Jump to content

Саморобний ел. велосипед


Recommended Posts

ebike.jpg

Ніхто не задумувався зробити? Цікаво послухати думки форумчан...

Ось відео:

Простая и самая дешевая конструкция: Электродвигатель системы охлаждения от ГАЗ-3110-250 Вт-2300руб. Аккумулятор гелевый 12 Вольт 26Ач-4000руб. Выключатель-автомат-50руб. Скорость 25км/ч. Время разряда аккумулятора до 10,5Вольт-30мин.

http://elektroshema.okis.ru/

А ось ще одне:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

У першому варіанті або двигун не ефективний або батарея якась бракована чи що? теоретично повинен як мінімум годину кататись тим більш не постійно же двигун працює...

Link to comment
Share on other sites

lilechka мій ел.вел. ще поки навіть не існує на рівні ідеї :)

Я ось порився у своїх "скарбах" і знайшов двигун від автомобільної пічки на 12В 40 Ват, проте якщо його загальмувати(тобто загальмувати до 1-2 обертів на сек) то він тягне більше 10 ампер (більше моя зарядка не видає), також маю гелевий акумулятор на 7 А/Год

Думаю щось попробувати, 40 ват це звісно ж мало проте як би для початку, перетворити теорію у практику.

Двигун схожий на того що зліва

V05_Dvig.jpg

Ось характеристики:

Электродвигатель ДП 77-12/40

Электродвигатель постоянного тока предназначен для привода электровентилятора в системе отопления кабин тракторов, автомобилей и автобусов.

Технические характеристики:

Номинальная мощность, Вт - 40

Номинальное напряжение, В - 12

Номинальная частота вращения, мин-1 - 3000

Номинальный момент нагрузки на валу, Нм - 0,127

Номинальная сила тока, А - 6,5

Масса, кг, не более - 1,3

Я хоть і не володію музичним слухом але сумніваюсь що він видає 3к обертів, та і хіба втулка витримає такі великі оберти? хоча по фото схожий і по цифрам збігається...

Ось і ось ще гарні ідеї

Є у когось ідеї як приробити двигун до велосипеду з мінімумом затрат ?

Link to comment
Share on other sites

Теж була думка на рахунок електровела. Але знання з фізики на рівні шкільних. В схемах не шарю.

Цікавився готовими електроколесами. Є від 500 ватт до 2000. Самий дешевий комплект біля 1200- 1500 грн.

Link to comment
Share on other sites

батя сделал привод на заднее колесо - но тест-драйв покзал шумность мотора-редуктора (какой был) щас переделывается контрукция с приводом на "педали"

Можна детальніше?

Доречі асинхронні двигуни змінного струму ніби непоганий варіант, там же як би дві катушкі одна на роторі друга на статорі, походу з'єднані послідовно тобто на одній катушці 110 вольт... чи я помиляюсь?

Пам'ятаю колись давно ще в юності розбирав ел.м'ясорубку то там було так

Link to comment
Share on other sites

Можна детальніше?

конечно,

доделает - сфоткаю

Доречі асинхронні двигуни змінного струму ніби непоганий варіант, там же як би дві катушкі одна на роторі друга на статорі, походу з'єднані послідовно тобто

есть такой лишний мотор?

Link to comment
Share on other sites

готові то це не цікаво, ніщо не порівняється коли любуєшся результатом своєї роботи, ну по крайній мірі для мене точно.

І стоїш в полі, радісний такий, коли твій самопал двинув ноги, або акум раз два і здох.

Готові комплекти в вузькооких, починаючи від 24V 250W - коштують відносно доступні гроші.

Залишається акуратно зібрати на байк, і розумно експлуатувати.

Звісно, дуже поважаю "рукастих" людей, але затрати часу і грошей на пошук комплектуючих, купу примірок, оптимізацій, варіацій, ітд, а також *якщо вистачить сил та терпіння * на вміняємий кінцевий реліз - будуть, швидше всього більші аніж готове рішення.

З.І. Я - за малооб"ємний 4Т двигун на байку :)

Link to comment
Share on other sites

тільки що мучив вел своїм двигуном, невеличкий ривок є а "в холосту" добряче розкручує колесо, певно треба менший редуктор використовувати ато все одно таке враження ніби на повну не розкручується. В якості редуктора використовував

крильчатку від тієї пічки

Акумулятор за 10 хв мучення сів до 12.73(розрядився до ~75% ). Ще пальці трохи попік у трьох місцях як замикав контакти

З.І. Я - за малооб"ємний 4Т двигун на байку

Бензин не приваблює з теперішніми цінами.

ЗІ було б непогано організувати рекуперацію :D.

ЗІІ колесо крутилось у двійчі швидше аніж на

відео
Link to comment
Share on other sites

Кеп.

кеп уверен?

Кеп уверен на 101%. Всі ці паруса, сонячні батареї, вітряки і т.д. - слабенькі потуги, і в реальності виявляється, що виготовлення/обслуговування/утилізація всіх оцих "дешевих" альтернатив обходиться дорожче ніж старий добрий бензин.

Link to comment
Share on other sites

Вже домовився про кріплення із зварником, як буде час зайду щось попробуємо зібрати...

Я так розумію щоб організувати рекуперацію потрібно DC-DC перетворювач який би піднімав напругу до такої яка потрібна акумулятору при легкому гальмуванні так?

Link to comment
Share on other sites

Вже домовився про кріплення із зварником, як буде час зайду щось попробуємо зібрати...

Я так розумію щоб організувати рекуперацію потрібно DC-DC перетворювач який би піднімав напругу до такої яка потрібна акумулятору при легкому гальмуванні так?

Для АКБ напруга не э критичною, критичний там струм. А рекуперація буде в першу чергу залежати від типу вашого електро двигуна.

Link to comment
Share on other sites

Для того щоб отримати ефект від рекуперації, потрібно з"їхати пригальмовуючи хоча б з Говерли.

Якщо зїжджати з говерли то можна і тракторний акумулятор зарядити... передбачається також зусилля ніг

Link to comment
Share on other sites

Нормальний шуруповерт з хорошим крутним моментом та ємкою батарейкою\ами буде коштувати як заводський КІТ комплект з мотора, контроллера, кабелів і інших необхідних деталей для установки на байк.

Для чого страдати неефективними і дивакуватими реалізаціями електротяги на 2х колесах, коли є прийнятні, вже готові, толкові рішення?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Create New...