Перейти до змісту

Чи потрібно "обкатувати" нове авто?


VitaliyS

Рекомендовані повідомлення

Колись раніше, коли ще цікавивився таким, знаю що новий автомобіль необхідно обкатати, без нагрузок. Але з того часу прогрес "пішов" в перед і може щось змінилось?

Є таке питання, скоро будемо забирати нове авто з Києва і туди поїдуть на джипі з людиною,яка швидко їздить,ну і назад,я так розумію, будуть їхати один за одним, тобто швидко (не менше 120 думаю)

Це зашкодить новому авто? Проїхати швидко 500 км, чи це вже не страшно і може вже і не швидко :)

і взагалі які поради для нового авто, я давненько не цікавився автомобільною тематикою (крім недавнього вибору зимової гуми :))

Хочу взнати хоча б для себе, просто стало цікаво.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обкатувати бажано, можливо не так, як колись писали в книжках (хоча гірше точно не буде).

Якщо нове авто "корвет" чи "мустанг" то при 120км/год на прямій передачі в них оберти двигуна

будуть не набагато перевищувати холості :0165: . А якщо це буде малолітражна антомобілька - це

не буде на користь її молодому організму, проте і серйозних наслідків не повинно бути, залежить від виробника

і моделі, а також від вашого везіння.

За обкатки не бажано їздити "внатяг" ( на вищих передачах при малій швидкості), і крутити двигун

за половину шкали тахометра, за винятком обгонів та небезпечних ситуацій.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хіба так важко про швидкість домовитись? Оо

А рекомендовану швидкість при обкатці в покупця спитати, або в мануалі прочитати можна...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"обкатувати" обов"язково, щоб потім не мати гемору з двигуном. Обов"язковим пунктом також має бути "обмивання", бо як не обмити - можна і не обкатувати :-).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За обкатки не бажано їздити "внатяг" ( на вищих передачах при малій швидкості), і крутити двигун

за половину шкали тахометра, за винятком обгонів та небезпечних ситуацій.

Вот це обов'язково скажу, дякую.

Хіба так важко про швидкість домовитись? Оо

А рекомендовану швидкість при обкатці в покупця спитати, або в мануалі прочитати можна...

В даному випадку - важко.

Заїжають в Київ, і зразу назад, ніхто мануалів читати не буде,по крайній мірі зараз :)

машина- Нісан , "паркетник"

Обмивати, вот це дійсно важливо :) , обовязково натякну.

То вірно зрозумів, нічого поганого не буде саме за тих 500 км.,хай їде як хоче?

Хочу щоб авто було в нормальному стані, бо ж надіюсь і сам ним користуватися :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перші півтори-дві тисячі кілометрів варто машину поберегти. Звісно варто почитати інструкцію, ознайомитися з рекомендаціями заводу виробника щодо періоду обкати і взагалі по експлуатації автомобіля. Але ми ж тут добре розуміємо, що цього робити ніхто не буде. Заберуть машинку і скоріше додому - обмивати :-)

Якщо потім вилізуть якісь неприємності, значить погано обмили, а те, що на новій машині по трасі 150+ лупили, то фігня.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Современные двигатели (разумеется не ВАЗов,ГАЗов и пр.) обкатаны и притерты уже на заводе.

Информация от официального представителя одного из японобрендов.

Другое дело резина.Новая должна пройти определенный пробег , приблизительно 500км .

что-бы удалилась заводская смазка , сели шипы , резина села в свое посадочное место .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Современные двигатели (разумеется не ВАЗов,ГАЗов и пр.) обкатаны и притерты уже на заводе.

Информация от официального представителя одного из японобрендов.

Другое дело резина.Новая должна пройти определенный пробег , приблизительно 500км .

что-бы удалилась заводская смазка , сели шипы , резина села в свое посадочное место .

за резину то це правда навіть на мішелін читав мануал топісля600км виходить на робочі показники. а двигуни на сучасних завода обкатують на холодну. і обкатки як такої не треба.більше залежить від виробника. особисто купував новеньке ПИЖО то не обкатував і масло перший раз міняв на 20 000 тис км.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну все таки як я розумію то машина для себе, і хочеться, щоб вона справно працювала, тому я вважаю що перші 2 тис км машину треба берегти.

Якщо з нуля влупити 120+, то є не дуже добре, я думаю. Якби на мене, то я б розділився і їхав би по трасі 80-100 км насолоджуючись покупкою.

Я як свого паркетника обкатував, то їздив до 80 по трасі і масло замінив на ТО 0.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я б рекомендував першу тисячу проїхати якраз в режимі "обкатки", незалежно від авто. Хоча, можливо, це в мені консерватизм говорить...А можливо мої подерті гільзи та поршні на недообкатаному двигуні Жужика))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а своє Кіа обкатував і Авео обкатував...і в ітозі получився такий розхід пального,який навіть в книжці не написали.....а ще менший....перших 200км рекомендував би проїхати 60км/год на четвертій...без різких гальмувань і розгонів....я взагалі перші 2тис.км не давав більше 80км/год і не більше 2 тис.обертів двигуна...далі заміна масла і можна кайфувати

і як буду купувати нове авто,так само буду обкатувавти..хто б що мені не казав...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую, все зрозуміло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...