-
Постів
650 -
Зареєстровано
-
Відвідування
-
Переможець днів
2
Kostefan став переможцем дня 20 серпня 2013
Kostefan мав найпопулярніший контент!
Репутація
184 Продвинутий-
Не плачу іпотеку вже 7 місяців. Іпотека в доларах, ще й ануїтетна схема. До цього 10 років платив справно навіть більше ніж потрібно. В іпотеці будинок в селі АЖ 78,5кв.м. Через 10 років проплат з 33к залишився винним 29к доларів, а виплатив 37к, що перекриває все тіло кредиту. Звертався в банк для спроби знайти компромісне рішення. Спочатку взагалі нічого не пропонували, а потім розродилися пропозицією переведення в гривню, при цьому курс був пільговий, але змінювалася відсоткова ставка, так що в гривнях було дорожче платити ніж в доларах. Ніяких інших варіантів не зміг добитися... тепер вже коли ще долар вдвічі піднявся вже знову єдина пропозиція переведення в гривню, але знову ставка інша, правда курс пільговий, вже нарешті в гривнях виходить вигідніше платити, але враховуючи курс на сьогодні, то потрібно дві моїх зарплати... А в Верховній Раді все ще "шукають" варіанти узгодження..... А банк вже в суд подає... от і виселять мене як лоха на вулицю на зйомну квартиру... а ті олігархи з адвокатами з кредитами з сотнями тисяч доларів знову викрутяться ще й зароблять... І дійсно мені вже якось до цього стало вже пох... паніка пройшла і наступила апатія... курс 20, 30, 50 да насрать, я і 15 не витягую... виселять то так і буде...
-
-
-
-
-
-
-
А я офігенно в акції прийняв участь. На радостях продаю ГіВі, і ось цей хвилюючий момент купівлі ГВ-Тигра по ціні ГіВі. Руки тремтять серце пришвидшено бьється, відкриваю гамазін, знаходжу німецьку арту за 1500000, купую. Відкриваю ангар і.... ... ... Б*я в ангарі нічого не помінялося! Де мій тигр? А якого х*я в ангарі робить ГіВі? Йопть я від тих хвилювань замість тигра знову ГіВі прикупив! Повторюю процедуру продав-купив і тигра таки в ангарі спостерігаю. Але економія від акції пішла в .... Одразу прокачав все окрім пухи. Спробував. Звір добрий. Сподобався. Пуха лише коса трохи, але грішу на те що не топова і на те що ще не наловчився... Так що задоволений.
-
Многа букоффф... Сьогодні витратив день щоб зняти з картки Приватбанка гроші..... ........................... і все правильно!!! Вони і досі там!!! Алілуя!!1 Ось так легко і заробляються мільйони. Відділення на валерьянці (я постарався), чат підтримки посланий за правильним напрямком... Куди йому разом з Прівєтом і слід ідти. Вибране з листування: -Попова Анна: 13:59 Простите, пожалуйста, за ожидание! /слідкуйте за часом коли почалось, До того у відділенні підняли руки і сказали - "ну все, що рабіть іще не знаємо"/ Я: 14:03 Сьогодні перекинув кошти з рахунка на корпоративну картку: - тепер цілий день не можу зняти кошти. Пише що перевищення ліміту зняття коштів з картки. Банкомат показує, що встановлений ліміт 0,01грн. Запропонували подати заявку на збільшення - подав . прийшла смска , ввів код, все написало що добре , а при знятті знову пише що нема ліміту. звернувся у відділення, проторчав там ще 2 години, там також подали заявку, а також звернулися на службу вашої підтримки 03 у декілька відділів. Результат той же. Служба підтримки взагалі мовчить... Скільки це буде продовжуватись? В мене пропав цілий день який я провів у Вашому банку, клієнтом якого вже є більше 7 років, і мало того моє питання так і не вирішено!!!!!!!! Попова Анна: 14:07 Заполните, пожалуйста, форму Я 14:12 Я за сьогоднішній день вже задолбався заповнювати різні форми та отримувати від вас смски з паролями які ніх...на не працюють!!!! Пилипенко Оксана: 14:14 Костянтин Володимирович ,на Вашвй карті встановлений статус 0,01. Збільшення ліміту на зняття коштів не допомогло б. Зараз уточнюю причину /вже не Аня - вже Оксана, ну добре.../ 14:15 Я: Ви відкрили мені Америку, що встановлено 0,01грн. Дякую. я з цим вже 6 годину борюсь Пилипенко Оксана: 14:20 Ваше питання потребує часу. я зараз уточнюю інформацію. Я: Моє питання вже 6 годин потребує часу, а не просунулось ні на йоту.... /пройшло "трошки часу"/ Пилипенко Оксана: 15:45 Заявка на зняття данного ліміту з карти подана. Протягом 1 банківського дня він буде знятий і Ви без проблем зможете зняти Ваші кошти Я: "Протягом 1 банківського дня він буде знятий" - я в шоці.... хххгрн - добу пролежали, та ще пролежать на картці, я попав на гроші, бо клієнти їх сьогодні зранку чекали, витратив день на те щоб отримати: "Протягом 1 банківського дня він буде знятий". Я В ЗАХВАТІ ВІД РОБОТИ ВАШОГО БАНКУ! Куди і яким чином я можу висловити своє захоплення? Суть скарги: Я витратив один день не на то щоб заробити і примножити свій капітал, а на те щоб забрати з банку гроші. Їх я сьогодні так і не забрав. Отримав відповідь: "Протягом 1 банківського дня він буде знятий". За все це з мене взяли 3% - хххгрн, при переводі на картку, + ще зніме 0,75% при знятті готівки з картки, згідно умов Договору з Вашим банком. Люди, кому ці гроші повинні були попасти їх також не отримали і виставили мені претензію в 1% = ххх грн. Я вже не рахую мої моральні збитки протягом цього дня. Отже зі своєї сторони я перед банком виконав свої зобов"язання. Мене цікавить - а яка відповідальність за те що я сьогодні не зміг скористатися цими грошима, та отримав збитки передбачена зі сторони банку? І яким чином банк мені може це компенсувати? Адже Договір повинен працювати на користь обох сторін, а не тільки захищати сторону Банку. Пилипенко Оксана: 16:06 на кого саме Ви подаєте скаргу? є номер і адрема віділення. у віділенні Вам одразу повинні були подати заявку,на зняття данного обмеження Я: У відділенні мені допомагали всі! Я їм сьогодні також на пів дня виніс мозок. Вони зверталися на всі можливі Ваші служби 03, підтримки, відділи і т.п. Вони 20 заявок подали на збільшення, в мене телефон від ваших смсок з паролями про підтвердження нової поданої заявки розривався сьогодні Їх ваш центральний офіс відфутболював, весь час щось "Очікуйте відповідь... Пилипенко Оксана: 16:09 на кого саме подавати скаргу? Я: от Ви мені і порадьте? на відділення не можу, бо вони сьогодні із кожи вон лізли щоб мені допомогти, а у вас хто там на іншому кінці сидить - невідомо Пилипенко Оксана: 16:10 мені в скразі потрібно вказати ПІБ або адресу віділення Я: Центральний офіс м.Дніпропетровськ генеральному директору "Приват Банк" і хочу отримати реєстраційний номер даної скарги, щоб вона не канула з часом... Пилипенко Оксана: 16:16 Скарга подана. Скарзі номер не присвоюється,як тільки заявка буде оброблена Вам на телефон прийде смсм повідомлення. І от АПОГЕЙ. НЕ пройшло і 5хв. як мені приходить СМС: УВАГА ТЕКСТ: Покажцть це смс у відділенні банку і відкрийте ДЕПОЗИТ з +2% річних! Ось вона манна небесна! Я зцілений! Ну нарешті! Я чекав на це все своє свідоме життя! Отже недаремно на світі живу! +2% на ДЕПОЗИТ!!! Вже біжу викопувати склянки з гривнями щоб покласти в Приватбанк. ПРИВАТБАНК - Ваша точка опори! П.С. Гроші спробую завтра забрати.
-
-