Перейти до змісту

mix_forever

Power users
  • Постів

    8 623
  • Зареєстровано

  • Переможець днів

    1

mix_forever став переможцем дня 24 липня 2012

mix_forever мав найпопулярніший контент!

Репутація

478 Поважний

Відвідувачі профілю

33 383 перегляду профілю
  1. Та це відомо, але все ж маємо то шо маємо... По моїй ситуації - в мене є фото, де матриця не спотворює зображення. Це може бути для них доказом, чи дійсно вльот?
  2. Якщо постійцно працюєш з відділенням, то з"являються знайомі ) Тоді і паспорта можна не брати і перевірити дадуть нормально...
  3. Не зовсім скарга, а, скоріше питання. Суть в наступному: Виставив я на ОЛХ матрицю. на продаж. Сфоткав, модель вказав. Людина зателефонувала, уточнили деталі і я ту матрицю відправив наложкою. Упакував в "бульбашки" і коробку. Покупець прийшов на НП з ноутом, підкинув матрицю і побачив, що зображення спотворене, хоча сама матриця ціла, не побита. Звісно покупець відмовився забирати товар. Тепер питання: як мені діяти в цій ситуації? Я відправляв робочу матрицю, прийшла неробоча, але без слідів удару і т.п. Матриця слімовська, з платкою знизу, яку, теоретично міг і покупець пошкодити, а могли і на НП коробку кинути на той бік, з якого платка...
  4. Мля, а в мене один ідійот, коли я попросив номер карти шоб кинуть 260грн, бо бачив шо чувак з 2012-го року на ОЛХ, написав цілу простиню і забанив мене, бо я посмів попросить додаткові фото товара... При тому шо я на ОЛХ з 2012 року... А дехто дивлячись на дату і на товари - просто платить вперед і все.
  5. Щодо ТТН, то хто заважає поставити на смартфон прогу Нової Пошти? Там є дуже зручна опція - сканувати штрихкод ТТН ) Тупо наводиш камеру і маєш цифри, які відразу можна відправити клієнту по смс... Все просто, головне думати )
  6. Воно, обмеження, ще десь з весни введене )
  7. Спєрма бичка із Голандії.... Цуко...
  8. А в мене сьогодні цікавіше було ) Приходжу зранку на офіс, а на робочому телефоні 32 пропущених. І далі наярюють і за який-то скутер питають. Ну, думаю, хтось повеселився, забив номер в оголошення, шоб поспамить. В одного "клієнта" випитав назву оголошення, знайшов, дійсно мій номер вказаний. Глянув інші оголошення автора - там інший номер є. Зателефонував і виявилось, шо в чувака номер від мого відрізняється тіко кодом оператора ) в мене 068, а в нього 098... І таке буває )
  9. Ай да ладно... кожен вибирає своє... Хочеться дьошево і гіморно - укрпочта наше всьо. Хочеться намано, швидко, но не сильно дьошево - гоу на НП. Адекватний сервіс ніколи в житті не був і не буде дешевим. Якшо вам кажуть протилежне - вас дето пробують наіпать. А найопувать піпл нехарашо. бо карма портиться. Я вот сьоня забрав на НП 8 рулнів обоїв наложкою. вартість вантажу 400грн. за доставку заплатив ше 100. і да, мене всьо устроїло. бо якби товар не відповідав заявленому, то я просто написав би відмову і пішов. Аналогічно сам відправляв ноут за 6К грн, який не забрав покупець... я почекав ше 3 дня. знайшов іншого покупця. преадресував відправлення в інше місто і за всьо-пра-всьо заплатив 150грн. А якби вертав товар і патом опять відправляв.... сервіс, сука, він такий... за нього тра платить.
  10. Развлекуха для всей семьи... И соседей )
  11. Ага ! Відома тема від знатока "інтернет-технологій" і слушна порада від чоловіка який вспів отсидіти пару років за звинучуваннеям за незаконну роздачу інтернету ! ... Ти мені ще забув вернути гроші за підключення, так що будь-ласка верни ... Ти шо куриш, чоловіче? ) Я тут і не знав шо сидів аж пару років, та ше і за незоконну роздачу інету... ТА ше і гроші за якесь підключення винен, так ти скажи де і коли віддать
  12. Не всьо там так просто в плані закону... Я би паро місяців почекав, шоби нєбило патом мучітєльно больно...
  13. СМС: Он: — Ну что, сегодня встречаемся как и договаривались? Она: - Да. Когда тебя ждать? — Выебу в 19 часов. — Да, ты решительно настроен! — ВыеДу! ВыеДу!! Долбаный Т9!!!
  14. [offtop]Phantom, пости по 5-10 анекдотів в одному повідомленні. ТО не скалдно, а читати приємніше . То дружня порада.[/offtop]
  15. Харош п***єть. Мені за останній рік побили 2 ноути і пару матриць - всьо компенсували, оперативно і без гімору. В відділені складаєте акт дефект овки, пишете заяву на компенсацію. ЧЕрез паро днів телефонуєте на гарячу лінію, лишаєте заявку, щодо отримання компенсації. Вам перетелефоновують з юридичного відділу, пояснюєте їм ситуацію і, ше за паро днів - вуаля, рішення прийняте, компенсацію отримано. Звісно то всьо, при умові, шо товар застраховано на реальну суму вартості, нормлаьно упаковано і присутні всі налєпки про то шо "нє кантовать".
×
×
  • Створити...