madkot Опубліковано 19 Січня, 2011 в 11:22 Поділитися #1 Опубліковано 19 Січня, 2011 в 11:22 привіт! цікава ваша думка щодо наступного питання:існує досить чітка стереотипна думка, що класний фотограф це залог шикарних фото, а якщо вони не вийшли то гріш ціна йому такому. мова не про якість картинки, а про її зміст, те чим вона ціпляє наш погляд, затримує на собі і заставляє ще раз і раз переглядати потім.як на мене то це досягається лише за умови прекрасного контакту людей котрі обоє в процесі. тобто психологічно налаштовані на зйомку, знають приблизно що хочуть, принаймі один з них і готові творити.Звісно фотограф знає, що,як і де можна зробити, але ж модель жива людина і вона не може сбути такою як манекен, бо фото будуть цікаві, але одноденніодна лише присутність крутого фотографа не зробить із людини супермодель, вона має і сама достатньо постаратись для цього, заради успішного результату.буду радий почути думки будь якої людини у будь якій формі. дякую Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vadimm Опубліковано 19 Січня, 2011 в 11:55 Поділитися #2 Опубліковано 19 Січня, 2011 в 11:55 Зробіть обстановку ненапряжну - якщо в приміщенні - щоб не лазили сторонні люди - якщо на натурі - щоб "свідки" були подалі і неособливо цікавились (або щоб їх взагалі не було). Моделі можна запропонувати кави (може ще коньячку, якщо зйомка ню) щоб розслабилась. В процесі треба щоб її нічого не відволікало, можна тихенько включити спокійну музичку. Зробіть щоб модель почала вам довіряти - порозмовляйте до і в процесі, може анєкдот якийсь чи випадок з життя і тд.Можна ще підпалити якусь аромафігню. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nameless Опубліковано 19 Січня, 2011 в 12:07 Поділитися #3 Опубліковано 19 Січня, 2011 в 12:07 можна запропонувати кави (може ще коньячку, якщо зйомка ню) щоб розслабиласьможна тихенько включити спокійну музичку порозмовляйте до і в процесі, може анєкдот якийсь чи випадок з життя і тд Можна ще підпалити якусь аромафігню Тю блін, кому треба ці качєлі? Всі дорослі люди - всі все розуміють. Двістіпіісят на душу і в койку Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
terorist Опубліковано 19 Січня, 2011 в 13:02 Поділитися #4 Опубліковано 19 Січня, 2011 в 13:02 Тю блін, кому треба ці качєлі? Всі дорослі люди - всі все розуміють. Двістіпіісят на душу і в койку а па*із*еть? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
laska Опубліковано 19 Січня, 2011 в 13:46 Поділитися #5 Опубліковано 19 Січня, 2011 в 13:46 А може тому фотограф і є крутим, що виконує роль і психолога. Тобто, відразу бачить чи здатна розкритися модель і чи буде цікавою на світлинах і вміє знайти підхід. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
madkot Опубліковано 19 Січня, 2011 в 15:58 Автор Поділитися #6 Опубліковано 19 Січня, 2011 в 15:58 друзі, вибач, може я не якісно доніс своою думку щодо суті запитання - мова не про те як встановити хороший контакт з моделлю - мова про те що залежить від моделі - лише присутність, чи все ж таки має бути бажання входження в образ чи просто тупо має позувати? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Varvara Опубліковано 19 Січня, 2011 в 16:21 Поділитися #7 Опубліковано 19 Січня, 2011 в 16:21 Від моделі дуже багато залежить насправді. Якщо жінка має гарну фігуру і смазливе личко то це ще не означає,що вона буде чудовою моделлю. Досвідчена модель сама підкаже фотографу, знає як встати, як повернутися, щоб вгідно виглядати. І звісно ж модель впершу чергу є стилістом, а також в ідеалі пропонує ідею, якщо зйомка не є кмерціню і не потрібн завідомо результату. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
terorist Опубліковано 19 Січня, 2011 в 17:04 Поділитися #8 Опубліковано 19 Січня, 2011 в 17:04 може модель має бути актрисою?та вживатись в роль... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
madkot Опубліковано 19 Січня, 2011 в 17:57 Автор Поділитися #9 Опубліковано 19 Січня, 2011 в 17:57 може модель має бути актрисою?та вживатись в роль...ну наші жінкі такі, що актрисою стати їм не важко, і тим більше в роль увійти - не вимагається ж партію Джульєти виконувати Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andruha_gpz28 Опубліковано 19 Січня, 2011 в 18:44 Поділитися #10 Опубліковано 19 Січня, 2011 в 18:44 Хороша модель, як і хороший фотограф, це талант + професіоналізм + любов до своєї справи. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 19 Січня, 2011 в 21:23 Поділитися #11 Опубліковано 19 Січня, 2011 в 21:23 Модель - как ваза. Если ты снимаешь рекламу стекольщиков - вертишь ей, как хочешь. А если это древнее венецианское стекло - то тебя будут вертеть. Не более. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vadimm Опубліковано 20 Січня, 2011 в 08:23 Поділитися #12 Опубліковано 20 Січня, 2011 в 08:23 Від моделі, вважаю, залежить чимало - якщо вона позує у невластивому для неї середовищі це буде стрес, а він обов*язково позначиться на якості відзнятого матеріалу. Під моделлю краще не вважати професійну лялечку з серйозним портфоліо, а людину яка з цим стикається вперше. І від її нАстрою, ІМХО, залежить відсотків 20, так що входження в образ - полюбє. Не думаю що ТС кожен день знімає професіоналок для глянцевих журналів. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lexys25 Опубліковано 2 Лютого, 2011 в 21:22 Поділитися #13 Опубліковано 2 Лютого, 2011 в 21:22 Что б не создавать новую тему с разрешения напишу сюда.Вопрос такой.стоит ли подписывать с моделью так называемое соглашение или Релиз,на любительскую съемку.фотографии потом возможно будут выкладыватся в интернете?Кто работал с релизами поделитесь опытом,что да как?в каких случаях обязательно а в каких можно и обойтись без него? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Waver Опубліковано 2 Лютого, 2011 в 21:55 Поділитися #14 Опубліковано 2 Лютого, 2011 в 21:55 Дивлячісь для чого тобі ті фото...якщо просто для піарства на цьому форумі чи інших подібних, то тоді він тобі і нафіг не нада. Але якшо тобі ці фото потрібні для комерційного сайту, де ти заробляєш гроші, тоді - обовязково! Була у мого друга в Луцьку така історія... пофоткав він без ніякого контракту дєвушку з її повного согласія для свого сайту, виставив всі фотки... а потім, через деякий час, ця дєвушка підїхала до нього з одним дядьой на великому джипі, і той дядя "попросив" ці фото звідти убрати...і нафіг тоді були ті затрати часу, на студію, на зйомку...? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Helge Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 09:23 Поділитися #15 Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 09:23 Думается, что главное для фотографа, который занимается съемкой людей - это уловить и передать эмоции фотографируемого человека. Успел, зафиксировал - молодец - фото запомниться на всю жизнь. Если при этом еще и правильно выставил все настройки в камере и правильно подобрал объектив, свет - цены тебе нет)))Раскрепостить человека и заставить его "проявиться" перед камерой - тут одного чая-кофе-коньяка недостаточно - это лишь некоторые банальные способы воздействия. А необходимы как, минимум, первичные знания личностной психологии, личный кругозор, и т.п. - тут нормальный фотограф сродни разведчику, для которого установка психо-эмоционального контакта с обЪектом - самое главное....))) Фотошопы, компьютеры, плагины - в дальнейшем должны лишь подчеркнуть эти самые "эмоции", сделать их более выразительными и акцентированными.. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vadimm Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 10:22 Поділитися #16 Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 10:22 ...нормальный фотограф......Фотошопы, компьютеры, плагины - в дальнейшем должны лишь подчеркнуть эти самые "эмоции", сделать их более выразительными и акцентированными.. По-моєму поняття "нормальний фотограф" (то біш хороший) і "Фотошопы, компьютеры, плагины" це речі несумісні. Бо сурогат можна щолкнути на мильницю, обробити в Фотошопі і для масс воно получиться зачотно, але не для портфоліо, журналів і так далі. Професійні фотографи обробляють якістні знімки, хіба що, напевно, відсотків на 5. Можливо ТС мене поправить. Для того вони і купляють техніку вартістю в Ленд-Крузер (як у випадку з Сергієм Бусленко, м. Рівне) і "обробляють" модель перед зйомкою щоб уникнути Фотошопа. Головне природність а не графічно-математичні алгоритми. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Plum Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 16:13 Поділитися #17 Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 16:13 щоб уникнути Фотошопа Покажи мені хоч одне фото десь в журналі, яке не пройшло обробку фотошопом Десь бачив я підбірку, в якій були продемонстровані фотки з журналів ДО і ПІСЛЯ фотошопу... Це небо і земля.... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Helge Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 17:58 Поділитися #18 Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 17:58 По-моєму поняття "нормальний фотограф" (то біш хороший) і "Фотошопы, компьютеры, плагины" це речі несумісні..... Бо сурогат можна щолкнути на мильницю, обробити в Фотошопі і для масс воно получиться зачотно, але не для портфоліо, журналів і так далі. Професійні фотографи обробляють якістні знімки, хіба що, напевно, відсотків на 5. Можливо ТС мене поправить. Для того вони і купляють техніку вартістю в Ленд-Крузер (як у випадку з Сергієм Бусленко, м. Рівне) і "обробляють" модель перед зйомкою щоб уникнути Фотошопа. Головне природність а не графічно-математичні алгоритми. Ну, для начала, не стоит путать причину - "нормальный фотограф" (процесс подготовки-фотографирования) и следствие - постобработку ("Фотошопы, компьютеры, плагины") - это вроде как разные составляющие одного процесса. Профессиональный фотограф ВСЕГДА будет обрабатывать те снимки, которые он захочет ПОКАЗАТЬ окружающим - начиная от банального кадрирования до предпечатной подготовки - так было, есть и будет всегда - ДАЖЕ "пленочные" ч/б фото-МастерА ретушировали свои шедевры (прыщи, волосы не в тему на носу, гример лоханулся с подводкой.....) - вопрос только в том, что профессионалы оставляют себе меньше работы "на потом" Касательно стоимости техники - то Бусленко тоже не начинал с какого-то "хесселя" или "роллера", но его фотографии, в т.ч. и размещенные в его портфолио на сайте - ВСЕ - имеют понятную корректировку электронно-графическими средствами - кто работал - тот поймет о чем я. Если взять фотографии, которые занимают ВЕДУЩИЕ места на мировых конкурсах, и отбросить определенный субъективизм, рафинированность и "текущие момент", то окажется, что это, как правило, работы выполненные относительно недорогой фототехникой среднего уровня - но главное, повторюсь, в них это то, что "цепляет" зрителя - все спектры эмоций и чувств - если этого в кадре нет - такую работу зритель не будет ЕЩЁ раз смотреть и она просто скучна и неинтересна. Кстати, у того же Бусленко, на мой взгляд тоже полно, как у ЛЮБОГО другого, "проходных" работ, что, впрочем, не мешает ему быть Мастером на общем фоне и только подтверждает банальную истину, что качество и художественная ценность фотографии НЕ зависит от стоимости техники её сделавшей. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Helge Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 18:15 Поділитися #19 Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 18:15 Кстате о "фотошопах" - какой из двух кадров "доработан"? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
shono Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 18:40 Поділитися #20 Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 18:40 Кстате о "фотошопах" - какой из двух кадров "доработан"?первый Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lexys25 Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 20:47 Поділитися #21 Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 20:47 ...нормальный фотограф......Фотошопы, компьютеры, плагины - в дальнейшем должны лишь подчеркнуть эти самые "эмоции", сделать их более выразительными и акцентированными.. По-моєму поняття "нормальний фотограф" (то біш хороший) і "Фотошопы, компьютеры, плагины" це речі несумісні. Бо сурогат можна щолкнути на мильницю, обробити в Фотошопі і для масс воно получиться зачотно, але не для портфоліо, журналів і так далі. Професійні фотографи обробляють якістні знімки, хіба що, напевно, відсотків на 5. Можливо ТС мене поправить. Для того вони і купляють техніку вартістю в Ленд-Крузер (як у випадку з Сергієм Бусленко, м. Рівне) і "обробляють" модель перед зйомкою щоб уникнути Фотошопа. Головне природність а не графічно-математичні алгоритми.Вы не правы.как раз ни один нормальный фотограф не обходится без постобработки.Всега есмть что подчистить и подправить.Кстате о "фотошопах" - какой из двух кадров "доработан"?На втором фото баланс белого подправлен.Хотя в первом фото в Экзиф указан фотошоп. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
madkot Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 21:13 Автор Поділитися #22 Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 21:13 компьютеры, плагины" це речі несумісні. Бо сурогат можна щолкнути на мильницю, обробити в Фотошопі і для масс воно получиться зачотно, але не для портфоліо, журналів і так далі. Професійні фотографи обробляють якістні знімки, хіба що, напевно, відсотків на 5. Можливо ТС мене поправить. Для того вони і купляють техніку вартістю в Ленд-Крузер (як у випадку з Сергієм Бусленко, м. Рівне) і "обробляють" модель перед зйомкою щоб уникнути Фотошопа. Головне природність а не графічно-математичні алгоритми.Все залежить від виду зйомок і того який результат потрібен, а також від конкретної моделі, чи замовниці. чому так написав - модель фотограф виберає сам для зйомок, а коли приходить клієнт і каже хочу на фото бути зіркою то ти тут вже залежиш від неї і від стану її зовнішності, а стан може бути дуже складним - наприклад на лиці висипи , прищи і т.д. якісний макіяж може коштувати половини ціни за зйомку і тому легше пообробляти десяток-другий калдрій у фотошопі Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
shono Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 21:35 Поділитися #23 Опубліковано 9 Квітня, 2011 в 21:35 Кстате о "фотошопах" - какой из двух кадров "доработан"?На втором фото баланс белого подправлен.Хотя в первом фото в Экзиф указан фотошоп.а не наоборот?) кстати во втором тоже указан. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lexys25 Опубліковано 10 Квітня, 2011 в 06:37 Поділитися #24 Опубліковано 10 Квітня, 2011 в 06:37 что бы не думать не гадать я открыл оба снимка в фотошоп.Итого:на первом снимке резкость выше(в пользу обработки,хотя не факт),в ЕКЗИФ и ти в первом и в втором есть АСR и другие признаки обработки.камера кенон 50Д.Но цверовой анализ изображения по лбу фотографируемого показал что на первом изображении оттенок уходит в серо-голубой что очень странно для кожи,если это не сделанно специально(но это не естественно).в том же месте у второго снимка оттенок серо-красноватый что более естественно,так как на самом деле цвет нашей кожи даже светлой это оттенки красного. цифровой анализ 1 нимок:R 170,G149,B108/ L65 a14 b-6 Второй снимок:R189, G158,B156/ L70 a 16 b 7.От сюда я сделал вывод что на первом снимке беланс белого был не правельный и его подкоректоровали ,получили второй снимок.Если же наоборот,камера сделала более естественные цвета (но не совсем правильные)то при обработки цвета кожи совсем убили(в хлам) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vadimm Опубліковано 10 Квітня, 2011 в 10:24 Поділитися #25 Опубліковано 10 Квітня, 2011 в 10:24 Lexys25, Helge, не буду сперечатись з професіоналами, скажу лише що 5 % обробки - це не мало. Дійсно, напевно не "уникнути" а звести до мінімума. Ретуш прищиків - самоє оно.Не раз фото зі своєї мильниці обробляв а-ля під зеркалку, і нічьо, ефектно виглядало. Хоча якщо освітлення ізначально погане то старайся-не старайся не виправиш. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.