Перейти до змісту

On-line поддержка пользователей Домашнего телекома


Рекомендовані повідомлення

Це "домашній телеком", а є ж АДСЛ і ВІПЛ і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 129
  • Створено
  • Остання відповідь

Тема больше соответствует названию "Off-line поддержка пользователей Домашнего телекома"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що за фігня - абонплата 59.68 грн, на тарифі Старт 25 за 50.00 грн?

Ги-ги, сьогодні вже пише, що абонплата 40,32 грн.

А в них ціни піднялися:

Актив 15 Мбит/с 60

Ритм 25 Мбит/с 75

Энергия 50 Мбит/с 95

Свобода 100 Мбит/с 125

і в тебе має бути 15 Мбіт/с

Тариф залишився той самий 50 грн за 25 мб (Мгновенный Интернет: Старт 25).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

DataGroup, ця тема стосується лише "Домашнього телекому"?

Я є клієнтом Датагруп, але в мене "Домашні мережі", тарифний план "Простий крок (п)". Останнім часом спостерігаються проблеми зі швидкістю доступу до мережі інтернет. З початку лютого швидкість закачки дуже низька.

post-1448-0-52634900-1329053554_thumb.jp

Розумію, що показам даного тесту немає чого особливо довіряти, але в даному випадку вони більш-менш об'єктивно показують стан справ. Раніше швидкість була стабільно 14+ Мбіт/сек, а зараз рідко перевищує 1 Мбіт/сек. В той же час пінг стабільний, швидкість Upload досить висока.

Дзвонити з понеділка на 780003?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

У всіх абонентів Домашнього телекома є на статистиці Обратная связь

Bezimyanni_5979518_4079821.jpg

пишіть туда якщо є доступ(бажано залишайте і телефон і е-мейл, скіни спідеста і т.п. відповідають швидко або передзвонюють. В крайньому випадку скидають номер заявки з яким ви можете звенутись на 780003)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...