Перейти до змісту

Інтернет від airbites


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Як вважаєте,це гарантійний випадок?

Замінять чи поремонтують? Про грозу нічого не говорив гарантійникам.

Як повезе, але простіше було б доставити мережеву в РСІ слот.

Опубліковано (змінено)

Як вважаєте,це гарантійний випадок?

Замінять чи поремонтують? Про грозу нічого не говорив гарантійникам.

Як повезе, але простіше було б доставити мережеву в РСІ слот.

можливо так і прийдеться зробити але ж материнка то була геть нова,та й дорога холєра, кілька днів як користувався, шкода блін...

Змінено користувачем bidzyura
Опубліковано (змінено)

можливо так і прийдеться зробити але ж материнка то була геть нова,та й дорога холєра, кілька днів як користувався, шкода блін...

Мережеві карти дорогих материнок нада захищати спец.пристроями від наших горе-провайдерів http://www.technotrade.com.ua/Products/grozozashita-mcwit-100.php

Змінено користувачем Maniko
Опубліковано (змінено)

У під'їзді спускається через щитки з чердака на 8 поверх, теж здивувало,що таке могло трапитись.

Але що це тепер змінить?

Змінено користувачем bidzyura
Опубліковано

У під'їзді спускається через щитки з чердака на 8 поверх, теж здивувало,що таке могло трапитись.

Але що це тепер змінить?

якщо відмовлять в заміні я би попросив письмову відповідь, й бажано з СЦ

а потім з тіми бумагами пішов би айбайт.

Опубліковано

В договорі з провайдером останній захищає себе від таких ситуацій пунктом про відсутність відповідальності за прямі, або побічні збитки спричиненні наданням, або ненаданням послуги.

Застерігаю бажаючих отримати від провайдера компенсацію від марної трати часу і паперу.

90% гарантійних звернень після грози задовільняються у повному обсязі, за вийнятком випадків коли порт, або частина плати змінили свій колір, або початкову форму.

Якщо до мене, як до продавця, прийде мій клієнт і скаже, що мережевий пристрій перестав працювати після грози я все одно відправлю товар в сервісний центр: якщо зремонтують - чудово, а ні - напишуть висновок.

Якщо ж ви у поганих відносинах з продавцем, або продавець у поганих відносинах зі своїми обов'язками то дійсно єдиним виходом із ситуації буде покупка нових роутерів, або мережвих карт. Хоча бувають випадки, коли в домі один комп'ютер, а враховуючи 'пунктуальність' авторизованих сервісних центрів відремонтованого товару доводиться чекати довше законних 14ти днів, але якщо вже 14 днів пройшло то сервісний від ремонту, або списання вже нікуди не дінеться.

Опубліковано

У під'їзді спускається через щитки з чердака на 8 поверх, теж здивувало,що таке могло трапитись.

Але що це тепер змінить?

якщо відмовлять в заміні я би попросив письмову відповідь, й бажано з СЦ

а потім з тіми бумагами пішов би айбайт.

ну, сьогодні вже в Києві плату забрали до СЦ,й у випадку чого так і буду поступать.Печально це все..

Опубліковано

В договорі з провайдером останній захищає себе від таких ситуацій пунктом про відсутність відповідальності за прямі, або побічні збитки спричиненні наданням, або ненаданням послуги.

Застерігаю бажаючих отримати від провайдера компенсацію від марної трати часу і паперу.

90% гарантійних звернень після грози задовільняються у повному обсязі, за вийнятком випадків коли порт, або частина плати змінили свій колір, або початкову форму.

Якщо до мене, як до продавця, прийде мій клієнт і скаже, що мережевий пристрій перестав працювати після грози я все одно відправлю товар в сервісний центр: якщо зремонтують - чудово, а ні - напишуть висновок.

Якщо ж ви у поганих відносинах з продавцем, або продавець у поганих відносинах зі своїми обов'язками то дійсно єдиним виходом із ситуації буде покупка нових роутерів, або мережвих карт. Хоча бувають випадки, коли в домі один комп'ютер, а враховуючи 'пунктуальність' авторизованих сервісних центрів відремонтованого товару доводиться чекати довше законних 14ти днів, але якщо вже 14 днів пройшло то сервісний від ремонту, або списання вже нікуди не дінеться.

Як показує практика у нас навіть договір провайдер не може нормально заповнити)0

Опубліковано

так. Продовження (невеличке).

Порт, як виявилося працює (у провайдера) не знаю, правда, який, можливо увімкнули в інший. Але мережева карта запрацювала в режимі повного дуплексу на 10 мбіт. Перевірив швидкість на speedtest.net = 10mbit

Ввечері перевів мережеву карту у режим 100Мбіт напівдуплекс - запрацювала мережева і інет піднявся на заявленій швидкості у 35Мбіт.

Дивина, та й годі...

Краще поміняти. Бо неадекватно себе буде вести "залізо", РІЗНІ глюки можуть появлятись і пропадати, і їх важко буде локалізувати. Була така практика. :(

Опубліковано


Соборності 4, 6, 8, 10, 12, 14, 14a, 16

Кравчука 2, 4, 8, 10, 12

Гордіюк 37, 39, 41, 43, 45, 47

.... є можливість підключення до мережі airbites.net .... :rolleyes:

Опубліковано

А коли на Грушевського буде? Є хоча б в планах на цей рік?

.... поки в планах не бачу ....

Опубліковано

ну раз Грушевського немає в планах, то і Гулака-Артемовського теж, наскільки я розумію??

ех... чекаю вже 2 місяці, і ще може 2 почекаю((((

Опубліковано

ну раз Грушевського немає в планах, то і Гулака-Артемовського теж, наскільки я розумію??

ех... чекаю вже 2 місяці, і ще може 2 почекаю((((

.... буду мати інформацію по даних районах --- відпишусь .... :huh:

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

скажіть а буває така проблемма що не можна нормально зайти на деякі сайти?

Наприклад зараз у мене київстар 10 мб і я на сайт dom.ria.ua більше хвилини захожу...ну і так само можна сказати по ньому пересуваюсь

Планую перейти на airbites,який тариф порадите?(10 вистачає але можна і більше)

Опубліковано

Можна до вас підключитись, через Київстара кабель? Київстар в мене відключенний , а бажання новий кабель тянути немає...

Опубліковано

Можна до вас підключитись, через Київстара кабель? Київстар в мене відключенний , а бажання новий кабель тянути немає...

За моїм проханням мені в щитку встановили розетку, таким чином новий кабель по хаті класти не пришлось, використав той що вже лежить, так що думаю не проблема ;)

Опубліковано

Можна до вас підключитись, через Київстара кабель? Київстар в мене відключенний , а бажання новий кабель тянути немає...

За моїм проханням мені в щитку встановили розетку, таким чином новий кабель по хаті класти не пришлось, використав той що вже лежить, так що думаю не проблема ;)

Я хочу ще на даху зробити розетку... щоб щитки не відкривати, вот тільки думаю, як опредилити де мій кабель Київстара там? так як Київстар вже відключенний ... і Wan не горить... :unsure:

Опубліковано

Можна до вас підключитись, через Київстара кабель? Київстар в мене відключенний , а бажання новий кабель тянути немає...

Я хочу ще на даху зробити розетку... щоб щитки не відкривати, вот тільки думаю, як опредилити де мій кабель Київстара там? так як Київстар вже відключенний ... і Wan не горить... :unsure:

.... кабель прокладаємо свій, щоб гарантувати якість зв'язку (хз який у вас кабель, хто його прокладав і який в нього стан)....

За моїм проханням мені в щитку встановили розетку, таким чином новий кабель по хаті класти не пришлось, використав той що вже лежить, так що думаю не проблема ;)

.... з розумними людьми завжди можна знайти компроміс(домовитись) ... :rolleyes:

Опубліковано (змінено)
.... кабель прокладаємо свій, щоб гарантувати якість зв'язку (хз який у вас кабель, хто його прокладав і який в нього стан)....

Тодi значить не буду пiдключатись ((( Вчора подав заявку, вродi казали можна буде так зробити... якщо не зроблять значить не судьба! (

Сьогоднi ви вже працюєте? а то вчора подав заявку, коли менi перезвонять?

Змінено користувачем R9 Fenomen
Опубліковано

R9 Fenomen, Kernel правий. Крім того, кабель КС є їхньої власністю.. можуть і крадіжку приписати і псування майна і т.д.

Хай просунуть свій кабель та й усе.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...