Перейти до змісту

КлЮб власників 99-ок 9-ок і 8-ок.


bodia88888

Рекомендовані повідомлення

нічого, ти де сьогодні? катаюсь, може підкину... давай в ПП

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 352
  • Створено
  • Остання відповідь

Кошти\час\робота, геморой - ще той, сумнівний варіант майбутньої економії.

Товариш навпаки робив, (правда в Ауді 80), викинув двиг з інжектором і поставив карбовий варіант, не може натішитись.

Економія, яка буде реально замітна, можлива лише з ГБО.

1. Систему вприску палива (інжектор) + систему запалювання зі статичною роздачею іскри доцільно ставити на мотори ВАЗ і МЕМЗ не для економії палива, а для покращення характеристик двигуна. Маю досвід по установці системи вприску палива на двигун МЕМЗ 2457 (Таврійський 1.2л.) - дуже відчутна різниця в еластичності і динаміці якщо порівнювати з таким же карбюраторним двигуном.

2. Системи вприску і запалювання які ставились на Ауді80 це просто жах в порівнянні з сучасними. На ВАЗах і Тавріях, Сенсах СВП і запалювання на голову вище по технологічності.

По показниках економії палива правильно відрегульований і справний карбюратор може бути краще ніж система вприску.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 :)

Тому, якщо хтось візьметься - смисл є.

21083, 91, 1,5 карб

Луцк - Киев - Луцк

смешаный - каканая дубенская трасса - чуток Ровно - Киев город 40 км - скорость на трассе Ровно-Киев - 110-130 (не считая знаков), прилично груженый - 4 пассажира, полный багажник - сверху каляска - назад груженый - 2 пассажира+ всяка срань в багажнике и на задней сидухе.

- расход 6,25 если залью ОККО 95 ЕВро то и в 5,85 укладываюсь

город 7,2 зима до 8-ми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 :)

Тому, якщо хтось візьметься - смисл є.

21083, 91, 1,5 карб

Луцк - Киев - Луцк

смешаный - каканая дубенская трасса - чуток Ровно - Киев город 40 км - скорость на трассе Ровно-Киев - 110-130 (не считая знаков), прилично груженый - 4 пассажира, полный багажник - сверху каляска - назад груженый - 2 пассажира+ всяка срань в багажнике и на задней сидухе.

- расход 6,25 если залью ОККО 95 ЕВро то и в 5,85 укладываюсь

город 7,2 зима до 8-ми.

Карбюратор новий стоїть? хто налаштовував?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не хочу нікого образити, але в інеті (http://fuelcontrol.i...oclass/ВАЗ-2108) статистика зовсім інше показує:

post-4893-0-67929700-1434551819_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2. Системи вприску і запалювання які ставились на Ауді80 це просто жах в порівнянні з сучасними. На ВАЗах і Тавріях, Сенсах СВП і запалювання на голову вище по технологічності.

Підтримую. Недаремно люди на таких машинках переходять на Январь. І Audi переробляють, і мерсівські 102 мотори з KE-Jetronic

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 :)

Тому, якщо хтось візьметься - смисл є.

21083, 91, 1,5 карб

Луцк - Киев - Луцк

смешаный - каканая дубенская трасса - чуток Ровно - Киев город 40 км - скорость на трассе Ровно-Киев - 110-130 (не считая знаков), прилично груженый - 4 пассажира, полный багажник - сверху каляска - назад груженый - 2 пассажира+ всяка срань в багажнике и на задней сидухе.

- расход 6,25 если залью ОККО 95 ЕВро то и в 5,85 укладываюсь

город 7,2 зима до 8-ми.

блін... заздрю білою заздрістю! Мій 1,5 карб п'є не менше 10-ки, що я тільки з ним не робив... Скажи, хто/де тобі карбюратор регулював?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

можу порадити гарного карбюраторника на вул. Яровиця. Валентин 0503783871. Мені чистив, налаштовував. Результатом я задоволений. по трасі в 7 можна вкластись. Місто, звичайно, не так круто, але в 10 можна вкластись. 21099 1,5 карб

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все то класно, довго грався, налаштовував чистив карб. 2109 1.3. Добився траса при 90-110 км/год в 7 л місто 8,5-9,5. Але реально задоволений росходом став після встановлення гбо траса 7,5 місто 9,5-10. Мотор робить на газу плавніше, динаміка така ж може трішки і краща.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 :)

Тому, якщо хтось візьметься - смисл є.

21083, 91, 1,5 карб

Луцк - Киев - Луцк

смешаный - каканая дубенская трасса - чуток Ровно - Киев город 40 км - скорость на трассе Ровно-Киев - 110-130 (не считая знаков), прилично груженый - 4 пассажира, полный багажник - сверху каляска - назад груженый - 2 пассажира+ всяка срань в багажнике и на задней сидухе.

- расход 6,25 если залью ОККО 95 ЕВро то и в 5,85 укладываюсь

город 7,2 зима до 8-ми.

ну не вірю..... блін...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мый 1,5 інжектор бере на трасі трохи більше 6 літрів. Але не 7 :)

Тому, якщо хтось візьметься - смисл є.

21083, 91, 1,5 карб

Луцк - Киев - Луцк

смешаный - каканая дубенская трасса - чуток Ровно - Киев город 40 км - скорость на трассе Ровно-Киев - 110-130 (не считая знаков), прилично груженый - 4 пассажира, полный багажник - сверху каляска - назад груженый - 2 пассажира+ всяка срань в багажнике и на задней сидухе.

- расход 6,25 если залью ОККО 95 ЕВро то и в 5,85 укладываюсь

город 7,2 зима до 8-ми.

ну не вірю..... блін...

і я теж...

моя фабія 1.4 бере трішки менше, але там технології новіші і т.д., а тут 2108 з майже такою ж витратою.

не вірю !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

блін... заздрю білою заздрістю! Мій 1,5 карб п'є не менше 10-ки, що я тільки з ним не робив... Скажи, хто/де тобі карбюратор регулював?

Карбу 1,5 года причем не ДААЗовский, а словацкий LSA или AT - гляну завтра. Зажал я денег, но пока не жалею.

Расход такой же и на старом ДААЗ - которому 20 лет, но снял ибо часто засираются каналы ХХ - постоянно разбирать и "мыть" задолбывает.

Расход это не только карб, это и зажига и свечи и бронепровода и состояние двигателя, ну и конечно стиль езды.

Никогда в жизни не ездил к карбюратощику - все делаю сам.

Для регулировки УОЗА стоит салонный Импульс - регулировка до +/-12 градусов.

УОЗ на холостых стоит +10-12 градусов. Регулируется по мере заправки - качеству бензина, без откручивания и кручения трамплера. Потому как иногда бывает плеснешь дермеца типа АНП ибн АВИАС и жопа. А так поставил попозже и поехал радуясь :)

По поводу расхода и неверия - ради бога, понты я давно перерос :)

Это не единичное измерение, раз-два в месяц езжу на Киев - перемеряно не раз и не на одной марке бензина, после чего выбрал оптимальную заправку и марку бензина.

В первой камере стоит малый дифузор со втулкой и распылителями по кругу так называемый "СПИРТ" класс эконом.

Так как пробовал ездить на этиловом бензине где соотношение бенз-воздух меньше, задушил по воздуху первую камеру - поставил 155 вместо 165.

Так и езжу до сих пор, хотя от спиртованного бенза отказался - он стал такой бадягой, что просто капут.

100 А инжевый гена, поликлин ремень.

150 т. км движку - реальных.

Литье FSA 13"

Если кому-то будет уж сильно давить - "пи..дишь".

Через недельку опять еду на Киев.

Есть вариант- чек до полного в Луцке и чек до полного, например, в Калиновке (50 км до Киева "ОККО") с километражом на спидометре (скуручу на Ровенской (ОККО) на нуль). :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мда... і "Імпульс" в мене стоїть, і 155... і дроти/свічки міняв, і навіть самого двіжка! (в мене ще 1,3 був)... а толку "0"... Певно, тра до бабки чи до батюшки :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Ну буду без знаков припинания ибо с плашета и переключатся влом. На ровенской заправиться не получилось шел на дубно . Так что начну с ОККО в белой крыныце. От дома 104,2 км (все фото и полный отчет поприезду). Долил до полного 26 литров с копейками правда 92 ( блин зажал денег :) . Следующая точка калиновка ОККО 92 до полного 17,45 литров спидом 371,6. Имеем 17,45/(371,6-104,2)=6,5на100км. Чуток больше чем говорил. Но тут есть ньюанс в бензине часть 95 го АНП и часть 95S что для города терпимо но для трассы жопа. Плюс для теста увеличил зазор на свечах ,чуток увеличил щель заслонки второй камеры - подклинивала,

также снял гофру с термостата на кастрюле - приеду верну все в зад :). Больше заправляться не буду. Конечный отчет по приезду - спидометр и остаток бензина.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У вас виходить 6.5*19=123грн, в мене виходить якщо по трасі 9*8=72 грн. А якщо суто по місту, і так як я їжджу виходить 12*8= 96грн. І мене теж розхід радує...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У вас виходить 6.5*19=123грн, в мене виходить якщо по трасі 9*8=72 грн. А якщо суто по місту, і так як я їжджу виходить 12*8= 96грн. І мене теж розхід радує...

Хіба я десь, щось казав про газ, чи казав що то недобре? :)

И не 123 грн, а 6,5 *21,49=140. :) Но то таке, можно и 95S залить по 15 грн, но расход будет другой (давние пробные поездки на трассе - почти под 9 литров на 110 км, тупой разгон и тяга на больших скоростях), хотя по городу соваться вполне сносно и выхлоп не смердючий. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Досі моя в мене газу "пила" 35 літрів на 270 км (тобто, майже 13 літрів на сотню)... Заправляв весь час на БРСМі. Особо з газовою заправкою (АГНС) з-за великого розходу не заморачувався, бо і бензину вона пила в мене не менше 10-ти на сотню... Потім покрутив я (вже не вперше) гвинтики на редукторі (не подобалось, як їде) і дав машину брату... А він заправляв на Укрнафті... В нього вона почала "пити" 35 літрів десь вже на 330 км (це вже десь 10,6 на сотню)... хоча регулював я вже не вперше того редуктора... тобто, не думаю, що то я так гарно накрутив...

Потім поїхав я в Фастів, і в мене вона на 35-ти літрах проїхала аж 450 км!!! Тобто 7,8 літри газу на сотню! Я такого навіть бажати не міг!

Перед поїздкою, правда, я зняв багажника з даху (брат теж без нього їздив, коли 330 км проїжджав), і ще я замінив свічки на LPG (до того в мене стояли "круті" триконтактні Фінвали)...

Але думаю я, що причина в БРСМі... Короче, заправлюсь зара знов на БРСМІ і буду знати...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 9 місяців потому...

Хто що  скаже по компресії?

Поиіряли - сказали  - жах. 9,х / 3,х / 10.х 4-й не помню.

будуть знімати головку. Заодно вже і чистка форсунок і налаштування інжектора.

 

Чи радіти чи ні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Женя, відповім так:

Маю 2-рідного брата, він дизеліст, має підйомники струмент, прибори, етс. Моя 99 йому нафіг не треба (що з брата візьмеш), але мусить сапортити :).

Коли я вирішив по-хозяйськи взятись за мотор, у нього було 3 питання: масло не їсть? тяга є? що ти від неї хочеш? Поки я думав, що відповісти, він каже: "міряєм компресію чи хочеш спати спокійно? " Поки так нічого і не робив...

Воно виглядає так гуморно, але от кажу як є.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо мотор ВАЗ-івський то компресія 9, 10 мала але не жахлива. А от 3 це да, жах. Це в кращому випадку пробило прокладку між головкою і блоком, а в гіршому обсипались перегородки на поршні чи тріснуло/ли кільце/ця.

Тут полюбе тре скидати головку і дивитись.

Можна обійтись заміною прокладки, а можна і попасти на ремонт мотора, бо коли сипляться кільця чи/і перегородки на поршнях часто дере циліндри і їх тре розточувати, а це відповідно ремонтні поршні з кільцями.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 - це звичайно вже занадто мало. Цей циліндр вже не працює, по суті, а лише п'є... Потрібно знімати головку і дивитись, нікуди не дінешся. А там вже буде видно, наскільки ти влетів. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шукаю головку блоку.... :(  можна б.в. в хорошому стані.  Номера ваз-шротів вітаються! (Єслі шо, нагадаю, 21093 інжектор 1,5. )

папєрєднікі - уже вбили цю деталь в авто. Тепер тіко заміна.

 

1 година тому, Slavco сказано:

масло не їсть?

нє.

1 година тому, Slavco сказано:

тяга є?

не торт!

1 година тому, Slavco сказано:

що ти від неї хочеш?

Щоб їздила а не стояла, бо шота-не-так!

 

19 хвилин тому, jack74 сказано:

не працює, по суті, а лише п'є..

Так ото ж - здається, що розхід збільшився. Конкретно збільшився.

 

Ну, до "влетів" я вже готофф..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, Zheny@ сказал:

Шукаю головку блоку.... :(  можна б.в. в хорошому стані.  Номера ваз-шротів вітаються! (Єслі шо, нагадаю, 21093 інжектор 1,5. )

папєрєднікі - уже вбили цю деталь в авто. Тепер тіко заміна.

Так все кепсько? Прогорів клапан? Щось геть забув про таку причину малої компресії.

О5О9О1002один - вазо-шрот, Валік.

Забув сказати - той шрот в Ківерцях.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Немає не ремонтопригодного заліза, є доцільність вкладання грошей.

А по мотору, компресію міряли як? З маслом, без масла? Сподіваюсь, хоч на холодному моторі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а без масла то як? :)

І що, якщо міряли на гарячому, то тройка пракатіт? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...