Перейти до змісту

ZerOCool

Рекомендовані повідомлення

Було бажання скласти таку тему де б можна було коротко висвітлювати конкретні місця чи людей які надавали вам не якісні послуги по м. Луцьку. Мається на увазі не товари куплені у учасників борди, а просто товар по Луцку. Тему створюю таку лиш для того щоб у даних місцях люди були уважніші при виборі того іншого товару, уважніше дивилися на дату виготовлення (погодьтесь ми не завжди це робимо), да і при наявності декількох варіантів вибирали краще. Тому прохання не писати "а Я там був то всьо було классно". Конкретно місце-подія-наслідки )). Також можна залишити позитивні відгуки про те чи інше місце.

-

Значить безпосередньо я начну з перукарні "Клеопатра". Не знаю як там жіночі стрижки, але чоловічі-брррррррррррррррррр.

ну стригся раз пять і кожен раз щось да не так. Шкода бо перукарня зразу біля будинку і дуже зручно, але після останніх двох разів терпіння не вистачило. Так і не дочекався акційної стрижки )))). До речі можу подарувати карточку з записами))).

-

Супермаркет "Барвінок". Останній раз скуплявся там більше року назад. Купував вироби десь 4-и раза. Перший раз консерви які оказалися ще не просрочені- але залишалося 2 дні (НЕ АКЦІЙНІ). Потім ковбаска- нажаль пішла собачкам. Знов консерви і знов тиждень до закінченння терміну. Ну будучи уважніший купив здається пиво- і знов "Мімо". Ну вже біля року не скуповуюсь там.

+

Позитивні враження залишилися після відвідування кафешки, ось назву якої, щось не запамятав- раніше було кафе "Браво". Ненавязливі яла уважні офіціанти+ кухня классна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

-

відділення "приватбанку" на північному ринку

касирка - ну просто жесть

вічно скривлена, хамувата, незадоволена - таке відчуття, що ти до неї додому прийшов і просишся пожити

+

кафешка "Буфет" - дуже приємні дівчатка-офіціантки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на рахунок Клеопатри я небув би настільки категоричним. Сам там стригся разів з 10. Завжди був задоволений. Та і те, що кожна 6-та стрижка безплатна подобаєця. ИМХО.

П.С.: Я про ту Клеопатру, що на Зацепи 10. Може є ще якась клеопатра))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на рахунок Клеопатри я небув би настільки категоричним. Сам там стригся разів з 10. Завжди був задоволений. Та і те, що кожна 6-та стрижка безплатна подобаєця. ИМХО.

П.С.: Я про ту Клеопатру, що на Зацепи 10. Може є ще якась клеопатра))

так про цю

Доречі + дівчатам які працюють в Лімпопо- Адреналін Сіті

дуже гарне (лояльне) відношення до дітей і батьків ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"-" магазинам "Алло" на Л. Українки та навпроти Перлини.

Відмовляються самі приймати телефон на гарантію, мол, топайте в сервісний на Волі.

Морозяться забирати телефон, який містить істотний недолік (поки не почав приймати крайні міри). На Л. Українки це було зі мною, навпроти Перлини - був свідком.

"-" сервісному "Ремсервіс" (чи як він там зараз) - не погоджують з клієнтом вартість ремонту (при тому що усна домовленість про це була), ремонтують і ставлять пред фактом. Проводять платну діагностику приладу при цьому не дають ніякого папірця що вона проводилась, які несправності і т.п. Виручає фраза "Там згоріло те-то, така деталь знята з виробництва, заплатіть стількі-то, допобачення". Може і не розбирали. Місяцями водять за носа з термінами ремонту (негарантійний випадок).

"-" магазину Діавест. Тулять привод на інтерфейсі ІДЕ замість САТА (при тому що ткнув пальцем та уточнив). Потім довго міняли. Взагалі недолюблюю цей магазин.

"+" бару "Корчма" біля вокзалу, завжди до рибки подають тарілочку з водою та лимоном, рушничок. Вперше таке побачив саме там. Дрібниця, а приємно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"-" сервісному "Ремсервіс"

Якщо це той, що колись був на Перемоги, а зараз переїхав на сусідню вулицю - то я повністю згідний. Був потрібен терміновий ремонт, погодився на всі їх умови (10грн зразу за прийом, діагностика 70, мін.ремонт 210грн), буквально поклялись мені зробити, дзвоню ввечері "Вибачте, майстер не встиг"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

-

04 грудня 2011 р записалась на педикюр в "Бутік-салон" на просп.Волі на 12.00 . Все йшло чудово, нігті покрили лаком і сказали чекати. Через хвилин 15 підійшли,сказали ще треба сушити і полишили мене . Сиділа я ще хвилин ,мабуть,30 .. Журнальчики читала. Вже й набридло.

Підходить адміністратор : "У Вас тут все гаразд?" . Так неприємно було. Як виявилося,майстер по педикюру пішла собі додому (робочий день в неділю короткий) і забула попрощатися.

+ той же "Бутік-салон". Осінь багата на визначні дати моїх знайомих і рідних, макіяжи неодноразово робила Лєра. Я в захваті від її роботи.

Одного разу попала до Каті (так її звати,мені здається) , її макіяж мені не до душі,забагато на лиці "штукатурки"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як виявилося,майстер по педикюру пішла собі додому (робочий день в неділю короткий) і забула попрощатися.- це прикольно. В мене колись була історія коли я вертався з м. Рівне і заснув. Все б нічого тільки в салоні сидіння високі і водій просто мене не побачив коли ми приїхали у Луцьк (зла на нього не трмаю ))). Ну коротше- просинаюсь і бачу що стоїмо на заправці а в салоні нікого не має. Виходжу в салон і бачу що водій стоїть біля свого сидіння і рахує гроші. Я до нього: "А де ми є?". Бідний аж підскочив і каже мені: "Ти звідки тут взявся?". :0155: Ну потім розібралися і він навіть запронував 2 грн. на проїзд

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Давно було. На Варшавському ринку продавець почав грубити, і згадалась басня:

В Японии, в одном поселке недалеко от столицы жил старый мудрый самурай. Однажды, когда он вел занятия со своими учениками, к нему подошел молодой боец, известный своей грубостью и жестокостью. Его любимым приемом была провокация: он выводил противника из себя и, ослепленный яростью, тот принимал его вызов, совершал ошибку за ошибкой и в результате проигрывал бой.

Молодой боец начал оскорблять старика: он бросал в него камни, плевался и ругался последними словами. Но старик оставался невозмутимым и продолжал занятия. В конце дня раздраженный и уставший молодой боец убрался восвояси.

Ученики, удивленные тем, что старик вынес столько оскорблений, спросили его:

- Почему вы не вызвали его на бой? Неужели испугались поражения?

Старый самурай ответил:

- Если кто-то подойдет к вам с подарком и вы не примете его, кому будет принадлежать подарок?

- Своему прежнему хозяину, – ответил один из учеников.

- Тоже самое касается зависти, ненависти и ругательств. До тех пор, пока ты не примешь их, они принадлежат тому, кто их принес.

от і я пішов... то бідний аж вскипів, що я йому промовчав

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

13 квітня телефоную в перукарню салон краси "Дежавю",що знаходиться на Грушевського. Домовляюся про корекцію брів на 12.00 14 квітня і занотовую в блокнот .

Прибуваю в зазначений день і час. Адміністратор заявляє,що на корекцію брів є запис на 12.30. І далі займається своїми справами.

Я чесно кажучи,оторопіла. Адміністратор навіть не запитала мого імені ,щоб ідентифікувати чи то мій запис на 12.30.

На моє прохання надати книгу ,в народі знану як скарг , відповіла "зараз зробимо Вам корекцію".

Але ж у манікюрщиці була клієнтка,яка поспішала і нічого не вийшло .

На повторне прохання надати книгу тикнули де вона висить . Самотужки я достати не змогла,адміністратор теж її не вручила ,довелося підключати кохану половину з машини.

Запис зробила ,мене провели словами : "а докажіть що Ви були записані".

Нахабна поведінка адміністратора настрій святковий зіпсувала і конфлікт не вирішила.

Для мене не проблема зачекати 30 хвилин, але не в день,розписанний похвилинно з запланованою поїздкою.

Висновки для мене :

- в це "Дежавю",де немає місця щоб розвернутися і на салон краси не схоже ні граму ,а є самою справжньою перукарнею, більше ні ногою ;

- Інтуіція підказувала не один раз анулювати запис,треба її завжди слухати ;

- Відвідувати лише перевірені заклади з доброю репутацією, де поважають і люблять свого клієнта. І в разі конфлікту знайдуть рішення проблемі ;

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Записалась я нещодавно на педикюр у салон "Стиль плюс". За 5 хв до зазначеного часу дзвонить до мене майстер педикюру з претензіями типу скільки вас можна чекати (не адміністратор, а майстер з власного мобільного)

Я в кабінеті... Майстер знервована. З короткої розмови вияснилось, що за 15 хв до мого приходу приходила інша клієнтка і їй змушені були відмовити та що майстер сьогодні планує швидше піти додому

Починаємо процедуру... Майстер калічить мені ногу (зрізає частину шкіри)... Майстер кудись побігла... Я сижу одна в кабінеті і спостерігаю за тим як крапля за краплею тече кров у ванночку для ніг. Через деякий час прибігає майстер з перекисом водню. Промила, проте кров і не думає зупинятись. Заклеює пластирем. Ніби перестає кровоточити

Продовжує процедуру уже боячись. Отож якість виконання послуги падає

У кабінеті лише є вата та антисептик. Майстер каже, що антисептиком не користувалась, бо він дуже пече

Вибачається і каже, що не навмисне

Неякісне виконання процедури (м"яко кажучи) на ціні (тобто її зменшенні) ніяк не відобразилось.

Рана боліла та доставляла мені незручності. Лише через 1,5 -2 тижні затягнулась. Слід видно ще й досі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рана боліла та доставляла мені незручності. Лише через 1,5 -2 тижні затягнулась. Слід видно ще й досі

Не хочу нікого лякати, але. Одна із причин зараженням гепатитом C (найчастіша), це через невдалі процедури у "салонах краси" та стомат.-кабінетах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знаю... І не лише гепатитом С :(

Проте у мене, на щастя, аналізи нічого не виявили

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Не покупайте в аптеках эфирное масло "Ароматы здоровья", если не хотите испортить здоровье.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не покупайте в аптеках эфирное масло "Ароматы здоровья", если не хотите испортить здоровье.

сказало авторитетне джерело і переконливо обгрунтувало своє твердження :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не покупайте в аптеках эфирное масло "Ароматы здоровья", если не хотите испортить здоровье.

сказало авторитетне джерело і переконливо обгрунтувало своє твердження :D

точно :)

0 сообщений
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

В Штатах в хорошому салоні якщо майстер манікюру/педикюру шкодить шкіру пацієнта до крові, то послуга безкоштовна. У наших салонах теж могли б таке запровадити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Штатах в хорошому салоні якщо майстер манікюру/педикюру шкодить шкіру пацієнта до крові, то послуга безкоштовна. У наших салонах теж могли б таке запровадити.

ага і пакети в супермаркетах на халяву, і ще багато іншого... Ви де живете панове, це постСОВОК!!! Халяви в нас немає, а якщо її хтось пропонує, то задумайтесь чому саме ВАМ, можливо вас просто хочуть купити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...