Перейти до змісту

Де в луцьку якісно і недорого можна заправити кондиціонер?


timurlan

Рекомендовані повідомлення

Сьогодні там був, долив 100гр фріону (3 роки кондей не заправляв, думав що вже пора), заплатив символічну сумму, всього 15хв роботи.

Прочитав пост kayot і тепер стало цікаво як тобі визначали нехватку 100 гр фреону?

Я без підколів питаю, просто я до свого кондьора не лізу, працює - значить все у нього добре. :) А в тему заглядаю, бо він в жару інколи не відразу вмикається: дує, але теплим повітрям, а через деякий час різко починає йти холодне повітря і машина при цьому дьоргається (один раз). Не знаю як пояснити той ривок двигуна... робота компресора - це ж додаткова нагрузка на двигун, от коли кондьор вмикається, даючи додаткову нагрузку на двигун, в цей момент і відбувається той ривок. А в мене, двигун може дьоргнутися і через 5 хвилин після включення кондюка. То я й почитую тему, може в кого схожа "хвороба" проявляється.

п.с. До посту kayot і сам думав, що то мені фреону треба підлити. А тепер засумнівався.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прочитав пост kayot і тепер стало цікаво як тобі визначали нехватку 100 гр фреону?
По тиску в робочій системі.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прочитав пост kayot і тепер стало цікаво як тобі визначали нехватку 100 гр фреону?
По тиску в робочій системі.

Сама по себе, величина давления в рабочей системе, ни говорит о весовой нехватке фреона, тем более о 100 или 150 или 200 гр. Низкое давление в системе может быть из-за грязных узлов, нехватки фреона (но какой???), забитой капилярке, заломаной трубе. малом напряжении и т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

kayot, якщо автомобільний кондиціонер нормально працює, чи є сенс щось там діагностувати, важити, дозапрвляти...?, якщо "так", то з якою періодичністю?

Якщо коротко - чи потрібна якась профілактика?

Дякую за відповідь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

kayot, чого у нікеля не одразу починає працювати агрегат при натисканні на кнопку?

У автомобільного кандюка є деякі особливості у роботі на відміну від звичайних холодильних агрегатів. Ще раз хочу наголосити на тому, що автомобільний кандюк це не герметична система як у побутового холодильника чи кондиціонера. І бортова напруга в роботі кандюка особливо ніякої ролі не відіграє. Агрегат працює напряму від обертів двигуна.

Додано: автокандюки взагалі працюють в екстремальних умовах в порівнянні з побутовими. Тепло постійно чергується з голодом. Механічні з'єднання постійно то розширюються то зтискаються і Ви вважаєте що в таких умовах втрати мізерні? Звісно все відносно, але найпростіший і найшвидший спосіб перевірити це поміряти тиск у робочий системі це все ж краще чим не дивитись туди зовсім і потім проводити дорогий ремонт усієї системи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

kayot, якщо автомобільний кондиціонер нормально працює, чи є сенс щось там діагностувати, важити, дозапрвляти...?, якщо "так", то з якою періодичністю?

Якщо коротко - чи потрібна якась профілактика?

Дякую за відповідь.

Если техника работает - зачем её ремонтировать.

Очень будет хорошо, если удасться вычистить, а лучше с химией или моющими вымыть испаритель и конденсатор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

kayot, чого у нікеля не одразу починає працювати агрегат при натисканні на кнопку?

У автомобільного кандюка є деякі особливості у роботі на відміну від звичайних холодильних агрегатів. Ще раз хочу наголосити на тому, що автомобільний кандюк це не герметична система як у побутового холодильника чи кондиціонера. І бортова напруга в роботі кандюка особливо ніякої ролі не відіграє. Агрегат працює напряму від обертів двигуна.

Как так "не герметична система", как раз ОЧЕНЬ герметичная (ну по крайней мере должна такой быть), соединения не боги крутят.

На сколько я помню, компрессор соединяется электромагнитной муфтой со шкивом, который в свою очередь крутится за счет ременной передачи - так вот, сколько узлов отвечают за работу компрессора, ремень - бывает растягивается и свистит, муфта - может слабое соединение.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Как так "не герметична система", как раз ОЧЕНЬ герметичная (ну по крайней мере должна такой быть), соединения не боги крутят.
Все у світі відносно. В побутовій системі двигун, що обертає, запаяний з агрегатом разом. В автомобільному все ж шків уже ззовні на ремені. Крім того є гнучкі з'єднання від двигуна до радіатора і до випарника. Датчики тиску по яких спрацьовує захист включення. От вам з'єднання кудою може витікати, якщо все зроблено правильно, то не багато. Я для себе пересвідчився що у мене система достатньо герметична щоб як мінімум наступні 3-5 років за неї не переживати, тьху-тьху.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в тему заглядаю, бо він в жару інколи не відразу вмикається: дує, але теплим повітрям, а через деякий час різко починає йти холодне повітря і машина при цьому дьоргається (один раз). Не знаю як пояснити той ривок двигуна... робота компресора - це ж додаткова нагрузка на двигун, от коли кондьор вмикається, даючи додаткову нагрузку на двигун, в цей момент і відбувається той ривок. А в мене, двигун може дьоргнутися і через 5 хвилин після включення кондюка. То я й почитую тему, може в кого схожа "хвороба" проявляється.

Моментально холод из кондиционера не идет, вернее идет он постоянной температуры, но размешивается гарячим воздухом в салоне. И дем дольше работает кондиционер, тем холоднее ощущается воздух у выходных жалюзи вент.системы автомобиля.

На счет рывков не скажу.....должен быть один рывок - при присоединении електромуфты, но при сниженни оборотов, езда на первой на грани "щас заглохну" очень чувствуется работа компрессора и определяется нагрузка на авто - попробуйте.

Как так "не герметична система", как раз ОЧЕНЬ герметичная (ну по крайней мере должна такой быть), соединения не боги крутят.
Все у світі відносно. В побутовій системі двигун, що обертає, запаяний з агрегатом разом. В автомобільному все ж шків уже ззовні на ремені. Крім того є гнучкі з'єднання від двигуна до радіатора і до випарника. Датчики тиску по яких спрацьовує захист включення. От вам з'єднання кудою може витікати, якщо все зроблено правильно, то не багато. Я для себе пересвідчився що у мене система достатньо герметична щоб як мінімум наступні 3-5 років за неї не переживати, тьху-тьху.

Не..ну это понятно, везде где есть соединения - возможна утечка. Я имею в виду, что по техническому заданию, система ОБЯЗАНА быть герметична. Понятно, гибкие соединения не спсобны устранить дифузию фреона, но она настолько мала, что ею можно принебречь, и она не влияет на работоспособность и герметичность системы.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ривок і є один, тільки він буває відразу після натискання кнопки вмикання кондиціонера, а буває що через декілька хвилин після натискання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Может датчик не включает сразу компрессор из-за высокого давления в нагнетании или низкого на всасе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в мене, двигун може дьоргнутися і через 5 хвилин після включення кондюка.

Взагалі-то компресор кондиціонера не повинен працювати безперервно. При досягненні певного тиску в системі він відключається автоматично, а через деякий час знов включається (у мене, принаймні так...).

Це вимкнення-увімкнення відчувається по роботі двигуна (здригання).

Якщо ж компресор працює безперервно, то це може свідчити про низький тиск в системі, тобто про те, що кондиціонер потрібно дозаправити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі-то компресор кондиціонера не повинен працювати безперервно. При досягненні певного тиску в системі він відключається автоматично, а через деякий час знов включається (у мене, принаймні так...). Це вимкнення-увімкнення відчувається по роботі двигуна (здригання). Якщо ж компресор працює безперервно, то це може свідчити про низький тиск в системі, тобто про те, що кондиціонер потрібно дозаправити.
В тебе клімат-контроль який керує кондиціонером.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

0660528940 Сергій (Встановлення, та заправка) - Рекомендую!!! :0151:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

0660528940 Сергій (Встановлення, та заправка) - Рекомендую!!! :0151:

В якому районі міста він знаходиться?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

звоніть запитуйте

Змінено користувачем Sanver
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

0660528940 Сергій (Встановлення, та заправка) - Рекомендую!!! :0151:

Дзвонив, він автомобільними кондиціонерами не займається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дейте телефон хто дійсно займаеться і кого рекомендуете, також треба заправити кондиціонер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

063683322I , район вул. Володимирської, біля церкви.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Якраз вчора запрявляла кондиціонер. Ціна і обслуговування сподобалося. Рекомендую!!! 0673345693 Сергій.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

Потрібна порада - де можна провести дезинфекцію та чистку кондиціонеру?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 7 місяців потому...

Хто останнім часом заправляв кондиціонер і де? Ціни змінились?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні заправляв.750 мл+всякі там примочки = 220 грн.Холодить,дубарь в авто.Ремпобуттехніка,на Рівненській.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

смішне питання... якщо кондиціонером практично не користуються, чи обов"язково його заправляти?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо кондиціонер не травить газ - то не треба, а якщо травить, то усунути витік газу і потім заправити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...