Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

  • 1 місяць потому...

брехня

если я смог это написать - как минимум в одном доме на Руствели есть

p.s. о, нужно не забыть пополнится - завтра 31е

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

брехня

если я смог это написать - как минимум в одном доме на Руствели есть

p.s. о, нужно не забыть пополнится - завтра 31е

Точно брехня, проблема виявляєтьс локальна - мабуть підгорів роутер і згоріла мережева на компі. От тобі і Датагруп, кабель пускають в шахті, а між під'їздами по криші скоріше за все. Інших пояснень у мене немає.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

брехня

если я смог это написать - как минимум в одном доме на Руствели есть

p.s. о, нужно не забыть пополнится - завтра 31е

Точно брехня, проблема виявляєтьс локальна - мабуть підгорів роутер і згоріла мережева на компі. От тобі і Датагруп, кабель пускають в шахті, а між під'їздами по криші скоріше за все. Інших пояснень у мене немає.

Немає у Датагрупа мідних воздушок.

Маскимум це оптика. А як правило усе в землі.

P.s. Буде важко. Втрати значні, навіть на борді вилетів один з дисків в рейді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Немає у Датагрупа мідних воздушок.

А якщо є, то можу вимагати ремонт чи заміну роутера і мережовї карти?

Маскимум це оптика. А як правило усе в землі.

Ящик Датагрупа знаходиться в іншому під'їзді, між під'їздами кинули по криші. Хоча на 100% стверджувати не беруся.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Підрядні організцації які будували мережу.

Мали прокладати мідні кабеля, або через підвал або через "чердак" а аж ніяк не відкритим способом по криші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підрядні організцації які будували мережу.

Мали прокладати мідні кабеля, або через підвал або через "чердак" а аж ніяк не відкритим способом по криші.

Ну а якщо проклали з порушеннями (по криші) і я зможу це довести?

П.С. Справа в тому, що весь день і комп і роутер були вимкнені з розетки. Єдиний дріт який не був від'єднаний - датагруповський.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Я звідки знаю, пробуй.

Маєш повне право.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Телефонуй 780016

За цим номером ніхто не бере слухавку. Можливо є інший?

780011 в робочий час

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Датагруп є така можливість як консервація інтернету на деякий час. Підкажіть чи є можливість здійснити консервацію телефону терміном на пів року і більше. На сайті Датагруп необхідної інформації не знайшов.

Телефон законсервувати не можна. Можна тільки розірвати договір, а потім укласти новий з оплатою нового підключення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Яка у Датагруп щомісячна плата за статичну IP адресу?

===

знайшов на сайті. 30 грн

Змінено користувачем LaMeRiLKiN
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Напишу відгук про цю контору. Подавали заявку, щоб підключити інтернет в них. Обіцяли до 5 днів. Вийшло за 15 і це з тим що кожен день під кінець видзвонювали до них. І вкінці просто вивели з себе і довелось сваритись. Дуже часто взагалі слухавку ніхто не піднімає на всі номери яких в них багато...

Змінено користувачем Vayderia
  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напишу відгук про цю контору. Подавали заявку, щоб підключити інтернет в них. Обіцяли до 5 днів. Вийшло за 15 і це з тим що кожен день під кінець видзвонювали до них. І вкінці просто вивели з себе і довелось сваритись. Дуже часто взагалі слухавку ніхто не піднімає на всі номери яких в них багато

Краще б не підключались, тепер як приспічить щоб вас підтримала їхня технічна підтримка - доведеться 15 днів чекати, сваритись... Якщо вони вже й підключають через пєнь-колоду, то що буде коли вам від них треба буде допомога?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краще б не підключались, тепер як приспічить щоб вас підтримала їхня технічна підтримка - доведеться 15 днів чекати, сваритись... Якщо вони вже й підключають через пєнь-колоду, то що буде коли вам від них треба буде допомога?

Ну взагалі-то через 10 хвилин як майстер пішов нет пропав. Подзвонила на тех.підтримку Взяли моє повідомлення на обробку. Через хвилин 15 дзвонить хлопець, не сильно вникаючи каже що направить до нас майстрів. Я не слухаючи його пояснила в чому суть, що там айпі не приймає і інші речі які вони можуть в себе розібрати. Тоді аж почав щось там дивитись і з,явився нет. А якби чекала майстрів то навіть не знаю скільки б днів пройшло))

Взагалі дуже напрягає таке ставлення до клієнтів, оскільки зараз в дуже великої частини людей бізнес чи то справи йдуть через нет і відповідно з кожним днем простою втрачаються гроші. А бігати по людях чи кафешках з ноутом смішно. Надіюсь, що такі фірми зрозуміють свої помилки в обслуговуванні та зможуть його покращити.....бо конкуренція не маленька і не складе проблему перейти на іншого оператора.

Змінено користувачем Vayderia
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краще б не підключались, тепер як приспічить щоб вас підтримала їхня технічна підтримка - доведеться 15 днів чекати, сваритись... Якщо вони вже й підключають через пєнь-колоду, то що буде коли вам від них треба буде допомога?

Ну взагалі-то через 10 хвилин як майстер пішов нет пропав. Подзвонила на тех.підтримку Взяли моє повідомлення на обробку. Через хвилин 15 дзвонить хлопець, не сильно вникаючи каже що направить до нас майстрів. Я не слухаючи його пояснила в чому суть, що там айпі не приймає і інші речі які вони можуть в себе розібрати. Тоді аж почав щось там дивитись і з,явився нет. А якби чекала майстрів то навіть не знаю скільки б днів пройшло))

Взагалі дуже напрягає таке ставлення до клієнтів, оскільки зараз в дуже великої частини людей бізнес чи то справи йдуть через нет і відповідно з кожним днем простою втрачаються гроші. А бігати по людях чи кафешках з ноутом смішно. Надіюсь, що такі фірми зрозуміють свої помилки в обслуговуванні та зможуть його покращити.....бо конкуренція не маленька і не складе проблему перейти на іншого оператора.

може я Вас ображу, але, якщо у Вас бізнес то варто підключати мінімум інтернет від двох провайдерів або є така штука, як корпорейт підключення правда там ціни не 50 грн в місяць ;) і підтримка зовсім інша.

в мене тож ДГ чомусь все працює ...... що я роблю не так? і підключили за 3 дні мож просто погода була льотна я ХЗ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

OS X USER не образите)

В мене не бізнес, а підробіток. Але весь час потребує інтернету, підключати ще одного провайдера немає сенсу.

В нас зараз також все добре працює, чому і рада. А незадоволена я була тим, що довго підключали (в нас 15 днів, а не 3 як у Вас).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вперше після підключення до датагрупа перегрузив вінду. тепер немає інтернету. щоб знов з'явився, то треба зайти на якийсь внутрішній сайт і натиснути шось типу "вхід"? чи після перезагрузки інтернет має бути одразу?

пишу з мобільного

----

%) Бред. Мудохався, прописував гугловські ДНС, поламав бубна, а треба було всьо виключити і включити "Локальное соединение".

Змінено користувачем LaMeRiLKiN
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

користуюсь ще з часів фотокома .

Притензій взагалі немає .

*33 квартал

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Змінив комп і тепер не можу підключитись до інтернету. Прописав значення ІР, шлюзу, ДНС-сервера із параметрів підключення старого компа. Дозвонитись в тех. підтримку нереально (((. Якщо хто в курсі що потрібно робити, велике прохання допомогти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...