Перейти до змісту

Поговоримо про човни


VaLeRa

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Хочу придбати надувного човна для рибалкі. Невеличкого. Двомісного. Хто мав справу, чи користується такими плавзасобами, підкажіть що краще брати, на що звертати увагу, де купити краще?

  • Відповідей 68
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

+1

ПВХ Kolibri

він же полівінілхлорид, при пошкодженні лодки розрив не буде такий "гарний" як в тої ж лисичанки, що дозволить швиденько догребсти до берега :)

p.s. (нічого не маю проти лисичанки, на свій час хороша і витривала лодка)

Опубліковано

S30 а де той реестр? Дивлюся на човника 270 см.

Bocman дивлюся і на Kolibri і на Navigator. Ще по цінам порівнюю...

Опубліковано

Вже більше року користуюсь Барк 240с, по якості нарікань немає жодних. Одному добре, двом відносно добре :). Полюбому бери з настилом, хоч трохи постояти можна, коли дупа заніміє.

http://www.bark.net.ua/catalog/naduvnie-lodki-grebnie/naduvnie-lodki-grebnie-dvuhmestnie/b-240c

Опубліковано

S30 а де той реестр? Дивлюся на човника 270 см.

Bocman дивлюся і на Kolibri і на Navigator. Ще по цінам порівнюю...

Тут і тут почитай. Там все є.

Опубліковано

Користуюсь 3,5 роки BARK 280NP, для двох чоловік найкращий варіант з такою довжиною. Товариш має аналог від KOLIBRI, ніби все те саме, але BARK перемагає дещо по функціоналу, та й ціна менша. Реєструвати човен можна, але це непотрібно. Плавали на різних річках, та озерах (заповідні зони також) і ніхто з контроюючих органів не вимагав паперів на реєстрацію та ін. Доречі якщо треба, то можу допомогти з придбанням BARK-а.

Опубліковано
Плавали на різних річках, та озерах (заповідні зони також) і ніхто з контроюючих органів не вимагав паперів на реєстрацію та ін.

Раніше так, а зараз навряд чи проканає рибінспектору варіант: "Татишо!! Правда треба реєструвати? А я і незнав!! Абізатєльно зареєструю завтра!!!"

Опубліковано
Плавали на різних річках, та озерах (заповідні зони також) і ніхто з контроюючих органів не вимагав паперів на реєстрацію та ін.
Раніше так...

А раніше це коли? Коли відбулись зміни? Бо не торік, ні цього року нас ніхто про це не питав.

Опубліковано

Як я зрозумів вантажопідємність човна має значення при реєстрації, до 225 кг не потрібно реєструвати. Буду шукати щось таке :)

А ще думав про електромотор, але то вже потрібра реэстрація.

Опубліковано

Електромотор з акумулятором + зарядне потягне нормальні балабаси, я на свому човнику і на веслах літаю дай дорогу, крім того в нас немає вже таких водойм (хіба що Хрінники) де на веслах не дійдеш, або для тролінгу, тоді так.

Опубліковано

А як щодо надувних байдарок?

Чомусь з таким видом транспорту у нас мало хто знайомий.

Є багато переваг перед звичайними надувними човнами:

Швидкість: на двомісній байдарці на двох байдарочних веслах можна розігнатись до 10 км за год.

Стріловидна форма дозволяє проходити через вузькі протоки чи зарослі очерету.

В байдарках зручні регульовані сидіння зі спинками, дуже зручно для спини.

Висока маневренність .

Зроблені з армованого цупкого ПВХ до 1100 мг.

Вага в залежності від матеріалу і довжини байдарки від 13 до 25 кг.

Зручно для переноски. Гермомішок-рюкзак на спину, а коли байдарку надув,в гермомішок зручно речі покласти.

Я не рибалка, просто люблю водний туризм, багатоденні сплави по річках.

Але думаю, що для рибалки чи полювання байдарки були б зручні.

По Стирю без проблем проходили до 40 км за день, з тривалими привалами та відпочинками.

По Стоходу, Турії чи Прип"яті проходили по таким заплавам, де звичайний надувний човен навряд чи би пройшов.

Якщо когось цікавить, можу допомогти придбати.

post-6657-0-96232800-1317494741_thumb.jp post-6657-0-14588800-1317494857_thumb.jp

post-6657-0-34784300-1317494895_thumb.jp

Опубліковано

Для рибалки, я б не рекомендував використовувати байдарку, - оскільки рибалка проходить не завжди в сонячну та суху погоду, - думаю що із-за своєї конструкції іі устойчивость на хвилі буде досить слабенькою.

Опубліковано

Усьо так.

Вона стійка лише при рухові. А для рибалки вона завузька, а тим паче для полювання.

І не дай Бог попасти на ній в шторм з хвилею. Як було в мене на Світязі. То там і з Колібрі сцикотно було доки до берега догріб. Хвиля і вітер кидали так що ну.

Опубліковано

Усьо так.

Вона стійка лише при рухові. А для рибалки вона завузька, а тим паче для полювання.

І не дай Бог попасти на ній в шторм з хвилею. Як було в мене на Світязі. То там і з Колібрі сцикотно було доки до берега догріб. Хвиля і вітер кидали так що ну.

Байдарки дуже стійкі до хвиль. Попадав на високу хвилю, проходить без проблем - маневреність і байдарочне весло досить допомагають. А на днищі є зйомні кілі-стабілізатори - завдяки їм дуже чітко тримається курс.

І в байдарках є така дуже корисна річ - самовідливні клапани.

Надувні байдарки в першу чергу розробляли для рафтинга, для проходження порогів.

Думаю, це відео досить наглядне.

Опубліковано

Andreyko я росто різні варіанти обдумую, і можливість встановлення електро чи бензовторчика теж. оже я і не придбаю його зараз, а через рік вже ну дуже захочу придбати.

Опубліковано

Електродвигун однозначно класна штука, але з часом розумію, що і бензодвигун теж потрібний. Поясню: плюси електро - нема зайвих звуків, ідеальний для тролінгу, можна використовувати там, де бензо- заборонений, займає мало місця і зручно перевозити в багажнику легкового авто; мінуси - акумулятора вистачає на кілька годин і існує постійна залежність від нього. Плюси бензо- дозволяє запливати на далекі відстані (н.п. Хрінники); мінуси - галасливий (за день, можна оглухнути) і існують нюанси при транспортуванні.

Опубліковано

searcher а якщо акумулятор взяти 90-100Аh - вистачить на довше?

Не знаю чи вистачить на довше, не було технічної можливості це перевірити. Теоретично мав би довше крутити, але не впевнений у цьому. Користуюсь двигуном 30-кою і акумулятором на 70-80 ампер, вистачає на 5-6 годин (акумулятор трохи вбитий), але це звичайний автомобільний. Ще треба дивитись на якій швидкості працює та в яких умовах (чи є течії, вітер ітд). Краще за все гелевий пусковий, його вистачає на довше і розрядити можна до нуля, але він коштує стільки ж як двигун (якщо не дороже) + спец зарядне до нього.

Опубліковано

ODZER, переконувати не буду, але для рибальсва і полювання звичайний човен з його широкою базою і комфортом саме те.

І що б ти мені не казав про стійкість до хвиль байдарки, але так як витримає бічний вітер і хвилю човен , то байдарка тут в зливає.

VaLeRa, при більшій ємкості акума він зможе довше її віддавати.

Searcher такого поняття як "гелевий" та ще й пусковий?? акумулятор впринципі нема. Це все лише маркетингова ху%ня. Правильно їх називають "необслуговуємі" і якоїсь особливої спецзарядки вони не потребують, бо самі по собі це кислотні акуми з гелевим наповнювачем замість електроліта і заряджаються так само як автомобільні. А кислотні акуми і використовують вбільшості як пускові. І , відповідно , відношення до себе вони потребують як кислотні, а отже і розряджати їх до нуля не бажано, бо наслідки будеш мати відповідні згодом.

Опубліковано

На скількі я знаю акумулятори э тягові (для електрокарів наприклад), і пускові (для запуску двигунів)- не знаю в яких з них може бути гелевий наповнювач... От тягові точно можно розряджати більше за пускові. Але дійсно, вони коштують більше за сам електромотор :(

searcher а які ньюанси транспортування ДВЗ для човна?

Опубліковано

ODZER, переконувати не буду, але для рибальсва і полювання звичайний човен з його широкою базою і комфортом саме те.

І що б ти мені не казав про стійкість до хвиль байдарки, але так як витримає бічний вітер і хвилю човен , то байдарка тут в зливає.

тяжко сказати, це можна перевірити, порівняти лише на практиці.

Сплавлявся не раз по Національному парку Прип"ять-Стохід.( від озера Люб"язь до озера Нобель чи від Любешова до Нобеля). Там величезні заплави з височенними очеретами, безліч стариць, проток, русел, це все розливається на декілька км, абсолютно дика природа.

Там царство водоплавної дичі. Мрія мисливця. :) В багатьох місцях мотор непридатний - русла заростають, багато рослинності, через кожні 50 м прийдеться двигун чистити.

А без мотора Ви ж знаєте з якою швидкістю рухається на веслах звичайний надувний човен-понтон.

А на байдарці з її високою прохідністю та швидкістю в самий раз.

Опубліковано

Повернуся до своїх баранів :). Дякую всім хто підказав та допоміг звузити пошук. Не буду спорити з ODZER за байдарку - не знаю.... просто хочу човна для рибалкі. Виходив з закону про реєстрацію плавзасобів:

Плавсредства обязательные для регистрации:

Гребные лодки (деревяные, пластиковые, металлические) 100кг и более

Байдарки 150кг и более

Надувные лодки гребные (без мотора) 225кг и более

Лодки с мотором (любого типа и мощности) независимо от мощности

Взяв за основу ціни розтеки (думаю там націнка стандартна і різниця в цінах буде однакова якщо порівнювати з цінами виробників)

Ось що надивився:

Navigator ЛГ-270Т

1956318.jpg

Вантажопідйомність 220 кг

Довжина 270 см

Ширина 135 см

Слань є і на носі (на фото чомусь нема)

матеріал 950 г/м2

Можливість приєднати транець.

Ціна 2480 грн. (ціна виробника)

Bark B-260NP

bark_b_260_3090994.jpg

Вантажопідйомність 200 кг

Довжина 260 см

Ширина 130 см

Слань по центру між лавками

матеріал 950 г/м2

Можливість приєднати транець.

Ціна 2325 грн. (ціна з Rozetka)

Kolibri К-260Т

kolibri_rowing_boat_k260t_big.jpg

Вантажопідйомність 220 кг

Довжина 260 см

Ширина 130 см

Слань по центру між лавками

матеріал 750 г/м2

Можливість приєднати транець.

Ціна 2160 грн. (ціна виробника)

Ось тепер і думаю. Скоріш за все там ще потім випливе ціна за щось додаткове, потрібне, чого нема в комплекті :)

Маю надію що мій пошук допоможе ще комусь визначитись з вибором човна. Бо я думав це все просто, а виходить зовсім не просто....

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...