Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Рекомендовані повідомлення

виглядоє дорога до Дубно, і це її тільки невелика частина.(Брищі, Новоукраїнка)

мені завтра їхати в податкову міліцію в Дубно... :0159: відчуваю, що зустріч з мєнтами буде і то приємнішою, ніж сама дорога)

а скільки часу витратили на дорогу з Луцька до Дубно?

Не поспішаючи, думаю за годинку доберетесь. На завтра сніг передають, а на засніженій дорозі вибоїни ще гірше видно. Рівенщину рідко посипають, тому будьте особливо обережні, багато поодиноких глибоких ям на відносно рівних ділянках. Дуже часто зустрічний транспорт виїзжає на зустрічну смугу, щоб обїхати бездоріжжя. Та Вам прийдеться обїзжати по зустрічній. Доречі більшсть вибоїн на краю проїзджої частини, тому тримайтесь блище до осьової.

Десь дні 4 тому їздив в Дубно. Дорога зайняла приблизно півтори години. Кому не шкода машини доїждали і швидше. Будьте особливо обережні в Новоукраїнці, Брищі, Ужинець. А ще на повороті на Млинів любдлять стояти ДАІ, які особисто мені дуже витріпали нерви, хоча нічого й не добились і відпустили

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кому не шкода машини доїждали і швидше.

мені шкода,тим більше,що в мене ж не позашляховик,а маленька машинка-пежо107)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кому не шкода машини доїждали і швидше.

мені шкода,тим більше,що в мене ж не позашляховик,а маленька машинка-пежо107)

Отже, щасливої дороги та будьте дуже обережні!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Около10:30 20 февраля на улице Грушевского в Киеве, напротив здания Кабмина, собралось около 30 автомобилей. Водители меняли колеса и копались в багажниках прямо на проезжей части.

Вскоре на место события прибыли несколько сотрудников ГАИ, которые начали выяснять причину массовой поломки. В результате скопления автомобилей на ул. Грушевского образовался длинный затор. По словам водителей, у них у всех произошла поломка автомобилей из-за плохого качества дорог. Некоторые из участников акции раздавали проезжающим мимо машинам листовки.

"Мы приносим извинения за то, что вам придется некоторое время простоять в заторе. Знайте, что виноваты в этом Киевавтодор, Укравтодор, Кабинет министров и президент. Мы такие же простые водители, как и вы, которые пострадали из-за ужасного состояния украинских дорог", - говорилось в листовках.

На нескольких водителей сотрудники ГАИ составили протоколы.

http://zn.ua/UKRAINE...-30-mashin.html

Молодці! fc4a1b028f2918f4f4c050cc86d6865e.gif

Може й в нас на Ковельській біля Луцькавтодору такий "флеш-моб" організувати?

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, ДАЙців багато було. На усіх основних шляхах. Особливо бусами цікавилися.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, ДАЙців багато було. На усіх основних шляхах. Особливо бусами цікавилися.

бусами вже, напевно, з місяць тому почали цікавитись. особливо часто зупиняють їх в автобазарні дні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вантажними авто почали цікавитись з 30 січня, коли прийняли обов"язковість пройдення технічного контролю вантажівок всіх типів і всіх форм власності. Ще досі про це нововведення багато хто не чув.

Змінено користувачем NoGood
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вантажними авто почали цікавитись з 30 січня, коли прийняли обов"язковість пройдення технічного контролю вантажівок всіх типів і всіх форм власності. Ще досі про це нововведення багато хто не чув.

А можна ссилочку на цю інформацію. Бо щось нічого в мережі не знайшов .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вже і центральні вулиці просто кришаться під колесами і щодня вкриваються новими ямами :ohmy:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вантажними авто почали цікавитись з 30 січня, коли прийняли обов"язковість пройдення технічного контролю вантажівок всіх типів і всіх форм власності. Ще досі про це нововведення багато хто не чув.

Контролю також не підлягають легкові автомобілі, що використовуються з комерційною метою і вантажівки, незалежно від форми власності, вантажопідйомністю до 3,5 тонни і причепи до них з терміном експлуатації до 2 років.

А як правильно зрозуміти - це не підлягають причепи з терміном експлуатації до 2 років чи всі засоби що перераховані в реченні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто підскаже як дорога на Ратно? Якщо можна то в порівнянні з дорогою на Володимир.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ковельський напрямок і Володмир-Волинський в аналогічно паршивому стані. З Ковеля до Ратно - краще,як з Луцька до Ковеля.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Протягом 2013 року в Луцьку відремонтують 160 вулиць та міст на Рованці.

Окрім цього члени виконкому затвердили список об'єктів, де капітально відремонтують тротуари.

Зокрема, це вулиця Шопена, проспект Перемоги, перехрестя Перемоги та Шопена, вулиці Даньшина, Загородня, Конякіна, Набережна, Наливайка, проспекти Відродження, Волі.

Щодо капітального ремонту вулиць, то в списку мерії такі об'єкти: вулиці Винниченка, Словацького, Тухачевського, 8-го Березня, Вереснева, Вишківська, Гетьмана Сагайдачного, Гнідавська, Городецька, Градний Узвіз, Запорізька, Корольова, Кременецька, Полонківська, Привокзальна, Путінцева, Ранкова, Стефаника, Тарасова, Горького, перехрестя Словацького та Франка, Липинського та Кримського, Гнідавської та Потебні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щодо капітального ремонту вулиць, то в списку мерії такі об'єкти: вулиці Винниченка, Словацького, Тухачевського, 8-го Березня, Вереснева, Вишківська, Гетьмана Сагайдачного, Гнідавська, Городецька, Градний Узвіз, Запорізька, Корольова, Кременецька, Полонківська, Привокзальна, Путінцева, Ранкова, Стефаника, Тарасова, Горького, перехрестя Словацького та Франка, Липинського та Кримського, Гнідавської та Потебні.
Наполеонівські плани ))) і як завжди на них грошей не стане.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знайшов:

Tiger Stone – удивительная машина для укладки мостовой. К сожалению, процесс укладки мостовой не легкий и, если выполнять эту операцию вручную, сказывается самым неблагоприятным образом на пояснице и коленях. Голландская компания Vanku BV решила этот вопрос – ее инженеры разработали машину для укладки мостовой, которую назвали Tiger Stone.

634-700x525.jpg

Стаття + інші фото.

В нас же нескоро таку машинку організують, дуже приваблює система відкатів та тендери для "своїх" фірм із завищеними цінами на товари та послуги.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вся правда про ремонт Українських доріг

7gnHX.jpg

в цій темі

не в цій темі

+1 - в цій темі - так як не бачив (пропустив) даний пост.

-1 - не в цій темі - так як це просто "не в цій темі"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а ви знаєте яке найпоширеніше прізвище в Україні? правильно - Яма!

Яма, придбай авторське право на ями, і збирай хоча б по 10 коп. за кожну - отримай монополію на дороги, а там далі і півукраїни придбати можна...

P.S. Чорний гумор і іронія...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...