Перейти до змісту

ZerOCool

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Було бажання скласти таку тему де б можна було коротко висвітлювати конкретні місця чи людей які надавали вам не якісні послуги по м. Луцьку. Мається на увазі не товари куплені у учасників борди, а просто товар по Луцку. Тему створюю таку лиш для того щоб у даних місцях люди були уважніші при виборі того іншого товару, уважніше дивилися на дату виготовлення (погодьтесь ми не завжди це робимо), да і при наявності декількох варіантів вибирали краще. Тому прохання не писати "а Я там був то всьо було классно". Конкретно місце-подія-наслідки )). Також можна залишити позитивні відгуки про те чи інше місце.

-

Значить безпосередньо я начну з перукарні "Клеопатра". Не знаю як там жіночі стрижки, але чоловічі-брррррррррррррррррр.

ну стригся раз пять і кожен раз щось да не так. Шкода бо перукарня зразу біля будинку і дуже зручно, але після останніх двох разів терпіння не вистачило. Так і не дочекався акційної стрижки )))). До речі можу подарувати карточку з записами))).

-

Супермаркет "Барвінок". Останній раз скуплявся там більше року назад. Купував вироби десь 4-и раза. Перший раз консерви які оказалися ще не просрочені- але залишалося 2 дні (НЕ АКЦІЙНІ). Потім ковбаска- нажаль пішла собачкам. Знов консерви і знов тиждень до закінченння терміну. Ну будучи уважніший купив здається пиво- і знов "Мімо". Ну вже біля року не скуповуюсь там.

+

Позитивні враження залишилися після відвідування кафешки, ось назву якої, щось не запамятав- раніше було кафе "Браво". Ненавязливі яла уважні офіціанти+ кухня классна.

Опубліковано

-

відділення "приватбанку" на північному ринку

касирка - ну просто жесть

вічно скривлена, хамувата, незадоволена - таке відчуття, що ти до неї додому прийшов і просишся пожити

+

кафешка "Буфет" - дуже приємні дівчатка-офіціантки

Опубліковано

на рахунок Клеопатри я небув би настільки категоричним. Сам там стригся разів з 10. Завжди був задоволений. Та і те, що кожна 6-та стрижка безплатна подобаєця. ИМХО.

П.С.: Я про ту Клеопатру, що на Зацепи 10. Може є ще якась клеопатра))

Опубліковано

на рахунок Клеопатри я небув би настільки категоричним. Сам там стригся разів з 10. Завжди був задоволений. Та і те, що кожна 6-та стрижка безплатна подобаєця. ИМХО.

П.С.: Я про ту Клеопатру, що на Зацепи 10. Може є ще якась клеопатра))

так про цю

Доречі + дівчатам які працюють в Лімпопо- Адреналін Сіті

дуже гарне (лояльне) відношення до дітей і батьків ))

Опубліковано

"-" магазинам "Алло" на Л. Українки та навпроти Перлини.

Відмовляються самі приймати телефон на гарантію, мол, топайте в сервісний на Волі.

Морозяться забирати телефон, який містить істотний недолік (поки не почав приймати крайні міри). На Л. Українки це було зі мною, навпроти Перлини - був свідком.

"-" сервісному "Ремсервіс" (чи як він там зараз) - не погоджують з клієнтом вартість ремонту (при тому що усна домовленість про це була), ремонтують і ставлять пред фактом. Проводять платну діагностику приладу при цьому не дають ніякого папірця що вона проводилась, які несправності і т.п. Виручає фраза "Там згоріло те-то, така деталь знята з виробництва, заплатіть стількі-то, допобачення". Може і не розбирали. Місяцями водять за носа з термінами ремонту (негарантійний випадок).

"-" магазину Діавест. Тулять привод на інтерфейсі ІДЕ замість САТА (при тому що ткнув пальцем та уточнив). Потім довго міняли. Взагалі недолюблюю цей магазин.

"+" бару "Корчма" біля вокзалу, завжди до рибки подають тарілочку з водою та лимоном, рушничок. Вперше таке побачив саме там. Дрібниця, а приємно.

Опубліковано

"-" сервісному "Ремсервіс"

Якщо це той, що колись був на Перемоги, а зараз переїхав на сусідню вулицю - то я повністю згідний. Був потрібен терміновий ремонт, погодився на всі їх умови (10грн зразу за прийом, діагностика 70, мін.ремонт 210грн), буквально поклялись мені зробити, дзвоню ввечері "Вибачте, майстер не встиг"

Опубліковано

-

04 грудня 2011 р записалась на педикюр в "Бутік-салон" на просп.Волі на 12.00 . Все йшло чудово, нігті покрили лаком і сказали чекати. Через хвилин 15 підійшли,сказали ще треба сушити і полишили мене . Сиділа я ще хвилин ,мабуть,30 .. Журнальчики читала. Вже й набридло.

Підходить адміністратор : "У Вас тут все гаразд?" . Так неприємно було. Як виявилося,майстер по педикюру пішла собі додому (робочий день в неділю короткий) і забула попрощатися.

+ той же "Бутік-салон". Осінь багата на визначні дати моїх знайомих і рідних, макіяжи неодноразово робила Лєра. Я в захваті від її роботи.

Одного разу попала до Каті (так її звати,мені здається) , її макіяж мені не до душі,забагато на лиці "штукатурки"

Опубліковано

Як виявилося,майстер по педикюру пішла собі додому (робочий день в неділю короткий) і забула попрощатися.- це прикольно. В мене колись була історія коли я вертався з м. Рівне і заснув. Все б нічого тільки в салоні сидіння високі і водій просто мене не побачив коли ми приїхали у Луцьк (зла на нього не трмаю ))). Ну коротше- просинаюсь і бачу що стоїмо на заправці а в салоні нікого не має. Виходжу в салон і бачу що водій стоїть біля свого сидіння і рахує гроші. Я до нього: "А де ми є?". Бідний аж підскочив і каже мені: "Ти звідки тут взявся?". :0155: Ну потім розібралися і він навіть запронував 2 грн. на проїзд

Опубліковано

Давно було. На Варшавському ринку продавець почав грубити, і згадалась басня:

В Японии, в одном поселке недалеко от столицы жил старый мудрый самурай. Однажды, когда он вел занятия со своими учениками, к нему подошел молодой боец, известный своей грубостью и жестокостью. Его любимым приемом была провокация: он выводил противника из себя и, ослепленный яростью, тот принимал его вызов, совершал ошибку за ошибкой и в результате проигрывал бой.

Молодой боец начал оскорблять старика: он бросал в него камни, плевался и ругался последними словами. Но старик оставался невозмутимым и продолжал занятия. В конце дня раздраженный и уставший молодой боец убрался восвояси.

Ученики, удивленные тем, что старик вынес столько оскорблений, спросили его:

- Почему вы не вызвали его на бой? Неужели испугались поражения?

Старый самурай ответил:

- Если кто-то подойдет к вам с подарком и вы не примете его, кому будет принадлежать подарок?

- Своему прежнему хозяину, – ответил один из учеников.

- Тоже самое касается зависти, ненависти и ругательств. До тех пор, пока ты не примешь их, они принадлежат тому, кто их принес.

от і я пішов... то бідний аж вскипів, що я йому промовчав

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

13 квітня телефоную в перукарню салон краси "Дежавю",що знаходиться на Грушевського. Домовляюся про корекцію брів на 12.00 14 квітня і занотовую в блокнот .

Прибуваю в зазначений день і час. Адміністратор заявляє,що на корекцію брів є запис на 12.30. І далі займається своїми справами.

Я чесно кажучи,оторопіла. Адміністратор навіть не запитала мого імені ,щоб ідентифікувати чи то мій запис на 12.30.

На моє прохання надати книгу ,в народі знану як скарг , відповіла "зараз зробимо Вам корекцію".

Але ж у манікюрщиці була клієнтка,яка поспішала і нічого не вийшло .

На повторне прохання надати книгу тикнули де вона висить . Самотужки я достати не змогла,адміністратор теж її не вручила ,довелося підключати кохану половину з машини.

Запис зробила ,мене провели словами : "а докажіть що Ви були записані".

Нахабна поведінка адміністратора настрій святковий зіпсувала і конфлікт не вирішила.

Для мене не проблема зачекати 30 хвилин, але не в день,розписанний похвилинно з запланованою поїздкою.

Висновки для мене :

- в це "Дежавю",де немає місця щоб розвернутися і на салон краси не схоже ні граму ,а є самою справжньою перукарнею, більше ні ногою ;

- Інтуіція підказувала не один раз анулювати запис,треба її завжди слухати ;

- Відвідувати лише перевірені заклади з доброю репутацією, де поважають і люблять свого клієнта. І в разі конфлікту знайдуть рішення проблемі ;

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Записалась я нещодавно на педикюр у салон "Стиль плюс". За 5 хв до зазначеного часу дзвонить до мене майстер педикюру з претензіями типу скільки вас можна чекати (не адміністратор, а майстер з власного мобільного)

Я в кабінеті... Майстер знервована. З короткої розмови вияснилось, що за 15 хв до мого приходу приходила інша клієнтка і їй змушені були відмовити та що майстер сьогодні планує швидше піти додому

Починаємо процедуру... Майстер калічить мені ногу (зрізає частину шкіри)... Майстер кудись побігла... Я сижу одна в кабінеті і спостерігаю за тим як крапля за краплею тече кров у ванночку для ніг. Через деякий час прибігає майстер з перекисом водню. Промила, проте кров і не думає зупинятись. Заклеює пластирем. Ніби перестає кровоточити

Продовжує процедуру уже боячись. Отож якість виконання послуги падає

У кабінеті лише є вата та антисептик. Майстер каже, що антисептиком не користувалась, бо він дуже пече

Вибачається і каже, що не навмисне

Неякісне виконання процедури (м"яко кажучи) на ціні (тобто її зменшенні) ніяк не відобразилось.

Рана боліла та доставляла мені незручності. Лише через 1,5 -2 тижні затягнулась. Слід видно ще й досі

Опубліковано

Рана боліла та доставляла мені незручності. Лише через 1,5 -2 тижні затягнулась. Слід видно ще й досі

Не хочу нікого лякати, але. Одна із причин зараженням гепатитом C (найчастіша), це через невдалі процедури у "салонах краси" та стомат.-кабінетах.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Не покупайте в аптеках эфирное масло "Ароматы здоровья", если не хотите испортить здоровье.

сказало авторитетне джерело і переконливо обгрунтувало своє твердження :D

Опубліковано

Не покупайте в аптеках эфирное масло "Ароматы здоровья", если не хотите испортить здоровье.

сказало авторитетне джерело і переконливо обгрунтувало своє твердження :D

точно :)

0 сообщений
  • 2 місяця потому...
Опубліковано

В Штатах в хорошому салоні якщо майстер манікюру/педикюру шкодить шкіру пацієнта до крові, то послуга безкоштовна. У наших салонах теж могли б таке запровадити.

Опубліковано

В Штатах в хорошому салоні якщо майстер манікюру/педикюру шкодить шкіру пацієнта до крові, то послуга безкоштовна. У наших салонах теж могли б таке запровадити.

ага і пакети в супермаркетах на халяву, і ще багато іншого... Ви де живете панове, це постСОВОК!!! Халяви в нас немає, а якщо її хтось пропонує, то задумайтесь чому саме ВАМ, можливо вас просто хочуть купити?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...