Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 25.07.2017 в 19:44, sanbOK сказав:

 

Це номер рахунку для систем електронних платежів (8 цифр) номер договору це 5-6 цифр в старих абонентів ще може бути буква "i" вкінці. 

В якому кабінеті сказали? Дізнатись по заявці та термінах вирішення проблеми можна виключно за телефона підтримки. По твоїй проблемі я уже написав в ПМ.

 

 

Яка прикрість ....

Перезаключи договір на родича і буде тобі акція.

Показати  

А, просто включити до акції вже діючих абонентів у провайдера розуму не вистачає, чи йому на діючих вже насрати?

Опубліковано
  В 25.07.2017 в 19:48, planirovschik сказав:

А, просто включити до акції вже діючих абонентів у провайдера розуму не вистачає, чи йому на діючих вже насрати?

Показати  

 

Так "зверху" в головному офісі придумали і на це вплинути особисто я не можу і вважаю це також не зовсім правильним.

 

 

Опубліковано
  В 25.07.2017 в 20:39, Voronin10 сказав:

@sanbOK

195587

які прогнози?

Показати  

 

Наряд є. Згорів порт. Пробував включити він автоматично блокується свічом. Завтра по цій адресі в другому під'їзді буде мінятись свіч. 

Опубліковано

Доброго дня!
Номер договору 199576, від вчорашнього дня інтернету немає, скажіть хочаб що сталося.
 

Опубліковано
  В 27.07.2017 в 17:11, noob_tm сказав:

Доброго дня!
Номер договору 199576, від вчорашнього дня інтернету немає, скажіть хочаб що сталося.
 

Показати  

 

 

Свіч завис. До обіду заїдуть перезагрузять.

Опубліковано
  В 27.07.2017 в 17:11, noob_tm сказав:

Доброго дня!
Номер договору 199576, від вчорашнього дня інтернету немає, скажіть хочаб що сталося.
 

Показати  

 

Бачу, що уже працює з 12:35. 

  • Подобається 1
Опубліковано
  В 28.07.2017 в 11:33, alexvvv сказав:

Класно, в нас рандомно пропадає телефонний зв'язок раз в місяць, зможете допомогти?

Показати  

 

Я більше по Інтернету ніж по телефонії. 

Подайте заявку на підтримку (0 800 21 0000) коли він не буде працювати і опишіть оператору, що ви чуєте в трубці. Рандомно це саме проблемніше визначити де проблема. 

Опубліковано
  В 28.07.2017 в 11:40, sanbOK сказав:

 

Я більше по Інтернету ніж по телефонії. 

Подайте заявку на підтримку (0 800 21 0000) коли він не буде працювати і опишіть оператору, що ви чуєте в трубці. Рандомно це саме проблемніше визначити де проблема. 

Показати  

Заявку звичайно подаю, за 2-3 дні як правило зв'язок відновлюють. А ще 2-дні тому почалась проблеми з обривом зв'язку адсл. У  Вас нічого не чути?

Опубліковано

Доброго вечора! Дякую що полагодили інтернет по договору 199576, але у мене ЗНОВУ пропав інтернет...якщо знову проблема у тому, що свіч завис, надіюся, що не прийдется чекати 3 дні як це було минулого разу... Дякую за розуміння.

Опубліковано
  В 31.07.2017 в 19:21, noob_tm сказав:

Доброго вечора! Дякую що полагодили інтернет по договору 199576, але у мене ЗНОВУ пропав інтернет...якщо знову проблема у тому, що свіч завис, надіюся, що не прийдется чекати 3 дні як це було минулого разу... Дякую за розуміння.

Показати  

 

Перезавантаж сам

Опубліковано
  В 31.07.2017 в 19:54, Oli сказав:

 

Перезавантаж сам

Показати  

Свіча? Як:?  1. В мене драбини немає на чердак 2. Наскільки мені відомо на щитку висить замок...

Опубліковано
  В 31.07.2017 в 19:54, Oli сказав:

 

Перезавантаж сам

Показати  

ем, а там хіба нема такого собі тайиера як в усіх процах, типу завіс. таймер не скидае і при певному значенні ребут?

Опубліковано
  В 31.07.2017 в 19:56, noob_tm сказав:

Свіча? Як:?  1. В мене драбини немає на чердак 2. Наскільки мені відомо на щитку висить замок...

Показати  

Вам треба інтернет чи ні?)

Опубліковано

Після ремонту через раз почав працювати,сил вже не було,Датагруп-OFF,Київ Стар підключили менше чим за добу,поки робить.

Опубліковано
  В 31.07.2017 в 19:21, noob_tm сказав:

Доброго вечора! Дякую що полагодили інтернет по договору 199576, але у мене ЗНОВУ пропав інтернет...якщо знову проблема у тому, що свіч завис, надіюся, що не прийдется чекати 3 дні як це було минулого разу... Дякую за розуміння.

Показати  

 

Таке враження, що десь напруга стрибає і свіча плющить. Звернення ваше бачу. 

Опубліковано

AnryABC

100%,після ремонту знову якісь проблеми з Датагрупом(Ютуб ще нормально іде,а Твітч,Дейлімошн,наприклад,неможливо дивитись стало).До блискавки і ремонту після неї все норм було.Чим далі,тим більше хочеться перейти на щось інше.Вибір невеликий але доведеться,чи що.

 

Опубліковано

sanbOK

Доброго дня! Допоможіть ще й мені! Номера Договору біля себе немаю, є рахунок на оплату 94829022. Тричі, за останні днів 5, звертався в техпідтримку. На ранок сьогодні результату немає. Почалося все з дощів/грози, спочатку доводилося вимикати роутер разів 3-5 аби з'явилося з'єднання, після перших дзвінків до тех підтримки за д-ка годин інтернет з'являвся, з позавчорашнього вечора інтернет відсутній. Дякую!

 

Опубліковано
  В 01.08.2017 в 08:58, sanjul сказав:

sanbOK

Доброго дня! Допоможіть ще й мені! Номера Договору біля себе немаю, є рахунок на оплату 94829022. Тричі, за останні днів 5, звертався в техпідтримку. На ранок сьогодні результату немає. Почалося все з дощів/грози, спочатку доводилося вимикати роутер разів 3-5 аби з'явилося з'єднання, після перших дзвінків до тех підтримки за д-ка годин інтернет з'являвся, з позавчорашнього вечора інтернет відсутній. Дякую!

 

Показати  

 

Без роутера пробуйте і подивіться чи у кабель у квартирі цілий особливо в районі конектора. Скоріше за все проблема з роутером

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...