Перейти до змісту

Супермаркети Луцька. Як нас обманюють.


GolovBuh

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Пропоную поговорити в даній темі про супермаркети м. Луцька. Хто де купляє продукти, ціни, відношення до покупців, і все все що стосується наших з вами прав.

В мене вже це питання давно наболіло, коли на прилавках прострочений товар, "пальона" горілка, гнилі овочі та фрукти, злі продавці та адміністратори.

Пропоную тут писати відгуки де краще купляти той чи інший товар, а кого слід остерігатись та обходити 10-ю стороною.

Оскільки живу в районі ЗАГСу, то зі своїх спостережень скажу таке.

Супермаркет Наш Краї, що біля гостинця: слід дуже уважно дивитись на дату виготовлення продукції (особливо молочна), я постійно там знаходжу прострочений товар.

Ціни на товари вищі навіть як в їхньому супермаркеті, що через дорогу за магазином троянда (на деякі позиції до 40%). Наприклад шоколадні цукерки "Геркулес" АВК Наш Краї біля гостинця ціна 89,41 грн., а Наш Край за Трояндою 63,21. Це називається здирництво коли в одному і томуж супермаркеті тільки через дорогу ціна відрізняється на 42%. В загальному майже всі продукти біля гостинця на порядок дорожчі.

Свої спостереження прошу писати в цій темі, будемо робити висновки та купляти там продукти де нас хоч трішки поважають.

  • Відповідей 102
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Немає вже того магазину, де було таке (бачила особисто). Та, думаю, інші магазини теж таким грішать.

Вагові, розфасовані заздалегідь, цукерки та печиво.

Пакуються в кульочки. Кладуться на вагу, де поруч вже чекає маркер.

Воно то й не так і багато, але так щодня на кожному пакетику...

До речі, пригадала це і подумала: треба буде спробувати десь щось переважити)))

Опубліковано

Наш Край з цінами вже давним давно заганяється. Раніше хоча б знижка якась була, то ціна ставала терпимою. Понавидумують бонусів всяких...... :_20:

Опубліковано

Наш Край з цінами вже давним давно заганяється. Раніше хоча б знижка якась була, то ціна ставала терпимою. Понавидумують бонусів всяких...... :_20:

Дійсно в Наших краях, пародія на програму лояльностіі. Забувають їх маркетологи, що для покупця треба не створювати проблеми (не так легко розібратися у тій хитро-замученій програмі Завжди неВИГідно), а спрощувати покупки, робити все максимально простим і зрозумілив. Та й знижка (нарахування бонусів), якщо не помиляюся просто сміхотворна ... аж 1 % (та ж НЛ бонуси дає виходячи зі ставки 5-7%. Це вже щось).

Покупці,які роблять покупки на значні суми не мають бажання "гратися" і при нагоді оберуть той магазин, де знижка матеріальна, а не віртуальна.

Опубліковано

1. Перестаньте ходити в край до гостинця, проблема знімається.

2. На порядок - це коли в одному магазі ціна 10 грн на товар, в іншому 100+ (якщо ви рілі головбух - про порядок величини - мали б чути \ знати ).

3. Такі "блохи" можна нарити в будь-якому маркеті міста. Для того бозя і дав розум, щоб вміти аналізувати, та спостерігати. І таких тем можна тут наплакати 100500, а толку?

*my hint*

практично всюди, свіжі молочні продукти розташовують вглиб холодильних вітрин, відповідно "постарше" спереду, не лінуйтесь переставити парочку пляшок\перекласти декілька пакетів.

Будьмо уважні :)

Опубліковано

В Колібрисі на Грушевського свіжий хліб ховають на дно хлібних кошиків, а черствий викладають на верх, таким чином у продажу завжди присутній черствий хліб. Щоб придбати свіжий, треба добре понишпорити в тих кошиках.

Опубліковано

Немає вже того магазину, де було таке (бачила особисто). Та, думаю, інші магазини теж таким грішать.

Вагові, розфасовані заздалегідь, цукерки та печиво.

Пакуються в кульочки. Кладуться на вагу, де поруч вже чекає маркер.

Воно то й не так і багато, але так щодня на кожному пакетику...

До речі, пригадала це і подумала: треба буде спробувати десь щось переважити)))

В ТАМЕ, попробуйте взять колбасу фасованную (типа сыровяленная, которая не в целофановой упаковке, уже с ценником) и попросите продавца, чтоб он перевесил - будете приятно удивлены, в среднем получалось на первоначальной цене за палку гривен 30-37, сэкономить до 10 грн....нормально, бизнесс?????

Опубліковано

В Колібрісі на Відродження теж треба уважно дивитись на дату.

Сама хитра програма лояльності в Сільпо , листи з відривними купонами на бонуси для отримання типу знижки , ето нєчто.

Опубліковано

В Колібрісі на Відродження теж треба уважно дивитись на дату.

Сама хитра програма лояльності в Сільпо , листи з відривними купонами на бонуси для отримання типу знижки , ето нєчто.

адміністрування цієї системи напевно дорожче, ніж зиск від неї.

Опубліковано

а мені сільпо нра. і асортиментом, і бонусною системою, і цінами. якби воно було на місці там тама, то була би пєстня

Опубліковано
листи з відривними купонами на бонуси для отримання типу знижки , ето нєчто.

Край-експрес аналогічну тему запустив, правда тьоткі-прадащиці ніяк не хочуть роз"яснити принцип, кажуть, а нам кажуть роздавати, ми самі незнаєм як і що :)

Опубліковано

1. Перестаньте ходити в край до гостинця, проблема знімається.

2. На порядок - це коли в одному магазі ціна 10 грн на товар, в іншому 100+ (якщо ви рілі головбух - про порядок величини - мали б чути \ знати ).

3. Такі "блохи" можна нарити в будь-якому маркеті міста. Для того бозя і дав розум, щоб вміти аналізувати, та спостерігати. І таких тем можна тут наплакати 100500, а толку?

Будьмо уважні :)

Та проблема то не в супермаркеті біля гостинця, а у всіх маркетах. Нас рахують за тварин, а ви ще їх захищаєте. Сам стикнувся з проблемою (теж в супермаркеті Наш Край), коли на прилавку лежать прострочені торти, і я підізвав адміністратора їх забрати, то вона щей возмущатись почала, що за простроченими лежать свіжі і ніхто мене не заставляє брати прострочений. То це ж верх неповаги, а для кого вони там лежать. До мене якраз підійшла старенька бабуся, я каже, ви молодий добре бачите і це помітили, а я вже не бачу, от і травлять нас. Дуже дякувала що не просто беремо інший товар, а й намагався забрати непотріб з прилавка.

Та ви шановний перш ніжтаке писати, подумали б, що і ви попадете в аналогічну ситуацію можливо не тут так в іншому місці.

Доречі є в нас ще і служба захисту прав споживачів, то це взагалі маразми. До них звертаєшся, береш куплений прострочений товар, їдеш на возєднання, пишеш заяву. Вони заяву розглядають на протязі10 днів, потім попереджають супермаркет про перевірку, і тільки тоді на протязі місяця ідуть перевіряти. А вам в кінці кінців можуть максимум це замінити неякісний товар на аналогічний або повернути гроші. Який тоді смичл жалітись через якихось пару гривень. А они на нашому здоровї заробляють мільйони. Це не країна, це суцільний обман.

Не проходьте мимо, коли бачите обман, вимагайте виправити недоліки на місці. Через вашу байдужість страдають діти, старенькі люди і просто як ви назвали неуважні.

Опубліковано

В ТАМЕ, попробуйте взять колбасу фасованную (типа сыровяленная, которая не в целофановой упаковке, уже с ценником) и попросите продавца, чтоб он перевесил - будете приятно удивлены, в среднем получалось на первоначальной цене за палку гривен 30-37, сэкономить до 10 грн....нормально, бизнесс?????

У даному випадку може й не бути вини продавців. Важать її свіжу, а з часом вона висихає і втрачає у вазі

А взагалі супермаркетів, ідеальних для покупців, не існує!

Опубліковано

В ТАМЕ, попробуйте взять колбасу фасованную (типа сыровяленная, которая не в целофановой упаковке, уже с ценником) и попросите продавца, чтоб он перевесил - будете приятно удивлены, в среднем получалось на первоначальной цене за палку гривен 30-37, сэкономить до 10 грн....нормально, бизнесс?????

У даному випадку може й не бути вини продавців. Важать її свіжу, а з часом вона висихає і втрачає у вазі

А взагалі супермаркетів, ідеальних для покупців, не існує!

Администрация про это знает отлично.....но ни каких мер не принимает..и продавцы не очень хотят перевешивать!!

Опубліковано

В Там Тамі прийшлось брати сосиски.То брав одні з найдорожчих. Як був здивований коли дома відкрив пакет. Три сосиски були з тих які я хотів, а ще дві зовсім іншого виробника, може навть не думаючи сказати явно з самих дешевих. А ти коли стоїш за прилавком і не підозрюєш які там сосиски тобі кидають з холодильника, і лише вдома розпаковуєш і бачиш обман. Такаж аналогічна ситуація була в магазині "СОВА" біля гостинця.

Не соромтесь ніколи просити дати той товар який ви хочете, або поміняти. Часто дають товар ваговий не з прилавка, а з холодильника, ящика. А там він вже давній.

Уважність та обережність запорука нашого здоровя.

Опубліковано

В ТАМЕ, попробуйте взять колбасу фасованную (типа сыровяленная, которая не в целофановой упаковке, уже с ценником) и попросите продавца, чтоб он перевесил - будете приятно удивлены, в среднем получалось на первоначальной цене за палку гривен 30-37, сэкономить до 10 грн....нормально, бизнесс?????

У даному випадку може й не бути вини продавців. Важать її свіжу, а з часом вона висихає і втрачає у вазі

А взагалі супермаркетів, ідеальних для покупців, не існує!

Администрация про это знает отлично.....но ни каких мер не принимает..и продавцы не очень хотят перевешивать!!

Звичайно знає. І навіть ведуться детальні прорахунки... Але ж їм краще забрати собі додому ту різницю у вазі, ніж поступити чесно і правильно!

Опубліковано
Та проблема то не в супермаркеті біля гостинця, а у всіх маркетах. Нас рахують за тварин, а ви ще їх захищаєте.

Шановний, я жодним боком ніякий гастроном не захищаю та і себе за тварину не рахую, бо не альо мені торти\пірожни в краї - йду в там-там, сільпо, деінде...логіка зрозуміла?

А ця стіна плача про те що пенсіонери потравляться, в Африці діти не їли халви і тд - давно не новина.

Назвем узагальнено - особливість функціонування місцевих супер\гіпер маркетів.

Хочеться респектів і відчувати себе білою людиною? Камон в Європу закуплятися у ASDA, Tesсo і тд. Там не обважать, каку не встромлять, продавці завжди посміхаються і безкоштовні пакети.

Рвати на грудях сорочку, різону мало, ніхто не оцінить, а рульові гранд-магазинів - вухом не поведуть, їм десь та думка споживачів

Опубліковано

А книгу скарг вони дадуть ?

я про

Сам стикнувся з проблемою (теж в супермаркеті Наш Край), коли на прилавку лежать прострочені торти, і я підізвав адміністратора їх забрати, то вона щей возмущатись почала, що за простроченими лежать свіжі і ніхто мене не заставляє брати прострочений. То це ж верх неповаги, а для кого вони там лежать. До мене якраз підійшла старенька бабуся, я каже, ви молодий добре бачите і це помітили, а я вже не бачу, от і травлять нас. Дуже дякувала що не просто беремо інший товар, а й намагався забрати непотріб з прилавка.

Покупець має право це записати ? Чи його просто пошлють лісом ?

Опубліковано

Книгу скарг зобовязані надати, хоча будуть вас просити туди записів не робити. Їх перевіряють і потім просять надавати пояснення по кожному запису в книзі скарг.

Доречі ще один з поширених методів обману (стикнувся в Сільпо), коли ціна в чеку не відповідає ціні на поличці чи на самому товарі. Як правило у виправданнях вам скажуть, що не встигли поміняти цінники.

Ви вправі згідно законодавства вимагати продати товар по ціні яка в ціннику, а не в компютері у них. А те що не встигли це вже не ваші проблеми.

Опубліковано

я бачу, Ви ,GolovBuh, талановитий мозго**б і зануда :))

А ви напевно один з тих вумніків, що наживаються за рахунок обману і спекуляцій.

проффесиональная привычка, работа такая

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...