Перейти до змісту

Домашній інтернет від Київстар (Beeline)


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Если в течение этого месяца не будет что-то сделано для улучшения качества интернета, (а говорили выше, что на этой неделе должны сделать) люди начнут понемногу отключаться :0084:

Меньше народу больше кислороду(скорости).

  • Відповідей 1,2 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Опубліковано

Если в течение этого месяца не будет что-то сделано для улучшения качества интернета, (а говорили выше, что на этой неделе должны сделать) люди начнут понемногу отключаться :0084:

Меньше народу больше кислороду(скорости).

Ну і відповідно менше $$$.

А БІ тобто КС цього нелюбить, особливо зараз коли скільки вкладено в мережу, вони всіма можливими способами будуть набирати і втримувати абон. базу.

Для КС репутація це дуже важливо.

Опубліковано

Если в течение этого месяца не будет что-то сделано для улучшения качества интернета, (а говорили выше, что на этой неделе должны сделать) люди начнут понемногу отключаться :0084:

Меньше народу больше кислороду(скорости).

Для КС репутація це дуже важливо.

Согласен. Киевстар будет брать качеством инета и качеством подключений. Последние проверки показали намерения руководства.

Опубліковано

от уявіть собі що пішли на базар - заплатили 50 грн за 1 кг ковбаси

але продавець дає вам тільки 100 грам бо більше немає

і грошей теж не віддає а обіцяє що наступного місяця він вам справді 1 кг продасть ще раз за 50 грн

Нічого не нагадує? :-) 

Опубліковано

от уявіть собі що пішли на базар - заплатили 50 грн за 1 кг ковбаси

але продавець дає вам тільки 100 грам бо більше немає

і грошей теж не віддає а обіцяє що наступного місяця він вам справді 1 кг продасть ще раз за 50 грн

Нічого не нагадує? :-) 

Подключение к ОГО! - 1грн, к Datagroup - 1грн, к airbites - 1грн, ещё Визор и Аверс, так что не вижу проблемы в выборе провайдера, если нынешний не устраивает!!!

  • Адміністратори
Опубліковано

Десь в перших постах. Розумні люди писали, така ситуацыя швидко настане :)

Повішати купу грубих кабелів це одне. А побудувати мережу це друге. 1гіг не гумовий.

Опубліковано

1гіг не гумовий.

Про який 1 гіг йде мова? Канал давно вже не один гіг ;)

Стосовно ж розширення каналу, то виникли на цьому тижні деякі затримки за Києвом. Сказали, що до 20-го все зроблять

Опубліковано

Повішати купу грубих кабелів це одне. А побудувати мережу це друге. 1гіг не гумовий.

Сеть построена нормально. И я не думаю что у Фотакома больше познаний в постройках сетей нежели у билайна.

Опубліковано

Мда...... останнім часом розумію відгуки з Харкова, Запоріжжя, Дніпра, Львова і т.д. і т.п.про цього оператора....... їх тепер сам дуже розумію, хоча спочатку і не вірив.... Як же добре все починалось........

Опубліковано

Як казали люди з "прямими руками" проблеми на стороні абонента. Думаю ну малолі,дійсно десть протупив. Взяв ще один ПК,ноут зніс все повністю,формат хардів,змінив на чисту ОС,ніякого софта,крім драйверів не встановлював. Підключаюсь до інтенету - не конектиться деколи з першого разу. Або блимає "получение сетевого адреса" \ "сетевой кабель не подключен" Тепер на 100 відсотків знаю,що проблема не в мене) Така проблема,на 2х адресах ..

Опубліковано

Прийшло дві смс із проханням попвнити рахунок, а до кінця місяця ще 17 днів  :D

в мене на рахунку 82 грн, тобто ще на два місяці, і також смс прийшло. Мабуть, стріляють пальцем в небо, авось на боржника попадуть і його совість замучить.

Аналогічна ситуація з СМС. На рахунку також коштів на два місяці наперед. Дивує ця ситуація. Якщо в базі знайшли мій номер мобільного, то якого ж ... не подивились стан рахунку. Чи це відвертий ПОФІГІЗМ і дійсно пальцем в небо... 

Опубліковано

Як казали люди з "прямими руками" проблеми на стороні абонента. Думаю ну малолі,дійсно десть протупив. Взяв ще один ПК,ноут зніс все повністю,формат хардів,змінив на чисту ОС,ніякого софта,крім драйверів не встановлював. Підключаюсь до інтенету - не конектиться деколи з першого разу. Або блимає "получение сетевого адреса" \ "сетевой кабель не подключен" Тепер на 100 відсотків знаю,що проблема не в мене) Така проблема,на 2х адресах ..

Позвони на 0800301013, объясни ситуацию и потребуй чтобы прислали ремонтника.

Опубліковано

Як казали люди з "прямими руками" проблеми на стороні абонента. Думаю ну малолі,дійсно десть протупив. Взяв ще один ПК,ноут зніс все повністю,формат хардів,змінив на чисту ОС,ніякого софта,крім драйверів не встановлював. Підключаюсь до інтенету - не конектиться деколи з першого разу. Або блимає "получение сетевого адреса" \ "сетевой кабель не подключен" Тепер на 100 відсотків знаю,що проблема не в мене) Така проблема,на 2х адресах ..

Позвони на 0800301013, объясни ситуацию и потребуй чтобы прислали ремонтника.

Что мне ремонтник сделает?) Кабеля со свитча вытащит? Ночью,или в будни дни утром до вечера - как по маслу.

Опубліковано

Як казали люди з "прямими руками" проблеми на стороні абонента. Думаю ну малолі,дійсно десть протупив. Взяв ще один ПК,ноут зніс все повністю,формат хардів,змінив на чисту ОС,ніякого софта,крім драйверів не встановлював. Підключаюсь до інтенету - не конектиться деколи з першого разу. Або блимає "получение сетевого адреса" \ "сетевой кабель не подключен" Тепер на 100 відсотків знаю,що проблема не в мене) Така проблема,на 2х адресах ..

Позвони на 0800301013, объясни ситуацию и потребуй чтобы прислали ремонтника.

Что мне ремонтник сделает?) Кабеля со свитча вытащит? Ночью,или в будни дни утром до вечера - как по маслу.

Когда пишет что: "сетевой кабель не подключён" или "получение сетевого адреса" и в итоге его не получает, то это может быть проблема следующего характера: выключен свич, плохо обжат кабель, глюки сетевой карты. Но если ты наперёд знаешь что тебе никто не поможет, значит поменяй провайдера.

Опубліковано

Когда пишет что: "сетевой кабель не подключён" или "получение сетевого адреса" и в итоге его не получает, то это может быть проблема следующего характера: выключен свич, плохо обжат кабель, глюки сетевой карты. Но если ты наперёд знаешь что тебе никто не поможет, значит поменяй провайдера.

А ми задумаємось над зміною ПО яка проводить підключення абонентів. Навіщо нам ПО яка замість того щоб якісно обжати і правильно прокласти кабель пише клієнту: зміни провайдера. :angry:

Опубліковано

Когда пишет что: "сетевой кабель не подключён" или "получение сетевого адреса" и в итоге его не получает, то это может быть проблема следующего характера: выключен свич, плохо обжат кабель, глюки сетевой карты. Но если ты наперёд знаешь что тебе никто не поможет, значит поменяй провайдера.

А ми задумаємось над зміною ПО яка проводить підключення абонентів. Навіщо нам ПО яка замість того щоб якісно обжати і правильно прокласти кабель пише клієнту: зміни провайдера. :angry:

А что такому абону можно посоветовать, если он сам не хочет решать проблему, а сидит на форуме и жалобы катает. И вообще не известно какая ПО его подключала и проблема ли в подключении?

Опубліковано

marikv,правильный абонент,а давай ты прийдешь,проверишь. И если ты докажешь,что проблемы лично у меня - я в долгу не останусь. Но если проблема действительно не с моей стороны - с тебя предпалогается в 2 раза больше,согласен? Прежде чем пишешь - узнай все до конца.

Опубліковано

marikv,правильный абонент,а давай ты прийдешь,проверишь. И если ты докажешь,что проблемы лично у меня - я в долгу не останусь. Но если проблема действительно не с моей стороны - с тебя предпалогается в 2 раза больше,согласен? Прежде чем пишешь - узнай все до конца.

Моё время дорого стоит. Я тебе написал возможные причины неполадок и что надо сделать для их исправления, но ты оказался самым умным и упорно не обращаешь внимания на советы других!!!

Опубліковано

Ну вот,если ничего не можешь доказать - пожалуйста,не неси чушь.

- Кабель переобжал

- Систему сменил,учитывая формат HDD

- Проблема не только у меня. ( лично у меня,бывает данная проблема в час пик,но редко)

- На тот момент,как проблема была актуальна - кабель переставлялся в 2 ноута + 1 компьютер с 2мя сетевыми.

Подчеркну,что проблема не постоянная. Была всего 2 раза. Но чаще проскакивает проблема с самым подключением. Скрины выше есть.

Опубліковано

Ну вот,если ничего не можешь доказать - пожалуйста,не неси чушь.

- Кабель переобжал

- Систему сменил,учитывая формат HDD

- Проблема не только у меня. ( лично у меня,бывает данная проблема в час пик,но редко)

- На тот момент,как проблема была актуальна - кабель переставлялся в 2 ноута + 1 компьютер с 2мя сетевыми.

Подчеркну,что проблема не постоянная. Была всего 2 раза. Но чаще проскакивает пробли ема с самым подключением. Скрины выше есть.

А мне ничего не надо доказывать. Если проблема была всего!!! 2 раза, то отсюда вывод - был выключен свич(возможно из-за перепада напряжения или просто подвис). Я тебе писал выше, что если возникает проблема с подключением надо звонить в сервис и тогда не придётся переустанавливать ОС и устраивать танцы с бубном вокруг компьютеров.

Опубліковано

1гіг не гумовий.

Про який 1 гіг йде мова? Канал давно вже не один гіг ;)

Стосовно ж розширення каналу, то виникли на цьому тижні деякі затримки за Києвом. Сказали, що до 20-го все зроблять

А скільки на порту до якого підключений будинок? Нагадаю свіч тіпа des-3526. А сільки будинків підряд підключено один за одним? Чи можливо у Білайна побудована "star" і кожен будинок 1Гігом підключений до центрального комутатора. Так що 10 маньяків покачати з берлоги на швидкості 100Мбіт/с і всі інші відпочивають.

Про зовнішній канал я тут мову не піднімав.

  • Адміністратори
Опубліковано

Іменно, мова йшла про влючення будинків, а не про зовнішні канали. :)

Глюкає opt82, відповідно проблеми з отриманням ip адреси по DHCP?

Тут варіанта 2. Або у вас 1 DHCP сервер в центрі, тоді все залежить від каналу в центр. Граблі були б у всіх.

Або DHCP в Луцьку, що логічніше. Тоді завантаження каналів на деяких ділянках мережі (вулицях, районах) пояснюють проблеми з отриманням ip адреси.

Якщо l2tp сервер знаходиться в центрі. Завантаження зовнішніх каналів буде впливати на авторизацію.

Усі можливі граблі перераховувати влом.

Бажаю колегам як найшвидше ліквідувати вузькі місця в мережі. І перестати писати в темі дурниці, типу криві руки і переобіжміть кабель.

Технічним спеціалістам які в структурі зв'язку працюють не перший рік, читати не приємно.

markiv:

Сеть построена нормально. И я не думаю что у Фотакома больше познаний в постройках сетей нежели у билайна.

Станом на сьогоднішній день, бачу що у працівників "Фотакома" знань явно більше.

І це не дивно. Те з чим Білайн у Луцьку зіштовхнувся сьогодні, працівники "Фотакома" переварили ще пару років назад. Радує що висновки зроблено.

Чого і вашому керівництву бажаю. :)

Опубліковано

Я розумію що датагруп можливо і переварив те все, а от оптику вони ще прокладують??? чи зупинились???

в датагрупа 4 мбіт адсл 800 грн для юр осіб у білайна оптика 240 20 мбіт. Як з такими цінами працювати можна, плюс адсл глюкавить, ну типу пінги великі і всяке таке...

Можливо якщо датагруп би і далі розвивавсь (маю на увазі у сторону центру) була б інша ситуація у Луцьку. І на Білайн би стікі людей не спригнули.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...