ursa Опубліковано 21 Серпня, 2010 в 06:21 Автор #101 Опубліковано 21 Серпня, 2010 в 06:21 так після старту для обгону і вистроювання в колонну добре було б дати широкий лівий під"йомчик Да, когда колонна идёт ровно (по утоптанному) - это красиво. Но когда она, дёргаясь и изваваясь, рыгает (по расколбасу) - это зрелищнее
difoto Опубліковано 21 Серпня, 2010 в 07:39 #102 Опубліковано 21 Серпня, 2010 в 07:39 Девачки!Появилась мысля убрать у вас спуск с дамбы. Там в натуре сначала сцыкотно, да и заезд назад непростой.А про 19 число - не знаю, так решила хозяйка трассы, думаем, что в воскресенье все ж больше народу будет свободно.
Tais Опубліковано 21 Серпня, 2010 в 07:43 #103 Опубліковано 21 Серпня, 2010 в 07:43 Возможно, причина в том, что после падений ходить с синяками на ногах не хочется? привычно синие ноги - вот отличительная черта любительницы велосипеда (фтопку мини-юбки, токо брюки) А вот ходить в гипсе месяц, прям скажем, очень сомнительное удовольствие( кто пробовал- тот подтвердит)! Хорошо, что я начальник трассы, а то мужички б повелись на девичьи уговоры (как львовские организаторы) если речь о ПРОБЕ, а именно о том, что изначально девушки могли ехать 6 часов, а не 3, как сделали позже, то - да, к сожалению идем на встречу к людям и их желаниям, а не нашим планам. Именно то, что вы идете на встречу к людям- двигает их на встречу к вам! Именно ВНИМАНИЕ к людям и их желаниям позволило вам на последней гонке сделать 2 женских категории (впервые ! или я ошибаюсь?), пусть пока и с небольшим количеством участниц. А как приятно было на Вульках получить букет громадных ромашек просто за участие в гонке! Поверьте, запомнилось
Lexx_Giant Опубліковано 21 Серпня, 2010 в 08:11 #104 Опубліковано 21 Серпня, 2010 в 08:11 Фігня то все, всяке буває. Як тільки зможу, зразу сяду на вел. )))))ПО любительницях..)) (саме слово .. вже чого ватує)Рахую, що технічно має бути траса та ж.. що й для любителів.. (в походах.. ще не таке зустрінеш)а з кількістю кіл можна експерементувати.Старт вгору по колдойобинах.. тож люкс.. бо на спуску.. повбиваються н*х.. Взагалі траса сподобалась. І ще....При тренуванні зовсім інші емоції і зовсім інший настрій. В гонці... валиш.. не звертаючи особливої уваги на ті дрібниці які тебе на ознайомлені і тренуванні реально турбували.
ursa Опубліковано 21 Серпня, 2010 в 09:51 Автор #105 Опубліковано 21 Серпня, 2010 в 09:51 По любительницях... технічно має бути траса та ж.. що й для любителів.. (в походах.. ще не таке зустрінеш) Ты много знаешь любительниц, которые ходили в походы? Трасса... Почему бы и не убрать несколько уж слишком "стрёмных" (ну с натяжкой две штуки можно найти) участков для любительниц - и пусть себе вкатываются А элитницы - пусть катают вместе с аматорами Кроме экономии времени ещё и дополнительный стимул для всех: для Ж - и тянуться есть за кем, и уделать есть кого; для М - вкручивать, чтобы перед девчёнками не опозориться
Atarax Опубліковано 21 Серпня, 2010 в 19:14 #106 Опубліковано 21 Серпня, 2010 в 19:14 А ті, хто робить перші велокроки? Головне доїхати до фініша, ІМХО. Оце і є перемога, не над кимось, над собою в першу чергу. Щоб ризикнути після звичайних тусовок-покатушок взяти участь у гонці, треба більш-менш впевнено почувати себе на трасі. Для новачка і просто траса з найменшими підйомами, спусками – це вже «вау!». Новачку не "сцикотно", а просто елементарно страшно. Доступність траси справді дозволяє залучити більше учасників. Тих, хто вагається, але хоче спробувати. На зразок, я у Львів їхала подивитися, а проїхавши оглядове коло вирішила, чому б не спробувати. Була б траса значно складніша, залишалася б спостерігачем. Отак і відбуваються перші кроки. Власне, для того й потрібні різні категорії учасників, різні траси по складності. Тю, я свої "перші кроки" в гонках робив через 2(чи 3) тижні після того, як сів на байк. Де робив? На Вульках, де я встиг накататись ще на першому оглядовому колі. Але поїхав марафон годинний. Траса була просто капец. На сьогоднішній день це найскладніша траса на якій я їздив. Головне в перших кроках - не боятись і не гнатись, а виважено і обережно в важких місцях їхати. ЇХАТИ, а не йти пішки. І все буде файно, ніяких переломів і синяків на ногах. Я однозначно за рівну по складності трасу для дівчат і аматорів. Уж де-де, а на трасі аматорів в Гараджі нема страшних для дівчат місць, навіть для першопрохідців.
difoto Опубліковано 22 Серпня, 2010 в 06:31 #107 Опубліковано 22 Серпня, 2010 в 06:31 Уж де-де, а на трасі аматорів в Гараджі нема страшних для дівчат місць, навіть для першопрохідців.Спорим, что даже не первопроходцы на спуске с дамбы будут пешком валить?
Eduardo Опубліковано 22 Серпня, 2010 в 13:51 #108 Опубліковано 22 Серпня, 2010 в 13:51 Всім привіт! Сьогодні був на трасі проїхав за 19 хв. це нормальний час чи слабенько? Враховуючи те що я був з рюкзаком 5 кг і не свіжі ноги ( м'язи на ногах) Для мене як для першого разу траса виявилася складна і по фізичних і технічних можливостях. Мій нещасний вел точніше сказати корч по лісі ледве не розсипався на дрібні запчастини Мене як новачка вразило декілька речей: - мега затяжний підйом на старті поки доповзеш до гори то вивертає на зовні всі легені. яка приблизно середня швидкість на підйомі? - дуже горбиста стежка по всій лісовій місцевості, два рази вилітав із сідла один раз через руль Результат розбиті гомілки і коліна - десь у лісі по середині траси дуже при дуже крутий підйом після різкого спуску, маслав педалями зі всих сил а вел не їде, колесо прокручувалось на місті - ну а підйом по проораному полю це фантастика якщо став то все зрушити з місця не реально. Дуже порадував фінішний спуск швидкість 50 - 55 км прискорення 10G Загалом траса класна
odna Опубліковано 22 Серпня, 2010 в 16:13 #109 Опубліковано 22 Серпня, 2010 в 16:13 В этом году впервые проводится Любительский Кубок Украины по ХС.Уровень гонщиков и трасс, уже, - не любительский. Количественный и качественный состав спортсменов позволяет даже женщин делить на качественные категории (иногда даже на возрастные).Очень хочется, чтоб и Луцк на этом фоне выглядел бы достойно. Луцкие организаторы стараются, как могут, и, чем могут, привлечь, как можно больше классных велосипедистов на нашу трассу. А это на 7-мом этапе, почти, невозможно. Усложняется задача еще тем, что в пределах 15 км от Луцка нет места для обустройства более менее достойной этого мероприятия трассы. А в этом году нас еще и каръера лишили. Мы сделали невозможное, нашли на оставшемся, никому не нужном клочке место, где после глобальной расчистки, таки, удалось накрутить нечто похожее на веселую и в меру сложную трассу. Естественно. такие гонки не для детей. Для популяризации здорового образа жизни существуют Велодни, Дни Прапора и т д. Организуются специфические гонки, вроде ЛедиРейс, где девочки могут уже делать, что хотят и нюхать цветочки.На Кубок, конечно же, приглашаются все желающие, но вопросы по организации всеобщим голосованием не решаются. Когда нужна помощь, организаторы обращаются с конкретными предложениями, и тогда уже, помощь неравнодушных просто неоценима.Безусловно, если удастся все, что задумано наше ЭГО и самолюбие будет удовлетворено. И это, конечно же, первое, что движет всеми нами. А что ж еще людей заставляет соревноваться между собой в чем-либо. Спротсменов со спортсменами, организаторов с организаторами, города с городами. Здоровый эгоизм и самолюбие заставляет людей так мучить себя за свои же деньги.На этом предлагаю закончить базар и отписывать в теме по существу вопроса.Пока, первое мое предложение: момент деления девушек на категории отложить на день гонки, когда будет известен "качественный" и количественный состав гонщиц. Не исключаю ситуации, когда данную категорию придется закрыть совсем. Так было на одной нашей гонке.
Refine Опубліковано 22 Серпня, 2010 в 22:11 #110 Опубліковано 22 Серпня, 2010 в 22:11 Також проїхався недавно по трасі:1) 1 підйом в лісі - докрутив до половини і далі став, рихлий грунт сипиться і не дає триматися.2) Поворот перед заїздом на дамбу - там якась паліняка стерчить, думав, що попробиваю колеса. (бажано його видалити, якщо це не фішка - то на наступний раз придумаю щось).3) З"їзд з дамби - не насмілився подолати на велі, дуже різкий відразу підйом, хібащо всю масу тіла перенести на заднє колесо і то можна не втримати руль.4) Також десь при підйомі є розгалуження трас Еліти і Любителів, Любителі повинні повертати на право під горбочок, там якби не великий він, але не втрамбований, що також призводить до вгрузання шин і поганого регулювання.
ursa Опубліковано 22 Серпня, 2010 в 23:49 Автор #111 Опубліковано 22 Серпня, 2010 в 23:49 1. Не ты один такой будешь 2. Не всё сразу 3. Техника и ещё раз техника 4. Топчем, топчем
krava Опубліковано 22 Серпня, 2010 в 23:54 #112 Опубліковано 22 Серпня, 2010 в 23:54 були і ми сьогодні на трасі. Нарив трасу для дітей. та ж сама траса тільки в реверсному русі і без дамби. Круг навколо кар"єру за годиниковою стрілкою: 1,5 км (по трасі не в перший правий поворот йдемо, а в другий, потім по полю, яке вже свіжовспахане: де ділись мої сліди!? Далі ниряємо в ліс, потім з даунхільного спуска получається даунхільний підйом, звідти ниряємо на дорогу з лісу і на фініш) + підйом від старту і спуск до фінішу. І ше! Яка с... наліпила чек від мінералки з автозаправки ВОГ на бокове водійське скло?! За такі шутки в зубах бувають проміжутки! Якби ти, паморок, це зробив на кузові, то попав би приблизно на 200 баксів! Красили б за твій рахунок деталь, бо без "сряба" чек упорно не хотів пропадати! А вичислити тебе по чеку - гавно вопрос! На кожній заправці - є відеонагляд!
Shkoder Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 00:30 #113 Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 00:30 krava, чек был "прилеплен" на воду из фляги - это раз. ты не прочитал надпись на чеке - "я на круге. Шкодер". это два. чек с заправки на бутылку минералки - мог бы и догадаться, что это кто-то из своих. это три. перед тем, как что-то шкрябать, всегда пробуй намочить - это четыре. ну и сорри, если что не так да, фильм Inception действительно крут. но одного раза для просмотра вполне хватит, imho. концовка понятна если в наличии есть пару килобайт свободных мозгов и навыки счёта до десяти с удовольствием дождусь HDRip чтобы разглядеть все детали по трассе. очень хочу поехать с кем-то опытным, так как зигзаг после крутого спуска в лес я проезжать так и не научился.. то же касается и резкого спуска с последующим подъемом за дамбой - байк длиннобазный и он "втыкается" в подъем. лично для меня эта яма пока видится совершенно непроезжабельной есть и еще один весьма стремное место, где, imho, будет куча мала - заезд на дамбу. там после горки обратный уклон и крутой разворот. проезжается только на небольшой скорости, при попытке ее увеличить байк просто ложится и хорошо еще что не слетает по касательной с горы. уклон обратный и зацепиться тоже не за что
krava Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 05:34 #114 Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 05:34 Я так и понял! Шкодер - ну ты настоящий шкодер! Акромя тябю на трасе никого в то время больше и не было. А надписи: "я на трасе" на чеке не было видно.
ursa Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 08:01 Автор #115 Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 08:01 То же касается и резкого спуска с последующим подъемом за дамбой - байк длиннобазный и он "втыкается" в подъем. лично для меня эта яма пока видится совершенно непроезжабельной А разгрузить переднее колесо и выдернуть его перед самой нижней точкой - не?
ursa Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 08:23 Автор #116 Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 08:23 - мега затяжний підйом на старті поки доповзеш до гори то вивертає на зовні всі легені. яка приблизно середня швидкість на підйомі? 9-12 км/ч. Едешь, не особо напрягаясь. Например, 2-5, 2-6 Крутишь в одном темпе и равномерно дышишь - и всё отлично проезжается. Главное - не рвать со всей дури. Тренируйся - дуже горбиста стежка по всій лісовій місцевості, два рази вилітав із сідла один раз через руль Результат розбиті гомілки і коліна Хм. Спишем это на то, что ты новичок и техника, соответственно, ещё не наработана На самом деле - трасса практически ровная - десь у лісі по середині траси дуже при дуже крутий підйом після різкого спуску, маслав педалями зі всих сил а вел не їде, колесо прокручувалось на місті Правильное распределение веса, вдумчивая передача - и всё получится. Если, конечно, дождя не будет - ну а підйом по проораному полю це фантастика якщо став то все зрушити з місця не реально. Его там немного, затопчем Хотя... может, заказать трактор перед гонкой, для пикантности?
madkot Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 09:24 #117 Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 09:24 Рости? особисто я ні в шир ні в повздовж рости не хочу, оліміпійської чемпіонки з мене вже не зробити.....а ТУСОВКА..вона і в Африці ТУСОВКА Дайош тусовку-масовку-ардіси і "боцюни" на аматорських велоперегонах попрошу мого боцюна до ардісів не рівняти - суть не у байку, а у головах, ногах та дихалці. тим більше ти ж знаєш що боцюн не простий, а 5-ти ступеневий, тай прокладка між сидінням та кермом ще ніби нічого така
Refine Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 10:11 #118 Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 10:11 Сьогодні під вечір зганяю на трасу, спробую проїхати на час і порозчищаю де-не-де від гілочок, що за голову чіпляються)
BlackFox Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 12:07 #119 Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 12:07 попрошу мого боцюна до ардісів не рівняти - суть не у байку, а у головах, ногах та дихалці. тим більше ти ж знаєш що боцюн не простий, а 5-ти ступеневий, тай прокладка між сидінням та кермом ще ніби нічого така Костику, твоя голова,ноги і дихалка обговоренню не підлягають.Запамятався всім своєю технікою і силою. Тому й хотілося б знову бачити на гонках. Але щоб з боцюном, а головне прокладкою нічого не сталося, краще до 18 вересня знайти безпечніший апарат.
madkot Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 12:45 #120 Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 12:45 Танюша, дякую за те що ти переживаєш за мого боцюна, та його прокладку, але заміни принципово не буде, до весни точно
odna Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 16:16 #121 Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 16:16 Сьогодні під вечір зганяю на трасу, спробую проїхати на час і порозчищаю де-не-де від гілочок, що за голову чіпляються)Большая просьба от организаторов ничего без санкций не расчищать и веточек с бревнышками не убирать, без личной просьбы от устроителей трассы. Просьба, пока, была одна - укатывать. "Веточки по лицу", вполне, могут быть элементами КК, которые требуют владения техникой и телом, они, скорее всего, оставлены неспроста. С трассы убирается то, что мешает нормальному ее прохождению, или делает ее опасной для здоровья.Сегодня отмерили километраж и приблизительное время кругов: Элита - около 4.7 км, время - 13.5-14 мин; любители - 4.15 км, время - 13.8-14.5 мин. Набор высоты выложит Тренер. Там меньше 100 метров будет. На первом подъеме в 1000 м, набор высоты 30 м.Пашня уже, почти, укатана, сложности не составляет.
Refine Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 18:50 #122 Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 18:50 Звиняйте, нічого на трасі не трогав і трогати не буду, все зрозумів. Сьогодні проїхав 3 кола: 1) 18:21 2) 17:44 3) 16:36 любители - 4.15 км, время - 13.8-14.5 мин Да, до цього часу працювати і працювати. Хоча я кожне коло проїжджав на 4.46 км. Скажіть, чи покажіть де саме починається старт? З розгалуження доріг на підйомі чи біля церкви?
difoto Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 19:22 #123 Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 19:22 И все-таки я изучил трек шкодера, проанализировал, и у меня вышел наборвысоты около 150 метров.
ursa Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 19:47 Автор #124 Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 19:47 Это на одном круге?
Shkoder Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 19:48 #125 Опубліковано 23 Серпня, 2010 в 19:48 Di, я в лесу несколько раз проезжал круги. но вот горка стартовая явно выше 30 метров селяне небось уже охрневают - только они кусок возле леса перепахают, его через несколько дней кто-то затаптывает и выравнивает
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.