jack74 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 10:01 #151 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 10:01 нічого, ти де сьогодні? катаюсь, може підкину... давай в ПП
Litovets Опубліковано 15 Червня, 2015 в 13:35 #152 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 13:35 Кошти\час\робота, геморой - ще той, сумнівний варіант майбутньої економії.Товариш навпаки робив, (правда в Ауді 80), викинув двиг з інжектором і поставив карбовий варіант, не може натішитись.Економія, яка буде реально замітна, можлива лише з ГБО.1. Систему вприску палива (інжектор) + систему запалювання зі статичною роздачею іскри доцільно ставити на мотори ВАЗ і МЕМЗ не для економії палива, а для покращення характеристик двигуна. Маю досвід по установці системи вприску палива на двигун МЕМЗ 2457 (Таврійський 1.2л.) - дуже відчутна різниця в еластичності і динаміці якщо порівнювати з таким же карбюраторним двигуном.2. Системи вприску і запалювання які ставились на Ауді80 це просто жах в порівнянні з сучасними. На ВАЗах і Тавріях, Сенсах СВП і запалювання на голову вище по технологічності.По показниках економії палива правильно відрегульований і справний карбюратор може бути краще ніж система вприску.
GreyHairs Опубліковано 17 Червня, 2015 в 13:55 #153 Опубліковано 17 Червня, 2015 в 13:55 мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 Тому, якщо хтось візьметься - смисл є. 21083, 91, 1,5 карб Луцк - Киев - Луцк смешаный - каканая дубенская трасса - чуток Ровно - Киев город 40 км - скорость на трассе Ровно-Киев - 110-130 (не считая знаков), прилично груженый - 4 пассажира, полный багажник - сверху каляска - назад груженый - 2 пассажира+ всяка срань в багажнике и на задней сидухе. - расход 6,25 если залью ОККО 95 ЕВро то и в 5,85 укладываюсь город 7,2 зима до 8-ми.
Nikitamega Опубліковано 17 Червня, 2015 в 14:22 #154 Опубліковано 17 Червня, 2015 в 14:22 мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 Тому, якщо хтось візьметься - смисл є. 21083, 91, 1,5 карб Луцк - Киев - Луцк смешаный - каканая дубенская трасса - чуток Ровно - Киев город 40 км - скорость на трассе Ровно-Киев - 110-130 (не считая знаков), прилично груженый - 4 пассажира, полный багажник - сверху каляска - назад груженый - 2 пассажира+ всяка срань в багажнике и на задней сидухе. - расход 6,25 если залью ОККО 95 ЕВро то и в 5,85 укладываюсь город 7,2 зима до 8-ми. Карбюратор новий стоїть? хто налаштовував?
Megaherz Опубліковано 17 Червня, 2015 в 14:38 #155 Опубліковано 17 Червня, 2015 в 14:38 не хочу нікого образити, але в інеті (http://fuelcontrol.i...oclass/ВАЗ-2108) статистика зовсім інше показує:
Саня Опубліковано 17 Червня, 2015 в 14:52 #156 Опубліковано 17 Червня, 2015 в 14:52 2. Системи вприску і запалювання які ставились на Ауді80 це просто жах в порівнянні з сучасними. На ВАЗах і Тавріях, Сенсах СВП і запалювання на голову вище по технологічності.Підтримую. Недаремно люди на таких машинках переходять на Январь. І Audi переробляють, і мерсівські 102 мотори з KE-Jetronic
jack74 Опубліковано 17 Червня, 2015 в 15:00 #157 Опубліковано 17 Червня, 2015 в 15:00 мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 Тому, якщо хтось візьметься - смисл є. 21083, 91, 1,5 карб Луцк - Киев - Луцк смешаный - каканая дубенская трасса - чуток Ровно - Киев город 40 км - скорость на трассе Ровно-Киев - 110-130 (не считая знаков), прилично груженый - 4 пассажира, полный багажник - сверху каляска - назад груженый - 2 пассажира+ всяка срань в багажнике и на задней сидухе. - расход 6,25 если залью ОККО 95 ЕВро то и в 5,85 укладываюсь город 7,2 зима до 8-ми. блін... заздрю білою заздрістю! Мій 1,5 карб п'є не менше 10-ки, що я тільки з ним не робив... Скажи, хто/де тобі карбюратор регулював?
Vgadomsky Опубліковано 17 Червня, 2015 в 15:06 #158 Опубліковано 17 Червня, 2015 в 15:06 можу порадити гарного карбюраторника на вул. Яровиця. Валентин 0503783871. Мені чистив, налаштовував. Результатом я задоволений. по трасі в 7 можна вкластись. Місто, звичайно, не так круто, але в 10 можна вкластись. 21099 1,5 карб
maluj Опубліковано 17 Червня, 2015 в 18:33 #159 Опубліковано 17 Червня, 2015 в 18:33 Все то класно, довго грався, налаштовував чистив карб. 2109 1.3. Добився траса при 90-110 км/год в 7 л місто 8,5-9,5. Але реально задоволений росходом став після встановлення гбо траса 7,5 місто 9,5-10. Мотор робить на газу плавніше, динаміка така ж може трішки і краща.
Nikitamega Опубліковано 17 Червня, 2015 в 19:09 #160 Опубліковано 17 Червня, 2015 в 19:09 мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 Тому, якщо хтось візьметься - смисл є. 21083, 91, 1,5 карб Луцк - Киев - Луцк смешаный - каканая дубенская трасса - чуток Ровно - Киев город 40 км - скорость на трассе Ровно-Киев - 110-130 (не считая знаков), прилично груженый - 4 пассажира, полный багажник - сверху каляска - назад груженый - 2 пассажира+ всяка срань в багажнике и на задней сидухе. - расход 6,25 если залью ОККО 95 ЕВро то и в 5,85 укладываюсь город 7,2 зима до 8-ми. ну не вірю..... блін...
Megaherz Опубліковано 17 Червня, 2015 в 19:39 #161 Опубліковано 17 Червня, 2015 в 19:39 мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 Тому, якщо хтось візьметься - смисл є. 21083, 91, 1,5 карб Луцк - Киев - Луцк смешаный - каканая дубенская трасса - чуток Ровно - Киев город 40 км - скорость на трассе Ровно-Киев - 110-130 (не считая знаков), прилично груженый - 4 пассажира, полный багажник - сверху каляска - назад груженый - 2 пассажира+ всяка срань в багажнике и на задней сидухе. - расход 6,25 если залью ОККО 95 ЕВро то и в 5,85 укладываюсь город 7,2 зима до 8-ми. ну не вірю..... блін... і я теж... моя фабія 1.4 бере трішки менше, але там технології новіші і т.д., а тут 2108 з майже такою ж витратою. не вірю !
GreyHairs Опубліковано 18 Червня, 2015 в 13:09 #162 Опубліковано 18 Червня, 2015 в 13:09 блін... заздрю білою заздрістю! Мій 1,5 карб п'є не менше 10-ки, що я тільки з ним не робив... Скажи, хто/де тобі карбюратор регулював? Карбу 1,5 года причем не ДААЗовский, а словацкий LSA или AT - гляну завтра. Зажал я денег, но пока не жалею. Расход такой же и на старом ДААЗ - которому 20 лет, но снял ибо часто засираются каналы ХХ - постоянно разбирать и "мыть" задолбывает. Расход это не только карб, это и зажига и свечи и бронепровода и состояние двигателя, ну и конечно стиль езды. Никогда в жизни не ездил к карбюратощику - все делаю сам. Для регулировки УОЗА стоит салонный Импульс - регулировка до +/-12 градусов. УОЗ на холостых стоит +10-12 градусов. Регулируется по мере заправки - качеству бензина, без откручивания и кручения трамплера. Потому как иногда бывает плеснешь дермеца типа АНП ибн АВИАС и жопа. А так поставил попозже и поехал радуясь По поводу расхода и неверия - ради бога, понты я давно перерос Это не единичное измерение, раз-два в месяц езжу на Киев - перемеряно не раз и не на одной марке бензина, после чего выбрал оптимальную заправку и марку бензина. В первой камере стоит малый дифузор со втулкой и распылителями по кругу так называемый "СПИРТ" класс эконом. Так как пробовал ездить на этиловом бензине где соотношение бенз-воздух меньше, задушил по воздуху первую камеру - поставил 155 вместо 165. Так и езжу до сих пор, хотя от спиртованного бенза отказался - он стал такой бадягой, что просто капут. 100 А инжевый гена, поликлин ремень. 150 т. км движку - реальных. Литье FSA 13" Если кому-то будет уж сильно давить - "пи..дишь". Через недельку опять еду на Киев. Есть вариант- чек до полного в Луцке и чек до полного, например, в Калиновке (50 км до Киева "ОККО") с километражом на спидометре (скуручу на Ровенской (ОККО) на нуль).
jack74 Опубліковано 18 Червня, 2015 в 16:33 #163 Опубліковано 18 Червня, 2015 в 16:33 мда... і "Імпульс" в мене стоїть, і 155... і дроти/свічки міняв, і навіть самого двіжка! (в мене ще 1,3 був)... а толку "0"... Певно, тра до бабки чи до батюшки
GreyHairs Опубліковано 27 Червня, 2015 в 20:52 #164 Опубліковано 27 Червня, 2015 в 20:52 Ну буду без знаков припинания ибо с плашета и переключатся влом. На ровенской заправиться не получилось шел на дубно . Так что начну с ОККО в белой крыныце. От дома 104,2 км (все фото и полный отчет поприезду). Долил до полного 26 литров с копейками правда 92 ( блин зажал денег . Следующая точка калиновка ОККО 92 до полного 17,45 литров спидом 371,6. Имеем 17,45/(371,6-104,2)=6,5на100км. Чуток больше чем говорил. Но тут есть ньюанс в бензине часть 95 го АНП и часть 95S что для города терпимо но для трассы жопа. Плюс для теста увеличил зазор на свечах ,чуток увеличил щель заслонки второй камеры - подклинивала, также снял гофру с термостата на кастрюле - приеду верну все в зад . Больше заправляться не буду. Конечный отчет по приезду - спидометр и остаток бензина.
Nikitamega Опубліковано 28 Червня, 2015 в 07:36 #165 Опубліковано 28 Червня, 2015 в 07:36 У вас виходить 6.5*19=123грн, в мене виходить якщо по трасі 9*8=72 грн. А якщо суто по місту, і так як я їжджу виходить 12*8= 96грн. І мене теж розхід радує...
GreyHairs Опубліковано 29 Червня, 2015 в 17:39 #166 Опубліковано 29 Червня, 2015 в 17:39 У вас виходить 6.5*19=123грн, в мене виходить якщо по трасі 9*8=72 грн. А якщо суто по місту, і так як я їжджу виходить 12*8= 96грн. І мене теж розхід радує... Хіба я десь, щось казав про газ, чи казав що то недобре? И не 123 грн, а 6,5 *21,49=140. Но то таке, можно и 95S залить по 15 грн, но расход будет другой (давние пробные поездки на трассе - почти под 9 литров на 110 км, тупой разгон и тяга на больших скоростях), хотя по городу соваться вполне сносно и выхлоп не смердючий.
jack74 Опубліковано 29 Червня, 2015 в 22:01 #167 Опубліковано 29 Червня, 2015 в 22:01 Досі моя в мене газу "пила" 35 літрів на 270 км (тобто, майже 13 літрів на сотню)... Заправляв весь час на БРСМі. Особо з газовою заправкою (АГНС) з-за великого розходу не заморачувався, бо і бензину вона пила в мене не менше 10-ти на сотню... Потім покрутив я (вже не вперше) гвинтики на редукторі (не подобалось, як їде) і дав машину брату... А він заправляв на Укрнафті... В нього вона почала "пити" 35 літрів десь вже на 330 км (це вже десь 10,6 на сотню)... хоча регулював я вже не вперше того редуктора... тобто, не думаю, що то я так гарно накрутив...Потім поїхав я в Фастів, і в мене вона на 35-ти літрах проїхала аж 450 км!!! Тобто 7,8 літри газу на сотню! Я такого навіть бажати не міг!Перед поїздкою, правда, я зняв багажника з даху (брат теж без нього їздив, коли 330 км проїжджав), і ще я замінив свічки на LPG (до того в мене стояли "круті" триконтактні Фінвали)...Але думаю я, що причина в БРСМі... Короче, заправлюсь зара знов на БРСМІ і буду знати...
Zheny@ Опубліковано 27 Квітня, 2016 в 11:47 #168 Опубліковано 27 Квітня, 2016 в 11:47 Хто що скаже по компресії? Поиіряли - сказали - жах. 9,х / 3,х / 10.х 4-й не помню. будуть знімати головку. Заодно вже і чистка форсунок і налаштування інжектора. Чи радіти чи ні?
Slavco Опубліковано 27 Квітня, 2016 в 12:31 #169 Опубліковано 27 Квітня, 2016 в 12:31 Женя, відповім так: Маю 2-рідного брата, він дизеліст, має підйомники струмент, прибори, етс. Моя 99 йому нафіг не треба (що з брата візьмеш), але мусить сапортити :). Коли я вирішив по-хозяйськи взятись за мотор, у нього було 3 питання: масло не їсть? тяга є? що ти від неї хочеш? Поки я думав, що відповісти, він каже: "міряєм компресію чи хочеш спати спокійно? " Поки так нічого і не робив... Воно виглядає так гуморно, але от кажу як є.
Litovets Опубліковано 27 Квітня, 2016 в 12:38 #170 Опубліковано 27 Квітня, 2016 в 12:38 Якщо мотор ВАЗ-івський то компресія 9, 10 мала але не жахлива. А от 3 це да, жах. Це в кращому випадку пробило прокладку між головкою і блоком, а в гіршому обсипались перегородки на поршні чи тріснуло/ли кільце/ця. Тут полюбе тре скидати головку і дивитись. Можна обійтись заміною прокладки, а можна і попасти на ремонт мотора, бо коли сипляться кільця чи/і перегородки на поршнях часто дере циліндри і їх тре розточувати, а це відповідно ремонтні поршні з кільцями.
jack74 Опубліковано 27 Квітня, 2016 в 13:21 #171 Опубліковано 27 Квітня, 2016 в 13:21 3 - це звичайно вже занадто мало. Цей циліндр вже не працює, по суті, а лише п'є... Потрібно знімати головку і дивитись, нікуди не дінешся. А там вже буде видно, наскільки ти влетів.
Zheny@ Опубліковано 27 Квітня, 2016 в 13:41 #172 Опубліковано 27 Квітня, 2016 в 13:41 Шукаю головку блоку.... можна б.в. в хорошому стані. Номера ваз-шротів вітаються! (Єслі шо, нагадаю, 21093 інжектор 1,5. ) папєрєднікі - уже вбили цю деталь в авто. Тепер тіко заміна. 1 година тому, Slavco сказано: масло не їсть? нє. 1 година тому, Slavco сказано: тяга є? не торт! 1 година тому, Slavco сказано: що ти від неї хочеш? Щоб їздила а не стояла, бо шота-не-так! 19 хвилин тому, jack74 сказано: не працює, по суті, а лише п'є.. Так ото ж - здається, що розхід збільшився. Конкретно збільшився. Ну, до "влетів" я вже готофф..
Litovets Опубліковано 27 Квітня, 2016 в 14:05 #173 Опубліковано 27 Квітня, 2016 в 14:05 3 часа назад, Zheny@ сказал: Шукаю головку блоку.... можна б.в. в хорошому стані. Номера ваз-шротів вітаються! (Єслі шо, нагадаю, 21093 інжектор 1,5. ) папєрєднікі - уже вбили цю деталь в авто. Тепер тіко заміна. Так все кепсько? Прогорів клапан? Щось геть забув про таку причину малої компресії. О5О9О1002один - вазо-шрот, Валік. Забув сказати - той шрот в Ківерцях.
kekc Опубліковано 28 Квітня, 2016 в 03:44 #174 Опубліковано 28 Квітня, 2016 в 03:44 Немає не ремонтопригодного заліза, є доцільність вкладання грошей. А по мотору, компресію міряли як? З маслом, без масла? Сподіваюсь, хоч на холодному моторі?
jack74 Опубліковано 28 Квітня, 2016 в 05:25 #175 Опубліковано 28 Квітня, 2016 в 05:25 а без масла то як? І що, якщо міряли на гарячому, то тройка пракатіт?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.