Перейти до змісту

Як ремонтували телефон в "Робим Гуд"


paksivatova

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Виникли проблеми з Nokia Е 72 ще влітку,гарантія - дійсна була до вересня ,та часу занести на ремонт все не знаходилося.

Проблема наступна - я чую співрозмовника чудово,а мене не завжди, щось рипить

І ось на минулому тижні вирішила звернутися в сервіс "Робим гуд",що на пр.Волі (зазначу.що заходила в сервіс в кінці листопада ,цікавилася термінами вирішення проблеми - обіцяли,якщо зранку принести - до вечора буде готовий )

Водили за ніс тижень. Спочатку не могли виявити проблему . Вирішила забирати телефон - на другий день вже виявили несправність . Далі ще цікавіше. Телефоную,питаю що й до чого ,коли забирати ,у відповідь чую - "не знаємо!!!.ми теж хочемо зробити якнайшвидше" . За цей час і запчастини вони везли,бо в наявності немає, і запитували дозвіл на перестановку системи,на що отримали дозвіл ,і ....

Продовжувалося б це ще довго ,та мій терпець увірвався . "Завтра забираю телефон в будь-якому випадку"-мій вердикт.

Вважаю,що працівники не компетентні,виявили несправність - та самі не знають що з нею робити.

Сьогодні моя E72 повернута. Як виявилося,ніхто до мого телефону й не торкався. Хоча ні,в руках може й тримали,та нічого не робили. Абсолютно! Просто пролежав телефон у них на поличці.

Звернулася на гарячу лінію Nokia. Порадили занести телефон ,вони візьмуть його ремонт під свій контроль.

Вирішила,що ноги моєї в "Робим гуд " не буде. Звернусь в центр обслуговування клієнтів в іншій області.

Чи,можливо,варто дати "Робим гуд" ще один шанс? :g13:

  • Відповідей 110
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

як виявили, що вони нiчого не робили ?

дуже просто , вони говорили - замінюємо мікрофон та посилювача аудіо - ознак розкриття телефону не видно

також вони проводили прошивку системи - її слідів теж не виявлено :0039:

який телефон принесла - такий і отримала

Опубліковано

як виявили, що вони нiчого не робили ?

дуже просто , вони говорили - замінюємо мікрофон та посилювача аудіо - ознак розкриття телефону не видно

також вони проводили прошивку системи - її слідів теж не виявлено :0039:

який телефон принесла - такий і отримала

Відповідь по Вашому питанню викладена тут

Опубліковано

Мля як вже задовбав Українській менталітет, нафіга взагалі було створювати тему "книга скарг" знаючи які в нас є люди, ця абсолютна тупість людей і необізнаність їх в елементрарних речах вбиває просто кругом і наповал, як в житті так і нароботі, людям аби обістати когось потрібно лише 0,01% того що їм суперечить і тоді починаються безглузді теми які взагалі не стосуються діяльності на борді.То мля якісь скарги на ремонтника якій задержав товар, то на котика який нікого і не збирався кидати, то на якусь будівельну фірму без вагомих на те підстав і обгрунтувань і ось оця тема, галімий і паршивий український характер і менталітет якому тілький дай аби когось обісрати через найменшу дрібницю.

PS: шановний авторе теми якщо у вашому телефоні проблем не знайшли і відповідно нічого не робили значить усе добре ваша проблема надзвичайно поширена і характерна для певних операторів приміром лайф і мтс і якщо є перехідні звязки на інші оператори це є проблема суто операторського характеру та його взаемодії з різними телефонними модулями телефона, інколи ця проблема короткочасна і потім це проходить, помічав таке безліч разів і особливо характерне для нокій і самсунгів

тепер спробую проявити свій паршивий і галімий український менталітет стосовно Вас :0152:

ця проблема не короткочасна ,вона тягнеться ще з літа,якби Ви уважно читали,то зрозуміли б це

проблема в тому,що "Робим гуд" говорив ,ми робимо те і те, не допомогло . А насправді ці дії не проводились . Вони мене,як клієнта їх сервісу,обманули. Далі, якщо це так характерно для Nokia ,гріх "Робим гуд" цього не знати.Тим більше,це ж центр обслуговування клієнтів Нокіа ! Вони про ці телефони мали б знати все !

Опубліковано

Не бачу причини скаржитись. Ну не зробили телефон, занесіть в інше місце. Телефон не зіпсували (ознак розкриття телефону не видно), грошей не взяли. Якщо є проблема і в одному сервісі не зробили, несіть в інший, он в місті 100 точок ремонту і вже і тут за дешево.

Опубліковано

Мля як вже задовбав Українській менталітет, нафіга взагалі було створювати тему "книга скарг" знаючи які в нас є люди, ця абсолютна тупість людей і необізнаність їх в елементрарних речах вбиває просто кругом і наповал, як в житті так і нароботі, людям аби обісрати когось потрібно лише 0,01% того що їм суперечить і тоді починаються безглузді теми які взагалі не стосуються діяльності на борді.То мля якісь скарги на ремонтника якій задержав товар, то на котика який нікого і не збирався кидати, то на якусь будівельну фірму без вагомих на те підстав і обгрунтувань і ось оця тема, галімий і паршивий український характер і менталітет якому тілький дай аби когось обісрати через найменшу дрібницю.

PS: шановний авторе теми якщо у вашому телефоні проблем не знайшли і відповідно нічого не робили значить усе добре ваша проблема надзвичайно поширена і характерна для певних операторів приміром лайф і мтс і якщо є перехідні звязки на інші оператори це є проблема суто операторського характеру та його взаемодії з різними телефонними модулями телефона, інколи ця проблема короткочасна і потім це проходить, помічав таке безліч разів і особливо характерне для нокій і самсунгів

Висновок ? Треба вести себе чесно, не потребуе телефон ремонту, то треба так i сказати, а не кормити байками. Я краще взагалi клiенту нiчого не продам, нiж буду на фiгню казати,що вона хороша. Так, клiент всерiвно купить ту фiгню в iншому мiсцi, але то вже на совiстi того продавця, що продавав, а не на моiй. Бувають звичайно помилки i *недопонимания* , але то вже таке життя, сам так *попадав*, тому стараюсь надалi не робити передчасних висновкiв, чого i всiм бажаю :)

Опубліковано

PS: шановний авторе теми якщо у вашому телефоні проблем не знайшли і відповідно нічого не робили значить усе добре ва

вирдс писатель, вирдс не читатель ))))))

Не бачу причини скаржитись. Ну не зробили телефон, занесіть в інше місце. Телефон не зіпсували (ознак розкриття телефону не видно), грошей не взяли. Якщо є проблема і в одному сервісі не зробили, несіть в інший, он в місті 100 точок ремонту і вже і тут за дешево.

когда тебе телефон потрепаться с подругой, добазариться с корешами на пьянку и сказать маме что будешь позно, это базару ноль.

а когда у тебя напряженный рабочий день, когда весь день занят а еще в телефоне все важные контакты и и рабочие данные, это другая песня. И вырваться с работы сьездить в сервис довольно напряжно, даже на машине.

Опубліковано

Мля як вже задовбав Українській менталітет, нафіга взагалі було створювати тему "книга скарг" знаючи які в нас є люди, ця абсолютна тупість людей і необізнаність їх в елементрарних речах вбиває просто кругом і наповал, як в житті так і нароботі, людям аби обісрати когось потрібно лише 0,01% того що їм суперечить і тоді починаються безглузді теми які взагалі не стосуються діяльності на борді.То мля якісь скарги на ремонтника якій задержав товар, то на котика який нікого і не збирався кидати, то на якусь будівельну фірму без вагомих на те підстав і обгрунтувань і ось оця тема, галімий і паршивий український характер і менталітет якому тілький дай аби когось обісрати через найменшу дрібницю.

PS: шановний авторе теми якщо у вашому телефоні проблем не знайшли і відповідно нічого не робили значить усе добре ваша проблема надзвичайно поширена і характерна для певних операторів приміром лайф і мтс і якщо є перехідні звязки на інші оператори це є проблема суто операторського характеру та його взаемодії з різними телефонними модулями телефона, інколи ця проблема короткочасна і потім це проходить, помічав таке безліч разів і особливо характерне для нокій і самсунгів

Висновок ? Треба вести себе чесно, не потребуе телефон ремонту, то треба так i сказати, а не кормити байками. Я краще взагалi клiенту нiчого не продам, нiж буду на фiгню казати,що вона хороша. Так, клiент всерiвно купить ту фiгню в iншому мiсцi, але то вже на совiстi того продавця, що продавав, а не на моiй. Бувають звичайно помилки i *недопонимания* , але то вже таке життя, сам так *попадав*, тому стараюсь надалi не робити передчасних висновкiв, чого i всiм бажаю :)

і я про те, скажіть відразу - не приймаємо на ремонт,не можемо зробити або вкажіть реальні терміни !

у мене ж телефон не для того,щоб любовні смски писати ! він ж у мене для роботи,без нього як без рук !

Опубліковано

Ніякий сервіс, вам не дасть 100% гарантію, що телефон (чи щось інше), буде відремонтовано.

Майстри, в залежності від типу несправності, проводять певну роботу, і поки не виявлять в чому причина несправності - вони не можуть сказати, точний термін ремонту, ні точну ціну. Це потрібно розуміти.

Набагато легше ремонтувати, коли несправність постійна, але коли несправність проявляється час, від часу - ремонт ускладнюється.

Тим паче, у вашому телефоні 2 мікрофона.

-----------------

Їх вину, (судячи з всього написаного), бачу тільки в тому, що вони вам не пояснили, все те, що я написав вище.

---------------------

Якщо не видно слідів розборки корпуса, то це не означає, що його не розбирали. Хороший майстер, не залишить таких слідів.

Опубліковано

Там не два мікрофони, а цілих чотири.

Скоріше за все проблема в системі активного придушення шумів. Інколи вона не зовсім адекватно реагує на голос, сприймаючи його за шум (((.

Опубліковано

Треба вести себе чесно, не потребуе телефон ремонту, то треба так i сказати

У моїй співпраці з ними так і було:

Завезли вранці нетбук (не вмикався), ввечері зателефонувала і мені сказали, що не потребує ремонту, наступного ранку ми забрали. З вересня і до цього часу все ГУД)))

Опубліковано

Там не два мікрофони, а цілих чотири.

Скоріше за все проблема в системі активного придушення шумів. Інколи вона не зовсім адекватно реагує на голос, сприймаючи його за шум (((.

Спутав з Е52

А про систему подавлення шумів - це вірно підмічено.

Опубліковано

Якщо мова про Nokia E72, то там саме 4 мікрофони, хоча при передачі звуку під час розмови задіяно дійсно лише 2. Схема є у вільному доступі, можете переконатися.

Опубліковано

-----------------

Їх вину, (судячи з всього написаного), бачу тільки в тому, що вони вам не пояснили, все те, що я написав вище.

---------------------

Якщо не видно слідів розборки корпуса, то це не означає, що його не розбирали. Хороший майстер, не залишить таких слідів.

Значить тобі пряма дорога до окуліста.

"запитували дозвіл на перестановку системи,на що отримали дозвіл ,і ...." - це також слідів не залишає?

Опубліковано
"запитували дозвіл на перестановку системи,на що отримали дозвіл ,і ...." - це також слідів не залишає?

а ти, як Вінду переставляєш, то на компі залишаються після цього якісь сліди?

хоча, якщо встане криво і нєрви ні к чорту, то можуть залишитись сліди.. від черевиків :)

Опубліковано

а ти, як Вінду переставляєш, то на компі залишаються після цього якісь сліди?

\

Да - не засраний реєстр, не засрану "Мои документы" и т.д. Це все "сліди". Якщо можна відрізнити свіжовстановлену вінду від юзаної, то те саме і з телефоном, якщо на телефоні "переставити вінду", то не залишиться контактів в телефонній книзі, прийнятих/відправлених смс, файлів, налаштуваннь і т.д.

Опубліковано

Виникли проблеми з Nokia Е 72 ще влітку,гарантія - дійсна була до вересня

Одним словом ремонт платний Ви самі винні платите робляти а звинувачувати когось у власній не дбалості щодо терміну, ремонтував неодноразово тел в Робім Гуд все ок навіть було так гарантія закінчилась 1 тиждень все ок зробили просто до людей потрібно правильно звернутися а не гарапом .

Сані дякую за допотогу

Опубліковано

Да - не засраний реєстр, не засрану "Мои документы" и т.д. Це все "сліди". Якщо можна відрізнити свіжовстановлену вінду від юзаної, то те саме і з телефоном, якщо на телефоні "переставити вінду", то не залишиться контактів в телефонній книзі, прийнятих/відправлених смс, файлів, налаштуваннь і т.д.

хоча можна ще *зброс настроек* зробити, а потiм *чесати*, що в телефонi систему переставили :)

Опубліковано

Пісец мастера - фонить мікрофон. Ремонт: заміна (30 грн) + екранування (основна причина фону)- ітого макс 50-100 грн. Сложно було зделать ?

Опубліковано

Виникли проблеми з Nokia Е 72 ще влітку,гарантія - дійсна була до вересня

Одним словом ремонт платний Ви самі винні платите робляти а звинувачувати когось у власній не дбалості щодо терміну, ремонтував неодноразово тел в Робім Гуд все ок навіть було так гарантія закінчилась 1 тиждень все ок зробили просто до людей потрібно правильно звернутися а не гарапом .

Сані дякую за допотогу

Джек, ти не вникнув в суть.

Топікстартр не звинувачує їх у тому, що гарантія скінчилася, а вони не схотіли ремонтувати, а у тому, що хотіла щоб поремонтували ЗА ГРОШІ, а вони щось ніфіка не шевелилися щоб щось зробити

Опубліковано

розказував знайомий майстер. принесла людина йому Nokia 6700c після гарантійного ремонту в "Робим гуд". Робінгуди ці поставили іншу неробочу плату 6700 нокії оператора оранж. Скрутили тел, поставили свою пломбу і віддали, мол ремонту не підлягає. І нічого ти вже не докажеш їм. Це факт.

Опубліковано

розказував знайомий майстер. принесла людина йому Nokia 6700c після гарантійного ремонту в "Робим гуд". Робінгуди ці поставили іншу неробочу плату 6700 нокії оператора оранж. Скрутили тел, поставили свою пломбу і віддали, мол ремонту не підлягає. І нічого ти вже не докажеш їм. Це факт.

Який факт???!!! Робим гуд Луцьк взагалі на місці по гарантії плат не міняє, це робить Київський сервісний центр, і там всі плати сертифіковані. Все можна визначити і дізнатись по серійному номері або ж на гарячій лінії виробника. А те що там якийсь майстер сказав, чи подумав, ще цікаво як він визначив, що саме оранж, якщо телефон не робочий, звідки така інформація??? .... Такого терміну як неремонт в гаранійному телефоні не існує.

Опубліковано

розказував знайомий майстер. принесла людина йому Nokia 6700c після гарантійного ремонту в "Робим гуд". Робінгуди ці поставили іншу неробочу плату 6700 нокії оператора оранж. Скрутили тел, поставили свою пломбу і віддали, мол ремонту не підлягає. І нічого ти вже не докажеш їм. Це факт.

Який факт???!!! Робим гуд Луцьк взагалі на місці по гарантії плат не міняє, це робить Київський сервісний центр, і там всі плати сертифіковані. Все можна визначити і дізнатись по серійному номері або ж на гарячій лінії виробника. А те що там якийсь майстер сказав, чи подумав, ще цікаво як він визначив, що саме оранж, якщо телефон не робочий, звідки така інформація??? .... Такого терміну як неремонт в гаранійному телефоні не існує.

А шо їм заважає взяти поставити плату від неробочого телефону, пломбою все закрити?? Мало 6700с поломаних є? І не якийсь там!!, а мій хороший товариш, який дуже добре розбирається в телефонах. Він цю 6700 оживив, при включені заставка оранж вибила. Він взявся її ремонтувати, вже дороблює.

І я нічого тобі доказувати не збираюсь.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...