Bit Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 14:10 #1 Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 14:10 я продавав динаміки. динаміки грали чисто, без проблем. один з бордівців, мій квартирант, це може підтвердити. на них слухалась музика цілком нормально, без ніяких проблем. зявився потенційний покупець е-60. сконтактували, він підїхав до мене. наголошу-мови за манібек НІЯКОЇ не було. питання: "нормально грають?" "нормально" "я їх завтра послухаю". сьогодні він телефонує і пропонує повернути товар по манібеку. повторюсь:динаміки в хорошому стані. чому вони раптом за один вечір почали хрипіти можна лише здогадуватись-може десь гепнулись при транспортуванні, можливо в сніг з водою в таку погоду. а можливо уже перепаяні були за вечір і там інший динамік хриплячий в одній з колонок стоїть? чекаю ваших думок, бо скоро маємо зустрітись з покупцем.
Zerotul Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 14:18 #2 Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 14:18 Договор есть договор-о манибеке не говорилось?Значит усє
Bit Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 14:23 Автор #3 Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 14:23 не хочеться просто конфлікт затягувати і ускладнювати, але наприклад я, коли купляв на борді як правило ще в топіку за манібек говорив. а ні-то вживу домовлявся, і торгувався навіть за манібек. покупець просто приїхав-тикнув гроші, закинув динаміки в багажник і поїхав.сам не люблю таких ситуацій, сам колись повертав різака 8а8асіку з борда по манібеку. але все було обумовлено.
Гетто Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 14:28 #4 Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 14:28 Договор есть договор-о манибеке не говорилось?Значит усє Вопрос, по моему, снят.Только продавец самолично может решить, как разрулить ситуацию,может найдут обое какой-то компромиссный вариант,но покупатель не имеет права нагнетать обстановку.
poliglot Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 14:39 #5 Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 14:39 На борді вже давно має бути аксіома.....БЕЗ МАНІБЕКУ НІЧОГО НЕ КУПУВАТИ І НЕ ПРОДАВАТИ!!!!!!!!!!!!!.....хоча б почати з техніки.....
Bit Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 14:42 Автор #6 Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 14:42 щойно в розмові з покупцем виявилось, що вони не риплять, а в них, цитую "на одному динаміку якись такий металевий звук.. ну вони наче нормальні, але мені з таким ефектом не треба"я не розумію... чи то в покупця музичний слух, чи шо....
Master88898 Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 14:47 #7 Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 14:47 щойно в розмові з покупцем виявилось, що вони не риплять, а в них, цитую "на одному динаміку якись такий металевий звук.. ну вони наче нормальні, але мені з таким ефектом не треба"я не розумію... чи то в покупця музичний слух, чи шо....Візьми з нього гривень 50 за користування колонками і все!
fog Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 14:50 #8 Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 14:50 Згоден з poliglotПотрібно встановити певну грошову планку вартості товару, для якої 2-денний манібек є обов'язковим.
Skorpio76 Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 15:37 #9 Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 15:37 Покупець просто морочить собі і людям голову! Хочеш щось купити - домовся,що б під час покупки можна було перевірити товар. Подивився, послухав, перевірив усе, що цікавить - приймай рішення купувати чи відмовитися. Треба поважати і продавця! Він теж людина! У нього теж мало часу на повторні зустрічі! Розумію так, якщо людина професійно займається (заробляє на життя) виготовленням, або продажем чогось, вона встановлює ринкову ціну і передбачає можливість кілька разів зустрічатися з потенційним покупцем! Якщо ж я продаю наприклад, свій б/в мобільний телефон, я встановлюю нижчу ціну і немаю бажання витрачати багато часу на його продаж! Тому вважаю, що манібек може мати місце (за згодою сторін, яку краще зафіксувати на сторінці теми) лише в тому разі, якщо товар неможливо випробувати при зустрічі, або на це випробовування потрібно більше, ніж 30 хв. І коли наявність пломб, або інших елементів захисту може захистити продавця від махінацій покупця!І завжди треба памятати, що б/в є б/в. Хочеш 100% гарантій - купуй нове у серйозному магазині і вимагай виписки чека та гарантійки!Хочеш дешевше б/в - будь готовий до сюрпризів!.В цій ситуації через відсутність серйозних скарг покупця на товар, йому варто відмовити! Якщо є бажання, можна звяти штраф тих же 50 грн за потрачений час!Успішного вирішення питання!!!
Phoinix Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 15:38 #10 Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 15:38 ну якщо йому вже так товар не подобається то нехай вертає але в такому стані якими брав, без всяких дефектів.
Bit Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 15:45 Автор #11 Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 15:45 розійшлись мирно. повернув покупцю гроші, взяв 20 за мороку і витрачений час.він зайшов до мене додому, послухали динаміки на моєму сабвуфері. звучать дуже добре. але як пояснив покупець, мій сабвуфер на динаміки подає лише високі частоти, а низькі відтворює лише саб мовляв. а на його усілку на динаміки подаються також низькі частоти
Harddriver Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 16:09 #12 Опубліковано 28 Листопада, 2010 в 16:09 Імхо винуваті оба - продавець не продемонстрував всі мінуси колонок , покупець - не дочув, що на потужних басах вони хриплять. Впринципі якщо хороший усь - захриплять і 100-ГДН Але правило є правило, і манібек є манібек, навіть за нашим законодавством він присутній. Аж 14 днів доречі.
Sp_RoNdo Опубліковано 29 Листопада, 2010 в 15:14 #13 Опубліковано 29 Листопада, 2010 в 15:14 Висловлюсь ще і я Завжди коли продаю чи купую домовляюсь про манібек, але обумовлюю це тільки тим що повернення тільки у разі якоїсь несправності того чи іншого товару, себто щоб не було таких ситуацій, що покористувався 3 дня, несподобались - повертаєш на манібек!.. Огляд треба робити відразу по фото чи на місці. Щодо топіка, то я в свою чергу з багатьма бордовцями вже на автомані куплю-продам без уточнення манібеку, можливо ця людина вже привикла як і я, чи перепутала вас з кимось в кого багато чого купувала... Вважаю манібек надати потрібно, але в подальшому обумовлювати його. Хоча в даній ситуації якщо одна колонка дійсно має специфічне звучання впорівнянні з іншою а людина має слух, то це якби дефект! Моє ІМХО!
E_60 Опубліковано 29 Листопада, 2010 в 15:32 #14 Опубліковано 29 Листопада, 2010 в 15:32 Я, як покупець також хочу висловитись. При розмові з покупцем, я запитав чи все добре з динаміками(чи не риплятьі ін.), на що отримав відповідь, що динаміки працюють відмінно. Я сказав, що перевірю їх на наступний день, і якщо щось не так то перезвоню. Самого слова "moneyback", при розмові не згадувалось, але мені здається що українською мовою я цілком зрозуміло виразився.На наступний день я перевірив, і почув посторонні шуми чи то хрипіння, чи металічний звук при програванні басів. І це навіть на нижчій від середньої гучності! Я підключав динаміки до нормального підсилювача без кроссоверів. Як виявилось продавець перевіряв їх на виходах від 2.1 системи, де бас іде на сабвуфер, а середні і високі частоти на інші динаміки, тобто на ті самі виходи де перевірялись динаміки. Так такі динаміки не перевіряються. Це ж не "піщалкі"!Я вважаю що продавець надав мені не вірну інформацію щодо роботи динаміків, і тому я захотів їх повернути назад(мені не потрібні деревяні ящики за 130 грн).
Zheny@ Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 11:17 #15 Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 11:17 Конфілкт вважаю розруленим. А в правилах обов'язково додаму пунктик про "Манібек". зараз приліпимо голо-сувалку. Де всі і обсмокчемо. Закрито!
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.