mrZED Опубліковано 16 Грудня, 2010 в 22:39 #51 Опубліковано 16 Грудня, 2010 в 22:39 Мене як зараз, пам"ятаю вчив інструктор по водінню: Перехрестя воно скрізь перехрестя, те що там кільце нічого не значить.Тобто: Якщо вам прямо за кільцем - то відповідно нічого не включаючи вїзджаємо на кільце, а ось при виїзді з нього треба попередити інших учасників - тобто вмикаємо правий поворотБлін, шо за брєд? які ПДР ви читали?? ніфіга подобного!!!... Мене інструктор абсолютно по іншому вчив. Правий поворот включаємо, лише при ПРАВОМУ повороті без фактичного в"їзду на кільце. В усіх інших випадках, тобто коли нам потірбно виїхати на кільце, включаємо лівий поворот. Ну це ж логічно: при під"Їзді до перехрестя, кільце буде зліва від нас, отже нам потрібно перестроїтись саме на нього, тобто на ліво, а отже включаємо і лівий поворот як індикатор зміни руху.А ось при з"їзді з кільцевого руху поворот включати уже не так необхідно. Адже нас і так всі пропускають і по зовнішньому радіусі кола обганяти не мають права. Просто перелаштовуємо трішки правіше і робимо потрібний нам маневр на виїзд з кола
terminatorneo Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 14:05 Автор #52 Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 14:05 Шляхом багаторазових експериментів мною встановлено тісний взаємозв’язок між довжиною подавання звукового сигналу та реакцією на нього учасників дорожнього руху. Так, якщо ви маєте намір попросити пішохода або машину прибратись з вашого шляху, ви можете: – легенько стукнути кулаком по кнопці клаксона (от в деяких машинах з цим начудили. У всіх нормальних автомобілях, щоб видати сигнал, потрібно вдарити по центру керма. А в деяких – наприклад, Chevrolet, BMW (як не дивно), повертаючи або розвертаючись, ти змушений шукати одну з маленьких кнопочок на кермі; в Renault та бусах Mercedes замість кнопки був важілець суміщений з перемикачем повороту і т. п.) – це приверне увагу того, хто створює вам перешкоду і він негайно звільнить шлях; – утримувати сигнал не більш ніж 0,5 секунди – це також приверне увагу того, хто створює вам перешкоду, і він звільнить шлях, але вже повільно; – утримувати сигнал протягом 0,5-1,0 секунди – це приверне увагу не тільки того, хто створює вам перешкоду, і за це він не уступить вам дорогу, а проігнорує ваші права; – утримувати сигнал більш ніж 1,0 секунди – це приверне увагу всіх – і не тільки учасників дорожнього руху. Той об’єкт, на який ви направляли гашетку, зробить все, щоб перешкодити вашому руху: пішохід поповзе під колеса; машина зупиниться або майже зупиниться, застопоривши вам шлях. Якщо довжина сигналу перевищує 3,14 секунди (жарт, але близько того) – імовірність отримати декілька матів, а то й затріщину зростає прямо пропорційно протяжності сигналу. Що цікаво, 2-3 вкрай коротких сигнали діють навіть ефективніше ніж 1 короткий.
terminatorneo Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 14:17 Автор #53 Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 14:17 А ось при з"їзді з кільцевого руху поворот включати уже не так необхідно. Адже нас і так всі пропускають і по зовнішньому радіусі кола обганяти не мають права. Просто перелаштовуємо трішки правіше і робимо потрібний нам маневр на виїзд з кола Поки Ви їдете по колу, Вас чекає 1 чи 2 маршрутки, а іноді й тролейбус (йому вскочити на коло ще важче), або просто новачок, котрим необхідно заздалегідь пересвідчитися, що Ви коло збираєтесь покидати. Хіба Вам так важко увімкнути правий поворот, чим дозволити їм почати виконання свого маневру? Давайте думати не лише про себе, а й про інших учасників руху. А хто Вас знає, може Ви зараз далі по кільцю поїдете, та ще й газку піддасте? Багато хто так і робить. Можете уточнити, де в Правилах заборонено обгін, точніше, випередження по зовнішньому радіусу кола, на якому передбачено 2 або більше смуг для руху? Крім того, в даній ситуації при взаємному перестроюванні перевагою користується т/з, котрий знаходиться справа, тобто - на зовнішньому радіусі
terminatorneo Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 15:23 Автор #54 Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 15:23 В"їжджати ж на коло без вмикання лівого поворота ми можемо лише, з лівої крайньої смуги - з неї нам більше нікуди й не можна рухатись. А Правила, якщо інше не передбачено знаками та розміткою, дозволяють нам в"їжджати на кільце з будь-якої смуги. Тому, в"їжджаючи з середньої чи правої, поворот включати треба, адже ми, як мінімум, в даному випадку міняємо смугу руху - перестроюємося вліво.
terminatorneo Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 19:15 Автор #55 Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 19:15 ПДР України 10.4. Перед поворотом в правую сторону, в левую сторону или разворотом водитель может раньше времени занять соответствующее крайнее положение на проезжей части, предназначенной для движения в этом направлении, кроме случаев, если осуществляется поворот в случае въезда на перекресток, где организовано круговое движение, тобто, на круг ми можемо в"їжджати з будь-якої смуги, в тому числі й з крайньої правої. А попередити про це інших учасників руху - тих, хто рухається по колу або паралельно нам зліва - ми можемо виключно вмиканням лівого покажчика повороту 10.5. Поворот необходимо выполнять так, чтобы при выезде с перекрестка проезжих частей транспортное средство не оказалось на полосе встречного движения, а в случае поворота в правую сторону следует двигаться ближе к правому краю проезжей части, кроме случая выезда из перекрестка, где организованно круговое движение,
terminatorneo Опубліковано 26 Грудня, 2010 в 08:21 Автор #56 Опубліковано 26 Грудня, 2010 в 08:21 Дорожный контроль | Все о нарушениях ГАИ
4iter Опубліковано 26 Грудня, 2010 в 11:18 #57 Опубліковано 26 Грудня, 2010 в 11:18 я вже писав в пм, напишу ше сюди. Чи займаєтеся далі інструктажем? Є людина, є права, тре поїздити з інструтором, попрактикуватися. Якщо так, то шо почом?
SysR Опубліковано 27 Грудня, 2010 в 13:16 #58 Опубліковано 27 Грудня, 2010 в 13:16 Мені інструктор казав, що не обовязково вмикати повороти коли на кільці їдеш прямо, але зауважив, для того щоб не бути "мудаком" і тебе не чекали, краще заздалегідь показати свій напрямок проїзду кільця. З чим не можу не погодитися. Оскільки самого харить, коли стоїш на кільці і якби, отой хто на ньому, включив поворот і показав що зїжджає з кільця, то проїхало б зайві 2-3 машини.Я сам при проїзді кола в будь-якому випадку вмикаю повороти щоб всі бачили чи буду я на нього їхати і коли збираюся виїхати.
terminatorneo Опубліковано 27 Грудня, 2010 в 19:11 Автор #59 Опубліковано 27 Грудня, 2010 в 19:11 Чи займаєтеся далі інструктажем? Чесно кажучи, відкриваючи дану тему я не мав на увазі реклами своїх послуг Мене радять одне одному знайомі. Клієнтів вистачає. Але, в принципі, поїздити можна.
terminatorneo Опубліковано 27 Грудня, 2010 в 19:16 Автор #60 Опубліковано 27 Грудня, 2010 в 19:16 щоб не бути "мудаком" і тебе не чекали, краще заздалегідь показати свій напрямок проїзду кільця. Цілком підтримую. І не тільки щодо кільця. В м. Каховка я об"їжджав припаркований TIR по смузі, призначеній для повороту ліворуч. В цей момент він, не ввімкнувши повороту, рушив, а мене спинила інспекція по дезорганізації дорожнього руху.
terminatorneo Опубліковано 10 Січня, 2011 в 16:01 Автор #61 Опубліковано 10 Січня, 2011 в 16:01 А як би шановні колеги поставились до того, щоб і в нашій країні розмір штрафу за порушення ПДР залежав від матеріального стану правопорушника? За превышение скорости миллионера из Швейцарии оштрафовали на 290 тыс. долларов
oldspice Опубліковано 11 Січня, 2011 в 08:26 #62 Опубліковано 11 Січня, 2011 в 08:26 Украина - не Швейцария. У нас сильные мира сего официально квартир не имеют, ездят на запорожцах и доход у многих чуть выше средней заработной платы по стране.
terminatorneo Опубліковано 11 Січня, 2011 в 14:36 Автор #63 Опубліковано 11 Січня, 2011 в 14:36 Я вот не могу понять - как в некоторых государствах простой человек сумел отстоять свои права и ограничить аппетиты наиболее алчных представителей народа ? А почему мы не можем ?
terminatorneo Опубліковано 11 Січня, 2011 в 20:40 Автор #64 Опубліковано 11 Січня, 2011 в 20:40 Стаття 24. Конституції України. Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками. 200 гривень штрафу для одного - це 20% місячного доходу. Для іншого - 0,020%. У цьому й полягає рівність перед законом
terminatorneo Опубліковано 12 Січня, 2011 в 18:42 Автор #65 Опубліковано 12 Січня, 2011 в 18:42 Еду сегодня километров 80 в час, за населенным пунктом. За 3-5 метров с обочины под колеса бросается собачка. Я по тормозам. Тварь слегка ударилась о бампер, завизжала и, обделавшись легким испугом, ускакала прочь. Выхожу - а бампера, считай, нет. Это ж надо было такую серьезную часть автомобиля сделать из 2-3 миллиметровых пластмассовых перемычечек! Утверждал и утверждаю: главной задачей современного автопрома является ИЗДЕВАТЕЛЬСТВО НАД ПОТРЕБИТЕЛЕМ. Мне бы того владельца интеллектуальной собственности, который придумал такую дрянь - переехал бы его туда, назад, туда и ещё раз назад и ещё в последний раз и, чесслово, не почувствовал бы угрызения совести!!! Чтоб его понос разбил и лифт поломался. :lopata:
Саня Опубліковано 12 Січня, 2011 в 21:06 #66 Опубліковано 12 Січня, 2011 в 21:06 В тебе просто фантастична швидкість рекції і надзвичайні гальма. Покручє карбона, йопти!
FOX Опубліковано 13 Січня, 2011 в 11:36 #67 Опубліковано 13 Січня, 2011 в 11:36 Підкажіть новачкам де штрафи оплачувати? На руках є постанова в справі про адміністративне правопорушення.
S30 Опубліковано 13 Січня, 2011 в 12:43 #68 Опубліковано 13 Січня, 2011 в 12:43 Еду сегодня километров 80 в час, за населенным пунктом. За 3-5 метров с обочины под колеса бросается собачка. Я по тормозам. Тварь слегка ударилась о бампер, завизжала и, обделавшись легким испугом, ускакала прочь. При зіткненні на такій швидкості (навіть якщо і гальмумвав), не дивно що бампер побив, а тварь, швидше за все, поскакала на адреналіні, десь подихати.
nickel Опубліковано 13 Січня, 2011 в 13:32 #69 Опубліковано 13 Січня, 2011 в 13:32 Підкажіть новачкам де штрафи оплачувати? На руках є постанова в справі про адміністративне правопорушення.В любому банку, заїдь на Конякіна в ДАІ, там при вході десь лежали папірці з вказаними реквізитами, запитай в чергового при вході, він підскаже. Вперьод.
terminatorneo Опубліковано 14 Січня, 2011 в 15:39 Автор #70 Опубліковано 14 Січня, 2011 в 15:39 Можна інспектору на місці оплатити. Він би сам сходив в ощадкасу
Саня Опубліковано 14 Січня, 2011 в 15:50 #71 Опубліковано 14 Січня, 2011 в 15:50 Ось це допомога новачку :-( Порада nickel'я корисна, а от чимало порад ТС не те що сумнівні, вони навіть можуть бути шкідливини для новачка. В шию таких "помічників" гнати треба.
Dream Опубліковано 14 Січня, 2011 в 16:41 #72 Опубліковано 14 Січня, 2011 в 16:41 Бліііін - оце так темка ) Просто мрія флудєраста! ))) По замках. Достатньо ще восени в замок не забути набризгати WD-шки і буде вам щастя ("Єврєї, нє жалєйтє заваркі!" ) По проїзду перехресть з рухом по колу. Найбільш "прімєчатєльним" в цьому плані для мене є перехрестя на Перемоги біля історичного і найбільш цікавою його частиною є заїзд-виїзд на/з Огієнка. Насамперед тре не забувати для чого власне призначений показник повороту - див. пп.9.2-9.4 ПДР. Тому, виїжджаючи з Огієнка і маючи намір рухатись прямо по Перемоги або наліво по Шопена - включаю лівий поворот (хоча фактично авто повертає направо, а вже потім далі їде наліво). При русі ж від Променя при намірі руху по Перемоги перед кільцем включаю лівий поворот і намагаюсь бути в крайній лівій смузі, при русі прямо (на Огієнка) їду по правій смузі без включення поворотів, при чому обов'язково пригальмовую перед примиканням вулиці Шопена, при русі направо - і так ясно Ваш К.О. ) Шляхом багаторазових експериментів мною встановлено тісний взаємозв’язок між довжиною подавання звукового сигналу та реакцією на нього учасників дорожнього руху. Так, якщо ви маєте намір попросити пішохода або машину прибратись з вашого шляху, ви можете:– легенько стукнути кулаком по кнопці клаксона (от в деяких машинах з цим начудили. У всіх нормальних автомобілях, щоб видати сигнал, потрібно вдарити по центру керма. А в деяких – наприклад, Chevrolet, BMW (як не дивно), повертаючи або розвертаючись, ти змушений шукати одну з маленьких кнопочок на кермі; в Renault та бусах Mercedes замість кнопки був важілець суміщений з перемикачем повороту і т. п.) – це приверне увагу того, хто створює вам перешкоду і він негайно звільнить шлях; – утримувати сигнал не більш ніж 0,5 секунди – це також приверне увагу того, хто створює вам перешкоду, і він звільнить шлях, але вже повільно; – утримувати сигнал протягом 0,5-1,0 секунди – це приверне увагу не тільки того, хто створює вам перешкоду, і за це він не уступить вам дорогу, а проігнорує ваші права; – утримувати сигнал більш ніж 1,0 секунди – це приверне увагу всіх – і не тільки учасників дорожнього руху. Той об’єкт, на який ви направляли гашетку, зробить все, щоб перешкодити вашому руху: пішохід поповзе під колеса; машина зупиниться або майже зупиниться, застопоривши вам шлях. Якщо довжина сигналу перевищує 3,14 секунди (жарт, але близько того) – імовірність отримати декілька матів, а то й затріщину зростає прямо пропорційно протяжності сигналу. Що цікаво, 2-3 вкрай коротких сигнали діють навіть ефективніше ніж 1 короткий. Я зануда місцями, але Ви знаааачно занудніший =)
terminatorneo Опубліковано 15 Січня, 2011 в 15:59 Автор #73 Опубліковано 15 Січня, 2011 в 15:59 Мало що є в цьому світі кориснішого, ніж критика
terminatorneo Опубліковано 27 Січня, 2011 в 13:42 Автор #75 Опубліковано 27 Січня, 2011 в 13:42 Мда, и на Ковель и на Владимир - одно и то же
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.