Перейти до змісту

Домашній інтернет від Київстар (Beeline)


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 1,2 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Опубліковано

От буде нова система списання грошей, а що коли в мене на рахунку 30 грн, а тарифний план на 100 гривень в місяць? Просто не буде доступу в інтернет і 30 грн залишаться на рахунку. Чи не буде інтернету і баланс піде в мінус? Якщо перший варіант то як довго можна не поповнювати рахунок. І коли наприклад я не користувався інтернетом 3 місяці, і поповнив рахунок то гроші зніме тільки за той місяць в який я поповнив, чи і за попередні місяці?

з.і. Багато запитань, але хотілося б чітку відповідь насамперед від Yurik

Опубліковано

По идее всё должно работать, пока на счету есть сумма на текущий момент. Зачем мне платить за месяц, если завтра интернета не будет и я пойду к другому прову? Надо им на крыше монето-приёмники ставить.  :ok:

Опубліковано

 

Що заважає робити це грамотно?

Научатся, и сайт подправят. Жаль, что качество, от только этого, не станет лучше. 
Опубліковано

По идее всё должно работать, пока на счету есть сумма на текущий момент. Зачем мне платить за месяц, если завтра интернета не будет и я пойду к другому прову? Надо им на крыше монето-приёмники ставить.  :ok:

в мене вже зняли наперед 40грн, хоча в перші дні знімало поденно. А сьогодні взагалі не можу зайти в кабінет.

Опубліковано

Только что общался с представителями inetdoma.net - это дилеры билайн-стара. :sq_ye:

Логічно вони поступають. Через себе наберуть клієнтів, а їм від того копієчка.

Опубліковано

кабынет поломався, а в мене весь ранок немає нету.. ВЗАГАЛІ.. бл*ін...

У меня появился но тупой до ужаса, дозвонился до сапорта, девочку чуть не послал. Я ей обьясняю что инет тугой пинги пропадают сайты открываются еле еле и у меня вторая линия от Укртелекома работает нормально в любой момент могу включить проверить, она мне что у меня с компом чтото не так и эта их тупая фраза "Я могу вам еще чемто помочь по вашему вопросу" )

Опубліковано

Я теж не відмовився від УТК - заморозив, відчуваю, доведеться розморожувати.. :(

Або чекати здорового конкурента.

Опубліковано
кто тебя заставляет на них переходить?

тарифний план за 29грн в місяць діє до 31.12.2010р а далі буде примусовий перехід на діючі тарифи.

Шось я не бачив безлімітних тарифних планів у ДГ за такою ціною.. там безлімітних взагалі нема...

особисто мені вистачало тих 50гб на швидкості 5мб і анлім на 512кб. але це діло смаку. для мене приорітетом є дешевизна послуги при заявленій якості :)

де ти таке прочитав, що буде примусовий перехід на інші тарифи після нового року, наскільки я скрізь на сайтах і київстара і форумах читав такого переходу не буде - "для існуючих абонентів, що користуються старими тп все так і залишиться" - ось так в основному скірзь писало...

Опубліковано

Инет почти не работает, да файл который они предлагают скачать с сайта filmy.net.ua в многопотоке скачивается без проблем. Но сайты почти не открываются, даже в гугле ничего нельзя поискать, пробовал на своем FTP закачка вроде нормальная, а аплоад 2-3 Кб/с и то не стабильный. Попал вроде на нормального парня в поддержке который так не отнекивался что это их проблема (проверяли и на другой сетевухе и на другом компе подключение), сказал что типа по Луцку зафиксирована заявка 25 число что типа вечером хреновый инет, я ему обьяснил что его и утром и днем нет. Сказали что типа за 2е недели починят (от 25 ого числа), а мне что делать я то уже от Укртелекома отключаюсь )) остались последние деньки (пишу с Укртелекома). Выслали им трейсы на Украину, Россию и Мир, попросили. Капздец и нафига меня черт дернул на єтот Билайн (((

Опубліковано

Стосовно якості надання послуги, то поки що серйозних проблем від їх інтернету не було, раз чи два пропадав, але ненадовго.

Але їхня політика просто вбиває. Спочатку анонсували одні тарифи, чекав цілий місяць появились інші, штат їхніх деяких працівників просто вбиває, одні суперечать іншим, а тепер ще й питання про нові тарифи: на сайті біЛайно пише шо перехід на них з архівних коштує 50грн, а на сайті київстара пише шо тіки перехід на нижчий тариф 50грн. Дурдом!! :_31: (П.С. взяв вже заяву на розторгнення договору, поки заповню - хай буде на всяк випадок)

Опубліковано

Подзвонили в понеділок сказали що сьогодні прийдуть вранці підключати і щоб я був вдома....я як дибіл цілих півдня їх чекав ....Та ну іх н*х тих білайнівців!!!!!Буду платити більше но за те буду користуватись нормальним інтернетом який ніколи не проапдає!

Голову морочать тільки...самі напрошуються а потім кидають

Опубліковано

білайн рідкісні ....., чотири дні вгробив, купив зовнішню мережеву та витратив х.з. скільки грошей з мобілки, доказуючи, що проблема не в моїй мережевій, а в обжимці (переплутано місцями синій та зелений), просив елементарного - прийдіть обіжміть по новому, розказували казки. Приніс з роботи обжимні кліщі і конектор і сам обжав. Тепер замість 10 мбіт/с працює на 100 мбіт/с. Підкажіть, хто там приймає скарги на цих неадекватів, хай місяць інтернету безкоштовно дають, як компенсацію за телефонні розмови.

Опубліковано

білайн рідкісні ....., чотири дні вгробив, купив зовнішню мережеву та витратив х.з. скільки грошей з мобілки, доказуючи, що проблема не в моїй мережевій, а в обжимці (переплутано місцями синій та зелений), просив елементарного - прийдіть обіжміть по новому, розказували казки. Приніс з роботи обжимні кліщі і конектор і сам обжав. Тепер замість 10 мбіт/с працює на 100 мбіт/с. Підкажіть, хто там приймає скарги на цих неадекватів, хай місяць інтернету безкоштовно дають, як компенсацію за телефонні розмови.

а як проводки мають бути?

Бо щось я тих 100 мБ в локалці не бачу, хоча... підкажіть як перевірити локалку?

Опубліковано

білайн рідкісні ....., чотири дні вгробив, купив зовнішню мережеву та витратив х.з. скільки грошей з мобілки, доказуючи, що проблема не в моїй мережевій, а в обжимці (переплутано місцями синій та зелений), просив елементарного - прийдіть обіжміть по новому, розказували казки. Приніс з роботи обжимні кліщі і конектор і сам обжав. Тепер замість 10 мбіт/с працює на 100 мбіт/с. Підкажіть, хто там приймає скарги на цих неадекватів, хай місяць інтернету безкоштовно дають, як компенсацію за телефонні розмови.

а як проводки мають бути?

Бо щось я тих 100 мБ в локалці не бачу, хоча... підкажіть як перевірити локалку?

вот так

colors.jpg

Опубліковано

"Мне ж представляется совсем простая штука - хотели ..."©В.Висоцький.

Дійсно все просто - жорстока спроба перевести людей на інші (нові) тарифи. НЕвдала спроба. Тарифи явно завищені. Гм.. чи то може я так думаю, що спроба перевести. Можливо з'явиться засланий козачок, який скаже "Я перейшов на нові тарифи - ніяких глюків і т.д. Стабільна швидкість!" Все може бути. Я ж бо не знаю, як у них біллінг працює і налаштовано.

Опубліковано

От буде нова система списання грошей, а що коли в мене на рахунку 30 грн, а тарифний план на 100 гривень в місяць? Просто не буде доступу в інтернет і 30 грн залишаться на рахунку. Чи не буде інтернету і баланс піде в мінус? Якщо перший варіант то як довго можна не поповнювати рахунок. І коли наприклад я не користувався інтернетом 3 місяці, і поповнив рахунок то гроші зніме тільки за той місяць в який я поповнив, чи і за попередні місяці?

з.і. Багато запитань, але хотілося б чітку відповідь насамперед від Yurik

Буде мінус 70 грн і заблокований доступ в інтернет, але можна скористатись послугою "Довірчий платіж" і користуватись інтернетом ще 7 днів.

Якщо три місяці не користуєшся, то буде знімати за всі три місяці якщо не включено послуги "Тимчасове блокування"

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...