Перейти до змісту

Вибираємо справжній джип


jeger01

Рекомендовані повідомлення

Я думав, щоб купити спарвжній джип треба багато доларів, але то неправда.

http://www.youtube.com/watch?v=sdG161sS6Fw&feature=player_embedded#!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

как владелец обычного AM/Trail двухподвеса, я вообще смотрю со снисходительной улыбкой на потуги "жыперов" съехать-заехать на какую-то мелкую горку swink3yiy.gif

а вот техника и опыт владельца того "запорожца" действительно достойны одобрения :ok2: пока не увидел, никогда бы не подумал, что такое возможно без увечий для водителя и его железяки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на першій перешкоді таке враження що його витянули ))

не показували морду!

але вцілому дійсно, неочікувано))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

уважуха запоріку таке преодолати!!! і нерозсипатись!!! :smile-zachot:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луаз би їх просто порвав! :_13:

А якщо серйозно - бачив в Карпатах як місцеві Таврії йшли по такій колії і болоті, де мабуть тільки трактором проїдеш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як Вам така ПАБЄДА?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

або ВОЛГА

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Копія Порша 911 від совєтів, тільки краще.

"Такого даже в Майбахе нет"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

імхо у першому пості звичайне постановочне відео або ж, у так розхвалених машинах, не залишилось нічого "рідного", як приміром у раллійних Ford Focus, Mitsubishi Lancer і т.д., де окрім кузова та назви машини нічого "рідного" не залишають

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут середина ніпричому. Навіть кліленс (висота) в запорику не змінений.

Феноменальна прохідність - за рахунок низької маси машини і майстерності водія. Повзти на пузі, по-черзі "вивішуючи" колеса - це багато він відкатав грунтовими дорогами

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Феноменальна прохідність - за рахунок низької маси машини і майстерності водія

а ще у нього двигун на ведучу вісь давить!

а при русі вверх у крутий підйом там на задню вісь майже вся маса авто лягає, і йому в тахих умовах і переднього (читати повного) приводу не потрібно :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та ну, в першій частині запору тільки заднє крило і колесо показували, там 100% хтось буксирував.

в колії ну я не знаю як він так там проїхав щоб не залити там як мінімум вихлопної труби?

Хоча колись з другом на такму запорі 120км їхали по польовій дорозі висипаній з перліту, таке враження було, що висунеш руку через хвірточку і машина взлетить як у фантамаса.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Виват Советскому автопрому!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

нічо в нас в луцьку є тоже хороші тюнинг проекти)) і причом не мало)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...