Перейти до змісту

Домашній інтернет від Київстар (Beeline)


Рекомендовані повідомлення

  • Адміністратори
Опубліковано

serega

Чув що в укртелекомі за день проходить близько 180 відключень від інтернету.. думаю у вас картина не краща.

"у вас" це в кого?

Я не являюсь жодним провайдером і в них не працюю, я абонент. На сьогодні абонент укртелеком, послуги якого мене цілком влаштовують.

Ідіоти, блін :)))

  • Відповідей 1,2 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Опубліковано

"у вас" це в кого?

Я не являюсь жодним провайдером і в них не працюю, я абонент. На сьогодні абонент укртелеком, послуги якого мене цілком влаштовують.

Ідіоти, блін :)))

Тоді чим пояснити твою неприкриту ненависть до білайна? Адже це всього лише один із провайдерів, нічим не гірший (ІМХО навіть кращий) від інших...

P.S. Юпітер, ти гніваєшся, отже ти неправий wink.gif

Опубліковано

Я взагалі пропоную подивитись на ситуацію глобальніше. 

Прийшов новий провайдер (не вперше і не в останнє), підняв стандарти на новий рівень (теж не вперше і не в останнє ;))  Однак приємно качати все підряд, дивитись кіно в онлайні, не вимикати інтернет-радіо (а в перспективі і TV),  не задумуючись, що "залізеш в мінуса" !  :0003:

Так, "виживає сильніший", але ситуація може змінитися. Торренти он "за бугром" активно щемлять, та й в нас - спробуйте знайти новий  софт  від софтверних гігантів на rutracker.org, Corel X5 кприміром - усьо  "закрыто по-просьбе правообладателей". Майбутнє імхо за невеликими "локалками", тільки наступить воно не так скоро :) 

Опубліковано

Майбутнє імхо за невеликими "локалками", тільки наступить воно не так скоро  

Все, що з'являється у невеликих локалках раніше було скачано з торрента або файлообмінника.

Опубліковано
Так, "виживає сильніший", але ситуація може змінитися. Торренти он "за бугром" активно щемлять, та й в нас - спробуйте знайти новий софт від софтверних гігантів на rutracker.org, Corel X5 кприміром - усьо "закрыто по-просьбе правообладателей". Майбутнє імхо за невеликими "локалками", тільки наступить воно не так скоро

Тобто повернення до ситуації початку 00х.

Все розвивається по спіралі.

Все, що з'являється у невеликих локалках раніше було скачано з торрента або файлообмінника.

Зараз, може і так, а років 7-9 назад було навпаки.

Опубліковано

Доречі в інтернеті пишуть помилка 868 часто зустрічається в ОС Віндовс7.. тому можливо проблема з системою.. перестав її на якусь іншу версію.

А рекомендацій до вибору платформ Intel чи AMD часом нема?dry.gif

SunSeth - не за горами той момент, коли торренти "підуть в тінь".

А для більшості користувачів мережі вони з тіні ніколи й не вийдуть.

Ще є такий прошарок людей, який вважає, що існує тільки одне контент-джерело - ВКонтакте.

Або любителі качати фільми з депозита кусками архіву, розбитого на 40 частин.

Майбутнє імхо за невеликими "локалками", тільки наступить воно не так скоро :)

А принципова відмінність у чому? Ну входить людина в 2 локалки, з однієї викачала - в другу вкинула.

Музика, софт, відео.. все це інформація. Якщо вона є комусь цікавою і хоча б одна копія потрапила до мережі, то розповзеться по ній вона дуже швидко і не важливо торрентом чи через функцію передачі файілв skype.

Опубліковано

  Принципова відмінність в тому, що значно важче відслідкувати (з Куйова), що там у маленького провайдера по- сітці "гуляє" ?

Тай грошей на штрафи в нього в разі чого - нэма :_37:Розказати як ? ;)

Опубліковано

Ви всі гоните, проблем в білайна нема і бути не може - це самий ідеальний провайдер! Дивно, що люди дось засиджуються на інших провайдерах.

Смешно Вас слушать, думаю еще пару дней и так мне будет отвечать техподдержка билайна :-) Я не говорю , что какой-то провайдер лучше какой-то хуже, был у меня инциндент и с датагрупом, когда на майские праздники пропал инет, и потом через пару дней, когда таки дозвонился, сказали, что просто забыли переключить на другой тариф, день был сокращенный..... и вот так вот получилось,

но поддержка билайна не выдерживает никакой критики, сегодня уже 5 день инета нет, для меня инет очень важен!!!!!!

Поверьте, у меня есть знакомые которые работают в инете, и когда они узнали что интернет у меня пропал на день, сказали, что теперь уж не знают, переходить ли на него, и Я их сам, первые 2 дня успокаивал, мол проблем то раньше не было, и думаю что все оперативно решат!

я уже все пробовал что мне тут советовали на компьютере, правда винду еще не переустанавливал, да и сами посудите, это ж не решение проблемы!

Скажу больше, когда я звонил первый раз в поддержку, оператор узнав что ошибка 868, сразу перенаправил в другой отдел, и там приняли заявку, взяли телефон для связи, и заверили, что на протяжении 5-ти дней все решат, и что 5 дней это такой максимум, которого быть не может, а просто для подстраховки прописан в договоре! Я так понимаю что ошибка типична и не первый я к ним обращаюсь, раз первый оператор не стал со мной говорить!

потом сколько не звонил, все говорят, что надо подождать, проблема решается, никаких советов, типа переустановить виндовс, или еще что-то, проверить настройки, оператор не предлагал! Как и то что никто не перезвонил, никто не сказал, в какой срок решат проблему, на какой стадии идут работы, и вообще из-за чего вдруг!!!! Вы поймите, я пишу тут не для того, что бы кого-то переубедить уходить с билайна, на самом деле, пока не было проблем, все устраивало, а лишь для того, что бы парни из техподдержки, более ответственно относились к своей работе, хотя бы перезвонили мне или отписали, когда решат проблему!!!!

Опубліковано

Привет всем, не так давно подключил beeline, пока доволен на все 100%))

Вот хочу взять себе маршрутизатор Asus RT-N12, какие отзывы будут? Настраивал такую кто-нибудь под пчелайн?)

ЗЫ. Всех программистов с профпраздником!) Ура нам!)

Опубліковано

Блін. Весь нет перерив і всі варіанти перебрав.

Намагаюсь налаштувати networx і не можу вкурити які адреси вписати в ігнор локального трафіка. Попрошу вказати діапазон; або софт, який з цим легше справляється.

Опубліковано

Дивну СМС сьогодні отримав з номеру -  Beeline (як виявилось номер - 2335463):

"Будь-ласка, оновіть персональну контактну інформацію в Особистому кабінеті. Розділ-Мої дані."

Хтось знає що це за прикол? Вся контактна інфа в мене введена. І чому саме її потрібно оновлювати і що саме оновлювати.

Опубліковано

Вчора на протязі дня знов чи нагрузка велика чи що, але впном не міг законектитись додому і пінг на bee.lan був 40 мс з 5% неповерненими пакетами.

Сьогодні вже все гуд.

Віктор1970 так само пришла смс від білайна, хто його знає може вони розсилку зробили на всіх (хто заповнив і незаповнив)

Опубліковано

Даа, інтернету немає уже 5 днів, оператори розказують про якесь технічне обмеження, про яке всі в курсі, але не можуть поки вирішити :( Зате гроші знімають за кожен день. СМС мені вчора теж прислали

  • Адміністратори
Опубліковано

В білайні ремонтами, як і підключеннями, займаються підрядники. Одні технічно грамотніші, інші менш грамотні. Тобі мабуть не повезло, заявка попала менш грамотним.

Опубліковано

у меня тоже уже 6 день нет инета, ничего пока не помогло, позвонил очередной раз в поддержку, мол, говорили по договору на протяжении 5 дней сделают, на что оператор, возмутился и сказал, позвольте, 5 рабочих дней! И в самом деле, чего это я возмущаюсь...... :D

Опубліковано

помню в тот день как пропал инет, отключали свет, может просто что-то сгорело на 37б?????

Опубліковано

появился наконец инет, не знаю что кто делал, ко мне техподдержка не заходила, наверное решили сами у себя!

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...