Перейти до змісту

Дешеві запчастини. Мій ремонт


Рекомендовані повідомлення

От ви всі тут пишите, як купуєте ДУЖЕ дорогі речі, (вилки по 2000-4000 грн, перекидки по >500 і тд.). але багато хто їздить на звичайних велосипедах аКа "роверах" і купують прості дешеві запчастини китайського і пострадянського виробництва.

І от постає питання чи купувати те китайське НОНЕЙМ барахло чи докласти пару гривень і взяти річ?

Запчастини яких виробників є недорогими і якісними?

Ну і просто так цікава покупка.

Прелюдія.

Чесно кажучи я вже давненько не купував китайських речей, які от так відразу ламалися, або не працювали належним чином хоч деякий час... сьогодні купив.

Я сьогодні хотів другу половину дня присвятити своєму велосипеду (старенький понад 9 років) BEST - польського виробництва, куплений новим у Польщі за 350 чи то 450 грн. (на одну з перших зарплат). І чесно кажучи він своє відїздив з лихвою, я на ньому і в 25 градусний мороз їздив і в спеку і у дощ. І не один їздив на ньому, а іще картоплю на рамі возив мішками.

Єдине що в ньому є погане це те що постійно "коронки" кришаться, ламаються на втулці з шатунами (вибачаюсь я у велотермінології не сильний тільки вчуся) то я борюся з цим по своєму, просто вставляю лише шаріки без коронок.

Поломок цей велосипед великих не мав лише ті які я сам допустив :(

Так про що це я....а згадав... Отже я пішов за покупками. Купив покришки дві, оригінальні вже майже стерлися до дірок і по ободу потріскали (хоча одна ще нічого, без дірок і тріщин:) )камер я не купував і ті згодяться на одній дві латки на другій здається 9!!! (оригінальні зарази). на них щось там пише кольровими буквами, розмір 26-2,10 :) - 70грн пара

купив ключа для шатунів еее теж мабуть китаю, якийсь латуний 20 грн

тормозні колодки пару 8 грн

тросики два по гривні.

V-гальма пару - 15 грн.

Фару китай - 30 грн.

і насос китайський - 10 грн.

От про насос і поговорю :). Ви скажете про що тут говорити ціна питання 10 грн., але ні мене надурили ... обіда криється глибоко в мому серці (звісно жарт). Насос у мене впринципі є, але він у селі і так, як я писав вище я спеціально виділив пів дня свого часу, то хотілося майже повністю доробити велосипед. Єдине що не давало мені це зробити то це не тільки бортування колес, заміна гальм, змазування усіх "внутріностей" (вісей колес, шатуної вісі) то покраска деяких запчастин руля, трубки під сидінням, захисту на задню перекидку точніше їхнє висихання.

Але ні підвів мене і насос, як виявилося китайці забули нарізати в ньому різьбу на вужик !!! А я так придивлявся то того товару за 10 грн. і помпує ніби добре і не "рахітний" з вигляду... а тут тобі така халепа.

Насос взавтра сфоткаю і виставлю сюди, якщо звісно маєте бажання.

з.і. Доречі до ремонту (відновленню) мене надихнули Ви всі і Ваш форум і маршрутки які перестали їздити нормально у село до родини. Тепер майже щодня планую вечірні покатушки на відстань у ~ 18 км. :)

з.і.і. Доречі сам процес їзди мене не надто приваблює, більше процес ремонту... правда часу геть не має, а ні на перше, а ні на друге. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречі сам процес їзди мене не надто приваблює, більше процес ремонту...

скажу чесно, таке перший раз бачу - ви унікальна людина, мені б такого товариша - він ремонтує, я катаю :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречі сам процес їзди мене не надто приваблює, більше процес ремонту...

у меня это примерно 50/50. одинаково люблю как гайки крутить, так и ездить на собранном железе. приоритет зависит от настроения, погоды, времени..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

це такий насос без різьби) всуваєш його прям в сосок і качаєш))

а вужик тоді навіщо в комплекті? і як його вставити в "золотнік" (автомобільний "сосок").

Може треба самому різьбу нарізати :) впринципі якщо підходящий мєчік знайдеться то можна спробувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в сучасних насосах взагалі відсутні різьби як для звичайних та для фрацузів, по перше зручність при використанні по друге поки відкрутиш то втратиш віповідно 0,5 - 1 кПа.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречі сам процес їзди мене не надто приваблює, більше процес ремонту...

скажу чесно, таке перший раз бачу - ви унікальна людина, мені б такого товариша - він ремонтує, я катаю :)

нічого унікально, дід був шофером з понад 40 річним стажем, завжди все ремонтував сам. Він і мене навчив та привчив ремонтувати деяку техніку, а саме велосипеди, старі мопеди.

Головне це хороше, чисте, тепле та освітлене приміщення, обладнане всім необхідним інструментом і трішки бажання.

в сучасних насосах взагалі відсутні різьби як для звичайних та для фрацузів, по перше зручність при використанні по друге поки відкрутиш то втратиш віповідно 0,5 - 1 кПа.

може і так, я більше звик це все робити радянським інструментом...наприклад автомобільним насосом, або радянськими ручними насосами там точно є різьби.

взавтра краще огляну "паціента".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Boromir

з.і. Доречі до ремонту (відновленню) мене надихнули Ви всі і Ваш форум і маршрутки які перестали їздити нормально у село до родини. Тепер майже щодня планую вечірні покатушки на відстань у ~ 18 км. :)

з.і.і. Доречі сам процес їзди мене не надто приваблює, більше процес ремонту... правда часу геть не має, а ні на перше, а ні на друге. :)

Прочитав з посмішкою...

Як більш пре крутити ключами.. купуй те що дешеве... і бажано теж подешевше.. За пів години роботи отримаєщ таке задоволення як від години катання.. )))))

Далі.. якщо будеш ставити все з розряду.. аби подешевше.. то цих 18 км буде тобі ще в більший кайф.. бо після кожної покатушки.. ну хай через одну.. будеш перерегульовувати трансмісію.. полюбе. )))))

То звичайно жарти... Частково. ;)

По насос.

Купив собі за 20 баксів напольний насос з манометром, качає 9 атмосфер аж бігом, і маю маленького звичайного за 50 грн для аварійного накачування при проколі на трасі.

Напольний Giyo (так ніби..)... нічо так бренд по ходу, заканало з ціною.

Маленикий Х17.

Були пошуки, купував всяку дешеву парашу.. яка ламалась, пропускала.. і все що хоч придумувала.. тільки щоб не качати.. ))) Плюнув, пішов до Тимца.. взяв таке, як треба ))) і вже рік тьфу тьфу тьфу... як забув про проблеми за качанням своїх 10-ти коліс. )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

то треба і собі таки два насоси купити.

але ще поки не зараз...немає куди подіти, велосипед та весь інструмент і так на роботі у підвалі :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я юзаю автомобильный советский ручной напольный насос 9775ebdfb607t.jpg и манометр. Ну и маленький лонгус в рюкзаке.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене 4 вела.. з маленьким 5.... + різна гума.. мені кров з носа треба був якісний напольний насос. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я клянусь, что насос из поста выше переживет пару-тройку велов полюбэ ;)

:D :D :D

Не сумніваюсь ні разу... :ok2:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Запчастини яких виробників є недорогими і якісними?
Це стосується не тільки велосипедів, але ІМХО дешеве якісним не буває, перевірено на власному досвіді. Все вирішується компромісом: чи готова людина викласти визначену сумму грошей за виріб з певними характеристиками і які завдання ставляться перед виробом.

З.І. Поняття дешевизни в кожного своє. Комусь не проблема купити велосипед за ХХХХХ грн. А комусь і 500грн буде занадто дорого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Запчастини яких виробників є недорогими і якісними?
Це стосується не тільки велосипедів, але ІМХО дешеве якісним не буває, перевірено на власному досвіді. Все вирішується компромісом: чи готова людина викласти визначену сумму грошей за виріб з певними характеристиками і які завдання ставляться перед виробом.

З.І. Поняття дешевизни в кожного своє. Комусь не проблема купити велосипед за ХХХХХ грн. А комусь і 500грн буде занадто дорого.

бывает еще как, у меня был велик каманч прерия за 1000 грн, отъездил я на нем 2 года, все что менял на нем это камеры когда колеса пробивал, и больше не помню что-бы я что-там делал, тем более если учесть что я очень приколупываюсь ко всяким там скрипам трескам в работе и т.д. их в этом каманче можно сказать небыло, своевременная смазка, уход и даже дешовый вел может достаточно долго нормально проездить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Ну каманча зараз за штуку не купиш вроді :)

Це зараз 1000 не гроші, а 2 роки назад, було, ого! :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...