fog Опубліковано 14 Серпня, 2013 в 15:34 #126 Опубліковано 14 Серпня, 2013 в 15:34 є ж люди на форумі які знають що коється, але вони тут не напишуть що і як.Ті хто мав можливість перейти на користування послугами інших провайдерів давно це зробили.У візора залишились, або дуже ліниві, або ті хто просто не має вибору.Ні тим ні іншим висвітлення ситуації нічого не дасть.
Георгий Опубліковано 14 Серпня, 2013 в 15:40 #127 Опубліковано 14 Серпня, 2013 в 15:40 є ж люди на форумі які знають що коється, але вони тут не напишуть що і як.Ні тим ні іншим висвітлення ситуації нічого не дасть.жаль "Мак" не працюютьхммм ...... незнав, що вони в візора розміщуютьсяВізор "МАК" студія Терен це все разом, в тому числі і адміни....
ferryman Опубліковано 14 Серпня, 2013 в 15:49 #128 Опубліковано 14 Серпня, 2013 в 15:49 Ті хто мав можливість перейти на користування послугами інших провайдерів давно це зробили. Мав, але не зробив. Все влаштовувало. На разі задумався, але варіант з київстаром не дуже прємний. PS. Занадто в тебе негативу до вище згаданого провайдера, будь простішим
fog Опубліковано 14 Серпня, 2013 в 16:08 #129 Опубліковано 14 Серпня, 2013 в 16:08 На разі задумався, але варіант з київстаром не дуже прємний. Чим? Київстар не такий теплий і ламповий як візор? PS. Занадто в тебе негативу до вище згаданого провайдера, будь простішим Є на те свої причини. Змушений був підключити декілька знайомих і кожен раз ця процедура виїдала неймовірну кількість часу і нервів. Монтажники йшли тиждень, а коли прийшли виявилось порта нема вільного. Хоча після того як їм повідомили про те, що вони не підуть поки не включать вони просто витягнули активний абонентський кабель зі свіча і втикнули новий. І дійсно.. простіше ніж вони мені точно не стати
ferryman Опубліковано 14 Серпня, 2013 в 16:53 #130 Опубліковано 14 Серпня, 2013 в 16:53 Чим? Варто погуглити і все стає на свої місяця. І ще мені подобається і я фан
fog Опубліковано 14 Серпня, 2013 в 17:10 #131 Опубліковано 14 Серпня, 2013 в 17:10 Варто погуглити і все стає на свої місяця. І ще мені подобається і я фан Не про КС тема, але не треба бути експертом щоб прикинути різницю між інвестиціями у розвиток мережі і якість служби підтримки КС і візора. Шкода людей, які без інтернету залишились, але це ще один цвях у кришку гробу візора, тому позитив у цьому теж є. Існуючі провайдери швидко закриють цю прогалину.
Tarzanych Опубліковано 14 Серпня, 2013 в 17:25 #133 Опубліковано 14 Серпня, 2013 в 17:25 Найбільш неприємне з цієї ситуації для мене те, що тепер служба відслідковування маршруток не працює.І перевізників шкода, і користувачів. Блін.
jack74 Опубліковано 15 Серпня, 2013 в 06:29 #134 Опубліковано 15 Серпня, 2013 в 06:29 ВСЕ ще не може працювати
lion1106 Опубліковано 15 Серпня, 2013 в 07:21 #135 Опубліковано 15 Серпня, 2013 в 07:21 Ну да прудко справились?
lion1106 Опубліковано 15 Серпня, 2013 в 07:39 #136 Опубліковано 15 Серпня, 2013 в 07:39 Поспишив з висновком нема ще нету
Otto Kreer Опубліковано 15 Серпня, 2013 в 08:44 #137 Опубліковано 15 Серпня, 2013 в 08:44 служба відслідковування маршруток не працює.це УЖОССС !
Tarzanych Опубліковано 15 Серпня, 2013 в 08:50 #138 Опубліковано 15 Серпня, 2013 в 08:50 це УЖОССС !Недоречний сарказм, для маршруток 31, 47, 22 просто незамінна штука.Вже працює
Otto Kreer Опубліковано 15 Серпня, 2013 в 08:57 #139 Опубліковано 15 Серпня, 2013 в 08:57 це УЖОССС !Недоречний сарказм, для маршруток 31, 47, 22 просто незамінна штука.Вже працюєта ладно, тепер задумаюсь як я жив і живу без цієї послугидоречі перераховані вами маршрути саме мої
Tarzanych Опубліковано 15 Серпня, 2013 в 09:03 #140 Опубліковано 15 Серпня, 2013 в 09:03 Otto Kreer, а це так завжди поки не скористаєшся. Тепер зате точно знаю, чекати біля "Нової лінії", чи пішки йти.І без інтернету можна жити, і без комп'ютера, і без GPS, і без мобільних телефонів, і без відеореєстраторів в машинах.
[quark] Опубліковано 16 Серпня, 2013 в 10:16 #141 Опубліковано 16 Серпня, 2013 в 10:16 жити можна, але ж як скучно
guest Опубліковано 16 Серпня, 2013 в 11:03 #142 Опубліковано 16 Серпня, 2013 в 11:03 сказали по телефону, що ввечері сьогодні буде інет а то життя втратило сенс, тепер з роботи додому нічого не тягне... хіба що безкоштовна їжа
guest Опубліковано 16 Серпня, 2013 в 19:38 #143 Опубліковано 16 Серпня, 2013 в 19:38 сказали по телефону, що ввечері сьогодні буде інет дівчина з приємним голосом не обманула, інтернет є
GoddZiLLa Опубліковано 17 Серпня, 2013 в 04:24 #144 Опубліковано 17 Серпня, 2013 в 04:24 Сервіс у Візора ух.....нний просто. Згоріла в дівчини мережева картка в ПК, прийшов майстер, подивився, сказав що потрібно доставити мережеву картку, яку вона САМА має купити і подзвонити коли купить. А тоді він прийде і установить, і це буде коштувати їй 100 грн. Я в шоці
jack74 Опубліковано 17 Серпня, 2013 в 05:55 #145 Опубліковано 17 Серпня, 2013 в 05:55 GoddZiLLa, я щось не зрозумів, що тебе обурило... А що, Візор мав їй карту купити, чи що?
GoddZiLLa Опубліковано 17 Серпня, 2013 в 21:40 #146 Опубліковано 17 Серпня, 2013 в 21:40 Обурило наступне. Ситуація була така, що ця дівчина проживає на віддалі 100-150 м від Візора, фактично через дорогу (під парком Потебні). У прайслисті www.vizor.lutsk.ua написано "виклик майстра до 2-ох годин" - 90 грн. При Візорі існує сервісний центр, і мережеві карточки в них є, особисто запитував, вони продають їх всім бажаючим по 45 грн. Тоді вчинок майстра ніяк по-іншому як халатністю назвати не можу, оскільки за ті дві години він міг це все зробити, адже пройтися йому до Візора зайняло б 3 хвилини, установити карточку в ПК ще 15-20. Людина має тратити свій час та нерви? Вона викликала майстра в надії що той відновить послугу інтернету, за що передбачається оплата. І чому 100 грн, а не 90 це загадка.
GoddZiLLa Опубліковано 17 Серпня, 2013 в 21:46 #147 Опубліковано 17 Серпня, 2013 в 21:46 З ціною, адже це напевно "спеціаліст сервісного центру" приходив, а в них година/100 грн. Можливо я перебільшую в цій історії, просто Візор підхарив уже. Коли щось в них стається вони лише кормлять людей пустими обіцянками, що от-от, через півгодини буде інтернет. А він стає лише наступного дня після обіду
guest Опубліковано 17 Серпня, 2013 в 22:21 #148 Опубліковано 17 Серпня, 2013 в 22:21 Людина має тратити свій час та нерви?це ти про кого? про дівчину чи майстра?вчіться цінувати не тільки свій час/труд/нерви, але й інших.чи візорівець має носити з собою пачку мережевих адаптерів і касовий апарат щоб вибити дівчині чек?
Адміністратори kmd Опубліковано 18 Серпня, 2013 в 05:13 Адміністратори #149 Опубліковано 18 Серпня, 2013 в 05:13 Усі, нормальні інжинери, майстри, інсталятори. На пошкодження до абонента, їдуть із своєю мережевою. Це їх додатковий хліб з маслом, і це дуже вигідно обом сторонам. Особливо це актуально після грози
Maniko Опубліковано 18 Серпня, 2013 в 09:52 #150 Опубліковано 18 Серпня, 2013 в 09:52 1) мережеві карточки в них є, особисто запитував, вони продають їх всім бажаючим по 45 грн.2) установити карточку в ПК ще 15-20.1) З ціною вони загнули, в комп'ютерних магазинах можна найти і за 25-30 грн. карточку.2) За 20 хвилин можна розібрати/зібрати пів системника а щоб замінити карту і 5 хв. досить.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.