Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Щоб забор "працював", то тре зупинку на спуску з моста прибрати. Це раз. По друге, в 20-му будинку практично всі квартири на першому поверсі зайняті магазинами, до яких тре забезпечити підвоз товарів, а забор того не дасть зробити.

Короче, ставте забор, переносьте зупинки - "people схавает". Теоретично на аварійність воно вплине, а практично - стане більше непередбачуваних виходів пішоходів на проїжджу частину.

Опубліковано

Я за ліквідацію зупинки і пішоходного переходу на спуску з мосту. В нас і так тих зупинок вже на кожному кроці наробили. В яких ще містах є стільки зупинок? Є світлофор, є пішохідний перехід, є можливість безпечно перейти дорогу під мостом. Як на мене, то цього досить.

А взагалі за свою безпеку треба дбати самому.

Ота мова про рівні права, але різну відповідальність, бо різна важкість порушень - взагалі брєд. Навіть коментувати не хочеться.

Опубліковано

По друге, в 20-му будинку практично всі квартири на першому поверсі зайняті магазинами, до яких тре забезпечити підвоз товарів, а забор того не дасть зробити.

І до чого тут ця мова про паркан? Товар завжди підвозився з іншого боку будинка :0001: Та і зупинка не заважає :rolleyes:

Опубліковано

Товар завжди підвозився з іншого боку будинка

Щодня бачу вантажівки біля "Ольги" та "Краю Експрес".

зупинка не заважає

Якщо зупинка має бути, то 20 метрів паркану від закінчення спуску до хоча б відстані 20 метрів до знаку "Зупинка маршрутного транспорту" погоди ВААПЩЄ не роблять.

Опубліковано

Шо за, вибачте, совєцька звичка обмежувати всьо підряд... Одні знаків "зупинка заборонена" порозтавляли через кожні 100 метрів, хтось пропонує переходи позакривати, бо водіям незручно їздити...

Вибачайте за крик душі. :)

Опубліковано
Щодня бачу вантажівки біля "Ольги" та "Краю Експрес".
Там заїзд зі сторони пр. Грушевського, а тим вантажівкам просто влом робити круг. Там як стає якесь чмо перед переходом то пішоходів зовсім невидно. Можилво паркан заставить їх піджджати правильно.
Опубліковано

SysR, вони будуть просто їздити по тротуару від Клима Савура. Ви ж знаєте, який стан Привокзальної та проїзду між мостом та будинками. Або так і будуть продовжувати зупинятись в дозволеному місці між початком мосту (10метрової зони переходу вже ж не буде) і 30-метровою зоною зупинки, але вже матюками згадувати тих, хто встановив паркан. А пройде якийсь час і випадково зранку якоїсь секції паркану не виявиться :)

Опубліковано

Щодня бачу вантажівки біля "Ольги" та "Краю Експрес".

Під'їжджати з іншої сторони не заборонено.

Якщо зупинка має бути, то 20 метрів паркану від закінчення спуску до хоча б відстані 20 метрів до знаку "Зупинка маршрутного транспорту" погоди ВААПЩЄ не роблять.

Я щось не зрозуміла, маршрутка займає обидві смуги чи авто зобов'язане зупинятись перед зупинками? Нагадаю, ми говоримо про пішохідний перехід.

бо водіям незручно їздити...

Через те, що комусь незручно 50 метрів пройти в одну чи іншу сторону, псуються життя...

Опубліковано
вони будуть просто їздити по тротуару від Клима Савура. Ви ж знаєте, який стан Привокзальної та проїзду між мостом та будинками.
Не будуть, з пр. Перемоги туди їхати заборонено. Да і це вже зовсім інша історія.
Опубліковано

Ви ж знаєте, який стан Привокзальної та проїзду між мостом та будинками.

І це автоматом дозволяє порушувати ПДР?

Опубліковано

Через те, що комусь незручно 50 метрів пройти в одну чи іншу сторону, псуються життя...

На тому переході життя псуються через те, що водії дистанцію не тримають, а не через наявність переходу. Попитайте в даї.

Опубліковано

На тому переході життя псуються через те, що водії дистанцію не тримають, а не через наявність переходу. Попитайте в даї.

Чогось на інших переходах і навіть світлофорах водії вмудряються тримати дистанцію.

Опубліковано

Не будуть, з пр. Перемоги туди їхати заборонено. Да і це вже зовсім інша історія.

Цей момент уточнюю:

Проїзд заборонений ПІД "цеглину", а сама "цеглина" встановлена на першому справа стовпі, якщо дивитись від проспекту, тобто через метрів 10 від перехрестя. Далі розписувати не треба.

І це автоматом дозволяє порушувати ПДР?

Хто порушує? 30-метрова зона дії знаку зупинки закінчується десь біля нового магазину квітів. За нею і не доїжджаючи 10 м до знаку пішоходного переходу зупинка ДОЗВОЛЕНА. Присутність паркану теж НЕ забороняє зупинку. Про які порушення мова?

Опубліковано

На тому переході життя псуються через те, що водії дистанцію не тримають, а не через наявність переходу. Попитайте в даї.

Чогось на інших переходах і навіть світлофорах водії вмудряються тримати дистанцію.

Бо на спуску з мосту хочеться розігнатись, полєтать. А навіщо? Якби водії не розганялись і дистанцію тримали, то і побитих дуп і морд було менше. Так нє ж: давайте закриєм перехід, щоб водій міг далі "пролітєть"! Панове! Обмежим швидкість, зменшим аварійність.

Опубліковано (змінено)

Проїзд заборонений ПІД "цеглину", а сама "цеглина" встановлена на першому справа стовпі, якщо дивитись від проспекту, тобто через метрів 10 від перехрестя. Далі розписувати не треба.

А знаки заборони поворотів для кого стоять?

Про які порушення мова?

30 метрів вживу бачив? Ото відміряти від зупинки + відміряти 10 метрів від перехода. Багато машин туди втиснеться? А реально стоять і "вивантажують товар"?

Бо на спуску з мосту хочеться розігнатись, полєтать. А навіщо? Якби водії не розганялись і дистанцію тримали, то і побитих дуп і морд було менше. Так нє ж: давайте закриєм перехід, щоб водій міг далі "пролітєть"! Панове! Обмежим швидкість, зменшим аварійність.

Ну да, якщо всіх під себе рівняти, то не дивно, що така думка про інших водіїв...

"Льотчики" літають всюди, а не тільки з мосту.

Змінено користувачем Cotja
Опубліковано

А знаки заборони поворотів для кого стоять

+100 :)

30 метрів вживу бачив? Ото відміряти від зупинки + відміряти 10 метрів від перехода. Багато машин туди втиснеться? А реально стоять?

ага. ходив сам - кроками заміряв. в дозволену зону зараз там стає машини 3-4. решта порушують.

Ну да, якщо всіх під себе рівняти, то не дивно, що така думка про інших водіїв...

за цією ж логікою виходить що той, хто говорить про порушення пдр пішоходами взагалі, і на цьому переході зокрема, сам перший порушник. ;)

Опубліковано

необмежиш ніяк в даній ситуації, простіше забрати перехід

не абсурдно - через те, що одні порушують, інші мають бути в чомусь обмежені? капіталізм, йопта.

Опубліковано

кроками заміряв

Треба було метра брати. В кроці дорослого чоловіка ~ 60-70 см.

за цією ж логікою виходить що той, хто говорить про порушення пдр пішоходами взагалі, і на цьому переході зокрема, сам перший порушник. ;)

А за звичайною логікою:

Проблема не в розміщенні переходу, а проблема у відсутності відповідальності певних учасників дорожнього руху: одні стартують (не буду душею кривити - сам часто так роблю :) ),

Опубліковано

Треба було метра брати. В кроці дорослого чоловіка ~ 60-70 см.

Я це врахував. Від знаку зупинки до канцтоварів 40 кроків.

А за звичайною логікою:

Ви вирізаєте ці мої слова з загального контексту сказаного. Це "незвичайна" логіка. :)

Опубліковано

Я це врахував. Від знаку зупинки до канцтоварів 40 кроків.

24 метра + 6 + ще 10 від перехода... А чи вистачить там місця хоча б на 1 машину? Маю сумніви.

Ви вирізаєте мої слова з загального контексту.

Можна процитувати і повністю, от тільки сенс не зміниться.

Опубліковано

А чому чуть що так зразу обмежувати права пішоходів? Заборона руху транспорту через міст взагалі зніме небезпеку на тій ділянці, і пішохідний перехід непотрібно буде переносить.

А взагалі лежачі поліцейські значно знизили б аварійність на тому участку.

Опубліковано

24 метра + 6 + ще 10 від перехода... А чи вистачить там місця хоча б на 1 машину? Маю сумніви.

тут сусід пропонував взяти лінєйку і, починаючи від магазину з пивом, заміряти. :) Вистачить. :) І до речі, якщо даєць надумає міряти відстань, то рулетка має бути повірена в держстандарті ;)

Можна процитувати і повністю, от тільки сенс не зміниться.

Ви цитуєте мої слова, де я признаю, що можу часом притопити (тут я маю на увазі розігнатись до 82-85 км/год там, де це є найменш небезпечно - наприклад, Карпенка-Карого; але при під'їзді до переходу/перехрестя натискається педаль гальм), і шо? Я вам про те, що тре зайнятись профілактикою непорушень швидкісного режиму автомобілістами на підйомі-спуску з шляхопроводу, а не усувати причини, які змушують водіїв бути уважнішими на дорозі, шляхом обмеження прав інших учасників руху. Ми ж в місті, а не трасі.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...