dracepupa Posted October 16, 2011 at 07:20 PM #1 Posted October 16, 2011 at 07:20 PM подскажите ! Хочу поехать в Польшу на автомобиле , а сарафанное радио говорит что старые автомобили в Польшу не пускают! Авто у меня 1989 г.в. и катаюсь я по доверке : пустят ли за границу? Кто знает подскажите пожалуйста.
Nokian Posted October 16, 2011 at 07:54 PM #2 Posted October 16, 2011 at 07:54 PM Спробуй подзвонити, або зайти в кнсульство і розпитати.
dracepupa Posted October 16, 2011 at 08:11 PM Author #3 Posted October 16, 2011 at 08:11 PM В консульство очередь как в мавзолей Может кто постоянно ездит?
Skorpio76 Posted October 16, 2011 at 08:23 PM #4 Posted October 16, 2011 at 08:23 PM В Краковці бачив як перетинали кордон старенькі авто і мотоцикли, на яких ще їздили під час Другої світової війни.Але щоб бути впевненим, можна звернутися у прикордонну службу, на митницю, в консульство.
searcher Posted October 16, 2011 at 10:30 PM #5 Posted October 16, 2011 at 10:30 PM Вік авто значення немає, головне, щоб все в авто було технічно справне (фари, повороти, стопи), була незношена гума, можуть інколи перевіряти вихлоп СО2, якщо щось не сподобається, або не буде працювати - польські прикордонники можуть повернути на Україну. Бачив як кордон перетинають Волгі 21, Запорожці, Волинянкі.
Masik Posted October 17, 2011 at 04:24 AM #6 Posted October 17, 2011 at 04:24 AM На Ягодыне едет и мох и болото, главное, как говорит товарисч searcher, что бы всё было исправно! Обязательно зелёную карту иметь при себе на автомобиль! Доверенность не нужна, главное, что бы техпаспорт был!
mrZED Posted October 17, 2011 at 05:05 AM #7 Posted October 17, 2011 at 05:05 AM а я ще чув, ніби польські митники дуже люблять ретельно оглядати лобове скло, і за наявності мінімальної тріщини чи скола - повертають авто
sergik Posted October 17, 2011 at 05:31 AM #8 Posted October 17, 2011 at 05:31 AM Точніше польскі "пагранци", вони перевіряють тех. стан авто! Вік авто немає різниці, тим більше що 1989р. нормально. Перше перевіряють чи прицюють світлові прилади (габарити, фари, дальнє світло, повороти, "задній хід"), дворніки. За тріщину на лобовому, на фарах чи стопах також можуть вернути, якщо побачать. Дуже чипляються якщо масло капає десь знизу, чи біля мотора десь протікає. А от на рахунок їхати по довєрєності, то точно знаю що раніше їхати не можна було ( або треба було знати як!))) А для того щоб по правилах то треба було бути впмсаним в техпаспорт, або мати тимчасовий талон з правом виїзда за кордон (який не дешево коштує). Але з відміної довєрєності може щось і помінялось на границі, хоча дуже в цьому сумніваюсь...
dracepupa Posted October 17, 2011 at 06:15 PM Author #9 Posted October 17, 2011 at 06:15 PM благодарю
Masik Posted October 18, 2011 at 05:52 AM #10 Posted October 18, 2011 at 05:52 AM Точніше польскі "пагранци", вони перевіряють тех. стан авто! Вік авто немає різниці, тим більше що 1989р. нормально. Перше перевіряють чи прицюють світлові прилади (габарити, фари, дальнє світло, повороти, "задній хід"), дворніки. За тріщину на лобовому, на фарах чи стопах також можуть вернути, якщо побачать. Дуже чипляються якщо масло капає десь знизу, чи біля мотора десь протікає. А от на рахунок їхати по довєрєності, то точно знаю що раніше їхати не можна було ( або треба було знати як!))) А для того щоб по правилах то треба було бути впмсаним в техпаспорт, або мати тимчасовий талон з правом виїзда за кордон (який не дешево коштує). Але з відміної довєрєності може щось і помінялось на границі, хоча дуже в цьому сумніваюсь...Вчера ездил в Люблин на чужом бусе безо всякой доверенности, только с техпаспортом, никаких проблем нет. Машин сейчас очень мало, сигареты не едут и польские пограничники довольно лояльно относятся, а вот таможенники, в случае малейших подозрений, сразу на яму отправляют, вчера передо мной весь "канал" - 6 машин на яму поехали.
searcher Posted October 18, 2011 at 06:02 AM #11 Posted October 18, 2011 at 06:02 AM Вчера ездил в Люблин...Через Ягодин? За скільки часу був на польській стороні?
Masik Posted October 18, 2011 at 09:30 AM #12 Posted October 18, 2011 at 09:30 AM Ягодын, за 1,5 часа я въехал в Польшу, но я нашу сторону проходил без очереди.
sergik Posted October 19, 2011 at 09:20 AM #13 Posted October 19, 2011 at 09:20 AM Точніше польскі "пагранци", вони перевіряють тех. стан авто! Вік авто немає різниці, тим більше що 1989р. нормально. Перше перевіряють чи прицюють світлові прилади (габарити, фари, дальнє світло, повороти, "задній хід"), дворніки. За тріщину на лобовому, на фарах чи стопах також можуть вернути, якщо побачать. Дуже чипляються якщо масло капає десь знизу, чи біля мотора десь протікає. А от на рахунок їхати по довєрєності, то точно знаю що раніше їхати не можна було ( або треба було знати як!))) А для того щоб по правилах то треба було бути впмсаним в техпаспорт, або мати тимчасовий талон з правом виїзда за кордон (який не дешево коштує). Але з відміної довєрєності може щось і помінялось на границі, хоча дуже в цьому сумніваюсь...Вчера ездил в Люблин на чужом бусе безо всякой доверенности, только с техпаспортом, никаких проблем нет. Машин сейчас очень мало, сигареты не едут и польские пограничники довольно лояльно относятся, а вот таможенники, в случае малейших подозрений, сразу на яму отправляют, вчера передо мной весь "канал" - 6 машин на яму поехали.Проблема з чужим техпаспортом була на наші стороні, точніше в паспортіста, коли він пробивав виїзд авто!!! Полякам немає різниці, головне щоб був техпаспорт...
bogdan Posted October 20, 2011 at 09:55 AM #14 Posted October 20, 2011 at 09:55 AM А скільки коштує пройти нашу сторону без черги?
drap Posted October 20, 2011 at 06:51 PM #15 Posted October 20, 2011 at 06:51 PM А скільки коштує пройти нашу сторону без черги?от 150 грн и выше как договоришься.То на Устилуге.
Masik Posted October 22, 2011 at 01:31 PM #16 Posted October 22, 2011 at 01:31 PM Пару часов как приехал из Польши! Ситуация следующая:1. Объехать очередь перед нашим шлагбаумом 100-300 в зависимости от машины (как договоришься, я договорился на 100).2. Объехать очеред в самой таможне - 50 -100 грн. Если едешь на чужой машине и не вписан в техпаспорт: 1. Погранец - 50 грн. (при въезде в Украину опять - 50 грн.)2. Таможенник - 50 грн.
searcher Posted October 22, 2011 at 03:43 PM #17 Posted October 22, 2011 at 03:43 PM Я теж недавно повернувся, безкоштовно прочекав 12,5 годин...Тому або платиш і не чекаєш бо часу обмаль, або чекаєш бо часу вагон.
Masik Posted October 22, 2011 at 05:51 PM #18 Posted October 22, 2011 at 05:51 PM Во-во, мне нуна было петлять 580 км в одну сторону и манал я ещё в очереди 12 часов стоять.
mrZED Posted November 6, 2011 at 08:06 AM #19 Posted November 6, 2011 at 08:06 AM питання по водійських правах. наскільки критично, якшо на пластику не вказаний кінцевий термін дії прав? пустять через кордон, проблем з місцевими поліцаями не наблюдається по цій причині???
searcher Posted November 6, 2011 at 09:39 AM #20 Posted November 6, 2011 at 09:39 AM Права на кордоні перевіряють дуже рідко (практично ніколи), якщо ПДР порушувати не будете, то і поліція спиняти/перевіряти не буде. Що до того, чи будуть пробелеми якщо не вказаний кінцевий термін дії прав, сказати нічого не можу, бо ніколи з цим не стикався. Здається, що це не буде мати ніякого значення.
Blik Posted November 6, 2011 at 09:42 AM #21 Posted November 6, 2011 at 09:42 AM ще питання. Я взимку в Україні полюбляю їздити на шипованій гумі. То в Польщу на шипах в'їзджати заборонено? А в Європу тим більше?? Відгукніться, хто стикався!!!! Зараз на часі вибір нового комплекту гуми, потрібно визначатись
searcher Posted November 6, 2011 at 09:58 AM #22 Posted November 6, 2011 at 09:58 AM На шипах там не поїздите, оскільки про чистоту доріг і посипання їх сіллю (деколи занадто) там дбають, тому і необхідність використання такої гуми відпадає. До того ж це псує дорожнє покриття. Крім того, це карається штрафами та можливим вилученням техпаспорта. Винятки складають змагання та де використання шипованої гуми є необхідністю, дозволи на це видають органи місцевої влади.
Andrew_Best Posted November 6, 2011 at 10:20 PM #24 Posted November 6, 2011 at 10:20 PM На шипах там не поїздите, оскільки про чистоту доріг і посипання їх сіллю (деколи занадто) там дбають, тому і необхідність використання такої гуми відпадає. До того ж це псує дорожнє покриття. Крім того, це карається штрафами та можливим вилученням техпаспорта. Винятки складають змагання та де використання шипованої гуми є необхідністю, дозволи на це видають органи місцевої влади.Це вам не гусеницями по асфальту мля ))
Sem Posted January 12, 2014 at 10:08 AM #25 Posted January 12, 2014 at 10:08 AM Планую в кінці зими їхати автівко до Польщи, цікавлять, в бувалих людей, кілька питань:- Які об"єми, на сьогодніщній день, сигарет та алкоголю можна з собою везти ? - Чи є зарас так звана "Зелена вулиця" для швидкого переїзду (в тому випадку коли нічого з собою не везеш до Польщи) і як правельно нею скористатися ?- З Польщи планую везти одяг, пральний порошок, декілька авто запчастин (звісно в межах звільнення від мита, до 1000 у.о.), які бумаги при цьому треба оформлювати ?- Як краще і бистріше вїхати на Україну, з мінімальними затратами ?І останне питання технічного характеру - маю лопнуде лобове скло в лівому верхньому кутку (одна півкругла полоска довжиною 13см з лівого вертикального краю до верхнього горизонтального), чи не винекне проблем на Польській стороні та з Польською поліцією маючи такі дефекти у автівки ?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.