Перейти до змісту

Катастрофа Як-42: на борту был состав ХК "Локомотив"


Zeuss

Рекомендовані повідомлення

Катастрофа самолета Як-42 под Ярославлем: на борту был основной состав ХК "Локомотив"

В Ярославле близ аэропорта "Туношна" разбился самолет Як-42, по предварительным данным, перевозивший команду ХК "Локомотив". Об этом сообщает "Интерфакс" со ссылкой на руководителя пресс-службы УМВД по Ярославской области. Як-42 принадлежал авиакомпании "Як-Сервис".

По последним данным МЧС России, на борту Як-42 находились 45 человек, выжили только двое из них. Один выживший - нападающий Александр Галимов, у него обожжено 80% поверхности тела. На месте ЧП работают спасатели и 5 пожарных расчетов.

На борту находился основной состав хоккейной команды "Локомотив", уточняет "Советский спорт". Среди пассажиров были сами хоккеисты, тренеры, врачи, обслуживающий персонал. Пресс-служба Федерации хоккея России выражает глубочайшие соболезнования родным и близким погибших, болельщикам и всему хоккейному сообществу.

©

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дежавю. Пахтакор - перше, що згадується. А також

4 травня 1949 в Італії, поблизу Турина, розбився літак з футбольною командою "Торіно" на борту. Тоді загинула 31 людина, всі, хто знаходився в літаку - в тому числі 18 футболістів, журналісти, офіційні особи і тренер. Літак, на якому команда поверталася з Португалії, зачепив крилом будову, що стояла на пагорбі, загорівся і впав.

У цьому ж році в авіакатастрофі над Ла-Маншем загинули 6 хокеїстів збірної Чехословаччини.

Через майже 9 років, 6 лютого 1958 року, катастрофа літака британської компанії British European Airways забрала життя футболістів "Манчестер Юнайтед". Катастрофа сталася в аеропорту Мюнхена, де літак зупинився на дозаправку. Літак ніяк не міг злетіти, до того ж, почався сильний снігопад. Пілоти тричі намагалися підняти його в повітря, на третій спробі повітряне судно пробило паркан в кінці злітно-посадочної смуги і врізалося лівим крилом в будівлю. З 44 чоловік, які знаходилися на його борту, 21 загинули відразу.

11 серпня 1979 в авіакатастрофі загинули 17 гравців і тренерів ташкентського клубу "Пахтакор". Тоді Ту-134, в якому команда летіла до Мінська на черговий матч чемпіонату СРСР з мінським "Динамо", зіткнувся з іншим Ту-134 на висоті 8400 метрів.

7 червня 1989 літак Douglas DC-8 суринамської авіакомпанії розбився в Парамарібо. На його борту було 187 осіб, 176 з них загинули. Серед них були 23 голландських футболісти суринамського походження.

Однією з недавніх великих подій подібного роду була катастрофа літака, внаслідок якої загинуло 18 футболістів збірної Замбії. Літак, на якому команда летіла на відбірковий матч напередодні чемпіонату світу зі збірною Сенегалу, впав в море біля берегів Габона

Звідси взято.

R.I.P.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І мені нагадало "Манчестер Юнайтед": Мюнхен 1958. Сьогодні в новинах навіть аналогію проводили з Манчестер Юн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В рунеті поширюється інформація (ніби зі слів присутніх на аеродромі) що найімовірнішою причиною є те що, через самміт в Ярославлі, для взльоту літаку відвели 1,5 км взлітної полоси, замість всіх 3-х км. Оскільки інші 1,5 км, готували до прильоту якоїсь дуже високої персони, не виключено Путіна. За таких умов літак не встиг достатньо розігнатись і тому зачепив вишку.

Цю інформацію не дадуть ЗМІ поширити, а звинуватять авіакомпанію в неякісному бензині і всьо.

ХЗ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Цю інформацію не дадуть ЗМІ поширити, а звинуватять авіакомпанію в неякісному бензині і всьо.

Та нє, бензин був якісний. Комісія з розслідування катастрофи підійшла творчо до "переведення стрілок". "Насправді" один з пілотів вирішив перед взльотом загальмувати, "щосили тиснучи на гальма". Добре що хоч радіовежа не підстрибнула в момент проходження літака біля неї.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цю інформацію не дадуть ЗМІ поширити, а звинуватять авіакомпанію в неякісному бензині і всьо.

Та нє, бензин був якісний. Комісія з розслідування катастрофи підійшла творчо до "переведення стрілок". "Насправді" один з пілотів вирішив перед взльотом загальмувати, "щосили тиснучи на гальма". Добре що хоч радіовежа не підстрибнула в момент проходження літака біля неї.

Сделают как всегда-во всем виноваты мертвые

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Насправді" один з пілотів вирішив перед взльотом загальмувати, "щосили тиснучи на гальма".

Может СМИ не знают про В1(обычно сообщается автоматом) после этой комманды тормозить запрещаеться, только на взлет...

если пилот решил тормозить то самолет бы остановили, а просто "притормозить" пилоту никогда в голову не прийдет...

Перед каждым взлётом штурман рассчитывает скорость принятия решения (V1), до которой взлёт может быть безопасно прекращён, и самолёт остановится в пределах взлётно-посадочной полосы (ВПП). V1 зависит от многих факторов, таких, как: длина ВПП, её состояние, покрытие, высота над уровнем моря, метеоусловия (ветер, температура), загрузка самолёта, центровка, и другие. В случае, если отказ произошёл на скорости, большей V1, единственным решением будет продолжить взлёт и затем произвести посадку. Большинство типов самолётов гражданской авиации сконструированы так, что, даже если на взлёте откажет один из двигателей, мощности остальных хватит на то, чтобы, разогнав машину до безопасной скорости, подняться на минимальную высоту, с которой можно зайти на глиссаду и посадить самолёт. вики

знаю по опыту игры в Microsoft Flight Simulator)

Гибель хокейной команды Василия Сталина 1950-о года. 5 января при заходе на посадку в Свердловске (ныне Екатеринбург) разбился самолет Ли-2...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...