Перейти до змісту

Польша


dracepupa

Рекомендовані повідомлення

подскажите !

Хочу поехать в Польшу на автомобиле , а сарафанное радио говорит что старые автомобили в Польшу не пускают!

Авто у меня 1989 г.в. и катаюсь я по доверке : пустят ли за границу?

Кто знает подскажите пожалуйста. :0011:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спробуй подзвонити, або зайти в кнсульство і розпитати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В консульство очередь как в мавзолей :0002:

Может кто постоянно ездит?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Краковці бачив як перетинали кордон старенькі авто і мотоцикли, на яких ще їздили під час Другої світової війни.

Але щоб бути впевненим, можна звернутися у прикордонну службу, на митницю, в консульство.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вік авто значення немає, головне, щоб все в авто було технічно справне (фари, повороти, стопи), була незношена гума, можуть інколи перевіряти вихлоп СО2, якщо щось не сподобається, або не буде працювати - польські прикордонники можуть повернути на Україну. Бачив як кордон перетинають Волгі 21, Запорожці, Волинянкі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Ягодыне едет и мох и болото, главное, как говорит товарисч searcher, что бы всё было исправно! Обязательно зелёную карту иметь при себе на автомобиль! Доверенность не нужна, главное, что бы техпаспорт был!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а я ще чув, ніби польські митники дуже люблять ретельно оглядати лобове скло, і за наявності мінімальної тріщини чи скола - повертають авто

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Точніше польскі "пагранци", вони перевіряють тех. стан авто! Вік авто немає різниці, тим більше що 1989р. нормально. Перше перевіряють чи прицюють світлові прилади (габарити, фари, дальнє світло, повороти, "задній хід"), дворніки. За тріщину на лобовому, на фарах чи стопах також можуть вернути, якщо побачать. Дуже чипляються якщо масло капає десь знизу, чи біля мотора десь протікає.

А от на рахунок їхати по довєрєності, то точно знаю що раніше їхати не можна було ( або треба було знати як!))) А для того щоб по правилах то треба було бути впмсаним в техпаспорт, або мати тимчасовий талон з правом виїзда за кордон (який не дешево коштує). Але з відміної довєрєності може щось і помінялось на границі, хоча дуже в цьому сумніваюсь...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Точніше польскі "пагранци", вони перевіряють тех. стан авто! Вік авто немає різниці, тим більше що 1989р. нормально. Перше перевіряють чи прицюють світлові прилади (габарити, фари, дальнє світло, повороти, "задній хід"), дворніки. За тріщину на лобовому, на фарах чи стопах також можуть вернути, якщо побачать. Дуже чипляються якщо масло капає десь знизу, чи біля мотора десь протікає.

А от на рахунок їхати по довєрєності, то точно знаю що раніше їхати не можна було ( або треба було знати як!))) А для того щоб по правилах то треба було бути впмсаним в техпаспорт, або мати тимчасовий талон з правом виїзда за кордон (який не дешево коштує). Але з відміної довєрєності може щось і помінялось на границі, хоча дуже в цьому сумніваюсь...

Вчера ездил в Люблин на чужом бусе безо всякой доверенности, только с техпаспортом, никаких проблем нет. Машин сейчас очень мало, сигареты не едут и польские пограничники довольно лояльно относятся, а вот таможенники, в случае малейших подозрений, сразу на яму отправляют, вчера передо мной весь "канал" - 6 машин на яму поехали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчера ездил в Люблин...

Через Ягодин? За скільки часу був на польській стороні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ягодын, за 1,5 часа я въехал в Польшу, но я нашу сторону проходил без очереди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Точніше польскі "пагранци", вони перевіряють тех. стан авто! Вік авто немає різниці, тим більше що 1989р. нормально. Перше перевіряють чи прицюють світлові прилади (габарити, фари, дальнє світло, повороти, "задній хід"), дворніки. За тріщину на лобовому, на фарах чи стопах також можуть вернути, якщо побачать. Дуже чипляються якщо масло капає десь знизу, чи біля мотора десь протікає.

А от на рахунок їхати по довєрєності, то точно знаю що раніше їхати не можна було ( або треба було знати як!))) А для того щоб по правилах то треба було бути впмсаним в техпаспорт, або мати тимчасовий талон з правом виїзда за кордон (який не дешево коштує). Але з відміної довєрєності може щось і помінялось на границі, хоча дуже в цьому сумніваюсь...

Вчера ездил в Люблин на чужом бусе безо всякой доверенности, только с техпаспортом, никаких проблем нет. Машин сейчас очень мало, сигареты не едут и польские пограничники довольно лояльно относятся, а вот таможенники, в случае малейших подозрений, сразу на яму отправляют, вчера передо мной весь "канал" - 6 машин на яму поехали.

Проблема з чужим техпаспортом була на наші стороні, точніше в паспортіста, коли він пробивав виїзд авто!!! Полякам немає різниці, головне щоб був техпаспорт...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А скільки коштує пройти нашу сторону без черги?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А скільки коштує пройти нашу сторону без черги?

от 150 грн и выше как договоришься.То на Устилуге.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пару часов как приехал из Польши! Ситуация следующая:

1. Объехать очередь перед нашим шлагбаумом 100-300 в зависимости от машины (как договоришься, я договорился на 100).

2. Объехать очеред в самой таможне - 50 -100 грн.

Если едешь на чужой машине и не вписан в техпаспорт:

1. Погранец - 50 грн. (при въезде в Украину опять - 50 грн.)

2. Таможенник - 50 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я теж недавно повернувся, безкоштовно прочекав 12,5 годин...

Тому або платиш і не чекаєш бо часу обмаль, або чекаєш бо часу вагон.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Во-во, мне нуна было петлять 580 км в одну сторону и манал я ещё в очереди 12 часов стоять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

питання по водійських правах. :0151:

наскільки критично, якшо на пластику не вказаний кінцевий термін дії прав? пустять через кордон, проблем з місцевими поліцаями не наблюдається по цій причині???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Права на кордоні перевіряють дуже рідко (практично ніколи), якщо ПДР порушувати не будете, то і поліція спиняти/перевіряти не буде. Що до того, чи будуть пробелеми якщо не вказаний кінцевий термін дії прав, сказати нічого не можу, бо ніколи з цим не стикався. Здається, що це не буде мати ніякого значення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ще питання. Я взимку в Україні полюбляю їздити на шипованій гумі. То в Польщу на шипах в'їзджати заборонено? А в Європу тим більше?? Відгукніться, хто стикався!!!! Зараз на часі вибір нового комплекту гуми, потрібно визначатись

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На шипах там не поїздите, оскільки про чистоту доріг і посипання їх сіллю (деколи занадто) там дбають, тому і необхідність використання такої гуми відпадає. До того ж це псує дорожнє покриття. Крім того, це карається штрафами та можливим вилученням техпаспорта. Винятки складають змагання та де використання шипованої гуми є необхідністю, дозволи на це видають органи місцевої влади.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На шипах там не поїздите, оскільки про чистоту доріг і посипання їх сіллю (деколи занадто) там дбають, тому і необхідність використання такої гуми відпадає. До того ж це псує дорожнє покриття. Крім того, це карається штрафами та можливим вилученням техпаспорта. Винятки складають змагання та де використання шипованої гуми є необхідністю, дозволи на це видають органи місцевої влади.

Це вам не гусеницями по асфальту мля ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 року потому...

Планую в кінці зими їхати автівко до Польщи, цікавлять, в бувалих людей, кілька питань:

- Які об"єми, на сьогодніщній день, сигарет та алкоголю можна з собою везти ?

- Чи є зарас так звана "Зелена вулиця" для швидкого переїзду (в тому випадку коли нічого з собою не везеш до Польщи) і як правельно нею скористатися ?

- З Польщи планую везти одяг, пральний порошок, декілька авто запчастин (звісно в межах звільнення від мита, до 1000 у.о.), які бумаги при цьому треба оформлювати ?

- Як краще і бистріше вїхати на Україну, з мінімальними затратами ?

І останне питання технічного характеру - маю лопнуде лобове скло в лівому верхньому кутку (одна півкругла полоска довжиною 13см з лівого вертикального краю до верхнього горизонтального), чи не винекне проблем на Польській стороні та з Польською поліцією маючи такі дефекти у автівки ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...