Перейти до змісту

Ремни безопасности


ursa

Безопасность в автомобиле  

174 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

специально искал себе авто с максимальной защитой...куча подушек и т.д. - т.е. ремень был изначально как один из главных критериев безопасности....да..если короткие переезды по городу, то не удобно, но взял за правило и иначе уже не получается...сел за руль, пристегнулся-завел. завел-пристегнулся.....поехал...бывает в последнее время что прстегуюсь во время выезда со двора.....моё мнение - ОЧЕНЬ ВАЖНАЯ ВЕЩЬ РЕМНИ!!!!!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 86
  • Створено
  • Остання відповідь
Це вже на рівні рефлексів, сів за кермо і зразу тягнешся за ременем.

В мене таке буває інколи що я і в маршрутці тягнуся за ременем)) якось машинально відбувається

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

майже не користуюсь... це особисто моя справа...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене таке буває інколи що я і в маршрутці тягнуся за ременем)) якось машинально відбувається

в маршрутці мене тягне часом машинально - заглянути в дзеркало заднього виду :_02: не відхиляємось від теми. :_04:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене таке буває інколи що я і в маршрутці тягнуся за ременем)) якось машинально відбувається

в маршрутці мене тягне часом машинально - заглянути в дзеркало заднього виду :_02: не відхиляємось від теми. :_04:

Мене ще інколи в маршрутці виникає бажання вижати щеплення і пригальмувати :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ремінь безпеки це як презерватив, в потрібний момент виручить, :) а далі кожен вирішує користуватися чи ні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Cherman, а яка різниця, тобі поламає ребра ременями чи кузовом?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Cherman, а яка різниця, тобі поламає ребра ременями чи кузовом?

Я наприклад "забобонний", хай краще ременем ;):D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Один знайомий при виборі нового авто вибрав машину не з 6 аербегами та 5 зірками по євронкапу, а корито з 2 подушками(при практично однаковій ціні та інших характеристиках.). Свій вибір він мотивував тив, що при аварії менше буде коштів іти на заміну подушок.

справжній український вибір!!! - сумно!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коли я ще навчався у вузі на автомобіліста, то в нас був такий предмет, як "безпека експлуатації" , чи щось в подібному роді. На одній з пар ми розраховували якраз розраховували задачу: з якою мінімальною швидкісттю пасажир може втриматися в салоні від зміщення за допомогою рук та ніг під час аварії (теоретично!). Так ось за допомогою рук можливо втриматись, якщо швидкість авто не перевищує десь 30км/год. Потім розраховували на якій швидкості ремені безпеки вже не допоможуть, так швидкість була близько 100км/год . Максимально допустима швидкість дозволена в державі, враховує, як один із факторів стан пристроїв пасивної безпеки в діючих авто.

робіть висновки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мабуть я здамся нудним, але:

Нет ничего более ужасного, чем судьба водителя, который в момент дорожного происшествия оказался не пристегнутым ремнем безопасности. Вот как развиваются события, когда водитель на скорости 80 км/ч совершает наезд на какое-либо неподвижное препятствие.

Спустя 0,026 секунды после удара вдавливается бампер; сила, в тридцать раз превышающая вес автомобиля, останавливает его движение на линии передних сидений, тогда как его пассажиры — если они не пристегнуты ремнями безопасности — продолжают двигаться в салоне автомобиля со скоростью 80 км/ч.

Спустя 0,039 секунды водитель вместе с сиденьем стремительно движется вперед на 15 сантиметров.

Спустя 0,044 секунды он грудной клеткой ломает руль. Спустя 0,050 секунды скорость падает настолько, что на автомобиль и на всех пассажиров начинает действовать сила тяжести, в 80 раз превышающая их собственный вес.

Спустя 0,068 секунды водитель с силой в 9 тонн ударяется о приборный щиток.

Спустя 0,092 секунды водитель и сидящий рядом с ним пассажир одновременно врезаются головами в переднее ветровое стекло автомобиля и получают смертельные повреждения черепа.

Спустя 0,100 секунды повисший на руле водитель отбрасывается назад; он уже мертв.

Спустя 0,110 секунды автомобиль начинает слегка откатываться назад.

Спустя 0,113 секунды сидящий за водителем пассажир — если он также не пристегнут — оказывается с ним на одной линии, наносит ему новый удар и одновременно сам получает смертельные повреждения.

Спустя 0,150 секунды наступает полная тишина; осколки стекла и обломки железа падают на землю. Место столкновения окутывает облако пыли. Все произошло менее чем за две десятых доли секунды».

Стаття

Хто ще не пристьогується і з яких причин?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сьогодні сидів в машині, годину чекав - тож спостерігав за інтенсивним рухом проїзджаючих повз авто. вот і статистика - за весь час до сотні авто і аж ( ОДИН чоловік був пристебнутий ремнем)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...