Litovets Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:26 #301 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:26 17 минут назад, Zheny@ сказал: Я коли купував цей, то послухав продавана, наплів мені, що 62Аh вистачить. До того був 75Ah - то заводилася з півтика, навіть взимку. На Тавро/Славутах з заводу 55 (більший і не влізе) і якось вистачає.
S30 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:28 #302 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:28 Жень, при всьому справному вистачить. В мене 62Аг прослужив 8-м років. Навіть у вбитому стані вистачало на пару раз завести. Ти коли братимеш новий дивись на пусковий струм який акум може віддати. Хоча в старому би перевірив рівень і густину електроліту для початку. Завищувати ємність теж не є гуд. Акум буде хронічно недозаряд отримувати. Він і так заряджений лише на 85-90%, а в міському циклі і подавно недозаряд буде. Потрібно час від часу зарядним тренувати.
Zheny@ Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:28 #303 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:28 Щойно, Litovets сказано: На Тавро/Славутах з заводу 55 ну в мене не Тавро-славута. 21093. На момент покупки стояв 75Аг. Потім він здох і я взяв 62Аг, але одразу зрозумів, його мало буде.
Zheny@ Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:29 #304 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:29 4 хвилин тому, S30 сказано: Хоча в старому би перевірив рівень і густину електроліту для початку. нерозборний, ніби. Старий був розборний.
Litovets Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:33 #305 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:33 Женя, якщо авто нормально заводиться то вистачить і 7-10 Аг щоб кілька раз підряд завести двигун. Як писав S30 більше значення має пусковий струм.
jack74 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:35 #306 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:35 Коли нормальна 62-ка, то й її виситачитть, а якщо гівно, то й 75-ка швидко здохне. Тут не в цифрах справа. Я, був період, доволі довго на 52-ці їздив, знятій з приграної іномарки Крім того, вбити теж можна будь-якого, і 60-ку, і 75-ку, і 120-ку... Посади його раза два "в ноль" і він висипеться. А що ж тоді ти казав за 75%? Що ж то за невірні дані були? Це типу по "глазку"? "Глазок" - то до дупи індикатор. 10 хвилин тому, S30 сказано: Ти коли братимеш новий дивись на пусковий струм який акум може віддати. та для бензинки, та ще й 1,3 чи 1,5 це ролі не грає, будь-який крутне. То для дизеляк важлива цифра, бо там дійсно двигуна важче крутнути. Компресія там в два-три рази вища. Та ще й покрутити там треба з нормальною частотою. А бензин - аби крутнув трохи. Хоча звичайно, чим більший струм - тим більший запас, особливо враховуючи, що ті цифри на банках - прибрехані 100%... ніхто ж не перевірить. Але за більшу цифірку більше й з кишені викласти доведеться. 9 годин тому, volks сказано: Ну якщо проблема в акумі, то при повороті ключа лампочки майже повністю тухнуть. Це якщо акумулятора ще вистачає, щоб втягуюче втягнуло і струм пішов на стартер. А в нього втягуюче навіть не вмикалось, тому й змін він не помітив.
S30 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:36 #307 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:36 15 хвилин тому, Zheny@ сказано: нерозборний. в тебе типу AGM чи GEL ? Швидше за все пробки сховані під декоративною кришкою, котра припаяна чи вклеєна. Зніми її і матимеш доступ до пробок. Однаково ж викидати зібрався. Чим ризикуєш. А стосовно втягуючого тобі правильно пишуть. Навіть при вбитому акумі, але який підзарядили втягуюче спрацює і стартер "векне" стараючись провернути двигун. А в тебе по опису втягуюче не працює.
Zheny@ Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:47 #308 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:47 8 хвилин тому, S30 сказано: в тебе типу AGM чи GEL ? хз.. Я дав фотку Не знаю який. 9 хвилин тому, jack74 сказано: А що ж тоді ти казав за 75%? Що ж то за невірні дані були? Це типу по "глазку"? "Глазок" - то до дупи індикатор. Це зарядний пристрій показує заряд/розряд від мінімум до максимум. Розумію, що якийсь кєтай, але для зарядити раз чи 2 на рік - вистачає.
jack74 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:56 #309 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 05:56 5 хвилин тому, Zheny@ сказано: Це зарядний пристрій показує заряд/розряд від мінімум до максимум. Тобто ти йому тикаєш акумулятора і він тобі зразу показав його ємність? Туфта. Є, звичайно, такі прилади, але вони доволі дорогі і не є зарядними. А твій, певно, лише по значенню напруги типу визначає, а то є туфта, повторююсь.
Zheny@ Опубліковано 2 Липня, 2018 в 06:03 #310 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 06:03 @jack74 я й не сказав, що мій прилад точний і правильний, але зарядити вистачає.
Slavco Опубліковано 2 Липня, 2018 в 07:17 #311 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 07:17 Ну з акумами я намаявся досить. І старий був ледь живий, і радіво павуки в машині цілу ніч слухали, і кінцевик сигналки в багажнику замикав. :) Так що ознака розрядженого акума: приборка майже гасне і при повороті ключа на стартер ледь бзикне і мовчить, стартер навіть не крутить.
sobchuk30k Опубліковано 2 Липня, 2018 в 07:20 #312 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 07:20 Запропоную акб,Форсе 74 720пусковий ток,1600грн.Волта 77 720 1650грн.за старого акб 300грн.
St@S_ Опубліковано 2 Липня, 2018 в 07:32 #313 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 07:32 11 хвилин тому, sobchuk30k сказано: Запропоную акб,Форсе 74 720пусковий ток,1600грн.Волта 77 720 1650грн.за старого акб 300грн. і отримуватиме він постійний недозаряд, штатного генератора в 60А не вистачить
Litovets Опубліковано 2 Липня, 2018 в 07:34 #314 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 07:34 1 минуту назад, St@S_ сказал: і отримуватиме він постійний недозаряд, штатного генератора в 60А не вистачить Наскільки я памятаю в Жені інжева девятка, а значить генератор, теоретично, повинен бути потужніший.
St@S_ Опубліковано 2 Липня, 2018 в 08:23 #315 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 08:23 47 хвилин тому, Litovets сказано: Наскільки я памятаю в Жені інжева девятка, а значить генератор, теоретично, повинен бути потужніший. можливо на 73А, але непотрібен в 21093 акумулятор більше 60-64а, краще щось толкове взяти ніж дешевий 74-75а
Litovets Опубліковано 2 Липня, 2018 в 08:28 #316 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 08:28 3 минуты назад, St@S_ сказал: але непотрібен в 21093 акумулятор більше 60-64а, краще щось толкове взяти ніж дешевий 74-75а Це точно.
sobchuk30k Опубліковано 2 Липня, 2018 в 08:41 #317 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 08:41 MORATTI Словенія 62А 610п.струм 1750грн і 60А 600п.с. 1500грн. Форсе 60А 600п.с. 1400грн.
St@S_ Опубліковано 2 Липня, 2018 в 08:50 #318 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 08:50 3 хвилин тому, sobchuk30k сказано: MORATTI Словенія 62А 610п.струм 1750грн і 60А 600п.с. 1500грн. Форсе 60А 600п.с. 1400грн. на папері а в реальності? 400-500 саме цікаво, що це не можна покупцем ніяк перевірити тільки такі заводи типу як Exide не дозволяють собі писати різної маркетингової бредятини...
Litovets Опубліковано 2 Липня, 2018 в 08:54 #319 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 08:54 3 минуты назад, St@S_ сказал: а в реальності? 400-500 Впринципі для запуску бензинового двигуна обємом до 2х літрів цього більш ніж достатньо.
jack74 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 11:33 #320 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 11:33 3 годин тому, St@S_ сказано: і отримуватиме він постійний недозаряд, штатного генератора в 60А не вистачить все він там буде отримувати. Для заряду акумулятора потрібен струм 10% від ємності, тобто для 60-ки потрібно 6А. Але то для нормального режиму заряду. А в автах при частих запусках і в більшості коротких інтервалах заряджання (їзди) струм заряду (з генератора) не обмежують до цих "10%", і генератор дає все, що може (не 60А звісно, але не менше 15ти точно), а тому все залежить від часу заряджання більше, ніж від 40ка, 50ка чи 60 генератор. З практики скажу, що для нормальної експлуатації в режиму "по місту" вистачає і 45А гени для 70-ки точно. Звісно, якщо ти їздиш в основному вночі (таксі, напр.) і в тебе в машині купа споживачів (навігатори, магнітофони, телевізори, саби, підсилювачі, мікрохвильовки і т.д.), то потрібно віднімати струм, котрий споживає ота вся тряхомудь і вважати, що лишається для твого акумулятора 2 годин тому, Litovets сказано: Впринципі для запуску бензинового двигуна обємом до 2х літрів цього більш ніж достатньо. для 1,5 літра і 250ки вистачає
Zheny@ Опубліковано 2 Липня, 2018 в 11:35 #321 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 11:35 акум полюбому буде новий. І шукатиму свіжий. Поправте ,якщо помиляюся, має бути дата, у форматі ХХ-тиждень YYYY рік.
jack74 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 11:39 #322 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 11:39 шукай не "свіжий", а з якнайдовшою гарантією. "свіжість" не гарантує якості. Я на беушних з Європи довше їздив, чим на "свіжих" "бошах"і "вартах", куплених тут
Zheny@ Опубліковано 2 Липня, 2018 в 11:42 #323 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 11:42 2 хвилин тому, jack74 сказано: шукай не "свіжий", а з якнайдовшою гарантією. "свіжість" не гарантує якості. Я на беушних з Європи довше їздив, чим на "свіжих" "бошах"і "вартах", куплених тут Знаю не по наслишці, що гарантія - така слизька штука...
Slavco Опубліковано 2 Липня, 2018 в 11:50 #324 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 11:50 12 хвилин тому, Zheny@ сказано: Поправте ,якщо помиляюся, має бути дата, у форматі ХХ-тиждень YYYY рік. Не факт, є купа виробників які кодують дату і буквами. І іншими священними рунами http://akumuliatoriai24.lt/ru/дата-выпуска-аккумулятора.html
jack74 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 12:14 #325 Опубліковано 2 Липня, 2018 в 12:14 35 хвилин тому, Zheny@ сказано: Знаю не по наслишці, що гарантія - така слизька штука... ну, я в різний час три штуки поміняв по гарантії. Один, перший, ще в ... ммм... магазин, що був там, де військторг був, а зара він під мостом на Рівненській... АТЛ, чи що... Другий на Варшавці купував, в першому кутовому "бутіку", що на Карпенка виходить (сторона Юванта) Третій (чи другий... неважно) в Сафроні, на Львівській. Так що гарантія - потрібна штука
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.