Перейти до змісту

Потяги Хюндай - крок вперед чи чергове розчарування


swen1989

Рекомендовані повідомлення

Надибав в інтернетах

Та і взагалі багато різнопланових думок. На цьому форумі є різне відео про цей потяг та інші посилання на різні ресурси.

Моє ІМХО: не туди гроші пустили. Є в нас Крюківський вагонобудівний завод у м. Кременчуг. Краще би у них купували. Набагато дешевші були б квитки на проїзд та і підтримка вітчизняного виробника.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 101
  • Створено
  • Остання відповідь

розчарування..... Час поїздки зменшився на ЛИШЕ НА 1год, а ціна зросла в 3 РАЗИ!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та що ви розумієте... на них напевно ціле котеджне містечко побудували.

а...аааа...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колесніков "зірвався" через потяги "Хюндай"

Понеділок, 28 травня 2012, 20:31

фото

Версія для друку Коментарі 111

Віце-прем'єр, міністр інфраструктури Борис Колесніков нахамив користувачам соціальної мережі у відповідь на скарги щодо потягів "Хюндай".

Інцидент відбувся під час спілкування з користувачами мережі Facebook.

Користувачі мережі вказали віце-прем'єру на недоліки курсування нових потягів. У відповідь Колесніков обізвав користувачів "лошками" та "ботами" 8a87285-cli1.jpg

Зокрема, спілкуючись з Романом Шрайком, автором репортажу про перший рейс "Хюндай", обізвав журналіста "юлеботом" та вказав, що не потяг було продано 100% квитків 2 класу. 996950d-clipb1.jpg

Як відомо, новий потяг "Хюндай" в напрямку Київ-Харків запізнився в першому ж рейсі. Пасажири цього потягу вказують на безліч недоліків та незручностей, та зазначають, що салон експреса був напівпорожнім.

Крім того, у неділю стався також інцидент з новим потягом Skoda за маршрутом "Донецьк-Харків", який вирушив з Донецька на годину раніше.

Українська правда

Ну це вже взагалі 3,14здець :0156:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це писав не Колєсніков. Той кагтавить :)

Б"юсь об заклад що так і скажуть - Колєсніков акаунта не має і не має часу коментувати всяку фігню в інтернетах. Це ж не AZAROV.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та це вын 100%, просто спихнуть на когось, типу зареэструватись може ж кожен

манери письма як у царя

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ладно Львів-Київ, Київ-Донецьк... а з Луцька до Сімферополя 24 години їхати оце повний ПрекраснИЙ день і ніч в поїзді... я з розуму схожу від тої дорогі %)

цікаво скількі би вони вальнули ціну на такий маршут 1500 км від Ковеля до Сімферополя, якщо купе 190 грн,плацкарт 120-140 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага. І гнати 160 км/год перестануть - колії розваляться.

Скоріше Хюндаї поламаються...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та шо випонімаєте, хюндаї класні поїзда, мона сказати шо то золоті поїзда, на них же мона стіко бабла скосити при закупівлі, а ще ж їх надо обслуговувати і ремонтувати а знов ж таки надо будувати депо і купувати запчастини.

З з Крюковськими поїздами що заробиш? На закупівлі сильно не накрутиш, бо легко вичислять, на нормальний відкат в заводу теж грошей нема, та й саме головне завод то в Україні, і у випадку чогось і обслуговування і ремонт поїздів може виконати на своїх площах, а це ж скіко бабла втрачається.

А взагалі якщо відкинути всякі рюшечки, то в Крюковського заводу є непоганий поїзд локомотивної тяги, що у свою чергу дозволить використовувати вже існуючий парк локомотивів, і відповідно зекономити кошти і зменшити час простою за рахунок обслуговування. Але такий поїзд поки тільки один купили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в Крюковського заводу є непоганий поїзд локомотивної тяги

Який крім всього іншого здатен розвивати швидкість до 200 км/год. У порівнянні з Хюндаєм серед недоліків - хіба що ті що перераховані в попередньому пості.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я мав на увазі цей потяг. А та модель шо може розвивати швидкість до 200км/год ще не пройшла всіх випробувань, хоча модель звичайно дуже цікава, і при зацікавленості держави можна було почати виробництво і по трішки усувати недоліки виявлені під час експлуатації.

п.с. в Хюндая при перегоні з Одеси до Харькова заклинило колісну пару. На фоні цього вітчизняні поїзди мені якось більш внушають довіру, враховуючи що в нашого заводу є величезній досвід проектування і виробництва візків для наших з/д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

смисл купляти потяга, якому немає на чому розігнатись?? А те що, відповіли всім невдоволеним думаю всі чули

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а просто отмити капусту, мол купити потяга :) всі ура-ура, а те що нема на чому йому їздити то це все єрунда :)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А шо ви так у бідні родичі записуєте Крюковський вагонобудівний? Він підконтрольний групі ТАС ( Тігіпко Сєргейліанідичь). якби закупили у них, то я думаю, ми б тут почитали скільки на цьому Сіргєйліанідичь заробив, і про ті самі відкати і котеджні будиночки теж.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А шо ви так у бідні родичі записуєте Крюковський вагонобудівний? Він підконтрольний групі ТАС ( Тігіпко Сєргейліанідичь). якби закупили у них, то я думаю, ми б тут почитали скільки на цьому Сіргєйліанідичь заробив, і про ті самі відкати і котеджні будиночки теж.

Відкати були б, і не думаю, що менші аніж купили в Кореї. Просто люди б заробляли в Україні, а не там.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні, 2 червня, через технічні неполадки електропоїзд Hyundai не вийшов у рейс з Харкова у Київ.

http://www.unian.ua/news/507197-hyundai-sogodni-ne-viyshov-u-reys-z-harkova-do-kieva.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://tsn.ua/ukrayi...-nepoladki.html

і для порівняння наші українські

які спокійно видавлюють 160 ком/год..

в черговий раз соромно за наших проффффесоріволітиків, замість того щоб піднімати економіку нашої країни піднімають економіку китаю та свою кишені..

p.s. так соромно за нашу країну мені було останній раз, коли я дізнався що червоні 16/15/9-кі з китаю (маючи в місті свій автозавод)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...