Перейти до змісту

Вкрали бонуси в київстарі


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Почалось з того, що не міг зайти в систему - "пароль невірний".

Як він міг бути невірним, коли я сто разів через нього заходив????

Пропало 54 грн з рахунку. У випадаючому меню виліз "лєвий" номер на переказ бонусів.

Бонуси було переказано якраз в той день, коли вони були нараховані.

Чув з недостовірних джерел, що самі працівники КС крадуть бонуси.

Як можна вичислити і наказати злодія?

post-15924-0-68718700-1346861675_thumb.p

Опубліковано

Був такий випадок.

Служба підтримки КС каже, що вони допомогти у цьому питанні не можуть, бо по суті доступ був санкціонований (логін і пароль вірний).

Радять писати заяву у правоохоронні органи.

Опублікуйте номер.

Можливо хтось наштовхнеться при пошуку.

Опубліковано

Можете подзвонити і попросити у власника номера компенсацію - це майже все, що можете.

Відповідь на питання на відновлення паролю ставте типу "цкрдлпжоуфежрщофущершоуфєр" - складну і нелогічну. Ті, хто увели у мене через елементарну відповідь після зміни ще наступного місяця пробували скористатися моїм акаунтом і нині вже не зачіпають.

Опубліковано

Зразу, після підключення, необхідно міняти пароль на свій, шось типу (Ersherer_01, <fh,fhbcrf-38)

В договорі сказано, що пароль потрібно змінити, початковий пароль надається для початкового входу в систему.

P.S. До речі, я пішов від Київстара і задоволений Датагрупом.

Опубліковано

на номер той звони і кажи хай падлюки вертають....

P.S. Якщо ти авантюрист то можеш і звернутись у відділ боротьби з кіберзлочинністю......а так нічого вже не зробиш.

Опубліковано

+380962387588 - Номер під***са, що вкрав бонуси.

Може комусь вже знайомий, прошу допомогти - надати про нього будь-яку інформацію.

Опубліковано

У мене теж таке було. Зателефонувала на лівий номер, там трубку зняла якась жіночка з пропито-прокуреним голосом і сказала, що вона нічого не знає, нічого не робила. :(

Після того я поміняла пароль і секретне питання/відповідь. Тепер (ІМХО) неможливо зайти на мій аккаунт.

Вчать нас, вчать...

Опубліковано
Тепер (ІМХО) неможливо зайти на мій аккаунт.

Чого не можливо? Можливо, головне мати доступ до потрібної бази даних ;)

Опубліковано
Тепер (ІМХО) неможливо зайти на мій аккаунт.
Чого не можливо? Можливо, головне мати доступ до потрібної бази даних ;)

Розказував колишній робітник київстару:

"...заходив на ті аккаунти, на які люди не заходили більше 3-х місяців, і зливав собі бонуси, вибачайте..."
Опубліковано

До речі бонуси Київстар і сам списує, якщо вони більше місяця чи 2х не використовуються. Хіба може це ще залежить від тарифного плану.

Опубліковано

Зразу, після підключення, необхідно міняти пароль на свій, шось типу (Ersherer_01, <fh,fhbcrf-38)

Система початкової авторизації робить це примусово.

P.S. До речі, я пішов від Київстара і задоволений Датагрупом.

Прийміть мої вітання.

Датагруп у потрібний час спочивав на лаврах відсутності помітних конкурентів.

Прийшли потужні конкуренти і тепер йому залишається спочивати на лаві запасних.

Чого не можливо? Можливо, головне мати доступ до потрібної бази даних ;)

Я думаю у відкритому вигляді пароль не зберігається.

Служба підтримки пароль не повідомляє, але може скинути на тимчасовий.

До речі бонуси Київстар і сам списує, якщо вони більше місяця чи 2х не використовуються. Хіба може це ще залежить від тарифного плану.

Не правда.

Вони не мають терміну дії.

Після переведення на мобільний рахунок їх термін дії складає 20 днів.

на номер той звони і кажи хай падлюки вертають....

Не давайте безглуздих порад, до того ж з помилками.

Опубліковано

На одному хакерському форумі, часто викидають на публіку, чужі логіни і паролі до різніих інтернет ресурсів.

Часом відразу видно що ломанули оперу, цілий лог, який складається з назв сайту, логіна і пароля.

Одного разу, також був робочий логін\пароль до системи домашній інтернет кієвстар.

Я все до того, що не зберігайте логін/пароль браузером. (особливо оперою)

Опубліковано

До речі бонуси Київстар і сам списує, якщо вони більше місяця чи 2х не використовуються. Хіба може це ще залежить від тарифного плану.

Не правда.

Вони не мають терміну дії.

Після переведення на мобільний рахунок їх термін дії складає 20 днів.

на номер той звони і кажи хай падлюки вертають....

Не давайте безглуздих порад, до того ж з помилками.

ПЕРШ НІЖ ВКАЗУВАТИ НА ПОМИЛКИ ІНШИХ, НЕОБХІДНО САМОМУ ПИСАТИ ГРАМОТНО.....читаєм правопис краще -"неправда"!!!

Опубліковано

ПЕРШ НІЖ ВКАЗУВАТИ НА ПОМИЛКИ ІНШИХ, НЕОБХІДНО САМОМУ ПИСАТИ ГРАМОТНО.....читаєм правопис краще -"неправда"!!!

Будемо вчитись разом.

Я вам на ваші вказав, ви мені на мої..

Не варто ПІДВИЩУВАТИ шрифт..

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Відповідь на питання на відновлення паролю ставте типу "цкрдлпжоуфежрщофущершоуфєр" - складну і нелогічну. Ті, хто увели у мене через елементарну відповідь після зміни ще наступного місяця пробували скористатися моїм акаунтом і нині вже не зачіпають.

...Після того я поміняла пароль і секретне питання/відповідь. Тепер (ІМХО) неможливо зайти на мій аккаунт.

Чого не можливо? Можливо, головне мати доступ до потрібної бази даних ;)

Я думаю у відкритому вигляді пароль не зберігається...

Хочу знову звернути вашу увагу на шахрайство в Київстарі.

Після даної проблеми, я відредагував особисту інформацію в своєму аккаунті мійКС:

-змінив пароль

-змінив секретне запитання/відповідь

-додав і підтвердив e-mail

-........

Думав, що захистив надійно :(

Пройшов рівно місяць, пробую зайти в свій аккаунт(будучи радим, що нарешті перекажу бонуси),

на що мені відповідь: "Введіть будь-ласка правильний пароль".

ЯК ВІН МОЖЕ БУТИ НЕПРАВИЛЬНИМ?????

Ще вчора ввечері через нього заходив, перевіряв чи не прийшли бонуси.

Пароль нікому не повідомляв!

Пробував відновити доступ з 3-х існуючих способів відновлення пароля, отримав:

1) Не введено секретне запитання або відповідь на секретне запитання.

2) Ви не вказали електронну адресу у системі "Мій Київстар".

...А я її вказував і підтверджував.

3) Ви не зареєстровані в системі Мій Київстар. Зареєструйтесь.

Цікаво те, що шахраї знають дату, коли абонент отримає бонуси, та вміють видаляти користувачів з бази.

Ось такі пироги, тепер навіть не можу зайти в аккаунт, щоб подивитись, хто вкрав мої бонуси.

Опубліковано

host1303, ви інтернетом дома користуєтеся? ЧИ в Клюбі? Чи як?

Може хтось просік Ваш пас, якимось чином, і "наказав" за щось ?

Опубліковано
щоб подивитись, хто вкрав мої бонуси.
До оператора звертатись не пробували?

Був такий випадок.

Служба підтримки КС каже, що вони допомогти у цьому питанні не можуть, бо по суті доступ був санкціонований (логін і пароль вірний).

Радять писати заяву у правоохоронні органи.

Опубліковано

ви інтернетом дома користуєтеся? ЧИ в Клюбі? Чи як?

Може хтось просік Ваш пас, якимось чином, і "наказав" за щось ?

Користуюсь лише дома. Ноутбук запаролений. Просікти пароль не зможе ніхто. Ноутом користуюсь лише я.

І взагалі я не думаю що це випадковість. Така проблема виникала 2 рази, і в ті дні, коли нараховуються бонуси.

Тут полюбому працівники київстару замішані.

Опубліковано
щоб подивитись, хто вкрав мої бонуси.
До оператора звертатись не пробували?

Був такий випадок.

Служба підтримки КС каже, що вони допомогти у цьому питанні не можуть, бо по суті доступ був санкціонований (логін і пароль вірний).

Радять писати заяву у правоохоронні органи.

А як на рахунок того щоб взнати коли були перераховані бонуси і куди? І звідки був видалений логін? Якщо така ситуація повторюється не перший раз треба шукати хто.
Тут полюбому працівники київстару замішані.
Підстави так вважати?

Я не думаю що в КС будуть таким займатись, дрібно то якось. Доступ до білінгової системи мають лише топ-адміни, але їм твої бонуси точно не потрібні. Шукай хто б міг увести твій пароль.

Опубліковано

А як на рахунок того щоб взнати коли були перераховані бонуси і куди?

І звідки був видалений логін?

Якщо така ситуація повторюється не перший раз треба шукати хто.

1)Не знаю, не можу зайти в систему, потрібна повторна реєстрація, яка чомусь не працює. Служба підтримки повідомила лише те, що:

"За результатами ретельної перевірки з'ясовано, що бонусні кошти були перераховані на мобільний номер мережі «Київстар»".

2)Користувач, я так думаю, був видалений з бази. І напевно до білінгової системи доступ мають не лише топ-адміни.

3)Знаю, пробував, дзвонив - не відповідають.

Прошу допомогти тих, хто знає як.

+380962387588 - Номер абонента, що вкрав бонуси перший раз.

Опубліковано
І напевно до білінгової системи доступ мають не лише топ-адміни.
Не думаю.
що вкрав бонуси перший раз.
звідки ти знаєш що цей? На цей переахували а це різні речі.
Прошу допомогти тих, хто знає як.
Для почтаку треба вияснити як вкрали твій пароль.

Де ти його міг вводити? Чи збігається твій пароль на мійКС з паролем на ще щось? Як правило користувачи не заморочуються і ставлять 1 пароль на вхід всюди.

Опубліковано

-звідки ти знаєш що цей? На цей перерахували а це різні речі.

-Для початку треба вияснити як вкрали твій пароль.

-Де ти його міг вводити?

-Чи збігається твій пароль на мійКС з паролем на ще щось?

-Для чого перераховувати на лєвий номер, якщо бонуси не перекидаються

-Мені самому цікаво, так як першого разу відновили доступ через запит/відпов, що понятно, а другого видалили з системи мій номер, e-mail, запит/відпов. Такого взагалі система не повинна допустити - це необхідна інформація.

-Вводив лише на своєму ноуті, лише в Firefox. Постороннє втручання неможливе.

-Не збігається, я після першого разу його так змінив, що здоровим глуздом цей пароль не придумаєш.

Таке враження, що мені дійсно хтось шкодить.

Опубліковано
-Для чого перераховувати на лєвий номер, якщо бонуси не перекидаються
Для того що фейкові номери також треба чимсь "кормити" для інших завдань, то чому б не "покормити" твоїми бонусами.
Таке враження, що мені дійсно хтось шкодить
Як на рахунок поштової скриньки з допомогою якої ти відновлюєш пароль? Чи там через е-майл пароль не відновиш?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...