Перейти до змісту

Нічаво лічного...


Volyniaka

Рекомендовані повідомлення

Трансляція через динаміки церковних співів

Купол малееенький, але з динаміків такий звук лабає, ніби там двометровий дзвін <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 859
  • Створено
  • Остання відповідь
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Tags:

ПГМ, ПСИХИАТРИЯ, РЕЛИГИЯ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Таких 500 років назад на багаттях спалювали, я не про автора статі а про авторів тої двіжухи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

це пі..єц.. ікона Ганді, Енштейну, футбольна богоматір... сталіну!!

соррі за спойлер)) але там і крім цього багато речей категорії "ну, ніфіга собі"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

це пі..єц.. ікона Ганді, Енштейну, футбольна богоматір... сталіну!!

соррі за спойлер)) але там і крім цього багато речей категорії "ну, ніфіга собі"

Это все какая-то "липа". Такое блюдо называется "Каша в голове" и ничего общего с православием не имеет. Очень сильно смахивает на какую-то провокацию.

Вот хорошая статься обо всем об этом ТЫЦ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок "каша в голове" потрібно обережніше :)

Ісус Христос дуже некомфортна особа для церковників, причому як для тих хто його розпинали, так для тих хто в його ім'я набудував тисячі церков. Наскільки мені відомо, Ісус Христос в дитинстві вивчав Писання в синагогах, причому знав його настільки добре, що дивував книжників і фарисеїв. Дальше вакуум і початок активного месійного життя в віці тридцяти років. На той час була дуже добре розвинута мережа синагог, священнослужителів, але Ісус жодного разу в ній не проповідував, а зайшовши вчинив бучу, ламаючи "печеру розбійників". Всі свої проповіді він проводив серед людей, поза релігійними спорудами, даючи людям живе слово віри. Він виступав проти книжників і фарисеїв, постійно викривав їх і лицемірстві і пожадливості. Він виступав проти церкви ідеологічно заснованої ще Мойсеєм, при прямих вказівках Божих.

Зараз бути християнином вже замало, замало бути наслідником Христа. Зараз важливо уточнювати християнин якого обряду ти є, православний, католик. греко-католик. Це уточнення стало вкрай важливе. Зараз словосполучення "православна віра", "православіє" вживається набагато частіше ніж "християнство". І це не просто так.

Церква це не завжди щось духовне, символічне, навпаки, в сучасному світі церква має реальні стіни, фундамент, її треба доглядати, прибирати, прикрашати, опалювати, освітлювати. В ній працюють на певних посадах, які потрібно певним чином фінансувати. Не кожен може отримати гарний прихід, не кожен може пробитись до церковної верхівки. Ці всі речі сильно віддаляють від Христа з його духом свободи і живої віри. Ним просто немає коли займатись, там хрестини, там весілля, там когось відспівати, там на день народження запросили, там питання треба порішати. Суїта суєт і все суїта. Церква стоїть на канонах, на канонах стояли книжники і фарисеї, але ж в великій мірі й за них, за формалізованість віри, Христос з ними боровся. Він же ж міг прийти і сказати:"Овва, який гарний храм ви моєму Отцю збудували, ану давайте кличте свій кагал і вірян, я вас навчати буду". Але ж такого не було. Я не ламаю церкву, спостерігаючи за процесами які в ній проходять, в різних конфесіях, неозброєним оком видно, що Христос там зайвий.

Це вже давненько річ в собі, просто дуже складна річ, з купою складних важко зрозумілих обрядів, рухів, але все ж річ в собі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок "каша в голове" потрібно обережніше :)

Ісус Христос дуже некомфортна особа для церковників, причому як для тих хто його розпинали, так для тих хто в його ім'я набудував тисячі церков. Наскільки мені відомо, Ісус Христос в дитинстві вивчав Писання в синагогах, причому знав його настільки добре, що дивував книжників і фарисеїв. Дальше вакуум і початок активного месійного життя в віці тридцяти років. На той час була дуже добре розвинута мережа синагог, священнослужителів, але Ісус жодного разу в ній не проповідував, а зайшовши вчинив бучу, ламаючи "печеру розбійників". Всі свої проповіді він проводив серед людей, поза релігійними спорудами, даючи людям живе слово віри. Він виступав проти книжників і фарисеїв, постійно викривав їх і лицемірстві і пожадливості. Він виступав проти церкви ідеологічно заснованої ще Мойсеєм, при прямих вказівках Божих.

Зараз бути християнином вже замало, замало бути наслідником Христа. Зараз важливо уточнювати християнин якого обряду ти є, православний, католик. греко-католик. Це уточнення стало вкрай важливе. Зараз словосполучення "православна віра", "православіє" вживається набагато частіше ніж "християнство". І це не просто так.

Церква це не завжди щось духовне, символічне, навпаки, в сучасному світі церква має реальні стіни, фундамент, її треба доглядати, прибирати, прикрашати, опалювати, освітлювати. В ній працюють на певних посадах, які потрібно певним чином фінансувати. Не кожен може отримати гарний прихід, не кожен може пробитись до церковної верхівки. Ці всі речі сильно віддаляють від Христа з його духом свободи і живої віри. Ним просто немає коли займатись, там хрестини, там весілля, там когось відспівати, там на день народження запросили, там питання треба порішати. Суїта суєт і все суїта. Церква стоїть на канонах, на канонах стояли книжники і фарисеї, але ж в великій мірі й за них, за формалізованість віри, Христос з ними боровся. Він же ж міг прийти і сказати:"Овва, який гарний храм ви моєму Отцю збудували, ану давайте кличте свій кагал і вірян, я вас навчати буду". Але ж такого не було. Я не ламаю церкву, спостерігаючи за процесами які в ній проходять, в різних конфесіях, неозброєним оком видно, що Христос там зайвий.

Це вже давненько річ в собі, просто дуже складна річ, з купою складних важко зрозумілих обрядів, рухів, але все ж річ в собі.

Стараюсь осторожнее, но не всегда получается. Просто такие вещи как поставить в один ряд икону св. Николая и Сталина ну кроме как "кашей в голове" не назовешь, уж простите.

По поводу храмов. Да строятся и строятся в большом количестве. А где же верующим людям собираться как не в храме? Под открытым небом в парке или сквере? Можно, но согласно закона о таких собраниях надо оповещать городские власти и не менее указанного срока. Полагаю это не удобно не только для тех кто собирается, но и для тех кто в парк/сквер пришел просто погулять. Строительство храма это инициатива верующих людей, а не одного священника или управляющего архиерея.

Согласен, что есть и побочный эффект от постоянных строек. Настоятель, строящегося храма, весь в заботах о том как и где купить, сколько заплатить за бетон, кирпич, работу строителей и т.д. часто забывает какова его основная миссия. Вместо проповеди о Христе у него только проповеди о десятине на храм. Есть и такие, которые идут в семинарию ради "сладких булок". К счастью уже много кто из священников обращает внимание на эту проблему. Просто эти редкие голоса тонут в общей массе и почти не слышны. В Церкви есть проблемы и они были всегда, но из-за этого не стоит говорить, что все такие и все одинаковые. Нельзя заставить поступать правильно всех людей и в один момент. К многим вещам приучают сами прихожане конкретного прихода. Как пример приведу такую анекдотическую историю:

Сменился на одном сельском приходе батюшка. Предыдущий умер, а на его место назначили молодого только что окончившего семинарию. Через некоторое время приходит архиерею жалоба на нового священника. Мол так и так не пускает души умерших в Рай. Архиепископ не понимает в чем дело. Надо разобраться. Приезжает на приход, а ему рассказывают. После отпевания покойника гроб выносили и ставили в воротах церковной ограды, батюшке подносили стопку с водкой и он со словами: "Понеслась душа в Рай!" выпивал содержимое, а новый молодой священник отказался так делать, а люди привыкшие к такому "обряду" подняли шум.

Для людей нормальное явление поминать покойника спиртными напитками.

Когда священника за стол приглашают после крестин, венчания, похорон настоящий проповедник увидит в этом возможность пообщаться с людьми и рассказать им больше о Христе, а тот который ради булок на приход приехал разве он кого-то будет видеть кроме 100 грамм и пончика? Разные бывают священники, не надо обобщать.

А мы себя как ведем. Хочет священник провести обряд полностью с разъяснением, а ему в ответ: "Нам бы побыстрее, а то гости ждут". Может человек и не против послушать, но гости же важнее. Как в притче о сеятеле. Помните? Ведь Христос не только книжников и фарисеев обличал. Его проповедь обращена ко всем нам. Наше общество все больно и кого такое общество может породить? Так что, чтоб ситуацию исправить надо всем исправляться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За что не люблю некоторых журналистов так это за их субъективную подачу информации. Чтобы сделать правильный вывод надо выслушать обе стороны и хорошенько во всем разобраться.

Допускаю, что Ирине Тишко не повезло и она столкнулась с человеком, который себя считает яростным поборником православия. Такие к сожалению встречаются, но это не правило это исключение, об этом и сказал пресс-секретарь. И снова получается проблема в конкретном человека. Это не вина Церкви.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Допускаю, что Ирине Тишко не повезло и она столкнулась с человеком, который себя считает яростным поборником православия. Такие к сожалению встречаются, но это не правило это исключение, об этом и сказал пресс-секретарь. И снова получается проблема в конкретном человека. Это не вина Церкви.

Православна церква ніколи не признавала, що щось відбулося по її вині.

З.І. В Бога вірю. В церкву не ходжу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Православна церква ніколи не признавала, що щось відбулося по її вині.

Церковь это не ее иерархи или отдельно взятые личности, это все крещенные люди.

Примеры, аргументы пожалуйста. Поделитесь, если Вам что-то известно. Или хотя бы объясните в чем вина Церкви в случае с Ириной Тишко. Как Церковь может нести ответственность за поведение конкретного человека?

Это все равно, что обвинить весь Ислам из-за того, что некоторые из мусульман совершают теракты.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Камінь-Каширську, в Іллінській церкві батюшка полюбляє щонеділі після служби ще від 30 хвилин до 1,5 годин попроповідувати. багато чого розповідає, по суті, досить цікаво. Я хоч там і буваю десь так пів разу в рік, але мені така традиція подобається. Але не подобаються відгуки тамтешніх вірян, які кажуть що батюшка аж занадто довго затримує їх, бо ще треба на базар попасти чи по хазяйству попоратись. Такі от формальності.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Церковь это не ее иерархи или отдельно взятые личности, это все крещенные люди.

Примеры, аргументы пожалуйста. Поделитесь, если Вам что-то известно. Или хотя бы объясните в чем вина Церкви в случае с Ириной Тишко. Как Церковь может нести ответственность за поведение конкретного человека?

Это все равно, что обвинить весь Ислам из-за того, что некоторые из мусульман совершают теракты.

В свій час в дитинстві прислужував в церкві.

На даний момент віра і церква для мене, скоріш за все, слова антоніми, як через поведінку окремих (більшості) священнослужителів так і через вашу ненав'язливу позицію, що свята церква апріорі не може бути ні в чому винна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я так зрозумів, MrVes та Hexus, що один з вас говорить про церкву як про матеріальну одиницю, будівлю, організацію чи типу того, а другий про інститут. Грань тут сильно розмита. Також не дуже подобається, вірніше не подобається сучасна церква як підприємство в якому працюють священники, але вірю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Церковь это не ее иерархи или отдельно взятые личности, это все крещенные люди.

А як же бути з нехрещеними праведниками? Хіба вони не близькі Христу? А як же бути з праведним римлянином-поганином, в лиці якого Ісус побачив один з найбльших виявів віри? Але ладно, я не про це хотів написати.

Якщо організація (а церква - це мегапотужна організація, МП навіть хоче бачити її у вигляді юрлиця:), щоб чого доброго громада храми не забрала) ставить наріжним каменем найвищого морального авторитета - Сина Божого, Бога Ісуса Христа і все здійснює від його імені, чи не вона має подбати про криштально чисту репутацію своїх членів? Бо кожен з отих слуг Божих - священнослужителів, для вірян представник Бога серед їх громади і тут любе паскудство з його сторони - неприпустиме, бо відповідальність "дай дорогу"! Сприги на "всі люди, і нічого людське нам не чуждо" - це не з тієї опери, так депутати можуть гнати, хоча їх за це шльондрами називають. Священника ж тут, батюшкою називають, татком, дехто руки йому цілує, також сповідують найстрашніші таємниці, вводять в сім'ї, як найповажніжих гостей. Беручи на себе найвищу моральну ношу, треба хоча б це своїми мізками усвідомлювати, хоча б у маштабах розібратись. А то все виходить дуже меркантильно і приземлено, до Бога не дістати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А то виходить, що все у нас "тіпа": тіпа держава, тіпа правоохоронні органи, тіпа митно-податкові органи, тіпа церква, тіпа освіта, тіпа медицина і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я так зрозумів, MrVes та Hexus, що один з вас говорить про церкву як про матеріальну одиницю, будівлю, організацію чи типу того, а другий про інститут. Грань тут сильно розмита. Також не дуже подобається, вірніше не подобається сучасна церква як підприємство в якому працюють священники, але вірю.

Я говорю про церкву як про бізнес чи рекет (див. вікпедію), а не як інститут служіння Всевишньому (за поодинокими виключеннями).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Церковь это не ее иерархи или отдельно взятые личности, это все крещенные люди.

А як же бути з нехрещеними праведниками? Хіба вони не близькі Христу? А як же бути з праведним римлянином-поганином, в лиці якого Ісус побачив один з найбльших виявів віри? Але ладно, я не про це хотів написати.

Не надо все понимать буквально, что крещенный это тот кто прошел весь обряд. Вовсе нет.

Беручи на себе найвищу моральну ношу, треба хоча б це своїми мізками усвідомлювати, хоча б у маштабах розібратись.

Согласен на все 100%. На то нам и дан разум, чтоб головой думать и подходить ко всему с рассуждением.

свята церква апріорі не може бути ні в чому винна.

Такого я не утверждал. Просто просил привести аргументы.

И не надо Церковь воспринимать как собрание праведников, Церковь это собрание кающихся грешников. У кого-то получается, у кого-то нет, кто-то лучше, кто-то хуже. В конце концов Бог нас всех рассудит.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Значить сліпі водять сліпих?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Минутка смеха от православья

https://twitter.com/pravoslavno

"Купили пазлы с иконами и собрали. Можно ли теперь их разобрать?"

— НЕТ.

В ЭТО ВРЕМЯ ГОДА МНОГИЕ ИСПЫТЫВАЮТ ГРЕХОВНУЮ ТЯГУ К БЕСОВСКОМУ КОРНЕПЛОДУ — АРБУЗУ. ВАЖНО НЕ ПОДДАВАТЬСЯ ПОРОЧНЫМ ЖЕЛАНИЯМ, ИБО БОЛЬШОЙ ГРЕХ

"Есть ли в раю комары?" — ЕСТЬ. НО ДОБРЫЕ, РАЙСКИЕ. НЕ ТО ЧТО В АДУ.

Православные активисты из движения «СтопГрех» ловят атеистов и клеят им на лица стикеры-горчичники «Мне плевать на Бога, живу как хочу»

ЕСЛИ ПОСЛЕ ПРОСМОТРА ЗАКАЧИВАТЬ СКАЧАННЫЕ ФИЛЬМЫ ОБРАТНО В ИНТЕРНЕТ, ТО БОГ НЕ ТАК СИЛЬНО НАКАЖЕТ.

"В церкви сказали, что сидеть в интернете не дозволено Богом. Но по работе приходится. Я православная.Как быть?" — ПРАВОСЛАВНЫМ БОГ НЕ УКАЗ.

"Можно ли поминать человека безалкогольным пивом?" — БОЖЕ СОХРАНИ! НЕЛЬЗЯ КОНЕЧНО.

ВОДИТЕЛЬ АВТОБУСА ПРИКЛЕИЛ ИКОНКУ НА ПРИБОРНУЮ ПАНЕЛЬ И ВРЕЗАЛСЯ В ДРУГОЙ АВТОБУС. СОТНЯ ПАССАЖИРОВ В ФАРШ, А ИКОНКА ЦЕЛЕХОНЬКАЯ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В ЭТО ВРЕМЯ ГОДА МНОГИЕ ИСПЫТЫВАЮТ ГРЕХОВНУЮ ТЯГУ К БЕСОВСКОМУ КОРНЕПЛОДУ — АРБУЗУ. ВАЖНО НЕ ПОДДАВАТЬСЯ ПОРОЧНЫМ ЖЕЛАНИЯМ, ИБО БОЛЬШОЙ ГРЕХ

А кавун-то не коренеплід, а ягода.

"В церкви сказали, что сидеть в интернете не дозволено Богом. Но по работе приходится. Я православная.Как быть?" — ПРАВОСЛАВНЫМ БОГ НЕ УКАЗ.

а я вважаю, що гріхом більше, гріхом менше...

мене потішив один з коментарів:

а нащо православним зброя? "Не вбий" є така заповідь.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

awcB71tA2-g.jpg

Традиції...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За что не люблю некоторых журналистов так это за их субъективную подачу информации. Чтобы сделать правильный вывод надо выслушать обе стороны и хорошенько во всем разобраться.

Допускаю, что Ирине Тишко не повезло и она столкнулась с человеком, который себя считает яростным поборником православия. Такие к сожалению встречаются, но это не правило это исключение, об этом и сказал пресс-секретарь. И снова получается проблема в конкретном человека. Это не вина Церкви.

В Почаєві в мене випитували в яку церкву ходжу,києвського чи московського патріархату.Мало того в яку церкву ходять ті,за кого я замовив заздравну службу і в яку церкву ходили ті,за кого я замовив заупокійну.Скрутив дулю і брехав. Але трапив на реально православного монаха,який зрозумів,що я брешу і нічого не сказав.Як я зрозумів,з них це просто вимагають,така політика.І шо не кажіть,а політика в церквах є.Так само як є реальні священнослужителі,для яких політика формальність(просто це сьогоднішня реалія),а Бог-головне. Знайомі кажуть,що мені повезло,бо іноді козачки просто виганяють з храму.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...