Перейти до змісту

Саморобний ел. велосипед


HWman

Рекомендовані повідомлення

ebike.jpg

Ніхто не задумувався зробити? Цікаво послухати думки форумчан...

Ось відео:

Простая и самая дешевая конструкция: Электродвигатель системы охлаждения от ГАЗ-3110-250 Вт-2300руб. Аккумулятор гелевый 12 Вольт 26Ач-4000руб. Выключатель-автомат-50руб. Скорость 25км/ч. Время разряда аккумулятора до 10,5Вольт-30мин.

http://elektroshema.okis.ru/

А ось ще одне:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 122
  • Створено
  • Остання відповідь

все добре.. Одне погано що акумуляторів не на довго вистачає...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У першому варіанті або двигун не ефективний або батарея якась бракована чи що? теоретично повинен як мінімум годину кататись тим більш не постійно же двигун працює...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З радістю подивимось фотки і почитаємо звіт про твій ел.велосипед ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

lilechka мій ел.вел. ще поки навіть не існує на рівні ідеї :)

Я ось порився у своїх "скарбах" і знайшов двигун від автомобільної пічки на 12В 40 Ват, проте якщо його загальмувати(тобто загальмувати до 1-2 обертів на сек) то він тягне більше 10 ампер (більше моя зарядка не видає), також маю гелевий акумулятор на 7 А/Год

Думаю щось попробувати, 40 ват це звісно ж мало проте як би для початку, перетворити теорію у практику.

Двигун схожий на того що зліва

V05_Dvig.jpg

Ось характеристики:

Электродвигатель ДП 77-12/40

Электродвигатель постоянного тока предназначен для привода электровентилятора в системе отопления кабин тракторов, автомобилей и автобусов.

Технические характеристики:

Номинальная мощность, Вт - 40

Номинальное напряжение, В - 12

Номинальная частота вращения, мин-1 - 3000

Номинальный момент нагрузки на валу, Нм - 0,127

Номинальная сила тока, А - 6,5

Масса, кг, не более - 1,3

Я хоть і не володію музичним слухом але сумніваюсь що він видає 3к обертів, та і хіба втулка витримає такі великі оберти? хоча по фото схожий і по цифрам збігається...

Ось і ось ще гарні ідеї

Є у когось ідеї як приробити двигун до велосипеду з мінімумом затрат ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Більші колеса, передачі, і буде ракета)

ще бачив в неті як мотор від пральної машини прикріпили

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я теж бачив :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Теж була думка на рахунок електровела. Але знання з фізики на рівні шкільних. В схемах не шарю.

Цікавився готовими електроколесами. Є від 500 ватт до 2000. Самий дешевий комплект біля 1200- 1500 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

готові то це не цікаво, ніщо не порівняється коли любуєшся результатом своєї роботи, ну по крайній мірі для мене точно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з схемами можу допомогти ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

батя сделал привод на заднее колесо - но тест-драйв покзал шумность мотора-редуктора (какой был)

щас переделывается контрукция с приводом на "педали"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

батя сделал привод на заднее колесо - но тест-драйв покзал шумность мотора-редуктора (какой был) щас переделывается контрукция с приводом на "педали"

Можна детальніше?

Доречі асинхронні двигуни змінного струму ніби непоганий варіант, там же як би дві катушкі одна на роторі друга на статорі, походу з'єднані послідовно тобто на одній катушці 110 вольт... чи я помиляюсь?

Пам'ятаю колись давно ще в юності розбирав ел.м'ясорубку то там було так

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна детальніше?

конечно,

доделает - сфоткаю

Доречі асинхронні двигуни змінного струму ніби непоганий варіант, там же як би дві катушкі одна на роторі друга на статорі, походу з'єднані послідовно тобто

есть такой лишний мотор?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ні немає, навіть для себе

щойно пробував повністю гальмувати ДП 77-12/40 - провода гріються, далеко ще до ідеалу...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

готові то це не цікаво, ніщо не порівняється коли любуєшся результатом своєї роботи, ну по крайній мірі для мене точно.

І стоїш в полі, радісний такий, коли твій самопал двинув ноги, або акум раз два і здох.

Готові комплекти в вузькооких, починаючи від 24V 250W - коштують відносно доступні гроші.

Залишається акуратно зібрати на байк, і розумно експлуатувати.

Звісно, дуже поважаю "рукастих" людей, але затрати часу і грошей на пошук комплектуючих, купу примірок, оптимізацій, варіацій, ітд, а також *якщо вистачить сил та терпіння * на вміняємий кінцевий реліз - будуть, швидше всього більші аніж готове рішення.

З.І. Я - за малооб"ємний 4Т двигун на байку :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тільки що мучив вел своїм двигуном, невеличкий ривок є а "в холосту" добряче розкручує колесо, певно треба менший редуктор використовувати ато все одно таке враження ніби на повну не розкручується. В якості редуктора використовував

крильчатку від тієї пічки

Акумулятор за 10 хв мучення сів до 12.73(розрядився до ~75% ). Ще пальці трохи попік у трьох місцях як замикав контакти

З.І. Я - за малооб"ємний 4Т двигун на байку

Бензин не приваблює з теперішніми цінами.

ЗІ було б непогано організувати рекуперацію :D.

ЗІІ колесо крутилось у двійчі швидше аніж на

відео
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бензин не приваблює з теперішніми цінами.

На сьогоднішній день, немає дешевшого джерела енергії чим бензин/солярка. Кеп.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кеп.

кеп уверен?

Кеп уверен на 101%. Всі ці паруса, сонячні батареї, вітряки і т.д. - слабенькі потуги, і в реальності виявляється, що виготовлення/обслуговування/утилізація всіх оцих "дешевих" альтернатив обходиться дорожче ніж старий добрий бензин.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

читаємо назву теми, прошу не відхилятися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже домовився про кріплення із зварником, як буде час зайду щось попробуємо зібрати...

Я так розумію щоб організувати рекуперацію потрібно DC-DC перетворювач який би піднімав напругу до такої яка потрібна акумулятору при легкому гальмуванні так?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже домовився про кріплення із зварником, як буде час зайду щось попробуємо зібрати...

Я так розумію щоб організувати рекуперацію потрібно DC-DC перетворювач який би піднімав напругу до такої яка потрібна акумулятору при легкому гальмуванні так?

Для АКБ напруга не э критичною, критичний там струм. А рекуперація буде в першу чергу залежати від типу вашого електро двигуна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для того щоб отримати ефект від рекуперації, потрібно з"їхати пригальмовуючи хоча б з Говерли.

На Волині з її рівнинами - приречена ідея

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для того щоб отримати ефект від рекуперації, потрібно з"їхати пригальмовуючи хоча б з Говерли.

Якщо зїжджати з говерли то можна і тракторний акумулятор зарядити... передбачається також зусилля ніг

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хочу зробити приблизно так як тут для початку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нормальний шуруповерт з хорошим крутним моментом та ємкою батарейкою\ами буде коштувати як заводський КІТ комплект з мотора, контроллера, кабелів і інших необхідних деталей для установки на байк.

Для чого страдати неефективними і дивакуватими реалізаціями електротяги на 2х колесах, коли є прийнятні, вже готові, толкові рішення?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...