Перейти до змісту

Попит на велотуризм


MMC

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

stc0319.jpg

здесь машины не ходят.

Высота - 1600-1700 метров. Забраться комфортно не выйдет - семь потов сойдет.

Но есть выбор - либо сюда с рюкзаком, либо на Говерлу, мусорить, на машине.

Хотя - каждому -свое, конечно. Подозреваю, что вполне возможен вариант, когда вы идете-едете налегке, вам готовят пищу и даже палатку ставят, а вы оплачиваете расходы на путешествие. Я бы совсем не против. До кризиса мы четко собирались ехать опять в словакию и платить по 100 евро инструктору, который поможет залезть на Герлаховский Штит (2464 метра). Это без учета гостиниц и т.п.

Вариант - на рассмотрение!

  • Відповідей 60
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

Особисто я б поїхав десь на "дику" природу до озера де немає туристів в межах Волинської області. Де б недалеко був населений пункт аборигенів. Але мінімум в 10Км від точки прибуття.

Опубліковано

Минулго року знайому із Ст Вижви пропонували приїхати до них в гості на озера (не на Пісочне), але в даному випадку я проти доставки бусом, тільки на велосипеді і все із собою. Варіанти "підвезти палатки і т.д. машиною" це є просто покатушки, суть велотуризму і полягає в тому, що всі речі везеш із собою і надієшся тільки на себе.

Опубліковано

А я думаю, і по Карпатах знайшовся б маршрут, де можна було б велосипедами їхати, а паралельно, автошляхами щоб їхав бусик з усім барахлом - палатками, казанками, спальниками, гітарами... треба тільки добре організувати, і прокласти відповідні маршрути. Мальовничість Карпат вражає навіть на фотках, а що вже казати, якщо туди в реалі потрапити!

Що стосується Волині - то теж цікаво. І на Волині є купа місць чудових. Зокрема - озера Ратнівщини. Це просто супер - маленькі Світязі серед лісів. І їх багато. Правда, можна в болота влізти. Але зате нам раді будуть. Комарі :)

Я все-таки за "цивілізований" велопробіг, з асистентом на автомобілі, навантаженому поклажою, і велокомандиром, який би провів хорошим, цікавим маршрутом, щоб можна було побачити автентику волинського краю, а також мати наприкінці дня хороший відпочинок. Не кажу про ночівки в кемпінгах - але хоча б не на мурашниках :)

Минулго року знайому із Ст Вижви пропонували приїхати до них в гості на озера (не на Пісочне), але в даному випадку я проти доставки бусом, тільки на велосипеді і все із собою. Варіанти "підвезти палатки і т.д. машиною" це є просто покатушки, суть велотуризму і полягає в тому, що всі речі везеш із собою і надієшся тільки на себе.

Можливо :) Але мені, як для першого разу, вражень вистачило б вище голови і від просто триденної покатушки з двома ночівлями на природі :)

Опубліковано

Да я б і сам не проти машини супроводження. Їхати порожняком все-таки веселіше. Але Якщо їхати на дику природу, то машина там ніяк не пройде, останні 30-40Км треба їхати самим. Да і так все-таки цікавіше.

Опубліковано

SysR, так ніхто не каже, що машина обов'язково має слідувати за учасниками походу! Зранку намітили точку, до якої, приміром, 100-150 км, і яка знаходиться в доступному для автомобіля місці - й рушили. Машина собі поїхала до цієї точки по трасі, а байкери - по долинам і по горам, тішитися дикою природою. Під вечір зустрілися в точці збору, переночували, а зранку - повторили. Я ж не кажу, щоб за нами їхав бус з шмотками, "швидка допомога" замість аптечки, і персональний космонавт в супутнику диктував би маршрут :)

До речі, на Волині не так вже й багато місць, куди не зможе заїхати автомобіль :) Як правило, це або ліси, або болота, або зорані поля :) Але й біля лісу, і біля болота практично завжди знайдеться якась колійка грунтова, по якій без проблем доїде автомобіль з кліренсом вище 20 см.

Опубліковано
До речі, на Волині не так вже й багато місць, куди не зможе заїхати автомобіль

Якщо в тебе дійсно є бажання потрапити в такі місця - .... .... думаю, ти будеш вражений задоволений.

Опубліковано

Та не так вже й багато потрібно тих речей для 3-денного велопоходу, щоб потрібно було бус з собою брати.

Опубліковано
... Зранку намітили точку, до якої, приміром, 100-150 км, і яка знаходиться в доступному для автомобіля місці - й рушили...

Во первых такое расстояние для неподготовленного байкера очень труднопродолеваемое(средняя 15км\ч = 10 часов в пути)

Во вторых тащить на себе придется как минимум литра 3-4 воды и запас еды на день.

Опубліковано
... Зранку намітили точку, до якої, приміром, 100-150 км, і яка знаходиться в доступному для автомобіля місці - й рушили...

Во первых такое расстояние для неподготовленного байкера очень труднопродолеваемое(средняя 15км\ч = 10 часов в пути)

Во вторых тащить на себе придется как минимум литра 3-4 воды и запас еды на день.

TreNeR, ну, я ж написав, 100-150 км. Вважаю, що 100 км навіть не дуже підготовлений байкер проїде. Та й цифра взята для прикладу, не більше. Адже все залежить від маршруту - одна справа, якщо їхати треба буде там, де можуть бути якісь стежки-грунтовки, а інше питання - дертися по горах. Там і 50 км в день можна не проїхати.

А щодо хавчика і води - це так. Навіть якщо допустити, що на шляху нам не трапиться жодне село з криницею, де можна буде поповнити запас води. Та, в кінці-кінців, тягнути на собі кілька літрів води і трохи хавчика - все одно краще і легше, ніж везти палатки, спальники, казанок, а також триденний запас їжі і води :)

ЗІ. Зрештою, для себе я визначився з найбільш підходящим форматом поїздки. Але це не означає, що мені абсолютно нецікаві і неприйнятні інші формати. Буде щось організовуватися - буду думать.

Опубліковано

лично я за путешествие без сопровождения (то есть всё тянем на себе). в пределах 24 часов по примерному плану : выезд в полдень, собственно дорога, разбивка лагеря при свете, покатушки налегке по окрестностям до сумерек, горячий ужин, ночевка в палатках, завтрак, дорога домой (которая легче благодаря пустым рюкзакам :smile3: общий пробег (туда+назад) ~100 км. то есть не больше 3-4 часов в пути в сутки. большой плюс - уложиться можно в выходные и еще хватит времени обсудить вылазку. нагрузка вполне по силам всем желающим.

думаю, что у нас будет масса времени обсудить детали, и что кто-то прислушается к моей идее

Опубліковано

2 Yarchik

Я бы на твоем месте сначала покатался по километров 20-30 в день, а уже потом в поход ;) Про 100-150 км говорю из личного опыта поездки в Млынов. Всего 80-90 км за день(в основном асфальт, да на гибриде 28", да на сликах), а приехал я домой изрядно замученным.

ЗЫ Предложение Шкодера более реальное для новичка. 50 км гораздо проще проехать чем 100. И тащить на два полдня еды меньше надо.

ЗЫЫ Все ИМХО ;)

Опубліковано

Улыбнула вся дискуссия!

напомнила старую байку по походы (что-то в этом роде)

Есть 3 стадии участия в походах, когда идешь

1. Все равно куда и все равно с кем.

2. Не все равно куда и все равно с кем.

3, Не все равно куда и не все равно с кем. :D

Если серьезно, то довольно много походов было в прошлом году и планируется на этот .

Лично я для себя открыла Кременецкие горы- как возможность сходить в 2-3дневный поход (рядом и интересно)

А среди киевлян давно популярны радиалки- когда вещи скидываются в одном месте, там же ночуют, а выезжают по разным направлениям каждый день. Также мы видели в Карпатах группу чехов, которая остановилась в Рахове и от туда выкатывала налегке.

Лично мне интересно ночевать каждый раз в новом месте, чтоб больше увидеть красивых мест. Да и нагруженый вел при нормальном багажнике катит вообще по другому.

Вообщем, велосипедистов сейчас довольно много так что вполне возможно собрать группу по общим интересам !

Было бы желание! :rolleyes:

Опубліковано

Да, в Млинів було важкувато їхати мані як новачку. Хоча, здавалося б, що там 35Км в одну сторону. Після приїзду додому висвітилась дистанція 90Км.

ІМХО. Я за поїхати десь за 100+ Км від Луцька машиною до найближчого районного центру, а далі свої ходом по дикій місцевості. Оскільки в радіусі 50Км від Луцька немає таких місць де б не було туристів в сезон.

Опубліковано
ІМХО. Я за поїхати десь за 100+ Км від Луцька машиною до найближчого районного центру, а далі свої ходом по дикій місцевості. Оскільки в радіусі 50Км від Луцька немає таких місць де б не було туристів в сезон.

Можна ж дизелем заїхати в той же Ковель, звідти виїхати велосипедами куди хочеш, і в такий же спосіб повернутись додому.

Опубліковано
Можна ж дизелем заїхати в той же Ковель, звідти виїхати велосипедами куди хочеш, і в такий же спосіб повернутись додому.

+1, чого ви всі до тих машин так причепились :).

Ну і Shkoder повністю правий, 50 км в день як для початку більш ніж достатньо з навантаженими велосипедами.

Опубліковано

Почитав.. порадів.. ))))

Ді... не варто....

Хай поїдуть, спробують...

Кілька порад..

1. На групу з 5-7 чоловік має не менше 2. які вже хоч в 1 поході були..

2. Для початку треба розробити карту маршруту, під неї сформувати групу і в дорогу.

3. Не ночуйте біля людей !!!

4. Має бути старший групи, якого ВСІ слухають.

5. При формуванні групи і маршруту.... відстань і швидкість підбирається так, щоб всім було цікаво, і в дорозі щоб тягнули темп.

З.І. З 15 числа починаю виконання маршруту від Новоолексіївки через Арабатку, по узбережжю до Ялти, а від Ялти через гори в Сімферополь... Десь 600 км виходить. Велопохід 3 категорії складності. Група 9 чоловік. ;)

Опубліковано
З.І. З 15 числа починаю виконання маршруту від Новоолексіївки через Арабатку, по узбережжю до Ялти, а від Ялти через гори в Сімферополь... Десь 600 км виходить. Велопохід 3 категорії складності. Група 9 чоловік. ;)

Ти там Ігоря з Іринкою в образу не давай :)

Опубліковано

+1

маю бажання прокататись 2-3 дні

деякий досвід піших походів є.

можна організувати на вихідні, як трохи потепліє

трохи спорядження є на 3-4 людей назбирається

Опубліковано

Для тих, хто думає, що сасіс не можна використовувати як туристичний байк:

Ellsworth%20w%20packs.jpg

IMG_7331.JPG

mike%20C%20moots.JPG

(ц1) + (ц2)

Об'єму подібних рамних сумок має цілком вистачати для 2-3денних велопоходів. А при грамотному підборі спорядження і хавчика - і для значно більш тривалих.

Перевага перед велобаулом - в більш рівномірному розподілі ваги між колесами. Як результат - їзда більш стійка, не погіршується контрольованість велосипеда, можна пригати.

Недоліки: малодоступність подібних рамних самок в Україні; висока ціна через використання дорогих матеріалів та пошиття під індивідуальне замовлення.

Тема на велокиєві.

Опубліковано

Додам трішки своїх зауважень на дану тему (можливо комусь у пригоді стане).

Не вважаю себе "зацєнтим" велотуристом з великим досвідом, однак велотуризм, безумовно , річ класна. Якщо дозволять сімейні обставини цього року є бажанняя чкурнути знову в Карпати.

Однак мова трішки не про те.

Вірно сказано, що сотку-півтори пройти без звички важко. Крім того слід зауважити, що сотка у нас на Волині і сотка в Карпатах це дві великі різниці (навіть у спокійному темпі). Якщо у нас ви здебільшого крутитимете по рівнині, то в Карпатах є така штука як підйоми і досить затяжні. Дехто скаже , що підйоми завершаються спусками. Але якщо спуски ви пройдете по принципу "вітер в харю, а я шпарю", то на затяжних підйомах доведеться попотіти.

А тепер додайте, що на байку будете не лише ви , а й вантаж.

Наступне. Вирушати в дорогу ліпше до схід сонця, щоб до дванадцятої добратися до запланованої точки і розбити табір (або знайти для цього місце і як було сказано, подалі від людей) і спокійно оглянути місцевість. Погодьтеся, що в спеку (правда залежить від погоди) задоволення крутити педалі і потіти в памперс невелике, а подорожувати без огляду місцевих цікавинок... ну ми ж не на спортивних змаганнях. А потрібно ще буде приготувати хавчик (на сухпайках довго не протягнеш), розбити палатку, потриндіти і виспатися (так як свіже повітря в сон вганяє) :) .

Реально проходити кілометрів сімдесят в день. Продуктів набирати тижневий запас неварто ;) (якщо , звісно, ви неплануєте поїздку глухими місцями). Запас на одну дві доби достатній при умові поповнення по дорозі. І ще, що стосується хавчика. Не жерти по дорозі все підряд тим паче якщо воно немите і екзотичне. Якщо попадається десь садок чи щось схоже - ліпше спитати дозволу, щоб ненароком ненарватися на неприємності. Що стосується місцевої кухні. Мені особисто подобається - ситно і головне недорого. Ніби так коротко і все. Маршрут варто складати заздалегідь, щоб потім небуло непорозумінь і невдоволень.

ПС Yaryk, стосовно багажника до сосіса. Побачив фотки і згадав про одну річ. Колись мені подарували цікаву штуку. Це свого роду універсальний перехідник для кріплення багажника до рами. Так от він давав багажнику одну степінь свободи (як коромисло на кріпленні картріджа) При умові міцних стійок в багажника та жорсткого їх кріплення до "пірїн" вилки можна використовувати звичайний багажник.

20-30 кіль він може і не витягне, а 10-15 запросто. тим самим можна використовувати класичний варіант сумок і розвантажити підсидільний штир.

ППС Все сказане мною ІМХО . Якщо хто незгоден - гнилими помідорами не кидати. :)

Опубліковано

Yaryk, замечательная штука! при наличии выкройки и материала, под силу любой портнихе

кстати, жесткач оттуда же :smile3:

file106.JPG

Опубліковано

В мене знайоми й у Львовы "калхознік" ще той. Так от він на сосіс багажнєга собі сконструюював і з цього приводу не партися. Ось його конструкція, матеріал титан :)

post-6402-1269068902_thumb.jpg

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...