Zheny@ Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 06:20 #126 Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 06:20 Це "домашній телеком", а є ж АДСЛ і ВІПЛ і т.д.
ThinkMaster Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 07:13 #127 Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 07:13 Тема больше соответствует названию "Off-line поддержка пользователей Домашнего телекома"
nickel Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 19:38 #128 Опубліковано 2 Вересня, 2011 в 19:38 Що за фігня - абонплата 59.68 грн, на тарифі Старт 25 за 50.00 грн?Ги-ги, сьогодні вже пише, що абонплата 40,32 грн.А в них ціни піднялися:Актив 15 Мбит/с 60Ритм 25 Мбит/с 75Энергия 50 Мбит/с 95Свобода 100 Мбит/с 125 і в тебе має бути 15 Мбіт/сТариф залишився той самий 50 грн за 25 мб (Мгновенный Интернет: Старт 25).
Саня Опубліковано 12 Лютого, 2012 в 13:36 #129 Опубліковано 12 Лютого, 2012 в 13:36 DataGroup, ця тема стосується лише "Домашнього телекому"? Я є клієнтом Датагруп, але в мене "Домашні мережі", тарифний план "Простий крок (п)". Останнім часом спостерігаються проблеми зі швидкістю доступу до мережі інтернет. З початку лютого швидкість закачки дуже низька. Розумію, що показам даного тесту немає чого особливо довіряти, але в даному випадку вони більш-менш об'єктивно показують стан справ. Раніше швидкість була стабільно 14+ Мбіт/сек, а зараз рідко перевищує 1 Мбіт/сек. В той же час пінг стабільний, швидкість Upload досить висока. Дзвонити з понеділка на 780003?
sanbOK Опубліковано 21 Лютого, 2012 в 11:00 #130 Опубліковано 21 Лютого, 2012 в 11:00 У всіх абонентів Домашнього телекома є на статистиці Обратная связь пишіть туда якщо є доступ(бажано залишайте і телефон і е-мейл, скіни спідеста і т.п. відповідають швидко або передзвонюють. В крайньому випадку скидають номер заявки з яким ви можете звенутись на 780003)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.