Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Їхав на роботу тролейбусом (вчора). Походу якийсь польський. Бо є написи на польській всередині, типу Вхід / Вихід. Просторий (проходи), зручний (сидіння) і т.д.

ТИхий, маневрений, гарно розганяється. Правда, водій трошки тормоз. Його навіть велосипедисти обганяли.

Сьогодні також їхав тролейбусом. Уже нашим. Старим. Воділа мчав, як і положено маршрутчикам :) Доїхав швидко. І безпечно.

  • +1 1
Опубліковано

Дайош 204 в 8:05 ранку - ото махіна!

Соборності - драмтеатр 15 хв. І то в годину пік.

Дівчино, якшо ви мене чуєте - так тримати))

Жодного разу за 3 місяці я не профукав його і завжди вміщався.

Купую собі проїзний 120 і дружині (100). Окупається чуть не вдвічі.

ЛПЕ Дякую

  • +1 1
Опубліковано

А я ніяк на польський не можу попасти. При мому графіку (ввечері Промінь-тамтам) постійно попадаю на № 9, совєтський.

Хи-хи, їжджу тролейбусом мо місяць-два, прикольненько, мені навіть подобається.

Згадалось як студентом був).

  • +1 1
Опубліковано

Мені пощастило. Нічого особливого. Приємно, сідушки нормальні якшо не придиратися. Одвічне питання "нафіга" його купили, якшо мона свої відреставрувати.

Як навчався, в нас самий козирний тралік вважався з рекламою там-таму

  • +1 1
Опубліковано

І ще. Йду раз зранку на роботу чере міст, їде тролейбус (зелений, отой що в нас роблять, кажись №12). Він трохи маху набрав відать від тамтама, і пересіклись ми якраз навпроти стику на мості, є таке місце. Як він проскочив через той стик, то таке відчуття, що хтось з добрий десяток банок трилітрових кинув на дорогу чи груду посуду перекинув! Як забращало, я ж здригнувся проснувся.

тролейбус з виду ніби новий, а "душа" вже не та.

Опубліковано

Мені пощастило. Нічого особливого. Приємно, сідушки нормальні якшо не придиратися. Одвічне питання "нафіга" його купили, якшо мона свої відреставрувати.

Як навчався, в нас самий козирний тралік вважався з рекламою там-таму

Купили бо наші старенькі і в гіршому стані. Якщо з ними щось станеться - Єльчі зможуть їх замінити.

А взагалі в місті має бути 70-75 одиниць, які мають виходити на лінію, напевно :)

Опубліковано

Гречку берем, тралікі берем, ПРЕЗИдент із Донбаса (дякую їм,доречі). Яка нафік незалежність.

ДОзволю собі висловити думку, що дана закупка засмутить відчизняного виробника, репутація в якого і так не сильно.

Поляки то є брехуни. АСоціація у бізнесі така і тільки така! Як люди вони доволі цікаві. НО НАФІГА ТРАЛІКІ?

Опубліковано (змінено)

Тернопіль бере Чешські машини по 230 тис. грн. Брати б/у тролейбуси - це єдиний вихід у нашій ситуації/країні. Особливо, якщо вони в гарному стані.

Особисто я вважаю, що це нормальна (принаймі відкат з неї можна зробити дуже і дуже малий) ціна. Якби ще Київ передав б/у ЮМЗ штук з 10 та ще 10 б/у у європи взяти. І люди поступово б повертались у тролейбуси. Але не все одразу..

Змінено користувачем Panterka22
Опубліковано (змінено)

Дайош 204 в 8:05 ранку - ото махіна!

Соборності - драмтеатр 15 хв. І то в годину пік.

Дівчино, якшо ви мене чуєте - так тримати))

Та любий тролейбус від Соборності до Драмтеатру їде 15 хв, сам перевіряв (звісно, якщо немає ніяких заторів).

А та дівчина повільно не їздить :)

Мені пощастило. Нічого особливого. Приємно, сідушки нормальні якшо не придиратися. Одвічне питання "нафіга" його купили, якшо мона свої відреставрувати.

В польських кузова міцніші, ну і вони тихіші і м'якші. А наш швидко починає розсипатися. Після деповського капремонту гарантія на кузов йде 5 років, потім починає розсипатися (капремонт коштує біля 200 тис. грн., в той час як польського Єльча купили за 57 тис. грн з доставко і розмитненням), а після середнього - не більше 2-3 років.

Як навчався, в нас самий козирний тралік вважався з рекламою там-таму

Вже доїздився, стоїть уже більше 3-х років.

А взагалі в місті має бути 70-75 одиниць, які мають виходити на лінію, напевно :)

На жаль, є ще 1 нюанс - наша контактна мережа і підстанції, які потребують ремонту, бо з кожним роком все менше і менше може витримати. На разі чув цифру в 70 машин, хоча може і менше по факту.

ДОзволю собі висловити думку, що дана закупка засмутить відчизняного виробника, репутація в якого і так не сильно.

Іншого виходу немає. Держава не зацікавлена в розвитку електротранспорту, а в міста немає грошей на нові "Богдани", які коштують біля 2 млн. грн за машину. Оскільки Люблін є містом-партнером і сторонам вдалося домовитися, то вважаю, що це був вдалий крок у ситуації, що склалась, тим більше за таку смішну суму.

Якби ще Київ передав б/у ЮМЗ штук з 10 та ще 10 б/у у європи взяти. І люди поступово б повертались у тролейбуси. Але не все одразу..

Кілька київських ЮМЗ уже пішли в Житомир. Але, чесно кажучи, не надто хотів би їх бачити на вулицях Луцька, враховуючи київську експлуатацію, ну і те, що я не люблю ЮМЗ, вони мені не комфортні як пасажиру, але то таке :)

Змінено користувачем TFA
Опубліковано (змінено)

Хто хоче зацінити польський Єльч, можу запропонувати графік, по якому він зараз їздить:

маршрут №1,

випуск 6

ЛПЗ: 7-34, 9-00.

Бенделіані: 7-38, 9-04, 10-52, 12-16, 13-40, 15-04, 16-52, 18-16.

Пр. Волі: 6-27, 7-58, 9-24, 11-12, 12-36, 14-00, 15-24, 17-12, 18-36.

К-тр "Луцьк": 6-48, 8-18, 9-45, 11-33, 12-57, 14-21, 15-45, 17-33, 18-57.

ЗАГС: 6-51, 8-21, 9-48, 11-36, 13-00, 14-24, 15-48, 17-36, 19-00.

Драмтеатр: 7-09, 8-38, 10-05, 11-54, 13-18, 14-42, 16-05, 17-54, 19-18.

(З.І. Незабаром на лінії буде ще 1 машина):

Змінено користувачем TFA
Опубліковано

Кілька київських ЮМЗ уже пішли в Житомир. Але, чесно кажучи, не надто хотів би їх бачити на вулицях Луцька, враховуючи київську експлуатацію, ну і те, що я не люблю ЮМЗ, вони мені не комфортні як пасажиру, але то таке :)

Головне, щоб гарно працювали :_04:

P.S. Графік діє на всі дні чи тільки на будні?

Опубліковано (змінено)

Ото зглазив. Сьогодні тільки доїхав на роботу (зупинка драмтетр) у 204 лопнула задня ліва підвіска.......

Дякувати богу шо за рулюьом був дядя, а не тьотя, совість відпустила одразу.

Ібо нефіг за чужий тралік сідать :)

204, ремонтуйся скоріше, мені тебе невистачатиме!!!

post-16960-147184_thumb.jpg

Змінено користувачем vetalforever
Опубліковано

Ото зглазив. Сьогодні тільки доїхав на роботу (зупинка драмтетр) у 204 лопнула задня ліва підвіска.......

Дякувати богу шо за рулюьом був дядя, а не тьотя, совість відпустила одразу.

Ібо нефіг за чужий тралік сідать :)

204, ремонтуйся скоріше, мені тебе невистачатиме!!!

А я то думав, чого його не було...

Там теж дядя закріплений за цією машиною, щоправда молодий.

Опубліковано (змінено)

Карма н*х..

210 ельц... тоже під моїми ногами...

ЛПе відмовиться скоро продавати мені проїзні! 2 траліка за день НОВИХ!

post-16960-109148_thumb.jpg

post-16960-169840_thumb.jpg

Змінено користувачем vetalforever
Опубліковано

2 траліка за день НОВИХ!

Ну 210 не новий. Крім того, нашим треба звикнути до нього, добре вивчити. Там у нього недавно була дрібна поломка, але при цьому він блокується.

Опубліковано (змінено)

Має бути на цьому:

Маршрут №5, випуск 5:

Цегельний завод: 6-44, 8-17, 10-21, 11-54, 13-27, 15-31, 17-04.

Автозавод: 6-52, 8-25, 10-29, 12-02, 13-35, 15-39, 17-12.

ЦУМ: 7-03, 8-36, 10-40, 12-13, 13-46, 15-50, 17-23.

КРЗ: 7-33, 9-37, 11-10, 12-43, 14-47, 16-20, 17-53 в депо.

Пр. Волі: 6-27, 7-58, 10-02, 11-35, 13-08, 15-12, 16-45.

Якщо щось змінеться, то повідомлю.

Змінено користувачем TFA

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...