пояснити.
paksivatova Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:55 #92 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:55 а я в Там-тамі завжди купую оселедці ті,що типу в бочках і без головинеймовірно смачні!
LaMeRiLKiN Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:56 #93 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 14:56 меня начинает брать гордость за культуру наших производителей и предпринимателей. раньше и днем с огнем не увидишь, когда так мирно и вежливо решались подобные проблемы. молодцы.
jack74 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 15:07 #94 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 15:07 В 09.11.2012 в 14:51, Zhenya сказав: гетто, тебе блискавка в дитинстві не била? Ні? Це також 1 випадок на кілкьа мільйонів. Бо інакше твою "унікальність" я не можу пояснити. В 09.11.2012 в 14:56, LaMeRiLKiN сказав: меня начинает брать гордость за культуру наших производителей и предпринимателей. раньше и днем с огнем не увидишь, когда так мирно и вежливо решались подобные проблемы. молодцы. а проблеми ще поки не розрішились це поки що "писанина". От коли ТС відпишеться про результат, от тоді і побачим
Гетто Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 15:19 #95 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 15:19 Цитата а проблеми ще поки не розрішились це поки що "писанина".А вот теперь решение этой проблемы зависит полностью от действий ТС. Как сторона предпринимателя, так и сторона производителя озвучили всенародно решение проблемы со своих сторон. Я очень сомневаюсь, что будет попытка какой то нечесной игры или манипуляций. Это вам не скарга на продавца, который продал на Борде нерабочий телефон и спрыгнул в неведомость.Этим фирмам компенсировать ТСу всё то, что обещали проще, чем опять в этой теме какие то отмазки лепить.. типа .. заболел... в другом городе... через неделю отдам .... имхо...
timomaas Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 15:23 #96 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 15:23 В 09.11.2012 в 14:56, LaMeRiLKiN сказав: меня начинает брать гордость за культуру наших производителей и предпринимателей. раньше и днем с огнем не увидишь, когда так мирно и вежливо решались подобные проблемы. молодцы.а все завдяки вдало підібраній назві теми) не було б посилання на торгову точку - ніхто б і пальцем не поворохнув. а так імідж..
Адміністратори t0rik Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 15:41 Адміністратори #97 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 15:41 Так это производитель написал или Там-Там? А то шлют тут в пм непонятно что
vampirich Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 15:42 #98 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 15:42 оффтоп: мені цікаво - чому користувача Там-там забанили а його пост витерли? То ж ніби вибачаються, ніц не порушували Чи це типу суд лінча - без можливості винуватому висловитися?
Zalepok44 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 15:55 #99 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 15:55 В 09.11.2012 в 15:42, vampirich сказав: оффтоп: мені цікаво - чому користувача Там-там забанили а його пост витерли? То ж ніби вибачаються, ніц не порушували Чи це типу суд лінча - без можливості винуватому висловитися? А ви в якій країні живете??? У нас що свобода слова існує??? Даже на борді не дають захистити(відстояти, висловити) свою позицію. Це просто ЖАХ! P.S. Розбаньте користувача Там Там і відновіть його пости. Нема чого людей в оману вводити, там ніякої прихованої реклами нема, і не може бути. В 09.11.2012 в 15:41, t0rik сказав: Так это производитель написал или Там-Там? А то шлют тут в пм непонятно что Це в приват вам написав я, по проханню представника Там Таму, тому що новоствореним юзерам можна тільки 2 смс в день писати. А до Там Таму питань куча, на які потрібно відповісти. І ще раз запитаю згідно якого пункту правил статуту БОРДУ видалили пости від користувача Там Там.
taurus07 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 16:23 #100 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 16:23 В 09.11.2012 в 14:37, Гетто сказав: Товарищи, то получается как? Никто не виноват ? Ни ТамТам, ни производитель? ТС просто стал жертвой уникального бага ?Там Там воще не приделах, и производитель всё делал правильно, по закону, просто сработал тот мизерный процент ошибки качества, в который входит подобный случай?Ладно, будем ждать как в реале ситуация разрулится, Якби не відізвався там-там і представники виробника в цій темі, то на мою думку варто було б піти добряче поскандалити в там-тамі а потім погодитись на компенсацію. Без скандалу менеджери не скандалили б з виробником а той в свою чергу не почав би (хочеться сподіватись що почне) більш ретельно перевіряти свою продукцію. І таку продукцію могли б купити і спожити інші люди. Та в даному випадку респект продавцям що відізвались і на мою думку варто полюбовно і тихо-мирно залагодити цю ситуацію. Ще додам, що я планував сьогодні ввечері пройтись з цими фотками по сайтах де згадується виробник, але в даному конкретному випадку цього не буду вже робити. Від багів ніхто не застрахований...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.