Перейти до змісту

Поговоримо про човни


VaLeRa

Рекомендовані повідомлення

Для заплав Прип"яті-Стоходу використовуються дерев"яні човни-плоскодонки ( в батька такий), пройти на моторі маршрути можливо, треба лише знати по яких стрілках йти :).

Березичі, Любешів, Хоцунь, Сваловичі, Пожіг, Глушка, Нобель - ми там з татом неодноразово ходили на моторі і рибалили. Сама велика біда тих шляхів - так звані "гатки" чи "загати", що ставлять місцеві браки, вони створюють значні труднощі для пересування човнами. Для туризму байдарка - так, але для рибалки - мені чомусь воно не уявляється.

Моя думка, що надувний човен - саме те. На рахунок мотора: знову ж таки в батька вже 25 років "Ветерок", бензиняка. Звичайно, що це минулий день, але свій ресурс він відпрацював неоднократно. Сучасні Хонди-Ямаки-меркурі 2-4 сильні економні, майже безшумні, і мороки з різного роду зарядками-підзарядками з ними немає. Транспортування їх також не є проблемою, в багажник легковика "легко входит и выходит" (с) . На рахунок шуму при рухові, то для тролінга, наприклад, цей шум рибу не відлякує, а приваблює, перевірено, а пройти 10 км на повному ходу тихого японця-американця - не проблема. Єдиний недолік таких моторів - екологія.

Тому, коротко, я за надувний човен та бензиновий двигун-іноземець. Правда, досвіду використання електромоторів не маю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 68
  • Створено
  • Остання відповідь

Ось тут сайт виробника Колібрі. Там різні типи човнів. Погортай, там же список дилерів (в тому числі і в Луцьку).

Але як на мене, якщо будеш ходити з мотором, то і човен брав би з транцем жорстким (типу KМ-260). Однако реєструвати рано чи пізно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

S30 на мотор ще назбирати треба :) Цікаво а чи б/у на автобазарі, хлопці які женуть авто з Німетчини, продають?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

VaLeRa, мені здається, що для того щоб транспортувати ДВЗ, то він має бути пустим (без ПММ) щоб не залити двигун і багажник, а по друге габарит, якщо їдемо в 4-х на рибалку одним легковим авто, то ДВЗ вже явно нікуди там не вписується. Звичайно, якщо авто має більший габарит (мінівен, бус), то таких проблем не виникає.

Що до цін на човни, то Колібрі ніби дешевший, але при тому недокомплектований. Потрібно докупити транець і привального брусу нема. Якщо хтось скаже, що то фігня, то змушений непогодитись, при високій хвилі він виконує свою функцію (всередині човна води значно менше).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

searcherя теж так подумав про ДВЗ :)

А що таке правильний брус? Якаж то має бути хвиля щоб аж у середину заливало?

Думаю Колібрі дешевший, бо там тканина тонша.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

VaLeRa, привальний брус це білий профіль котрий йде по периметру човна, частина його загнута до низу і не дає хвилям піднятися вище. Зазвичай допомагає при високих хвилях, та й коли під хвилю на двигуні пливеш теж непогано допомагає.

490ff.jpgCatalogue_Grand_2007_page17_image5.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

searcher що за мотор на фото навішений?

Ось такий MERCURY MotorGuide, його вистачає щоб взяти на буксир ще один човен з рибалками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

VaLeRa, акум звичайний кислотний який використовується в авто, а мав би бути такий

http://smotri.com/video/view/?id=v1225070747f

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

searcher я тому і питаю про аккум: нормально себе поводить, який ампераж, на скільки вистачає?

Бо спец акум (тяговий) + електромотор = непаганий двигун ДВС.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поки акум новий то вистачає на 6-7 годин плавання на різних швидкостях, з постійними розряд/заряд заряду вистачає на менше часу, зараз це 4-5 год. Розряджати до кінця такий акум не можна, тому бажанно слідкувати за його зарядом. Користуємось акум на 75 ампер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

searcher дякую! Дуже корисні поради! Вже я багато в чому визначився :)

а ще я собі думаю - тих планочок на дні човна вистачає щоб в ньому стояти, чи краще пошукати ще щось на підлогу вирізавши більшими кусками? Важу я не багато - 80 кіль :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лодку замовив в Києві :rolleyes: , виявляється знайомий має гарні контакти з виробником Navigator, зроблять мені не стоковий варіант, але за ті ж самі гроші :)

Далі пішов на базар шукати електромотор, а вони там є - і всі MinnKota ENDURA 30. Ціна краща ніж в тирнеті. Майже купив, але поки чекав продавця зайшов в інший магазин.... там мене відмовили від покупки електродвигуна (відмовки стандартні, малопотужній + важкий акум), та запропонували китайський двохтактний ДВЗ Parsun fisher 2.5, він трошки дорожчий за комплект електро+акум. В умі порахував де знайти пару сот уё і пішов з базару... Почитав в інеті відгукі про той ДВЗ :blink: перехтів навіть дивитись в його сторону. Знову хочу електромотор :), і це буде MinnKota ENDURA 30 - для моїх потреб вистачить заочі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора перший раз спустив на воду свого човника. Пробував розбити бутля з шампанскьким - не получилось :)

Після рибалкі зрозумів одне - машину треба підганяти як найближче до води, добре що ще мотора не купив, не маю уяви як потім його з аккумом тягнути до машини ті 300-400 метрів....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Здуваєш, згортаєш, заносиш. І ніяких проблем. 25-ть кіль не така вже і велика вага.

Короч "хочешь с горки кататься - учись санки возить" :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора перший раз спустив на воду свого човника. Пробував розбити бутля з шампанскьким - не получилось :)

Після рибалкі зрозумів одне - машину треба підганяти як найближче до води, добре що ще мотора не купив, не маю уяви як потім його з аккумом тягнути до машини ті 300-400 метрів....

На рибалку треба їздити вдвох і почати кидати курити :)

З двигуном визначився?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

S30 я ще не геть здурів по кущам тягнути надутого човна :). Надував на березі, сумку від нього під сидушку запхнув. Чесно - одного човна без проблем тягнули вдвох туда, і трошкі запихались назад. Я більше турбуюсь про вагу мотора (13 кіль) плюс вага акума (ще кіль зо 25), от за ними вертатись вже буде лінькі :)

searcher їздили вдвох. Я кинув курити років зо 25 назад :) Я то визначився з двигуном, і майже купив MinnKota ENDURA 30... але покі чекав коли продавці розільють по чарці, купив собі у сусідів спінінга з катушкою, і на двигуна вже не вистачило :blush: .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Двигун легкий кг 6-7 і акум кг 15. Не так вже й важко. Завжди коли їдемо з човном, то шукаємо підїзд до водойми (макс 50 м), потім рибальске барахло простіше совати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

searcher угу - а мені до авто було топати метрів зо 300 та ще й під горку, та ще й між кущів.... :) замучався я .....

А про двигун я сказав 13 кіль бо так мені продавці сказали і на коробці було написано, а тепер в описі подивився, а це тяга 13 кіль :)

minn-kota-endura30-500x500.jpg

minnkota_endura-500x500.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До двигуна і акумулятора ще придбав собі отакий девайс MINN KOTA BM-1D, котрий показує розряд акумулятора.

prodimg_MK-BM-1D_1__200.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене є тоє во... як то воно.. тестер :) - думаю суть та сама. Я ще з Амперажем акума от думаю... який то брати щоб на пару годин хватало.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

searcher а ти купував акукум спеціально для електромотора чи знімаєш з авто кожну рибалку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...