Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Всі є рівноправними учасниками дорожнього руху

так то воно то так, але порушення пдр водієм може привести до набагато гірших наслідків, ніж порушення пішоходом. Відповідно і уважнішими та відповідальнішими на дорозі в першу чергу мають бути водії, але при цьому вони мають повне право на очікування аналогічної відповідальності та уважності від пішоходів. Знову К.О.. :)

Опубліковано

...уважнішими та відповідальнішими на дорозі в першу чергу мають бути водії...

Всі є рівноправними учасниками дорожнього руху

Ваш К.О.

  • +1 1
Опубліковано

nickel, я підписався =)

В рівноправ'ї немає рівніших чи правіших, на то воно і рівноправ'я, але за рівні права необхідно розплачуватися рівними обов'язками...

  • +1 1
Опубліковано

В рівноправ'ї немає рівніших чи правіших, на то воно і рівноправ'я, але за рівні права необхідно розплачуватися рівними обов'язками...

Права рівні, але відповідальність різна, бо різна важкість наслідків порушення.

Опубліковано

Рівноправя це звичайно добре, але кістки людини слабші за залізо, і пішоходу треба поважати металеву тушу яка летить на нього навіть на переході, і нетреба собі ЛЬСТІТЬ, мол твоя впевненість в тому шо ти на зебрі, там машина запинеться перед твоїм носом, і пусть вєсь мір падаждьот. Я водій, але і пішком ходжу, бачили би ви як я рєзво завжди переходжу дорогу, або можу і почекати хвилину(60сек - то я пояснюю для пішоходів, якім здаєтсья це вічність) біля проїждої частини, і впевнившись що інтенсивність руху дозволяє мені ступити на перехід, і автомобіль взмозі повільно зупинитись- вот тоді я перехожу дорогу і диким кабанчиком мля, а не жирним поросям в розвалочку!

  • +1 1
Опубліковано

У відповідь на попередні повідомлення.

SysR, fedot, берете листок паперу і пишете пану Романюку: "Задовбала аварійність на дорозі. Просимо викроїти гроші для того, щоб унеможливити вихід пішоходів на проїжджу частину".

Я кажу про те, що тре бути і водіям, і пішоходам уважнішими, а ви про те, що "оскільки неуважні всі, то давайте поставим забор". Вам не здається що й так забагато обмежень?.. Ампутуйте руку аж по локіть - точно не вкраде...

Не турбуйтеся. Писати правильно і ми вміємо..А як не вміємо - знаємо кого попросити.ознайомтесь тутечки

Те, що "я кажу про те, що тре..." - то і я кажу. Від цього нічого не зміниться, всі це знають - і ви теж це знаєте. Завдання - максимально знизити аварійність і повністю знівелювати фактор попадання під колеса авто пішоходів на тому переході. Реальний шлях лише один - закрити той перехід. Всі інші варіанти нереальні. Або вкажіть мені, де я помилився.

Опубліковано

Права рівні, але відповідальність різна, бо різна важкість наслідків порушення.

Відповідальність - це вже друге питання, бо якщо відповідаєш, то порушення вже сталося, тобто вже є або скалічена людина або труп. Мова йде про те, як унеможливити ці прикрі випадки. Моє імхо: перехід ліквідувати, поставити паркани з двох сторін. Між переходами на світлофорі і під мостом - менше 200 метрів, навіщо між ними ще один та ще й такий аварійно небезпечний?

  • +1 1
Опубліковано

а може взагалі міст перекрити бо він аварійно небезпечний? і машини заборонити бо від них теж небезпека? треба їздити і ходити правильно з повагою один до одного, а не так як тут пишуть - пішохід повинен поважати металеву машину бо у водія в ній яйця металеві. пішоходито якраз більше поважають і пропускають ніж їх. але деяких водії я б на місці розстрілював - наприклад на проїзд на червоне світло, особливо коли люди вже почали йти

Опубліковано

Закриття переходу нічого не дасть - люди будуть все одно ходити, наприклад, через "розрив" між існуючим та теоретичним парканом біля VAB банку. Там знаходиться 2 зупинки маршруток, відповідно потік людей великий, тому й бажаючих перейти "вже і зараз" значно більше. До речі, багато хто так і робить, лінуючись пройти або до одного, або іншого переходу.

Закриття переходу лише дасть можливість водіям на кілька метрів довше проїхати, не натискаючи на гальма. Примусивши (! знаками, шумовими смугами, нанесеною розміткою) водіїв скинути швидкість (наприклад, поставити на мосту перед початком спуску знак "50" з жовтою табличкою "Увага! Аварійно небезпечна ділянка. Причина аварійності - недотримання дистанції та раптовий вихід пішохода") доб'ємось зменшення аварійності. Не тре за пішоходів переживати як за хом'ячків - розумний не полізе під колеса, а щодо інших :), то такі ПДР-ом не передбачені :).

Опубліковано
Закриття переходу нічого не дасть
Де ж ти був коли по пр. Перемоги паркан ставили, він же там без толку стоїть. Уяви скільки грошей можна було зекономити. А тут взяли і в непотрібний металобрухт влупили.
Опубліковано
Закриття переходу нічого не дасть
Де ж ти був коли по пр. Перемоги паркан ставили, він же там без толку стоїть. Уяви скільки грошей можна було зекономити. А тут взяли і в непотрібний металобрухт влупили.

Проїжджав поряд і бачив ;Р

Від VAB банку і до ДОСААФУ він прекрасно "мотивує" користуватись переходами. А в "нашому" випадку лишніх 10 секцій забору з одного та іншого боку (незабуваєм про зупинки) нічого не дадуть.

Опубліковано
він прекрасно "мотивує" користуватись переходами
За шо і боремся ;)

Повторюсь: А в "нашому" випадку лишніх 10 секцій забору з одного та іншого боку (незабуваєм про зупинки) нічого не дадуть.

Опубліковано

Повторюсь: А в "нашому" випадку лишніх 10 секцій забору з одного та іншого боку (незабуваєм про зупинки) нічого не дадуть.

Я теж так думала, коли поставили парканчик на місці старого світлофору коло 5 школи. Перші декілька місяців більшість лізла через паркан, потім звикли, зараз пройтись 50 метрів до світлофора нікому не западло.

Опубліковано

Щоб забор "працював", то тре зупинку на спуску з моста прибрати. Це раз. По друге, в 20-му будинку практично всі квартири на першому поверсі зайняті магазинами, до яких тре забезпечити підвоз товарів, а забор того не дасть зробити.

Короче, ставте забор, переносьте зупинки - "people схавает". Теоретично на аварійність воно вплине, а практично - стане більше непередбачуваних виходів пішоходів на проїжджу частину.

Опубліковано

Я за ліквідацію зупинки і пішоходного переходу на спуску з мосту. В нас і так тих зупинок вже на кожному кроці наробили. В яких ще містах є стільки зупинок? Є світлофор, є пішохідний перехід, є можливість безпечно перейти дорогу під мостом. Як на мене, то цього досить.

А взагалі за свою безпеку треба дбати самому.

Ота мова про рівні права, але різну відповідальність, бо різна важкість порушень - взагалі брєд. Навіть коментувати не хочеться.

Опубліковано

По друге, в 20-му будинку практично всі квартири на першому поверсі зайняті магазинами, до яких тре забезпечити підвоз товарів, а забор того не дасть зробити.

І до чого тут ця мова про паркан? Товар завжди підвозився з іншого боку будинка :0001: Та і зупинка не заважає :rolleyes:

Опубліковано

Товар завжди підвозився з іншого боку будинка

Щодня бачу вантажівки біля "Ольги" та "Краю Експрес".

зупинка не заважає

Якщо зупинка має бути, то 20 метрів паркану від закінчення спуску до хоча б відстані 20 метрів до знаку "Зупинка маршрутного транспорту" погоди ВААПЩЄ не роблять.

Опубліковано

Шо за, вибачте, совєцька звичка обмежувати всьо підряд... Одні знаків "зупинка заборонена" порозтавляли через кожні 100 метрів, хтось пропонує переходи позакривати, бо водіям незручно їздити...

Вибачайте за крик душі. :)

Опубліковано
Щодня бачу вантажівки біля "Ольги" та "Краю Експрес".
Там заїзд зі сторони пр. Грушевського, а тим вантажівкам просто влом робити круг. Там як стає якесь чмо перед переходом то пішоходів зовсім невидно. Можилво паркан заставить їх піджджати правильно.
Опубліковано

SysR, вони будуть просто їздити по тротуару від Клима Савура. Ви ж знаєте, який стан Привокзальної та проїзду між мостом та будинками. Або так і будуть продовжувати зупинятись в дозволеному місці між початком мосту (10метрової зони переходу вже ж не буде) і 30-метровою зоною зупинки, але вже матюками згадувати тих, хто встановив паркан. А пройде якийсь час і випадково зранку якоїсь секції паркану не виявиться :)

Опубліковано

Щодня бачу вантажівки біля "Ольги" та "Краю Експрес".

Під'їжджати з іншої сторони не заборонено.

Якщо зупинка має бути, то 20 метрів паркану від закінчення спуску до хоча б відстані 20 метрів до знаку "Зупинка маршрутного транспорту" погоди ВААПЩЄ не роблять.

Я щось не зрозуміла, маршрутка займає обидві смуги чи авто зобов'язане зупинятись перед зупинками? Нагадаю, ми говоримо про пішохідний перехід.

бо водіям незручно їздити...

Через те, що комусь незручно 50 метрів пройти в одну чи іншу сторону, псуються життя...

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...