Ukrainec Опубліковано 6 Червня, 2013 в 21:56 #51 Опубліковано 6 Червня, 2013 в 21:56 Уяви цей процес. Я ти будеш його гріти? смердіти ж буде . А потім ще як його подати на цеп? це проблематичніше. нагадує чимось новаторів з СРСР. Зараз спеціалізавані змаски для цепу якраз на летючих розчинниках, навіть у вигляді спреїв.
Ukrainec Опубліковано 6 Червня, 2013 в 22:22 #52 Опубліковано 6 Червня, 2013 в 22:22 еврика! придумав! Можна спробувати намазтити цеп будь якою консистентною змазкою, яка більше для тих умов придатна (не літол, а солідол) і за допомогою фена розтопити змазку. Лишню швидко витерти, а та що в звені буде працювати "за двох": в якості ущільнювача і мастила!
Shkoder Опубліковано 6 Червня, 2013 в 23:53 #53 Опубліковано 6 Червня, 2013 в 23:53 Ukrainec, куда проще развести густую смазку в каком-то малоактивном растворителе, например уайт-спирите. потом закапать в звенья, где растворитель испарится, смазка останется. эффект куда лучше, чем с нагревом, да и мороки меньше.а вообще, суть твоей идеи не нова – ещё советские шоссейники "вываривали" цепи в солидоле. он проникал очень глубоко, что позволяло ехать продолжительные дистанции не думая о смазке.
Ukrainec Опубліковано 7 Червня, 2013 в 05:27 #54 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 05:27 Ukrainec, куда проще развести густую смазку в каком-то малоактивном растворителе, например уайт-спирите. потом закапать в звенья, где растворитель испарится, смазка останется. эффект куда лучше, чем с нагревом, да и мороки меньше.Простіше, але при розведенні в уайт-спіриті і подальшому висиханні можуть змінитися характеристики базового масла, як мінімум. В гіршому може "зваритися" і втратити свої властивості загущувач.а вообще, суть твоей идеи не нова – ещё советские шоссейники "вываривали" цепи в солидоле. он проникал очень глубоко, что позволяло ехать продолжительные дистанции не думая о смазке.Та я знаю що не нова, про це багато пишуть. Новшество (суть) то в тому, щоб швидко це робити, не знімаючи цеп з велосипеда!
HWman Опубліковано 7 Червня, 2013 в 05:50 #55 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 05:50 Ну хто буде пробувати?
Lexx_Giant Опубліковано 7 Червня, 2013 в 06:35 #56 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 06:35 А що його знімати... розстебнув замочок зняв.. вичистив ролики і зірки промив ланцюга. просушив.. поставив змазав.... балдєй!)А взагалі.. автомийка рулить.. залив хімією ходову, випив соку поки відкисає.. змив все нах керхером.. попутно помив гуму, обода, спиці.. раму. Тряпочкою протер зверху і покрутив додому.. вода, поки докрутиш випарується, вдома протер ланцюга.. змазав, прокрутив паро разів щоб масло глибше зайшло, перевірив тиск в колесах, пройшовся по основних вузлах.. перевірив затяжку кількох болтів... пшикнув силікону на ноги вилки.. поствавив вел.. зранку встав, протер чуть тряпочкою ланцюг, ноги вилки і поїхав на роботу..)Така процедура проводиться мною раз в 2-3 тижні в залежності від погоди і від того, на скільки серйозна і напряжна для техніки буде покатушка.. Бо одна справа на кулінарку доїхати 10 км.., а друге гавнорейд по Цуманських лісах.. чи в неділю 130-140 км підкорювати "Дикий південь".. )))))
Ukrainec Опубліковано 7 Червня, 2013 в 06:48 #57 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 06:48 А що його знімати... розстебнув замочок зняв.. вичистив ролики і зірки промив ланцюга. просушив.. поставив змазав.... балдєй!) А взагалі.. автомийка рулить.. залив хімією ходову, випив соку поки відкисає.. змив все нах керхером.. попутно помив гуму, обода, спиці.. раму. Тряпочкою протер зверху і покрутив додому.. вода, поки докрутиш випарується, вдома протер ланцюга.. змазав, прокрутив паро разів щоб масло глибше зайшло, перевірив тиск в колесах, пройшовся по основних вузлах.. перевірив затяжку кількох болтів... пшикнув силікону на ноги вилки.. поствавив вел.. зранку встав, протер чуть тряпочкою ланцюг, ноги вилки і поїхав на роботу..) Така процедура проводиться мною раз в 2-3 тижні в залежності від погоди і від того, на скільки серйозна і напряжна для техніки буде покатушка.. Бо одна справа на кулінарку доїхати 10 км.., а друге гавнорейд по Цуманських лісах.. чи в неділю 130-140 км підкорювати "Дикий південь".. ))))) Лекс... не в цій темі про миття волосипеда говоримо... тут мова лише про ланцюг Ну хто буде пробувати? Хто, хто? Фена маєш?
ToxaViking Опубліковано 7 Червня, 2013 в 06:55 Автор #58 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 06:55 а раз уж нравится спрей, то в Эпицентре вот такая смазка продается : принцип тот же - летучий реагент с каким-то недорогим минеральным маслом типа веретенки, плюс еще липкий загуститель. отлично затекает и держится внутри, но после смазывания снаружи цепь прийдется вытирать..коли був в шкодера на ТО він змазав цим мастилом ланцюг, вже 2 тиждень тримається, якщо врахувати на погоду, ціна такої радості 46 грн в епіцентрі
Fagot Опубліковано 7 Червня, 2013 в 07:05 #59 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 07:05 коли був в шкодера на ТО він змазав цим мастилом ланцюг, вже 2 тиждень тримається, якщо врахувати на погоду, ціна такої радості 46 грн в епіцентрі Теж закупився ним - непогано, тільки вот видмивати цеп начисто лінуюсь - постійно часу шкода, думаю на автомийку заїду, там помиють
Адміністратори kmd Опубліковано 7 Червня, 2013 в 07:16 Адміністратори #60 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 07:16 Фігнею ви займаєтесь насправді Лекс в контексті говорив про цеп. Керхер + автохімія самий кращий варіант. Тому як ним можна відмити і зірки системи шатунів. Ніхто не думає про те мастило, яке збирається на зірках системи шатунів. Ніхто її не миє, а на ній збирається найбільше мастила яке потім, вимазує цепа А змазувати краще усього балончиками з силіконовою змазкою. Легше потім відмивати
Lexx_Giant Опубліковано 7 Червня, 2013 в 07:16 #61 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 07:16 Бажано самому мити.. бо вини намиють... прозрієш.))Да.. да.. я ланцюг мию разом з велом.. ізвращєнєц.. пра?.)))
kellax Опубліковано 7 Червня, 2013 в 07:24 #62 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 07:24 Через сіко часу тра мити та змащувати ланцюг?
SysR Опубліковано 7 Червня, 2013 в 07:45 #63 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 07:45 Через сіко часу тра мити та змащувати ланцюг?Поки іржа не почне з'являтись І від звуку не почнуть розбігатись пішоходи Як побачив що візуально назбиралось багнюки і масла вже не видно так і митись.
Ukrainec Опубліковано 7 Червня, 2013 в 08:20 #64 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 08:20 Фігнею ви займаєтесь насправді Лекс в контексті говорив про цеп. Керхер + автохімія самий кращий варіант. Тому як ним можна відмити і зірки системи шатунів. Ніхто не думає про те мастило, яке збирається на зірках системи шатунів. Ніхто її не миє, а на ній збирається найбільше мастила яке потім, вимазує цепа А змазувати краще усього балончиками з силіконовою змазкою. Легше потім відмивати Ну як не думаємо про мастило?! Все по порядку: миєш цепа, чистиш трапкою і щіткою зірочки, потім цеп витираєш, а потім зірочки. Взагалі то не уявляю як керхером відмити задню зірку , щоб вода в підшипники не потрапила?
Shkoder Опубліковано 7 Червня, 2013 в 08:21 #65 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 08:21 kmd, при всём уважении, но силикон в баллончиках – это вообще не смазка для металла. с тем же успехом можно "смазывать" WD'шкойсейчас продаётся масса всяких проникающих смазок в спреях. читал, что смазка для бензопил очень даже хороша
Ukrainec Опубліковано 7 Червня, 2013 в 08:31 #66 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 08:31 kmd, при всём уважении, но силикон в баллончиках – это вообще не смазка для металла. с тем же успехом можно "смазывать" WD'шкой 100% сейчас продаётся масса всяких проникающих смазок в спреях. читал, что смазка для бензопил очень даже хороша Поправлю: для двухтактних двигунів; головне передбачено його розчинення в бензині Хто може відлити грам 20-50 такого мастила?
Driver Опубліковано 7 Червня, 2013 в 08:32 #67 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 08:32 А чим змащувати штани вилки (вроді так називаються труби що вжимаються)? І чи потрібно взагалі?
Ukrainec Опубліковано 7 Червня, 2013 в 08:36 #68 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 08:36 А чим змащувати штани вилки (вроді так називаються труби що вжимаються)? І чи потрібно взагалі?Краще нічим, щоб нічого й не липло. Я правда восковою поліроллю натираю, люди силіконовим спреєм балуються.А краще пильники встановити. ІМХО
ToxaViking Опубліковано 7 Червня, 2013 в 08:45 Автор #69 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 08:45 Поправлю: для духтактних двигунів і головне передбачено його розчинення в бензині Хто може відлити грам 20-50 такого мастила?в мене є
TreNeR Опубліковано 7 Червня, 2013 в 08:59 #70 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 08:59 Ноги силиконкой брызгают больше для ухода за резиновыми сальниками вилки а не для смазки ног. В нормальных вилках под сальниками есть пропитанные маслом поролоновые колечки.
Ukrainec Опубліковано 7 Червня, 2013 в 09:06 #71 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 09:06 Поправлю: для духтактних двигунів і головне передбачено його розчинення в бензині Хто може відлити грам 20-50 такого мастила? в мене є Ооо... Це добре! Хвалишся, чи поділишся?
ToxaViking Опубліковано 7 Червня, 2013 в 12:04 Автор #72 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 12:04 Хвалишся, чи поділишся?поділюся, заїдь з тарою в неділю в годині 10-й на львівську капну тобі
Lexx_Giant Опубліковано 7 Червня, 2013 в 12:09 #73 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 12:09 Тоха.. міняй 1 до 1...500 на 500.))))
ToxaViking Опубліковано 7 Червня, 2013 в 12:18 Автор #75 Опубліковано 7 Червня, 2013 в 12:18 Тоха.. міняй 1 до 1... 500 на 500.))))не догнав
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.