Перейти до змісту

У ЛЬВОВІ ПОЧАЛИ ПРОКЛАДАТИ ВЕЛОДОРІЖКИ


Atarax

Рекомендовані повідомлення

план схема велодоріжок ЛьвоваЛьвівська міська рада розпочала будівництво велодоріжок одразу у трьох місцях Львова – на вулицях Вороного, Липинського і Шевченка.

На вулиці Вороного вже кладуть червону плитку на місці першої у Львові велодоріжки. Її довжина 150 м, але вона є дуже важливою ланкою великої веломагістралі, що в майбутньому з’єднає південні райони з велокільцем довкола історичного ядра міста, повідомили ZAXID.NET в прес-службі Львівської міської ради..

«Веломагістраль буде пролягати по вулицях Княгині Ольги, Сахарова, Коперника, а біля головної пошти велодоріжки протилежних напрямків будуть роздвоюватися з огляду на вузькі вулиці середмістя. Веломаршрут до центрe проляже по вулицях Стефаника, Чайковського, через площу Маланюка, власне, по вулиці Вороного. Біля готелю «Жорж» веломагістраль з’єднається з велокільцем довкола Старого міста, яке проходитиме по його колишніх валах», - розповів радник міського голови з питань велоінфраструктури Олег Шмід . – Зараз вулиця Вороного реставрується, і нам дуже важливо зарезервувати місце під майбутню веломагістраль. На цій ділянці встановлюється бруківка, і тому чекати на новий ремонт вулиці, який може відбутися через 5 років, недоцільно».

Велодоріжка вул.Вороного Львів

Прокладання велодоріжки на вул. Вороного. Фото прес-служби Львівської міськради

Розпочалися роботи з будівництва велодоріжок на вул. Липинського. На перехресті з вул. Замарстинівською прокладено перші десятки метрів суміщеної з тротуаром велодоріжки в напрямку до вулиці Богдана Хмельницького. Велосипедний шлях буде вкладено червоним асфальтом, пішохідна зона – тротуарною плиткою.

«Важливо, щоб пішоходи і велосипедисти відрізняли свої лінії руху, не перешкоджали один одному і не конфліктували», - сказав Олег Шмід.

Під час робочої наради, яка відбулася на ділянці реконструйованої дороги в кінці вулиці Шевченка, перший заступник міського голови Олег Синютка дав розпорядження будівельникам приступити до облаштування велодоріжки в мікрорайонах Рясне-2 і Рясне-1. Вздовж шляхопроводу, який сполучає ці два житлові масиви, буде пролягати спільна велосипедно-пішохідна зона, а після закінчення мосту через залізницю, вздовж мікрорайону Рясне-1 через травник вздовж дороги буде прокладено подвійну веломагістраль в обидва напрямки руху. Вона буде відокремлена як від проїжджої частини вулиці Шевченка, так і від тротуарів. Роботи розпочалися сьогодні, й уже через кілька тижнів львів’яни зможуть їздити по велодоріжці, яка пролягатиме від Рясного-2 через Рясне-1 до мікрорайону Кам’янка.

Велодоріжка вул. Липинського Львів

Прокладання велодоріжки на вул. Липинського. Фото прес-служби Львівської міськради

«Це лише частина тих робіт з розвитку велоінфраструктури, які заплановані на 2011 рік. Крім уже вказаних, можу нагадати кілька найбільших проектів, які мають бути реалізовані цього року: подвійні велодоріжки по вулиці Чорновола (від Липинського до Варшавської), по вулиці Городоцькій (від Ряшівської до Виговського і далі до Кульпарківської), велодоріжки по проспекту Свободи, велосмуги по Богдана Хмельницького (від Липинського до Опришківської), якщо буде реконструюватися Зелена, то будуть прокладені вело доріжки і по цій вулиці. Звичайно, найбільший проект, -- південна веломагістраль по вулицях Ряшівська, Наукова, Стрийська, Вернадського. Частково цей проект фінансується за рахунок бюджету розвитку міста, з якого на потреби велоінфраструктури виділили 1 мільйон гривень», - додав радник міського голови з питань розвитку вело інфраструктури Олег Шмід.

Нагадаємо, 23 травня виконавчий комітет ЛМР затвердив Програму першого етапу розвитку вело мережі Львова, згідно з якою протягом 9 років у Львові буде збудовано 268 км велодоріжок. Затверджено також специфікацію шести типів велодоріжок, які будуть використовуватися у місті: 1) виділені велодоріжки, 2) велодоріжки, суміщені з пішохідною зоною, 3) спільні велосипедно-пішохідні зони, 4) велосмуги на дорогах, 5) контрасмуги на дорогах з одностороннім авто рухом, 6) спільні велосипедно-автомобільні дороги.

пруф лінк

Значна подія, думаю, що для всієї України і в першу чергу для Львову. Грациас львів"яни!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

268 км велодоріжок - хватило би на весь Луцьк і ще по обїзним, і до Ківерець, і до Ковеля :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

268 км велодоріжок - хватило би на весь Луцьк і ще по обїзним, і до Ківерець, і до Ковеля :smile3:

Не ятри душу а <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

о полезности велодорожек в стране, где они в порядке вещей :smile3:

знание английского при просмотре видео приветствуется, но вкратце, чела оштрафовали на $50 за то, что он ехал на веле по проезжей части при наличии велодорожки. после чего он снял это познавательно видео

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

268 км велодоріжок - хватило би на весь Луцьк і ще по обїзним, і до Ківерець, і до Ковеля :smile3:

Из них 265 км будет 4,5 и 6-го типов ;)(4) велосмуги на дорогах, 5) контрасмуги на дорогах з одностороннім авто рухом, 6) спільні велосипедно-автомобільні дороги.) И то, пока там краска не сотрется. Да и пока не сотрется, всем водителям будет на них плевать. Они будут там ехать, парковаться и оставлять машины на ночь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

Виконавчий комітет Львівської міської ради 5 грудня погодив детальний план влаштування велосипедної інфраструктури у Львові по внутрішньому кільцю -

навколо історичної частини міста.

Детальний план розроблявся радником міського голови з питань розвитку вело інфраструктури Олегом Шмідтом, управлінням зовнішньоекономічних відносин та інвестицій за консультаційної і технічної підтримки німецького товариства GIZ.

Цей план розроблявся в межах програми першої стадії розвитку велосипедної мережі, яка передбачає створення велосипедної інфраструктури вздовж від пр.. Свободи, пл. Міцкевича, пл. Галицької, вул. Галицької, вул. Братів Рогатинців, Підвальної, Винниченка, Кривоноса, Пішої, Сніжної, Звенигородської, Рибної, пл. Старий Ринок, пл. Різні, вул. Староміської.

Згідно з рішенням виконкому, департамент житлового господарства ЛМР, управління зовнішньоекономічних відносин мають до 31 березня 2012 року розробити робочий проект влаштування велосипедної інфраструктури у Львові по внутрішньому кільцю навколо історичної частини міста.

За словами Олега Шмідта, атмосфера життя у Львові дуже зміниться після реалізації цього проекту. Зокрема, він має на меті знищити хаос машин на пл. Міцкевича. Німецький експерт пан Вагнер запропонував відмежувати пл. Міцкевича від руху приватного автотранспорту. У майбутньому на вул. Кривоноса експерти пропонують реалізувати проект пішохідно-велосипедного моста. Пан Вагнер запропонував також на вул. Братів Рогатинців замінити велику бруківку на дрібну, що буде зручніше для велосипедистів. А при реконструкції площі Старий Ринок врахувати потреби велосипедистів та інше.

Заступник міського голови Львова В. Косів запропонував, щоб відповідно до цього проекту погоджували у майбутньому розміщення літніх майданчиків чи ремонти вулиць. Окрім того, він запропонував звернутися до закладів громадського харчування, щоб вони в перспективі могли розмістити біля себе стоянки для велосипедів.

Як повідомила прес-служба ЛМР, орієнтовна вартість велосипедного кільця навколо історичної частини міста – 8 млн грн. «Цей ескізний проект ми подали на здобуття гранту Євросоюзу в рамках програми транскордонного співробітництва. Якщо ми виграємо цей конкурс, то фінансування проекту розпочнеться наприкінці 2012 року. Я думаю, що за весь 2012 рік ми все не зробимо, і частину роботи виконаємо в 2013 році», – розповів радник міського голови Львова з питань велоінфраструктури Олег Шмід. Він додав, що Галицька районна адміністрація при проведенні ремонту доріг, враховує потреби велоінфраструктури. Зокрема, йдеться про реконструкцію вулиць Вороного, Рибної і Ужгородської.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

p1020554(1).jpg

Велорозвиток у Львові розпочався зовсім нещодавно - із затвердження на початку цього року посади радника міського голови з питань розвитку велоінфраструктури. Радником став Олег Шмід, за фахом інженер, працював у сфері журналістики, та дуже любить велосипедні подорожі. Була розроблена та прийнята Концепція розвитку велоінфраструктури Львова: велоінфраструктуру було вирішено будувати з віддалених районів, на вулицях, де проходить реконструкція, і остаточно завершити роботи та об'єднати усі доріжки в спільну мережу у 2019 році.

Наразі у Львові виконані різні види майбутніх велодоріжок, на яких можна навчитися, як будувати краще.

Так, на вулиці Зеленій передбачені дві широкі велосмуги на узбіччях дороги. Поки що не все у цих велосмугах досконале, зокрема, вони виділені червоним асфальтом скрізь, окрім як на перехрестях - а має бути навпаки, адже червоний асфальт привертає увагу. Велосмуги різко закінчуються на виїзді зі Львова, але це пов'язане уже з обласною радою. Також, поки немає пішохідного тротуару уздовж вулиці, смуги користуються попитом у пішоходів. У всьому іншому вулиця Зелена справляє враження справжньої європейської вулиці.

Велодоріжки, які уже можна помацати, побудовані на вулиці Липинського.

p1020564.jpg

Більше того, на перехресті Липинського збудоване справжнє велосипедне перехрестя, дійсно зручне та безпечне.

p1020559.jpg

Проїзд через перехрестя виділений особливо червоним асфальтом та розміткою згідно з ПДР, трамвайні колії перетинаються під кутом, максимально наближеним до прямого, а заїзд на перехрестя з велодоріжок згладжений, щоб не потрібно було робити різких рухів.

p1020572.jpg

Зверніть увагу: задля підвищення безпеки на перехресті встановлені "острівці безпеки" - вони слугують не тільки як місце, де пішохід може почекати, але і як засоби зниження швидкості автомобілів (за рахунок звуження вулиці), що додатково підвищує безпеку.

p1020565.jpg

p1020569.jpg

В іншому районі міста велодоріжки ще не добудовані, але уже зараз видно, що тільки для велосипедного руху в обидва боки передбачено щонайменше 3 метри: це мінімальна ширина велодоріжки, потрібна для двостороннього руху (зауважимо, наразі в Державних будівельних нормах України передбачено 1,5 метри на двосторонній рух, що є неприйнятним).

p1020543.jpg

Будуються велодоріжки і в центрі, уздовж бульварної частини проспекту Свободи від Оперного театру. Тут велодоріжки будуються частково за рахунок дорожнього полотна, і частково за рахунок технічного тротуару.

p1020595.jpg

На цьому прогулянка візуальною велоінфраструктурою Львова закінчується, і починається частина невізуальної велоінфраструктури. Як ви знаєте, необов'язково будувати скрізь велодоріжки та велосмуги. На деяких вулицях, де низький трафік, або інша конструкція вулиць, є абсолютно допустимим і навіть бажаним створення так званого "спільного простору" (shared space). У даному випадку це означає, що пересування велосипедистів та пішоходів можливе скрізь, а рух автомобілів дозволений зі зниженою швидкістю, що дозволяє підвищує безпеку усіх учасників дорожнього руху.

На вулиці Ужгородській, що веде від Високого замку до центру, зниження руху автомобілів забезпечили створенням спеціальних острівців, аби оминути які водії мають знижувати швидкість.

p1020579.jpg

Велошлях по Ужгородській є частиною туристичного веломаршруту старою частиною Львова, до речі.

Гуляючи шматочками велоінфраструктури Львова почуваєшся спокійно та безпечно. Усі ці острівці безпеки, звуження дорожніх площ роблять місто таким затишним і живим: на вулиці виходять люди, спілкуються, гуляють, у них немає потреби пробиратися крізь купи припаркованих машин або перебігати вісім смуг на 15 секунд світлофора.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...