yuraa Опубліковано 18 Листопада, 2010 в 20:32 #1151 Опубліковано 18 Листопада, 2010 в 20:32 Афігеть млять!!! Сьоня взагалі а)(уєлі, швидкість більше 100 кб\с непіднімається! Але вже і на палашний інет попав, ппц... В мене 3G краще качає! А чому у мене все нормально? І в більшості підключених абонентів? Сходи до сусіда і потести швидкість. Тоді відразу буде зрозуміло у кого проблеми у білайна чи у тебе. По можливості дай пару гривень мантажникам нехай тобі перетянуть кабель, можливо проблема бути в ньому. І запам'ятай постійне ниття на форумі тобі нічим не допоможе! Потрібно вирішувати проблему самому абож звать на поміч працівників білайна.
Zheny@ Опубліковано 18 Листопада, 2010 в 20:58 #1152 Опубліковано 18 Листопада, 2010 в 20:58 а хтось перейшов із Білайна на КС ??Якщо є такі - то відпишіться про якість і швидкість.а нашо??? якщо обладнання одне і тежчув (читав тут же), що інший тип підключення (авторизації) - не через VPN а напряму. Як в Датагрупа. VPN часто падає. МОжливо проблеми із сервером авторизації ..
Yurik Опубліковано 18 Листопада, 2010 в 21:29 #1153 Опубліковано 18 Листопада, 2010 в 21:29 Для Луцька підключення залишається через ВПН. Тарифи для ЮР. осіб без змін
Sp_RoNdo Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 09:43 #1154 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 09:43 Афігеть млять!!! Сьоня взагалі а)(уєлі, швидкість більше 100 кб\с непіднімається! Але вже і на палашний інет попав, ппц... В мене 3G краще качає! А чому у мене все нормально? І в більшості підключених абонентів? Сходи до сусіда і потести швидкість. Тоді відразу буде зрозуміло у кого проблеми у білайна чи у тебе. По можливості дай пару гривень мантажникам нехай тобі перетянуть кабель, можливо проблема бути в ньому. І запам'ятай постійне ниття на форумі тобі нічим не допоможе! Потрібно вирішувати проблему самому абож звать на поміч працівників білайна. І в більшості підключених абонентів мене порадувало, 40% це не більшість, ІМХО!!! А щодо прокладки чи мого будинку, то я вже 2 місяці в той клятий колл-центр надзвонюю, максимум що я дізнався так це що у мене перегружений світч, всі порти заняті, можливо тому такі проблеми в "спекотний" час доби. І як інакше можна вирішити проблему?
yuraa Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 09:48 #1155 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 09:48 Sp_RoNdo ну не може глючити інет через те що зайняті всі порти. Скину телефончик в приват, прийдуть мастєра і потестують твою лінію, можливо перетянуть кабель.
lirik_pas Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 10:41 #1156 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 10:41 У меня тоже скорость, уже как дня 4-5, выше 80Кб/с не поднимается, хотя тариф 8Мб. Хотя с локальных ресурсов тянет на скорости 6Мб/с. Проблема очевидно не в кабеле. Такая же проблема у родных - но там ещё хуже, выше 60Кб/с не поднималось.
8a8asik Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 10:56 #1157 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 10:56 тьфу-тьфу вже декілька вечьорів проблем немає, стабільно 10-11 мб інет, віддача 30-40 мб). І торенти до 11МБ/сек. недолік - пінги високі, але онлайн ігри не граю то мені не заважає
S-driver Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 13:27 #1158 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 13:27 Зараз ось така швидкість: Але ввечері, від 19 до 23 години швидкість ледве дотягує до 1 Мб (це при тарифі 100 Мб)
Sp_RoNdo Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 13:29 #1159 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 13:29 У меня тоже скорость, уже как дня 4-5, выше 80Кб/с не поднимается, хотя тариф 8Мб. Хотя с локальных ресурсов тянет на скорости 6Мб/с. Проблема очевидно не в кабеле. Такая же проблема у родных - но там ещё хуже, выше 60Кб/с не поднималось. У вас випадково не Гордіюк ??? Підтримую думку, таж ситуація! З берлоги тяне до 20 Мб\с а ззовні до 100 кб\с - який тут н*х кабель, тільки гроші на вітер!.. Проблема в тому що на берлозі мало чого є що мені потрібно, тому вона хоч і є хоч якимось бонусом але щодо софту який мені потрібен впрольоті, а качати пакети утиліт по 3-4Гб на швидкості 60 кб\с ох як важко
Fantom Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 13:39 #1160 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 13:39 Рондо ,і якого тобі софта не вистачає на берлозі ? ти скажи, я закину спецом для тебе, але хватить нити
Sp_RoNdo Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 14:03 #1161 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 14:03 Windows server 2008 R2 + Ult будь ласка, буду дома після 18-00 скачаю Дякую Ваня І ще одне, я не нию, я впорядковано подаю скарги щоб люди не думали що це інет йобти-мобти і це в свою чергу до*бе ще когось із працівників білайна і все ж щось зроблять!.. Я розумію чому ти так пишеш, але після двох місяців такого інтренету і постійних дзвінків ти б ще не так писав!.. п.с. Мушу ж я когось да колись дістати постійними скаргами!
Terrable Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 14:27 #1162 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 14:27 Windows server 2008 R2 + Ult будь ласка, буду дома після 18-00 скачаю Дякую Ваня І ще одне, я не нию, я впорядковано подаю скарги щоб люди не думали що це інет йобти-мобти і це в свою чергу до*бе ще когось із працівників білайна і все ж щось зроблять!.. Я розумію чому ти так пишеш, але після двох місяців такого інтренету і постійних дзвінків ти б ще не так писав!.. п.с. Мушу ж я когось да колись дістати постійними скаргами! ИМХО, при таких раскладах, я бы поменял провайдера. Если на протяжении такого времени не могут сделать нормальное качество потребляемых услуг, то фтопку.
4iter Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 14:46 #1163 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 14:46 З берлоги тяне до 20 Мб\с а ззовні до 100 кб\с - який тут н*х кабель, тільки гроші на вітер!.. 20 мегабайт/секунду ? круто, я більше 10-ти не бачив І ще одне, я не нию, я впорядковано подаю скарги щоб люди не думали що це інет йобти-мобти і це в свою чергу до*бе ще когось із працівників білайна і все ж щось зроблять! п.с. Мушу ж я когось да колись дістати постійними скаргами! мені здається, що борда не місце для подачі скарг на білайн, своє незадоволення висловити можна, проте реагувати ніхто не буде. для подачі скарг на білайн, з можливістю їх розгляду - іди на білайнівський форум http://forum.beezone.info/. імхо, якщо у більшості все гаразд, а у тебе проблеми - ніхто тобі нічого не зробить, крім тебе самого. також думаю, що твої діставання наслідків не дадуть. у працівників білайна, як і у всіх працівників подібної сфери на таких нитіків виробляється імунітет
Адміністратори serega Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 15:00 Адміністратори #1164 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 15:00 мені здається, що борда не місце для подачі скарг на білайн, своє незадоволення висловити можна, проте реагувати ніхто не буде. для подачі скарг на білайн, з можливістю їх розгляду - іди на білайнівський форум http://forum.beezone.info/.Якщо я не помиляюсь, то beezone.info теж не білайнівське, а така ж борда.
BiMW Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 15:18 #1165 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 15:18 Рондо "от часті" правий бо на вечір швидкість падає до "нэузнаваэмости", а в день от наприклад сьогодні о 12:15 я свою "сотку" мав. Наскільки я пам'ятаю то вище в постах було написано що проблема рішається толі до 20 числа толі до кінця місяця.Що скаже по данному питанню Yurik???
4iter Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 15:30 #1166 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 15:30 Якщо я не помиляюсь, то beezone.info теж не білайнівське, а така ж борда. місце для подачі скарг я там бачив... і реакції якісь ідуть Рондо "от часті" правий бо на вечір швидкість падає до "нэузнаваэмости", а в день от наприклад сьогодні о 12:15 я свою "сотку" мав. Наскільки я пам'ятаю то вище в постах було написано що проблема рішається толі до 20 числа толі до кінця місяця. Що скаже по данному питанню Yurik??? до кінця місяця, але завтра (в субботу) ввечері попробуй, мо шось і поміняється .... п.с. що швидкість падає вірю, проте такого ниття не розумію.
Fantom Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 15:36 #1167 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 15:36 Тож "от часті" правий, але щоб стільки часу мучитись.. яекаємо до кінця місяця, подивимось . Хоча як я вже неодноразово писав, у мну всьо літає, і таких багато, так шо хз... можливо в моєму районі просто мало абонентів... але навряд, там присутній був лише Укртелеком ,а з появою Білайна, як то кажуть"Счастье привалило!" Колян, якщо треба Windows server 2008 R2 то після 18:00 закину щас на роботі, сам панімаєш, нікак )
8a8asik Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 15:45 #1168 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 15:45 З берлоги тяне до 20 Мб\с Якщо я не помиляюсь максимум може бути 12.5? при 100 Мб.
weare Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 15:53 #1169 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 15:53 скажіть хтось номер техпідтримки в Луцьку, срочно!дякую
polsno Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 16:05 #1170 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 16:05 imho маршрутизатори зараз в вечірній час просто загинаються, а "Білайн" сволочі тупо жме гроші на закупку і встановлення додаткового обладнання
georg Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 16:07 #1171 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 16:07 если для еблайна, то 701152, а киевстара еще не знаю....
weare Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 16:10 #1172 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 16:10 дякую, зараз подзвонимо...
Dream Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 16:28 #1173 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 16:28 Розкажу свою історію ВІДключення від інету від білайн. Знімав квартиру і інет протягнув на ім'я власника. Підключився до тарифу 29. Через деякий час був змушений з'їжджати з квартири і відключати інет. Оператор 14.11.2010-го підтвердила що, щоб відключитись, тре перейти на інший тариф, інакше тре платити неустойку (хто знає умови підключення до "29", той розуміє про що я). Кидаю на рахунок 50 грн за перехід на інший тариф - мало - тре ще щоб на рахунку були кошти в розмірі місячної абонплати по новому тарифу. Додаю ще 55 грн на рахунок. Через особистий кабінет не можу змінити тариф - чи то глюк системи, чи що інше - хз. Тариф міняє лише оператор гарячої лінії. Сьогодні їду в київстар на київському майдані - там мене футболять в магазин "білайн" в Гостинець. А вже там виясняється, що з 10-го (!) листопада тарифи і умови надання послуг змінились і тому ніяких неустойок не тре платити! Далі цікавіше. :/ Щоб розірвати договір, тре паспорт власника квартири, бо повернення коштів роблять через банк Аваль протягом 21 дня і тільки на ім'я того, з ким заключений договір. Мусив кликати власника з паспортом. Тепер буду чекати дзвінка на мобільний про те, що кошти повернуто, і як їх можна забрати. Прийдеться знову дзвонити власнику квартири і кататись по банках щоб забрати повернуті кошти.
Terrable Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 17:04 #1174 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 17:04 Я живу на съемной квартире, но оформлял договор на себя. Похожая история была со мной на когда отключался от укртелекома, поэтому уже только на себя все оформляю )))
@leg Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 17:41 #1175 Опубліковано 19 Листопада, 2010 в 17:41 скажіть хтось номер техпідтримки в Луцьку, срочно!дякую460 (дзвінки з мереж Beeline та «Київстра» не тарифікуються).0 800 300 4600800301013
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.