Перейти до змісту

Зпчастини/ремонт. і тд. і тп.


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 57
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

2 RePlay. Ну можна звичайно до до Ді чи до Макара на Велозону, але ж то не КАМАЗ, скіко там того напряга. Я останній раз, коли ніс колесо Макару на заміну втулки, залетів в обід додому, зняв заднє колесо, випустив повітря з камери і зняв покришку з камерою руками, без всяких хитрих пристроїв... Зайняло це в мене хвилин 10 максимум... Покришку яку ? Дивлячись по якій дорозі в основному їздити збираєшся... Купувати на Велозоні, і камеру нову теж, там тобі її в принципі і поміняють і накачають, і все що схочеш з велосипедом зроблять. Ссилки, ну от тут тобі ссилки, вивчай на здоров"я. http://board.lutsk.ua/index.php?showtopic=19700

Опубліковано

2 RePlay. Один нюанс забув. Там на покришках модних стрілочкою вказано, в яку сторону має колесо крутитись, так от поставити її на обод треба правильною стороною. Бажаю успіху. Міняй і кататись ! Погодка аж просить...

Опубліковано

Да что ж это такое!

Пятый раз перебираю рулевую - и не могу добиться нужного эффекта :)

Вроде и все запчасти есть, чашки не раскомплектованы - а не получается. Или вилка не болтается в стакане, но при этом руль провернуть практически невозможно. Или руль крутится правильно, а вилка колбасится, живёт своей жизнью...

Что делать? В чём проблема? Чашки должны быть нормальные, потому что до того, как я переставил вилку, со старой всё было отлично. Да и заменённая вилка стала на другой байк, как влитая.

В общем, из двух нормальных байков пока получился один :D

**** * *-** *--*

**** * *-** *--*

**** * *-** *--*

Опубліковано

магу памоч :D

1. Зніамй переднє колесо.

2. став на вилку раму, устрани люфт в нижньому стакані.

3. зажми болтом (винос не закручуй).

4. Досягаєш мети - відсутність люфту, повороту руля

5. пів оберта болтіка назад, закручуєш винос, дожимаєш болт...все маск 15-20 хвл.

Опубліковано

2 URSA : лучше немножко пережать чем недожать,перетянутая рулевая за 1-2 поездки разкатаеться,а не дотянутая рулевая будет причиной быстрого износа. (личный опыт). если я не прав,поправте меня!

Опубліковано

Як кажуть малі діти "Краще перебздіть. ніж недобздіти"...:) дело в том. що вилочка регулюється натяжкой болта, але після закріплення виноса, вилка має опору саме в нього(винос).

Опубліковано

С очередной попытки путём выкидывания некоторых деталей и перемене местами оставшихся получилось собрать вилку так, как она должна была быть собрана :) Ура! :)

Нет шата, руль крутится легко ;)

Опубліковано

Кому потрібно віддам в добрі руки вилку від "Крокодила" (собі купив нову на Велозоні) не підійшла по причині мала висота різьби

  • 9 місяців потому...
  • 1 рік потому...
Опубліковано

Не знав у якій темі запостити... тому якщо не так то вибачте.

Горний почав перепускати. Що потрібно замінити ,  чи потрібно здавати в ремонт? Якщо другий варіант то куди краще?

Опубліковано

А можно подробнее. Ничего не понятно.

На тяжелых передачах под нагрузку перепускает... Что именно поподробней?

Опубліковано

Возможно износилась кассета или "растянулась" цепь. А возможно собачки во втулке.

Ну цепь отпадает, а то что осталось каким образом ремонтируется? Заменой? Я просто 0 в этом...

И еще я как то ее разбирал а там всередине полно салидола... так и должно быть? Но в сухую эти, наверное собачки, не влезают - высыпаются... а салидол их держит

Опубліковано

Про що ти взагалі говориш?

Що в тебе перепускає?

З твоїх потів нічого не зрозуміло мяко кажучи. НА відстані ніхто тобі з такими поясненнями не допоможе.

Бери вел йди до механіка і показуй "на пальцях" якщо толком не можеш розказати, які в тебе проблеми.

Може бути:

1. Проскакує ланцюг - зносилися задні зірки.

2. Проскакує ланцюг - зносилися пердні зірки і сам ланцюг.

3. Проскакує втулка - зносився мехінізм зацепу.

Варіант вирішеня один - замінити деталь, яка зносилась, або замінити ходову... ПОВНІСТЮ !!!

Опубліковано

захотів сьогодні почистити і змазати кареточний вузол. І при знятті шатунів благополучно зірвав різьбу (съемником) :( Думав, що покатаю трохи без болтів, то шатуни потроху злізуть - ніфіга. Навіть з місця не зрушили. Почитав в неті що це за біда така, думаю, може прикипіли шатуни до каретки?

Так вот... Підскажіть, будь-ласка, що мені робити

Опубліковано

Знайти новий зйомник і спробувати закрутити його по тому що від різьби залишилось... якщо вийде.. знімеш шатуни.. не вийде.... залий ВД квадрат/шліци і дійсно.. покатайся трохи.. має попустити їх. Тоді зможеш зняти.. якщо й це не допоможе.. прийдеться різати.

Опубліковано

тільки сьогодні купив wd ("пшикалка"). Що з нею робити? Напшикати і зразу поїхати покататись? Чи якось на ніч спочатку залишити, а потім вже поїздити? Просто на одному форумі вичитав "да, кстати. wd-40 сначала "отпускает", а потом, после высыхания, "затягивает" нахрен, т.е. насмерть"

Опубліковано

Самого заинтересовала инфа по ВД-40, поскольку собрался в первый раз цепь очистить и смазать.

вот нашел интересный момент, очень подходит к "затягиванию нахрен" .

WD 40 изобрел Норман Ларсен (Norman Larsen), он

разрабатывал вещество способное вытеснять влагу в 1952 году. Благодаря

воздействию рекламных текстов, огромное количество людей считает, что

жидкость WD 40 (в народе вд) является новейшим достижением автохимии,

решающим практически любые проблемы в автомобиле. WD-40 обладает

проникающей способностью, что позволяет ей просачиваться в заржавевшие

резьбовые соединения и т.п. Однако жидкость wd-40 гигроскопична, т.е.

впитывает влагу (как и тормозная жидкость).

Многие

думают, что если обработать wd 40 поржавевшие детали, то они будут

смазаны и защищены от дальнейшей коррозии. Это совсем не так, wd-40 не

смазывает детали, и не является антикоррозионной защитой!Поэтому

если Вы в надежде "обслужить" личинки замков зальете их WD-40, то после

первой радости легкого поворота ключа, через некоторое время

обнаружите, что замки стали работать еще хуже, так как WD-40 смыло

смазку в личинке замка.

Более того, WD 40 забирает влагу из атмосферы и

оставляет ее внутри механизма, при этом коррозия развивается еще

сильнее, а WD-40 успешно испаряется, вместе со своими мифическими

смазочными свойствами. Таким образом, Вы получаете обезжиренные детали,

после чего коррозия на этих деталях развивается еще быстрее!

взято с mirsmazok.ru/blogs/modules.php?name=articles&id=178

Опубліковано

Дадада. Підтверджую.

Після застосування ВД деталь треба насухо витерти і змазати.

І ще в складі ВД є кислота... обережно з фарбою.. може порозїдати.

Опубліковано

Шатуны можно выбить с обратной стороны (чем-то зубилообразным, только не острым :)). Два или три раза таким образом снимал Alivio, правую сторону (сорвал резьбу, когда нужно было каретку заменить). Отметины остаются, но на работу сильно не влияют.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...