Zheny@ Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 14:37 #151 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 14:37 Їхав на роботу тролейбусом (вчора). Походу якийсь польський. Бо є написи на польській всередині, типу Вхід / Вихід. Просторий (проходи), зручний (сидіння) і т.д. ТИхий, маневрений, гарно розганяється. Правда, водій трошки тормоз. Його навіть велосипедисти обганяли. Сьогодні також їхав тролейбусом. Уже нашим. Старим. Воділа мчав, як і положено маршрутчикам Доїхав швидко. І безпечно. 1
vetalforever Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 14:51 #152 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 14:51 Дайош 204 в 8:05 ранку - ото махіна!Соборності - драмтеатр 15 хв. І то в годину пік.Дівчино, якшо ви мене чуєте - так тримати))Жодного разу за 3 місяці я не профукав його і завжди вміщався.Купую собі проїзний 120 і дружині (100). Окупається чуть не вдвічі.ЛПЕ Дякую 1
bodia88888 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 14:56 #153 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 14:56 А я ніяк на польський не можу попасти. При мому графіку (ввечері Промінь-тамтам) постійно попадаю на № 9, совєтський.Хи-хи, їжджу тролейбусом мо місяць-два, прикольненько, мені навіть подобається.Згадалось як студентом був). 1
vetalforever Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 15:02 #154 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 15:02 Мені пощастило. Нічого особливого. Приємно, сідушки нормальні якшо не придиратися. Одвічне питання "нафіга" його купили, якшо мона свої відреставрувати.Як навчався, в нас самий козирний тралік вважався з рекламою там-таму 1
bodia88888 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 15:09 #155 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 15:09 І ще. Йду раз зранку на роботу чере міст, їде тролейбус (зелений, отой що в нас роблять, кажись №12). Він трохи маху набрав відать від тамтама, і пересіклись ми якраз навпроти стику на мості, є таке місце. Як він проскочив через той стик, то таке відчуття, що хтось з добрий десяток банок трилітрових кинув на дорогу чи груду посуду перекинув! Як забращало, я ж здригнувся проснувся.тролейбус з виду ніби новий, а "душа" вже не та.
Panterka22 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 15:12 Автор #156 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 15:12 Мені пощастило. Нічого особливого. Приємно, сідушки нормальні якшо не придиратися. Одвічне питання "нафіга" його купили, якшо мона свої відреставрувати. Як навчався, в нас самий козирний тралік вважався з рекламою там-таму Купили бо наші старенькі і в гіршому стані. Якщо з ними щось станеться - Єльчі зможуть їх замінити. А взагалі в місті має бути 70-75 одиниць, які мають виходити на лінію, напевно
vetalforever Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 15:23 #157 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 15:23 Гречку берем, тралікі берем, ПРЕЗИдент із Донбаса (дякую їм,доречі). Яка нафік незалежність.ДОзволю собі висловити думку, що дана закупка засмутить відчизняного виробника, репутація в якого і так не сильно.Поляки то є брехуни. АСоціація у бізнесі така і тільки така! Як люди вони доволі цікаві. НО НАФІГА ТРАЛІКІ?
Panterka22 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 15:36 Автор #158 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 15:36 (змінено) Тернопіль бере Чешські машини по 230 тис. грн. Брати б/у тролейбуси - це єдиний вихід у нашій ситуації/країні. Особливо, якщо вони в гарному стані.Особисто я вважаю, що це нормальна (принаймі відкат з неї можна зробити дуже і дуже малий) ціна. Якби ще Київ передав б/у ЮМЗ штук з 10 та ще 10 б/у у європи взяти. І люди поступово б повертались у тролейбуси. Але не все одразу.. Змінено 27 Листопада, 2012 в 15:37 користувачем Panterka22
TFA Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 17:59 #159 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 17:59 (змінено) Дайош 204 в 8:05 ранку - ото махіна! Соборності - драмтеатр 15 хв. І то в годину пік. Дівчино, якшо ви мене чуєте - так тримати)) Та любий тролейбус від Соборності до Драмтеатру їде 15 хв, сам перевіряв (звісно, якщо немає ніяких заторів). А та дівчина повільно не їздить Мені пощастило. Нічого особливого. Приємно, сідушки нормальні якшо не придиратися. Одвічне питання "нафіга" його купили, якшо мона свої відреставрувати. В польських кузова міцніші, ну і вони тихіші і м'якші. А наш швидко починає розсипатися. Після деповського капремонту гарантія на кузов йде 5 років, потім починає розсипатися (капремонт коштує біля 200 тис. грн., в той час як польського Єльча купили за 57 тис. грн з доставко і розмитненням), а після середнього - не більше 2-3 років. Як навчався, в нас самий козирний тралік вважався з рекламою там-таму Вже доїздився, стоїть уже більше 3-х років. А взагалі в місті має бути 70-75 одиниць, які мають виходити на лінію, напевно На жаль, є ще 1 нюанс - наша контактна мережа і підстанції, які потребують ремонту, бо з кожним роком все менше і менше може витримати. На разі чув цифру в 70 машин, хоча може і менше по факту. ДОзволю собі висловити думку, що дана закупка засмутить відчизняного виробника, репутація в якого і так не сильно. Іншого виходу немає. Держава не зацікавлена в розвитку електротранспорту, а в міста немає грошей на нові "Богдани", які коштують біля 2 млн. грн за машину. Оскільки Люблін є містом-партнером і сторонам вдалося домовитися, то вважаю, що це був вдалий крок у ситуації, що склалась, тим більше за таку смішну суму. Якби ще Київ передав б/у ЮМЗ штук з 10 та ще 10 б/у у європи взяти. І люди поступово б повертались у тролейбуси. Але не все одразу.. Кілька київських ЮМЗ уже пішли в Житомир. Але, чесно кажучи, не надто хотів би їх бачити на вулицях Луцька, враховуючи київську експлуатацію, ну і те, що я не люблю ЮМЗ, вони мені не комфортні як пасажиру, але то таке Змінено 27 Листопада, 2012 в 18:01 користувачем TFA
TFA Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 18:09 #160 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 18:09 (змінено) Хто хоче зацінити польський Єльч, можу запропонувати графік, по якому він зараз їздить: маршрут №1,випуск 6ЛПЗ: 7-34, 9-00. Бенделіані: 7-38, 9-04, 10-52, 12-16, 13-40, 15-04, 16-52, 18-16. Пр. Волі: 6-27, 7-58, 9-24, 11-12, 12-36, 14-00, 15-24, 17-12, 18-36. К-тр "Луцьк": 6-48, 8-18, 9-45, 11-33, 12-57, 14-21, 15-45, 17-33, 18-57. ЗАГС: 6-51, 8-21, 9-48, 11-36, 13-00, 14-24, 15-48, 17-36, 19-00. Драмтеатр: 7-09, 8-38, 10-05, 11-54, 13-18, 14-42, 16-05, 17-54, 19-18.(З.І. Незабаром на лінії буде ще 1 машина): Змінено 27 Листопада, 2012 в 18:14 користувачем TFA
Panterka22 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 18:24 Автор #161 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 18:24 Кілька київських ЮМЗ уже пішли в Житомир. Але, чесно кажучи, не надто хотів би їх бачити на вулицях Луцька, враховуючи київську експлуатацію, ну і те, що я не люблю ЮМЗ, вони мені не комфортні як пасажиру, але то таке Головне, щоб гарно працювали P.S. Графік діє на всі дні чи тільки на будні?
TFA Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 18:37 #162 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 18:37 На вихідних теж працює і теж по цьому графіку, якщо ніхто з водіїв не на лікарняному чи у відпустці.
vetalforever Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 07:31 #163 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 07:31 (змінено) Ото зглазив. Сьогодні тільки доїхав на роботу (зупинка драмтетр) у 204 лопнула задня ліва підвіска....... Дякувати богу шо за рулюьом був дядя, а не тьотя, совість відпустила одразу. Ібо нефіг за чужий тралік сідать 204, ремонтуйся скоріше, мені тебе невистачатиме!!! Змінено 28 Листопада, 2012 в 07:32 користувачем vetalforever
TFA Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 12:12 #164 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 12:12 Ото зглазив. Сьогодні тільки доїхав на роботу (зупинка драмтетр) у 204 лопнула задня ліва підвіска....... Дякувати богу шо за рулюьом був дядя, а не тьотя, совість відпустила одразу. Ібо нефіг за чужий тралік сідать 204, ремонтуйся скоріше, мені тебе невистачатиме!!! А я то думав, чого його не було... Там теж дядя закріплений за цією машиною, щоправда молодий.
vetalforever Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 13:52 #165 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 13:52 (змінено) Карма н*х.. 210 ельц... тоже під моїми ногами... ЛПе відмовиться скоро продавати мені проїзні! 2 траліка за день НОВИХ! Змінено 28 Листопада, 2012 в 13:55 користувачем vetalforever
Panterka22 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 14:02 Автор #166 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 14:02 Тиск просто сьогодні, буває
TFA Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 15:29 #167 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 15:29 2 траліка за день НОВИХ!Ну 210 не новий. Крім того, нашим треба звикнути до нього, добре вивчити. Там у нього недавно була дрібна поломка, але при цьому він блокується.
TFA Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 15:36 #168 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 15:36 (змінено) Чекайте вже на лінії 211-го: Змінено 28 Листопада, 2012 в 15:37 користувачем TFA 2
Panterka22 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 15:50 Автор #169 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 15:50 На 5 маршруті? Виклади графік будь-ласка, на якому він буде їхати (якщо знаєш, звісно). Дякую
TFA Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 16:56 #170 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 16:56 (змінено) Має бути на цьому:Маршрут №5, випуск 5:Цегельний завод: 6-44, 8-17, 10-21, 11-54, 13-27, 15-31, 17-04.Автозавод: 6-52, 8-25, 10-29, 12-02, 13-35, 15-39, 17-12.ЦУМ: 7-03, 8-36, 10-40, 12-13, 13-46, 15-50, 17-23.КРЗ: 7-33, 9-37, 11-10, 12-43, 14-47, 16-20, 17-53 в депо.Пр. Волі: 6-27, 7-58, 10-02, 11-35, 13-08, 15-12, 16-45.Якщо щось змінеться, то повідомлю. Змінено 28 Листопада, 2012 в 17:00 користувачем TFA
vetalforever Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 17:04 #171 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 17:04 211 cимпапулька)) Мона мені графік руху усіх тролейбусів в пм? (я часто на виїздах по проїзному) Будь-ласка
gorik Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 17:29 #172 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 17:29 А можна і сюди, думаю всім буде корисно.
Panterka22 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 17:40 Автор #173 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 17:40 (змінено) На сайті ЛПЕ є графіки руху всіх маршрутівhttp://lpe.at.ua/index/0-18 Змінено 28 Листопада, 2012 в 17:43 користувачем Panterka22
TFA Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 17:43 #174 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 17:43 Всі графіки є тут 1
Panterka22 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 17:44 Автор #175 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 17:44 А третій Єльч вже на території депо чи в дорозі?
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти